Ziemeļamerikas auto izstādē «Audi» demonstrē savus jaunumus 1

 
20.janvāris 2010 10:13

Pirmajā nozīmīgajā 2010. gada auto izstādē Audi demonstrē jaunu kompaktu sporta automobili ar tīru elektropiedziņu. Tikai dažus mēnešus pēc Audi e-tron debijas 2009. gada Frankfurtes auto izstādē, šis ir jau otrais elektriskais konceptautomobilis, ko piedāvā četru gredzenu zīmols.

Audi e-tron, kas savu pirmizrādi piedzīvoja Detroitas auto izstādē šī gada sākumā, sver tikai 1350 kilogramus, kas apvienojumā ar augsto griezes momentu garantē lielisku veiktspēju. Divi elektrodzinēji ar 150 kW (204 ZS) jaudu kombinētajā ciklā un 2650 Nm griezes momentu paātrina kupejas tipa auto ar alumīnija virsbūvi (ASF - Audi Space Frame) no 0 līdz 100 km/h nieka 5,9 sekundēs. Ātrumu no 60 līdz 120 km/h Audi e-tron sasniedz 5,1 sekundē.

Šis Audi e-tron spēj sadalīt tā augsto griezes momentu starp riteņu asīm, pielāgojoties trases vai ceļa īpatnībām. Audi e-tron piemīt visas kartinga auto braukšanas īpašības – izveicība un lieliska noturība braucot pa līkumainiem ceļiem, nodrošinot augsta līmeņa vadāmību.

Litija jonu akumulatori, kas optimāla smaguma centra radīšanai novietoti aiz pasažieru nodalījuma pirms aizmugurējās ass, nodrošina 45 kilovatstundas pieejamās enerģijas. Tādējādi, ar šo enerģijas daudzumu tiek nodrošināta 250 kilometru nobraukšana bez papildu uzlādes.

1,78 metrus plats, tikai 3,98 metrus garš un 1,22 metrus augsts – šie ir klasiskie sporta automobiļa izmēri. Pirms aizmugurējās ass tiek radīta pietiekami plaša vieta 399 kilogramus smagajam akumulatoram, kas aprīkots ar jaudas pārveidotāju un elektroniku.

Maksimālais ātrums ir ierobežots līdz 200 km/h. NECD direktīvā (National Emissions Ceilings Directive) noteiktais nobraucamais attālums kombinētajā ciklā ir aptuveni 250 kilometri.

Enerģijas uzglabāšanas ierīci iespējams uzlādēt no parastas elektrības rozetes (230 volti, 16 ampēri). Kontaktligzda atrodas zem vāciņa automobiļa aizmugurē. Izlādēta akumulatora uzlādēšana aizņems aptuveni 11 stundas, bet, lādējot ar 3 fāzu strāvu (400 volti, 32 ampēri), šis laiks samazinās līdz divām stundām.

 
Visi komentāri
 
274086. viesis 20.janvāris 2010 10:45
0 0 Atbildēt

Kā man patīk šīs "zaļo" akumulatoru mašīnas, kas pilnīgi "zaļi" dabū to elektrību, īpaši "zaļi" lietderīgi izmanto un pēc tam "zaļi" pūs izgāztuvēs....

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti