Kopš Renault Master nonākšanas tirgū pirms 12 gadiem pārdoti vairāk kā viens miljons šī modeļa transportlīdzekļu 45 pasaules tirgos.
Šodien Renault klientiem piedāvā jauno Renault Master, kurš pārdošanā nonāks jau šā gada maijā. Arī šis modelis atspoguļo visu jauno Renault furgonu dizaina līniju.
Kabīnē iestrādāti ērti lietojami un praktiski sīklietu nodalījumi. Šie nodalījumi izveidoti, balstoties uz pētījumu par īpašajām klientu vēlmēm, turklāt tie ir ne tikai „lietotājam draudzīgi”, bet arī perfekti iestrādāti kabīnes kopējā dizainā.
Jaunā Renault Master mērķis ir būt par vieno no ērtākajiem un komfortablākajiem modeļiem savā segmentā, pateicoties kontroles sistēmu izvietojumam, palielinātajai redzamībai un papildus risinājumiem, kas līdz šim bijuši pieejami tikai pasažieru automašīnām.
Salīdzinot ar iepriekšējo Renault Master paaudzi šī modeļa degvielas ekonomija palielināta par 1 litru uz 100 kilometriem, līdz ar to jaunā Renault Master priekšējās piedziņas modeļu vidējais degvielas patēriņš uz 100 kilometriem ir 7,1 litrs (187 g CO2/km). Jaunā Master apkopes izmaksas samazinātas par 40%, un šobrīd tās ir vienas no zemākajām tirgū.
Aizmugurējās piedziņas versijas aprīkotas ar konstrukcijām, kas ievērojami uzlabo vadāmību un paredz papildus kravu. Šis klāsts piedāvā tādu iespēju kā papildus garums (L4 ar kopējo kravas tilpumu 17 m3). Jaunas ir arī 3,5 un 4,5 tonnu versijas (ar dubultajiem aizmugurējiem riteņiem).
Jaunais Renault Master ir aprīkots ar 2.3 litru dCi dzinēju, kas izstrādāts, balstoties uz komerctransporta lietotāju vajadzībām. Tiek piedāvātas trīs dzinēja jaudas iespējas – dCi 100, dCi 125 un dCi 150 – tie ir identiski abām versijām – gan priekšpiedziņas versijā (novietots perpendikulāri garenasij), gan aizmugures piedziņas (novietots garenass virzienā) versijā.
Jaunais Renault Master tiks ražots Renault SOVAB* rūpnīcā Batilly, Francijā.
__________
(*) SOVAB (Société des Véhicules Automobiles de Batilly) ir Renault piederoša filiāle.