Rīgas ielās tiek likvidētas bedrītes 5

 
11.marts 2010 12:01

Braukšanas apstākļu uzlabošanai Rīgā tiek likvidētas bedrītes ielās un uz tiltiem. Līdz ar gaisa temperatūras paaugstināšanos bedres veidojas daudz straujāk, un remontdarbu apjoms pieaug.

Ja gaisa temperatūra svārstās ap nulle grādiem, kad brīžiem piesalst un atkal atkūst, bedrītes veidojas īpaši strauji. Šādos laika apstākļos bedres var izveidoties pat dažu stundu laikā. Visstraujāk bedrītes veidojas tajās ielās, kur ir novecojis asfaltbetona segums un ir augsta satiksmes intensitāte.

Bedrīšu likvidēšanai Rīgas ielās un uz tiltiem šā gada budžetā paredzēti 415,48 tūkstoši latu, kas ir divreiz mazāk nekā pērn. Ierobežotā budžeta apstākļos Satiksmes departaments šos darbus plāno nodrošināt tajās pilsētas maģistrālajās ielās, pa kurām kursē sabiedriskais transports, un uz tiltiem.

Rajona nozīmes ielās būs iespējams likvidēt tikai tās bedrītes, kas var apdraudēt satiksmes drošību.
2009.gadā Rīgā ar bedrīšu likvidēšanu saistītie remonts tika veikti 66 tūkstošu kvadrātmetru platībā, šim mērķim izlietojot 865,63 tūkstošus latu.

Rīgā ielu seguma remontu veic uzņēmumi PS „CP Serviss”, SIA „Roadex” un A/s „Ceļu pārvalde”. Par tiltu seguma remontu atbild uzņēmums SIA „Rīgas tilti”.

Rīgas Domes Sabiedrisko attiecību nodaļa

 
Visi komentāri
 
275428. viesis 11.marts 2010 13:35
0 0 Atbildēt

kāds tolx! pirms paris dienām lipināja asfaltu pretī Lukoilam Emmas un Vecāķu stūri, tak šodien jau tur atkal pzģec. remontņiki xrenova!

275433. viesis 11.marts 2010 18:39
0 0 Atbildēt

Acīmredzot tie, kas remontē ceļus, nav spējīgi skolā izgūtās fizikas zināšanas pielietot ptaksē.

275439. viesis 12.marts 2010 8:30
0 0 Atbildēt

jega vienu un to psu darbu darit 2 un vairak reizes... Ja tas vietas kur ir bedrites aizlapitu normali, izzagejot lielaku, taisnu utt, ta lai tas asfalts neizbirst jau nakosaja diena. Varbut tad ta nauda teretos efektivak.

°Nez kadas ir atrunatas garantija, cik ilgi sadi lapitai bedritei jaturas ciet.?

275440. viesis 12.marts 2010 8:30
0 0 Atbildēt

Un tagad abi spečuki, cic bedres remontēt :D

275487. viesis 15.marts 2010 14:37
0 0 Atbildēt

seaman - vai ta nezināji, ka pie mums maksā par darbošanos, nevis par rezultātu.

Līdz ar to bedru daudz, maksā par darbošanos - ērtāk darboties tuvāk starta vietai... visu tāpat neaizlāpīsi, tad kāpēc kaut ko lāpīt labi, ja maksā arī par slikti aizlāpītu???

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 7

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 30

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti