Toyota ir apturējusi bezceļnieka Lexus GX 460 pārdošanu pēc žurnāla Consumer Reports žurnālistu paziņojuma par automobiļa potenciālo bīstamību.
Testējot automobili, žurnālisti atklāja, ka GX 460 piemīt paaugstināta saslīdēšanas iespējamība, atlaižot gāzes pedāli. Kompānija Toyota šādu saslīdēšanas problēmu nav pamanījusi, apliecinot to, ka GX 460 atbilst augstiem drošības standartiem. Taču kompānija apsolīja, ka veiks automobiļa testu pēc žurnālistu metodes, lai noskaidrotu un novērstu trūkumus.
Atgādināsim, ka 2010.gada sākuma Toyota bija spiesta atsaukt aptuveni deviņus miljonus auto, lai novērstu gāzes pedāļa defektu, kas radīja neparedzamu paātrinājumu. ASV Transporta ministrija uzlika kompānijai naudas sodu 16,37 miljonu ASV dolāru apmērā par šī automobiļa defekta fakta slēpšanu.
paskatījos video par šo joku - pa savam varbūt arī bīstami ka stabilitātes sistēma ļauj šādu "joku" izstrādāt, bet nu ja paskatās uz vecajā 4x4 Celicām (gan protams bez šīs sistēmas) tad šāda "sanese" atmetot gāzi bija pilnīgi dabīga dēļ starpasu difa, jeb precīzāk to sauc par "viscous coupling". Varbūt arī Lexusam ir līdzīgi, ka starpasu difs šādā situācijā "neatbloķējas" un tādēļ SC nevar īsti kvalitatīvi novērst šo saslīdēšanu. Bet nu bīstams šāds manevrs ir tikai tad ja ar autosa pakaļu iznāk uzskriets šķerslim - tad tiešam auto iespējams var apgāzties, bet kamēr škēršli nav - auto izskatas izcili stabils sānslīdē !!!