PSA Grupas ienākumi pirmajā ceturksnī pieauguši par 27,5%

 
26.aprīlis 2010 10:29

PSA Grupas ienākumi 2010. gada pirmajā ceturksnī, salīdzinot ar pagājušā gada šo pašu periodu, ir pieauguši par 27,5 %, līdz 14 miljardiem eiro, grupas auto nodaļas pārdošanas apjoms pieaudzis par 22,4 %, veidojot 10,6 miljonus eiro.

<250>Kā stāstīja KW Bruun Baltic pārdošanas un mārketinga vadītājs Rasmus Tali,  gada pirmais ceturksnis Peugeot ir bijis svarīgu notikumu laiks un tas atspoguļojies arī saimnieciskajos rezultātos. „Janvārī Peugeot sāka izmantot jaunu identitāti - „Motion & Emotion“, kas ir saņēmusi ļoti pozitīvu atgriezenisko saiti un jau dzīvo patstāvīgu dzīvi. Pirmajos trīs mēnešos norisinājusies Peugeot 5008 ieviešana tirgū un turpinājies pagājušā gadā pārdošanā nonākušo jauno modeļu un uzlaboto modeļu uzvaras gājiens,“ sacīja Tali.

Eiropas autotirgus 2010. gada pirmajā ceturksnī ir pieaudzis par 9 %, rezultāti dažādos reģionos gan bijuši atšķirīgi. Rietumeiropā jauno automašīnu tirgus palielinājies par 11 %. Lielākais izņēmums ir bijusi Vācija, kur pēc valsts atbalsta zaudēšanas veco automašīnu apmaiņai pret jaunām pārdošana samazinājusies par 21,5 %. Francijā, Itālijā un Lielbritānijā, kur šāds atbalsts ir saglabājies, pārdošana pieaugusi par attiecīgi 15,6 %, 23,3 % un 25,9 %. Spānijā, kur pēdējiem diviem gadiem ir bijusi ļoti smaga ietekme, tirgus pieaudzis pat par 41,2 %. Turpretī Vidus- un Austrumeiropā tirgus ir turpinājis samazināties par 18 % ceturkšņa laikā.

Sarežģītajā tirgus vidē PSA Grupa spējusi palielināt pārdošanu Eiropā par 17,1 % un palielināt tirgus daļu līdz 14,6 procentiem. Tas bijis iespējams, pateicoties jauno modeļu veiksmei un vadošajai pozīcijai ekonomisko mazo automobiļu sektorā ar zemu CO2  emisiju. Arī komercautomašīnu tirgus pēc diviem gadiem, kuri bijuši mazāk aktīvi, sācis uzrādīt atlabšanas pazīmes, pieaugot par 6,1 %. PSA Grupa ir vēl vairāk nostiprinājusi savu līdera pozīciju Eiropā, palielinot tirgus daļu komercauto daļā par pusprocentu līdz 22,7 procentiem. Pirmo trīs mēnešu laikā Peugeot Eiropā pārdevis 322 900 automašīnu, visā pasaulē - 420 700 automašīnu, kas salīdzinājumā ar pagājušā gada šo pašu periodu ir attiecīgi par 32,7 % un 28 % vairāk. PSA Grupas pārdošanas skaitļi kopā Eiropā pieauguši par 28 procentiem līdz 607 400 automašīnām un pasaulē par 29,6 % līdz 802 800 automašīnām.

PSA Grupa savā ceturkšņa pārskatā prognozē, ka Eiropas automašīnu tirgus 2010. gadā kopā samazināsies par apmēram 9 %. Tajā pašā laikā PSA tirgus daļai atbilstoši vērtējumiem būtu jāturpina pieaugt, galvenokārt, pateicoties jaunajiem modeļiem RCZ, 3008 un 5008. Ārpus Eiropas paredz PSA Grupas pārdošanas pieauguma saglabāšanos, pateicoties ātri augošajam pieprasījumam vietējos tirgos un jaunu modeļu ieviešanai tirgū  – Peugeot Hoggar Brazīlijā un Peugeot 408 Ķīnā un Dienvidamerikā.

1810. gadā dibinātais Peugeot ražo satiksmes līdzekļus no velosipēdiem līdz komercautomašīnām. Uzņēmums ar 10 000 pārstāvniecībām 160 valstīs ir viens no vadošajiem autoražotājiem pasaulē. 2009. gadā Peugeot ir pārdevis 1,84 miljonus automašīnu, puse no tām izdala mazāk nekā 140 g ogļskābās gāzes uz kilometru. KW Bruun ar 50 gadu pieredzi ir Peugeot oficiālais importētājs Igaunijā, Latvijā, Dānijā, Zviedrijā un Īslandē, pārdodot apmēram 40 000 Peugeot automašīnu gadā.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti