«Volkswagen» trūkst jaunu modeļu... 11

 
7.janvāris 2003 0:02

Eiropā lielākajam autobūvētājam "Volkswagen AG" trūkst jaunu automodeļu, kuri spētu veicināt kompānijas izaugsmi, vēsta aģentūra "Bloomberg", atsaucoties uz analītiķiem.

"Volkswagen" vadītājs Bernds Piščetrīders šogad plāno ieviest 20 jaunus automodeļus, taču ar šādu jaunievedumu skaitu nepietiks izaugsmes nodrošināšanai un tas ļaus vienīgi atgriezties tādā pārdošanas līmenī, kāds kompānijai bija pirms diviem gadiem, pauž analītiķi. Detroitas autoizstādei veltītā preses konferencē Piščetrīders sacīja žurnālistiem, ka visas "Volkswagen" sastāvā ietilpstošās kompānijas šogad pārdos "vismaz" piecus miljonus automobiļu pretstatā 4,98 miljoniem automašīnu 2002.gadā un 5,08 miljoniem 2001.gadā. Šogad plānotā minivena "Touran", džipa "Touareg", "Beetle" vabolītes ar paceļamu jumtu un jaunas konstrukcijas "Golf" laišana tirgū nespēs kompensēt pieprasījuma kritumu pēc pašreizējiem "Golf" un "Passat" modeļiem, norāda analītiķi. Pēc viņu vārdiem, divas visvairāk pārdotās "Volkswagen" automašīnas zaudē konkurences cīņā ar jaunākiem modeļiem, tādiem kā "PSA Peugeot Citroen" 307.modelis un "Ford Motor Co." automašīna "Mondeo". ""Volkswagen" ir gaidāms grūts gads. Peļņa kritīsies vairāk nekā pārdošanas apjoms, jo ar kompānijas jaunajiem modeļiem nepietiks, lai kompensētu pieprasījuma kritumu pēc vecākiem modeļiem," sacīja "WestLB" analītiķis Arndts Elinghorsts. Pēc viņa prognozes, "Volkswagen" peļņa 2003.gadā saruks par 15 procentiem - līdz 3,4 miljardiem eiro pretstatā 2002.gadā gaidāmajiem četriem miljardiem eiro. "Volkswagen" šogad pārdos 55 000 "Touareg" un 140 000 "Touran" automašīnu, bet "Golf" un "Passat" pārdošanas jomā šogad gaidāms samazinājums attiecīgi par 140 000 un 130 000, lēš analītiķis. Galvenais "Volkswagen" izaugsmes tirgus šogad būs Ķīna, kur kompānija nākamajos trijos līdz četros gados iecerējusi pārdot vairāk nekā miljonu automašīnu. Savukārt pieprasījuma jomā Eiropā un Ziemeļamerikā kompānija būtiskas izmaiņas negaida. "ASV tirgum "Volkswagen" nav nekādu patiešām interesantu jaunu modeļu, izņemot "Touareg"," teica kompānijas "Bankhaus Metzler" analītiķis Jurgens Pīpers. "Volkswagen" cenšas panākt izmaiņas šajā ziņā, un Detroitas autoizstādes ietvaros koncerna sastāvā ietilpstošā luksusa automašīnu būves kompānija "Audi" prezentēja džipu "Pikes Peak", kuru plāno sākt būvēt tuvākajos divos gados. "Audi" ir vienīgā no četrām koncerna kompānijām, kurai pērn izdevās palielināt realizācijas apjomus - 2002.gadā "Audi" pārdošanas apjoms visā pasaulē pieauga par 2,1 procentu - līdz 741 700 automašīnu. 2002.gada deviņos pirmajos mēnešos "Volkswagen" pirmsnodokļu peļņa samazinājās par 20 procentiem, un tas lika autobūvētājam pazemināt peļņas prognozi līdz četriem miljardiem eiro. DETROITA, JAN 06, BNS/"Bloomberg"
 
Visi komentāri
 
57634. viesis 7.janvāris 2003 0:40
0 0 Atbildēt

Dzipins bus laps. Buss ar laikam bus smuks. Bet peggiji visus eisopa tagad draz!

57652. viesis 7.janvāris 2003 9:45
0 0 Atbildēt

Cienito Piscetriideru, savaa laikaa, neveiksmiigas pardoshanas politikas un nepareizi izveeleetas attistiibas stateegijas (Rover iegaade) delj, akcionaaru padome ar troksni nolidinaaja no BMW vadiitaaja amata. Kaa buus tagad?

57684. viesis 7.janvāris 2003 13:31
0 0 Atbildēt

es a labpraat samazinaatu savu prognozeejamo pelnu liidz 4 miljardiem ;-P

57692. viesis 7.janvāris 2003 14:14
0 0 Atbildēt

Nju ir jau arii mazliet tas VW aizseedejies ar savaiem modeljiem, taa kaa jau laiks bija jaunam Golf modelim. Taapat arii Sharan, jau labu laiku razjo, vareeja ko vairaak par faceliftu uztaisiit.

57703. viesis 7.janvāris 2003 15:57
0 0 Atbildēt

Nu cik ta var tos golfus un pasātus, apnīk taĨu.

57708. viesis 7.janvāris 2003 16:08
0 0 Atbildēt

kursh man var pateikt vai var iegadaties jauno Microbus????

57711. viesis 7.janvāris 2003 16:22
0 0 Atbildēt

Pardosanas apjomi krit un kritis ,jo laikam daudzi apjegusi , ka Golfs 4 , nemaz nerunajot par Passat , ir pilniga hlams , ekspluatacijas izdevumu zina . Cenas tiem luzniem ir ohohohoh , bet kvalitate ka pegai , uz pusi letakai , kura ari katru menesi pie lauvam jabrauc . Ja vismaz rezi menesi nekas nenobirst , tatad taja menesi ir braukts ar citu auto .Zel , bet nav vairs tas izturibas + kvalitates kada bija vel ieprieksejas paaudzes VAG autiniem .Kas bus talak XVZ !!!!

57764. viesis 8.janvāris 2003 8:29
0 0 Atbildēt

Jaa... Tomeer ieradumam liels speeks. Peerk joprojaam to VW. Varbuut taapeec, ka nav jau labas alternatiivas, kas buutu arii kvalitatiiva, ne tikai labi izskatiitos.

Mums darbaa arii ir shie VW. Nu karas nost ne pa jokam, turbiinas, sajuugi, kaut kaadi mistiski vaarsti (kas maksaa 200,-Ls). Un tas viss 2 gadus veciem autinjiem...

58566. viesis 12.janvāris 2003 0:37
0 0 Atbildēt

Nu tie gan ir nepiesaatinaami! 4 miljardi un veel vinjiem maz!!!!!!!!!!??????????

58567. viesis 12.janvāris 2003 0:40
0 0 Atbildēt

Viesim 08.01.2003 08:29

Taapeec jaapeerk BMW un Mersedesi!:)

BET vislabaak nopirkt Aston Martin, tas vispaar ar rokaam salikts(vismaz agraak lika ar rokaam kopaa, nezinu kaa tagad jaunajiem modeljiem), tad ar taadu 2 gadus varees droshi nobraukt!:))) Kompaanija buus taalredziigi ieguldiijusi naudu!;)

59867. viesis 17.janvāris 2003 22:28
0 0 Atbildēt

Jaapeerk Peguci VW vietaa!!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti