Neskatoties uz neseno automobiļu atsaukšanas kampaņu, kompānija Toyota šī gada pirmo ceturksni ir noslēgusi ar 1,2 miljardu ASV dolāru lielu peļņu.
Pagājušā gada pirmo ceturksni autoražotājs noslēdza ar 8,28 miljardu ASV dolāru lielu zaudējumu. Tomēr Toyota prognozē, ka līdz nākamā gada martam ražotāja peļņa pieaugs par 48 procentiem - līdz 3,3 miljardiem ASV dolāru. Par to ziņu aģentūra AP.
<250>Pagājušā finanšu gada laikā, kurš noslēdzās martā, Japānā tika pārdoti 2,16 miljoni Toyota automobiļi (par 218 tūkstošiem vairāk nekā pagājušajā gadā), Ziemeļamerikā tika realizēts par 114 tūkst.auto mazāk nekā agrāk - 2,1 miljoni automobiļu, Eiropā tika pārdots tikai par 0,2 procentiem vairāk automobiļu nekā iepriekšējā gadā, bet kopumā visā pasaulē autoražotājam izdevās pārdot 7,29 miljonus Toyota automobiļu (par 53 tūkst.mazāk nekā iepriekš).
Sakarā ar automobiļu atsaukšanas kampaņu kompānija Toyota palielinās izdevumus reklāmai, tādējādi cerot atgriezt klientu uzticību zīmolam. Svarīgākajos priekš Toyota tirgos tiks palaista reklāmas kampaņa 20 milj.eiro apmērā, kurā galvenais uzsvars tiks likts uz Toyota automobiļu izcilo kvalitāti. Tajā pat laikā Toyota nolēma samazināt savu interešu lobēšanas izdevumus - attiecīgajiem uzņēmumiem šī gada pirmajā ceturksnī autoražotājs samaksāja 880 tūkst.ASV dolāru, lai mazinātu konflikta sekas, kas radās ar ASV valdību sakarā ar automobiļu atsaukšanu.