Domenikss uzsāk jaunā «Mercedes-Benz SLS AMG» tirdzniecību 6

 
12.maijs 2010 10:23

Daimler AG meitas uzņēmums Mercedes-AMG, kas līdz šim specializējies unikālā, augstas veiktspējas automobiļu pārbūvē, radījis pirmo individuāli izstrādāto automobili Mercedes-Benz SLS AMG uzņēmuma 40 gadu ilgajā vēsturē.

Tas tiek vērtēts kā uzņēmuma augstākais sasniegums, jo jaunais Mercedes-Benz SLS AMG automobilis aprīkots ar augstākā līmeņa modernākajām tehnoloģijām, tam ir askētisks dizains, pārdomātas vieglas konstrukcijas, kā arī izcila vadības dinamika. Jaunā modeļa tirdzniecība uzsākta šopavasar, tas pieejams arī pie oficiālā Daimler AG ģenerālpārstāvja Latvijā SIA Domenikss. Bāzes modeļa cena Latvijā ir 191 520 EUR (ieskaitot PVN).

Dizains – askētisks, īpašs un iedvesmojošs

Askētiskais Mercedes-Benz SLS AMG dizains ir īpaši sportisks, tam vērojama līdzība ar klasisko Mercedes-Benz 300 SL modeli. Īpaši tiek akcentētas uz augšu veramās durvis. Savukārt garais motora pārsegs, pazeminātā virsbūve, īsā aizmugurējās daļas pārkare, paplašinātās arkas un lielie 19 un 20 collu diski nodrošina automobilim sportisku dinamiku.

Interjers, kas līdzinās lidaparātu kabīnei

Izstrādājot jaunā modeļa interjeru, Mercedes-Benz dizaineri iedvesmojušies no aviācijas tēmas. Stilistisks akcents tiek likts uz centra konsoli, kas vizuāli rada plašu un robustu iespaidu. Četras krusteniskas, regulējamas gaisa sprauslas, kas vizuāli atgādina reaktīvo dzinēju, ir integrētas priekšējā panelī.

<250>Aviācijas dizaina tēma tiek izmantota arī garās centra konsoles matētajā metāla apdarē. AMG DRIVE UNIT ļauj SLS AMG vadītājam izvēlēties individuālus uzstādījumus. AMG SPEEDSHIFT DCT 7-pārnesumu sporta pārnesumkārba tiek pārslēgta, izmantojot E-SELECT pārnesumu sviru, kas vizuāli atgādina reaktīvās lidmašīnas vadības bloku.

Alumīnija rāmis, izturīgas konstrukcijas un augstā izturība

Pirmo reizi Mercedes-Benz un AMG ir izgatavojuši automobili ar alumīnija rāmi un virsbūvi. Tas, salīdzinot ar tradicionālajām metāla konstrukcijām, nodrošina būtisku svara samazinājumu. Pēc DIN standarta Mercedes-Benz SLS AMG automobiļa masa ir 1 620 kg (bez vadītāja). Jaunā virsbūve tiek uzstādīta uz alumīnija rāmja. Pateicoties modernajām konstrukcijām un izcilai izturībai, tiek nodrošināta augstākā līmeņa braukšanas dinamika. Savukārt, lai panāktu maksimālu pasažieru drošību, virsbūves A statnēs tiek izmantots īpaši augstas izturības tērauds. Automobiļa virsbūves daļa sver tikai 241 kilogramu. Salīdzinot automobiļa svara un jaudas attiecību, šis ir labākais risinājums sporta automobiļu segmentā.

Drošība visaugstākajā līmenī

Alumīnija karkass kalpo arī kā drošības elements. Plašajā drošības klāstā ietilpst arī trīs punktu drošības jostas ar jostu spriegotājiem un spēka ierobežotājiem, kā arī astoņi gaisa drošības spilveni: adaptīvie priekšējie gaisa drošības spilveni vadītājam un priekšā sēdošajam pasažierim, ceļgala drošības spilveni, divi sēdekļos iestrādāti sānu drošības spilveni un divi logu gaisa drošības spilveni, kas ievietoti durvju sānu daļās.

{page}

AMG 6,3 litru V8 dzinējs, kas attīsta 420 kW/571 ZS lielu jaudu

Lieliski noregulētais 6,3 litru V8 dzinējs attīsta 420 kW (571 ZS) pie 6 800 apgriezieniem minūtē, tādējādi padarot Mercedes-Benz SLS AMG par vienu no jaudīgākajiem sporta automobiļiem savā segmentā. Jaudas un svara attiecība ir 2,84 kg/ZS. Atmosfēriskais dzinējs attīsta maksimālo griezes momentu 650 Nm pie 4 750 apgriezieniem minūtē. Jaunais Mercedes-Benz SLS AMG ātrumu 100 km/h spēj sasniegt 3,8 sekundēs. Maksimālais ātrums, ko šis automobilis spēj sasniegt, ir 317 km/h.

Degvielas patēriņš – tikai 13,2 litri uz 100 kilometriem

Jaunais Mercedes-Benz SLS AMG patērē vidēji 13,2 litrus uz 100 kilometriem, sasniedzot vislabākos rādītājus savā segmentā un apsteidzot konkurentus. Efektivitāti veicinošie faktori, kas raksturīgi AMG, ietver berzi optimizējošu dzinēja darbību, īpašu eļļošanas sistēmu un ģeneratora darbību – kinētiskā enerģija, bremzējot vai veicot pārmērīgu gāzēšanu, tiek izmantota akumulatora uzlādēšanai. Savukārt paātrinoties ģenerators neveic akumulatora uzlādēšanu, tādējādi samazinot slodzi dzinējam.

<250>Divsajūgu sekvenciālā pārnesumkārba un piedziņas vārpsta tunelis

Divsajūgu pārnesumkārba ir uzstādīta automobiļa aizmugurējā daļā un savienota ar dzinēju izmantojot īpašu tuneli. Šajā tunelī rotē no oglekļa šķiedras izgatavots piedziņas vārpsts. Priekšrocības šim risinājumam ir ciešā saikne starp motoru un pārnesumkārbu. AMG SPEEDSHIFT DCT 7-pārnesumu sporta pārnesumkārba nodrošina ātru pārnesumu maiņu bez vilkmes zudumiem – mazāk nekā 100 milisekundēs. Vadītājam ir iespējams izvēlēties vienu no četriem braukšanas režīmiem: „C” (kontrolētas efektivitātes), „S” (sporta), „S+” (sporta plus) vai „M” (manuāla).

Parametriskā stūres iekārta, diferenciāļu bloķēšana un 3 pakāpju ESP®

Mercedes-Benz SLS AMG ir aprīkots ar 3 pakāpju ESP®, dodot vadītājam izvēles iespējas starp „ESP ON”, „ ESP SPORT” un „ESP OFF” režīmiem. Arī „ESP OFF” režīmā bremzējot, tiek atjaunotas visas ESP® funkcijas. Savukārt pretslīdēšanas sistēma ASR ir aktivizēta visos ESP® režīmos. Turklāt, ja kāds no piedziņas riteņiem zaudē saķeri, ar īpašu bremžu spiediena iedarbību, kā arī pateicoties standartā pieejamajam aizmugurējās ass diferenciāļu bloķētājam, būtiski tiek uzlabota vilkme. Tas nozīmē, ka dzinēja jauda tiek izmantota vēl efektīvāk, braucot īpaši dinamiskā stilā.

Papildu informāciju par jauno Mercedes-Benz SLS AMG sporta automobili un tā pasūtīšanas iespējām Latvijā iespējams saņemt Domenikss Auto tirdzniecības centrā Rīgā, Krasta ielā 34.

 
Visi komentāri
 
276741. viesis 12.maijs 2010 10:28
0 0 Atbildēt

Gaidam ielās - man jau nu dikti patīk kā tas auto izskatas, bet nu pašam "maciņš pa plānu" :D:D:D

276742. viesis 12.maijs 2010 10:40
0 0 Atbildēt

labs krīzmobīlis - vismaz redzēs, kuram krīze dzīvi nebojā, jeb kurš varbūt ir daļēji vainīgs pie tās :)

276743. viesis 12.maijs 2010 12:53
0 0 Atbildēt

:D - uzsāk tirdzniecību - t.i.iepircis bukletus???

276744. viesis 12.maijs 2010 13:34
0 0 Atbildēt

:D :D Nē prototipu samazinājumā

276746. viesis 12.maijs 2010 13:57
0 0 Atbildēt

Kā vienmēr,citur pirkt dārgus auto ir lētāk www.topspeed.com/cars/car-news...d-ar81611.html

276756. viesis 13.maijs 2010 0:52
0 0 Atbildēt

Iekukuļos pareizajās vietās un katrs trešais Rīgas Satiksmes klamburu kontrolieris ar tādu brauks :D

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 6

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti