Jau nedēļu pirms Līgo svētkiem ievērojami palielinājies interesentu skaits par pakalpojumu "Divi vadītāji". Minētais serviss piedāvā iedzēruša autovadītāja un viņa automobiļa profesionālus transportēšanas pakalpojumus.
Galvenā motivācija, lai pasūtītu taksi uz Līgo svētkiem, ir rūpes par drošību un vēlēšanās saglabāt mobilitāti. Vairākums, kas zvanījuši Smile Taxi, interesējas par iespēju iepriekš pasūtīt pakalpojumu "Divi vadītāji" un par tā izmaksām.
Uz šo jautājumu atbild taksometru kompānijas Smile Taxi pārstāvis Aleksejs Ignatjevs:
"Patiešām eksistē iespēja rezervēt uz noteiktu laiku taksometra pakalpojumus, tai skaitā arī "Divi vadītāji". Bet ja radīsies nepieciešamība braucienam tieši Līgo svinēšanas laikā, arī tad mēs esam gatavi pieņemt pasūtījumu, jo mūsu dienesti šajā laikā strādās pastiprinātā režīmā. Pakalpojums "Divi vadītāji" izmaksās parasta taksometra divkāršu tarifu. Gribētos atzīmēt, ka pērnajā gadā īpaša interese bija arī par astoņvietīgo minivenu pakalpojumiem, kas spēj aizbraukt un paņemt no svinību vietas veselu atpūtnieku kompāniju.
Vairākums Līgo svētkus svin ārpus pilsētas. To mēs ņēmām vērā un šogad, tāpat kā iepriekšējā gadā, mēs piedāvājam saviem klientiem izdevīgus tarifus tālākiem braucieniem. Bet Jūrmalas iedzīvotāji un viesi var jebkurā brīdī izmantot jaunās Smile Taxi Jūrmalas filiāles pakalpojumus".
Par kompāniju
Smile Taxi - vienīgie dzeltenie taksometri Rīgā un Jūrmalā. 2009. gadā, Smile Taxi kļuva par pazīstamāko taksometru zīmolu kategorijā transports, pēc "Latvijas tūrisma zīmolu atpazīstamības" pētījuma datiem žurnālā Tūrisms. Kompānijas transporta kvalitatīvo darbu apstiprina "TAXI QUALITY" un "Tourist-friendly" zīmes. No dibināšanas brīža 2006. gadā decembrī kompānija izpildīja vairāk nekā miljons pasūtījumu un noslēdza vairāk nekā 100 līgumu ar uzņēmumiem. Jūrmalā kompānija uzsāka darbību 2010. gadā.
<250>Smile Taxi autoparks sastāv vairāk nekā no 60 automašīnām. Smile Taxi pazīstama kā novatoriska kompānija starp taksometru uzņēmumiem. Virzoties savā nozarē pa priekšu, kompānija pirmā attīstīja sekojošus jaunievedumus: POS terminālus norēķiniem ar kredītkartēm, apmaksas sistēmu ar SMS-Mobilly palīdzību, GPS sistēmu automašīnas vietas noteikšanas kontrolei (samazina taksometra gaidīšanas laiku un paaugstina pasažieru drošību), izvietoja LCD ekrānus pasažieriem, klientu kartes sistēmu (ļauj pastāvīgiem un korporatīviem klientiem noteikt taksometra izmantošanas limitu, online režīmā redzēt izmantoto braucienu un naudas balansa datus), pievienoja kalkulatoru smiletaxi.lv mājaslapā, lai varētu aprēķināt brauciena gala summu, tāpat piedāvāja iespēju pasūtīt taksometru internetā un uzziņu dienestā TAXI 8880, kā arī speciāli aprīkotus taksometrus bērniem. Šādas modernizācijas vēl joprojām trūkst 80% taksometru nozares pārstāvjiem.
Kompānija piedāvā plašu pakalpojumu klāstu: "Grupu pārvadājumi", "Divi Vadītāji", "Taksometrs-modinātājs", "Viesu sagaidīšana", "Korporatīvā apkalpošana", "SMS apmaksa Mobilly", "Smile Baby Taxi". Lai minētie pakalpojumi būtu pieejami visiem, ir speciāli noteikta budžeta cenas politika, ka arī atlaides patstāvīgiem klientiem.
Papildus informācija:
Aleksejs Ignatjevs
Smile Taxi
Šitādus vienu reizi paņēmu, un vairs neņemšu. Neatceros gan kompānijas nosaukumu, kuru pirmo no saraksta ieteica 1188, tomēr atbrauca divi krievu ambāļi, brauciens no āgenskalna viena gala līdz otram, 10 minūšu pauze un tālāk brauciens līdz mežciemam maksāja 40 Ls. Toreiz gan nebija izvēles, par cik auto bija piekrauts ar dārgām mantām, tomēr ja būtu tukšs, tad to lūzni tur atstātu un savāktu pats pēc svētkiem.