«Audi» parāda jauno «A7» 4

 
27.jūlijs 2010 12:43

Kompānija Audi ir prezentējusi savu jauno modeli - A7. Vācu ražotājs to sauc par "piecdurvju kupeju".

Jaunais Audi A7 ir būvēts uz sedana A8 moduļa platformas bāzes. Automobiļa garums ir 4,97m, platums - 1,91m, bet augstums - 1,42m, riteņu bāze - 2,91m, kas ir aptuveni par 5,6cm vairāk, nekā tā tuvākajam konkurentam - Mercedes-Benz CLS, taču par 16cm mazāk, kā BMW 5-Series GT.

Bagāžas nodalījuma apjoms ir 535 litri, bet pie nolaistiem aizmugurējiem sēdekļiem - 1390 litri.

Pateicoties plašam alumīnija pielietojumam (vairāk nekā 20% no auto virsbūves ir izgatavoti no alumīnija), Audi inženieriem izdevās padarīt A7 par pietiekami vieglu automobili. Tā, piemēram, piecdurvju kupejas trīslitru dīzeļversijas auto masa ir 1695 kg.

Audi A7 dzinēju klāstā ir četri sešcilindru dzinēji: divi benzīna un divi dīzeļa motori. Benzīna versijā tiek piedāvāts 2,8l atmosfēriskais dzinējs ar 204z.s. jaudu, kā arī 3,0l turbodzinējs ar 300z.s.jaudu. Pirmais no tiem ļaus automobilim no nulles līdz 100 km/h ieskrieties 8,3 sekundēs (maksimālais ātrums - 235 km/h), bet otrais - 5,6 sekundēs (maksimālais ātrums ir elektroniski ierobežots līdz 250 km/h).

Dīzeļdzinēju klāstā ir tikai trīslitru sešcilindru dzinēji ar 204 vai 245 zirgspēku jaudu. Maksimālais griezes moments 245 zirgspēku dzinējam ir 500Nm diapazonā no 1400 līdz 3250 apgriezieniem minūtē. No nulles līdz 100 km/h jaudīgākais A7 dīzelis ieskriesies 6,5 sekundēs. Tā maksimālais ātrums - 250 km/h.

Audi A7 būs pieejama tikai pilnpiedziņa ar septiņpakāpju robotizēto divsajūgu pārnesumkārbu. Izņēmums ir 204z.s.dīzelis, kas būs pieejams priekšpiedziņas versijā ar variatoru.

Eiropā jaunais Audi A7 pārdošanā nonāks šī gada rudenī. Automobiļa cenas būs sākot no 51 650 eiro.

 
Visi komentāri
 
278075. viesis 27.jūlijs 2010 13:10
0 0 Atbildēt

Skaists! Bet tas ir normāls, parasts hetčbeks, nevis kupeja.

278077. viesis 27.jūlijs 2010 16:52
0 0 Atbildēt

Nesaprotu, kas tur skaaists?

278078. viesis 27.jūlijs 2010 21:47
0 0 Atbildēt

motoru klasts vareja but labaks, bet lainu paliek, 3 litru dizelim nav ne vainas, nepatik tas ka nav normala mehanika pieejama. Tikai variators/naudaskaps, vai ari DSG.

Visadi citadi ar elektroniku parbazsta redelkaste, kura noteikti nespes nosancet vairak par 10 gadiem bez ipasiem remontiem.

Kopuma ka jau visi musdienu auto...

278079. viesis 27.jūlijs 2010 22:06
0 0 Atbildēt

Potenciālais pircējs tāpat ilgāk par gadu ar tādu nebrauks, a kas pēc tam - pokuj, msh un deksters varēs ķīlēt...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 
 

Viens no iemesliem - pieprasījuma kritums: "Tesla" Vācijas rūpnīcā likvidēs 400 darbavietas 5

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" tā vienīgajā Eiropas ražotnē Vācijā likvidēs 400 darbavietas, teikts otrdien publiskotajā kompānijas paziņojumā. Lasīt vairāk

 

Mediķu secinājums bargs: Elektroskrejriteņi ir neveiksmīgi (+ VIDEO) 25

Elektroskrejriteņu mazie ritenīši, augstais smaguma centrs un pietiekoši lielais ātrums veicina to, ka pat dūres lieluma, pāris centimetrus dziļa bedrīte var izraisīt smagu kritienu. Tā intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcas galvenais ārsts Uģis Zariņš. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti