Kompānija Audi ir prezentējusi savu jauno modeli - A7. Vācu ražotājs to sauc par "piecdurvju kupeju".
Jaunais Audi A7 ir būvēts uz sedana A8 moduļa platformas bāzes. Automobiļa garums ir 4,97m, platums - 1,91m, bet augstums - 1,42m, riteņu bāze - 2,91m, kas ir aptuveni par 5,6cm vairāk, nekā tā tuvākajam konkurentam - Mercedes-Benz CLS, taču par 16cm mazāk, kā BMW 5-Series GT.
Bagāžas nodalījuma apjoms ir 535 litri, bet pie nolaistiem aizmugurējiem sēdekļiem - 1390 litri.
Pateicoties plašam alumīnija pielietojumam (vairāk nekā 20% no auto virsbūves ir izgatavoti no alumīnija), Audi inženieriem izdevās padarīt A7 par pietiekami vieglu automobili. Tā, piemēram, piecdurvju kupejas trīslitru dīzeļversijas auto masa ir 1695 kg.
Audi A7 dzinēju klāstā ir četri sešcilindru dzinēji: divi benzīna un divi dīzeļa motori. Benzīna versijā tiek piedāvāts 2,8l atmosfēriskais dzinējs ar 204z.s. jaudu, kā arī 3,0l turbodzinējs ar 300z.s.jaudu. Pirmais no tiem ļaus automobilim no nulles līdz 100 km/h ieskrieties 8,3 sekundēs (maksimālais ātrums - 235 km/h), bet otrais - 5,6 sekundēs (maksimālais ātrums ir elektroniski ierobežots līdz 250 km/h).
Dīzeļdzinēju klāstā ir tikai trīslitru sešcilindru dzinēji ar 204 vai 245 zirgspēku jaudu. Maksimālais griezes moments 245 zirgspēku dzinējam ir 500Nm diapazonā no 1400 līdz 3250 apgriezieniem minūtē. No nulles līdz 100 km/h jaudīgākais A7 dīzelis ieskriesies 6,5 sekundēs. Tā maksimālais ātrums - 250 km/h.
Audi A7 būs pieejama tikai pilnpiedziņa ar septiņpakāpju robotizēto divsajūgu pārnesumkārbu. Izņēmums ir 204z.s.dīzelis, kas būs pieejams priekšpiedziņas versijā ar variatoru.
Eiropā jaunais Audi A7 pārdošanā nonāks šī gada rudenī. Automobiļa cenas būs sākot no 51 650 eiro.
Skaists! Bet tas ir normāls, parasts hetčbeks, nevis kupeja.