Unikālo superautomobiļu ražotājs Pagani gatavo īpašu Zonda versiju - Zonda HH. Šis auto tiks būvēts kādam privātam pasūtītājam no ASV.
Par pamatu Zonda HH tiks ņemta Zonda F Roadster šasija. Taču īpašajā automobilī tiks apvienoti vairāki tehniskie risinājumi, kas ir jau izmēģināti citos Pagani modeļos. HH versija iegūs mehānisko transmisiju un 680 zirgspēku V12 dzinēju ar unikālu titāna izplūdi ar keramisko pārklājumu (no Cinque modeļa), kā arī 1210kg virsbūvi, kurā lielā daudzumā tiks izmantotas oglekļšķiedras detaļas. Auto tiks aprīkots arī ar īpaši izturīgiem bremžu mehānismiem ar keramikas karbona šķiedras diskiem.
Nākamais Zonda HH īpašnieks ir solījis neglabāt savu automobili "muzejā", bet gan braukt ar to pa koplietošanas ceļiem. Taču Pagani automobiļi neatbilst ASV ekoloģijas normām, tāpēc, iespējams, Zonda HH būs redzama uz Eiropas autoceļiem.
Īpašā Zonda HH parādīsies vēl pirms jaunā modeļa Pagani C9 oficiālas pirmizrādes, kuras datums vēl nav zināms.
Vispār īpaši apdāvinātiem tulkotājiem nekaitētu zināt ka "karbons" jeb carbon fibre ir oglekļškiedra !!! Ir tikai īpašs līdzīgas šķiedras paveids ko patentēja ja nekļūdos Du-Pont un ko sauc par Kevlaru. Tam gan vairāk kopīga šķiet bija ar sieviešu zeķubiksēm nekā ar oglekļškiedru, bet šī materiāla izturība bija salīdzināma ar oglekļšķiedru !!!
P.S. ja nu pekšni pēc atmiņas esmu samuldējies par Kevlaru - nesitiet pārāk stipri. ;)