«Peugeot» prezentē pasaulē pirmo hibrīdauto ar dīzeļa dzinēju 5

 
27.augusts 2010 10:21

Peugeot iepazīstina ar pasaulē pirmo hibrīdauto ar dīzeļa dzinēju 3008 HYbrid4, tādējādi radot jauna tipa transportlīdzekli, kas piedāvā vēl lielāku lietošanas brīvību un braukšanas prieku nekā līdz šim.

Nosaukums HYbrid4 apzīmē hibridizētu 2 litru un 163 zirgspēku dīzeļa dzinēju, kas ir apvienots ar 37 zirgspēku elektrodzinēju. Tā kā dīzeļa dzinējs izmanto mazāk degvielas par benzīna dzinēju, tā ir vislabākā dzinēja izvēle hibrīdautomobilim.

Jaunais 3008 HYbrid4 apvieno dīzeļa un elektrodzinēju vidi saudzējošā veidā, piedāvājot pilnpiedziņu, 200 zirgspēku jaudu, nulli emisiju darba režīmā ZEV (Zero Emission Vehicle) un tikai 3,8 l degvielas patēriņu uz 100 kilometriem, CO2 emisija uz kilometru tikai 99 grami.

Jauno modeli var uzskatīt par celmlauzi arī tādēļ, kas tas izmanto pat līdz 35 procentiem mazāk degvielas nekā citas līdzīga izmēra automašīnas ar līdzīgām braukšanas īpašībām.

Atšķirībā no izplatītajiem pieņēmumiem, hibrīdtehnoloģijas izmantošana automobilim 3008 HYbrid4 nodrošina patīkamu braukšanas piedzīvojumu. Kā lietderīgos faktorus var minēt augsta līmeņa veiktspēju kopā ar lielisku vadāmību, lietošanas komfortu, iespēju izvēlēties starp četriem dažādiem darba režīmiem (ZEV, Pilnpiedziņa, Sports un Automātiskais), iespēju ieslēgt tikai kluso darba režīmu, kas izmanto elektrodzinēju, pilnpiedziņas nodrošināto drošību un saudzēt vidi.

Tādējādi HYbrid4 piedāvā augsto tehnoloģiju tuvināšanos dzinējam, apvienojot uzlabotas braukšanas īpašības un zemu CO2 līmeni. Peugeot izvēle apvienot hibrīdauto ar dīzeļa dzinēju parāda, ka ir iespējams apvienot atbilstību vides prasībām un lielisku braukšanas piedzīvojumu.

3008 HYbrid4 pārdošana tiks uzsākta 2011. gadā un nostiprinās Peugeot pozīciju „tīro” automobiļu nozarē, kurā būtiska loma būs elektromobiļa Peugeot iOn nonākšanai tirgū 2010. g. beigās un jaunajiem iekšējās aizdedzes dzinējiem; piemēram, 1 l un 1,2 l trīs cilindru benzīna dzinēja pārdošana tiks uzsākta 2012. gadā.

 
Visi komentāri
 
278499. viesis 27.augusts 2010 15:19
0 0 Atbildēt

sen bij laiks arī dīzelītim apvienoties ar elektro motoru...

278504. viesis 27.augusts 2010 21:02
0 0 Atbildēt

Pezo latvija nav jegas pieminet, tam masinam prieks musu kara laiku celiem galigi neizturiga un darga piekare.

278514. viesis 30.augusts 2010 12:51
0 0 Atbildēt

Pežo apvienībā ar Zaporožec izstrādājis divus jaunus modeļus - Zapežorec un Pežorožec.

278516. viesis 30.augusts 2010 14:42
0 0 Atbildēt

Vairāk par trim-četriem gadiem ,diemžēl, Latvijā neizturēs. Mans paziņa treknajos gados nopirka 6-sērijas lielo peugeotu - nu jau ir totālās sprukās ar remontiem. Brauc to auto remontēt uz Krievijas servisiem - sanākot lētāk. Līdz šim neviens brīvprātīgais nav pieteicies, kurš ar peugeotu bez problēmām būtu nobraucis vismaz 9 gadus...Vēl šodien atceros vienu savu biezo paziņu - aadvokāti, kura 1994.gadā nopirka pilnīgi jaunu 306 pežo...max.aprīkojums, zaļš metāliks - sapnis, ne auto. Jau pēc trim gadiem no tā auto vairs nekas nebija daudz pāri palicis - viss resurss Latvijas lauku ceļos bija cauri.

278549. viesis 1.septembris 2010 12:39
0 0 Atbildēt

nu ko nu jūs noliekat tos pežotus! Manā lietošanā ir 8 gadi vecs un 320 tūkstošus noripojis franču auto, un ripos vēl. Nesūdzos ne par remontu biežumu, ne par to dārdzību.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 7

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti