Mercedes-Benz CLS saņem balvu «Zelta stūre 2010» kā labākais luksuss auto

 
15.novembris 2010 11:05

Jaunā Mercedes-Benz CLS kupeja Vācijas mediju izdevumu Bild am Sonntag, Auto Bild un citu izdevēju organizētajā jauno auto konkursā atzīta par labāko luksuss klases automobili un saņēmusi balvu “Zelta stūre 2010”.

Vairāk nekā 250 tūkstoši lasītāju un profesionāla žūrija, kuras sastāvā darbojās 40 auto nozares eksperti, starp 10 citiem finālā iekļuvušajiem luksuss klases automobiļiem kā labāko atzina tieši jauno četru durvju Mercedes-Benz CLS kupeju.

Šā gada uzvarētāji un “Zelta stūre 2010” balvas ieguvēji tika noteikti gan lasītāju balsojumā, kurā savu viedokli izteica aptuveni 40 miljoni Eiropas valstu iedzīvotāji, gan īpašos testa braucienos Itālijas pilsētā Balacco. “Zelta stūre 2010” balva oficiāli tika pasniegta Berlīnē Mercedes-Benz ražotāja Daimler AG valdes priekšsēdētājam Dr. Dieter Zetsche. Šī ir jau deviņpadsmitā reize, kad Mercedes-Benz automobiļi tiek apbalvoti ar “Zelta stūre” balvu.

2003. gadā Mercedes-Benz CLS izveidoja jaunu transportlīdzekļu kategoriju, pirmo reizi kupejā apvienojot gan eleganci un dinamiku, gan komfortu un funkcionalitāti. Tas radīja ļoti lielu interesi gan klientu, gan konkurentu vidū. Vairākus gadus Mercedes-Benz CLS bija vienīgā četru durvju kupeja savā klasē. Jaunais Mercedes-Benz CLS ir konstruēts līdzīgi iepriekšējam modelim, taču tam ir radīta jauna automobiļa priekšējā daļa, iespaidojoties no Mercedes-Benz SLS AMG.

Turklāt Mercedes-Benz CLS ir pirmais vieglais automobilis pasaulē, kas ir aprīkots ar augstākās klases LED lukturiem, kuros izmantotas LED tehnoloģijas gaismas krāsas (līdzinās dienas gaismai) un kuriem ir tāda pati funkcionalitāte un energoefektivitāte kā biksenona lukturiem. Pirmo reizi šajā jaunajā gaismu sistēmā, kas jau tiek izmantota Mercedes-Benz automobiļos, ir apvienoti priekšējie biksenona lukturi ar LED gaismu tehnoloģiju.

Skatoties no sāniem, Mercedes-Benz CLS virsbūvē dominējošais elements ir līnijas ar elegantajām garenvirziena proporcijām. Šis konstrukcijas dizains, kuru dizaineri sauc par “pazemināto līniju”, ir oficiāli jauna unikālu formu dizaina interpretācija, kas tika izmantota pirmajos Mercedes-Benz sporta automobiļos.

Visi četri Mercedes-Benz CLS dzinēji, salīdzinājumā ar iepriekšējiem modeļiem, ir ar paaugstinātu veiktspēju un griezes momentu. Savukārt degvielas patēriņš jaunajam Mercedes-Benz CLS ir samazināts, tas patērē līdz pat 25% mazāk degvielas nekā iepriekšējo modeļu automobiļi.

No 2011. gada Eiropas tirgū būs pieejami divi Mercedes-Benz CLS modeļi ar sešu cilindru dzinējiem: CLS 350 CDI BlueEFFICIENCY ar 195 kW (265 ZS) lielu jaudu un CLS 350 BlueEFFICIENCY, kas spēj sasniegt 225 kW (306 ZS) lielu jaudu un tiks aprīkots ar ECO start/stop funkciju.

Mercedes-Benz CLS ir pirmais automobilis, kam ir alumīnija durvis bez nesošā durvju rāmja. No alumīnija izgatavoti arī priekšējie spārni, dzinēja pārsegs, bagāžnieka vāks, atbalsta sekcija, lielākās šasijas detaļas un motora detaļas.

Savukārt elektromehāniskā tiešās stūrēšanas sistēma Mercedes-Benz CLS automobilī nodrošina augsta līmeņa braukšanas dinamiku un komfortu, kas ir īpaši svarīgi, veicot garus pārbraucienus. Šī inovācija ir radikāls solis Mercedes-Benz automobiļu attīstībā, jo pirmo reizi inženieri ir brīvi izvēlējušies dažādu parametru programmas, kas var ietekmēt stūrēšanu. Turklāt jaunais Mercedes-Benz CLS aprīkots ar vairākām vadītāja atbalsta sistēmām, kas būtiski paaugstina automobiļa drošību un palīdz izvairīties no iekļūšanas ceļu satiksmes negadījumos.

Arī pagājušajā gadā Mercedes-Benz saņēma balvu “Zelta stūre 2009”. Tā tika piešķirta Mercedes-Benz SLS AMG kā labākajam luksuss sporta automobilim.

Jaunās paaudzes Mercedes-Benz CLS kupeja tirdzniecībā Latvijā būs pieejama nākamā gada februārī. Automobiļa cena, to iegādājoties Domenikss Auto tirdzniecības centrā Rīgā, būs sākot no 61 490 Euro (t.sk. PVN un AAP*).

* Auto Apkopes Programma – automobiļa ražotāja paredzētie plānveida tehniskās apkopes darbi, materiāli un smērvielas līdz 80.000 km nobraukuma sasniegšanai vai 4 gadus no pirmās reģistrācijas, (atkarībā no tā, kurš nosacījums iestājas pirmais), ko jauna vieglā automobiļa pircējam bez papildus maksas nodrošina SIA Domenikss.
 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti