Kompaktklašu «karš» 2003. 33

 
28.janvāris 2003 0:08

2003. gads ir laiks, kad par saviem pircējiem aktīvi cīnīsies vismaz četri kompaktklases (golfa klases) auto – Volkswagen Golf, Opel Astra, Ford Focus un Audi A3. Kurš uzvarēs?

Pirmais publikai parādīsies Audi A3. Būvēts uz vienas platformas ar Volkswagen Golf V, A3 tiks prezentēts jau šā gada pavasarī. Jaunās paaudzes Audi A3 būs nedaudz savādāks – ar tādu sportiskāku piegaršu. Auto kļūs lielāks: tas kļūs garāks par 5cm, bet riteņu bāze palielināsies par 7cm. Un visbeidzot, pēc pēdējiem izmēģinājumiem, publikai tiks piedāvāta arī visdārgākā versija Audi S3 ar pilnpiedziņu un sporta piekari. Jaunais Audi A3 saņems 116 un 150 Zs benzīna dzinējus, divlitru turbodzinēju ar jaudu 185 Zs, kā arī jau labi pazīstamos dīzeļdzinējus. Pabeigta jaunās paaudzes Ford Focus izstrāde. Pēc "restailinga" auto kļuvis līdzīgāks savam vecākajam brāli "Ford Mondeo". Nav nekādas informācijas, kādus dzinējus un kādas piekares saņems šis jaunums, tomēr ir zināms, ka Ford Focus kļūs nedaudz lielāks savos izmēros, kas jūtami palielinās salona ietilpību. Forda bestsellera otrā paaudze tiks demonstrēta šā gada rudenī – Frankfurtes autosalonā. Tirdzniecība sāksies nākošā gada sākumā. Trešās paaudzes Opel Astra ārēji saglabājusi visas Opel tipiskās dizaina iezīmes. Lielās riteņu arkas, augstā jostaslīnija un aizmugurējā daļa noformēta trījstūra formā – tās ir galvenās Opel Astra eksterjera pazīmes. Jaunai Astra tiks uzstādīta McPherson priekšējā piekare, tai būs arī pusneatkarīgā aizmugures piekare. Bez tam, no vecākā brāļa Opel Vectra tā aizņemsies triecienu slāpēšanas adaptīvo sistēmu, kā arī sistēmu ESP. Opel Astra saņems 4 veidu benzīna dzinējus – ar jaudu 75, 100, 125 un 190 Zs. protams, būs iespējamas arī divas dīzeļversijas – 75 un 110Zs. Tirdzniecības sākums – 2004. gads. Bet Volkswagen Golf V tirdzniecība sāksies jau šā gada novembrī, divus mēnešus pēc Frankfurtes autosalona. Auto kļūs platāks par 7 centimetriem. Auto saņems benzīna dzinējus ar jaudu no 75 līdz 200Zs un trīs dīzeļa agregātus – 100, 136 un 160 Zs. Volkswagen Golf V cenas Eiropā sāksies ar 16.000 eiro, Audi A3 – ar 19.000 eiro, Ford Focus – ar 16.000 eiro. Viszemāko cenu par bāzes versiju piedāvās Opel – Opel Astra maksās sākot ar 15.000 eiro. iAuto // autonews.ru
 
Visi komentāri
 
61499. viesis 28.janvāris 2003 2:57
0 0 Atbildēt

Cik es saprotu cienijamajam iauto (saprotu, ka texts tulkots, bet tomer...) pastav tikai vacu auto? Varu apgaismot, ka automashinas razho ari citur, piemeram, Japana! Shogad paredzeta ari (cik esmu dzirdejis) Mazda3 prezentacija. Manuprat, ari ar sho auto butu jarekinas. Ka neka dzivs piemers ir Mazda6, kura ir plashi atzita (un noverteta) visa pasaule. Galugala visaa Eiropaa rinda stav uz Mazda6, tas tomer ir raditajs.....

61501. viesis 28.janvāris 2003 5:02
0 0 Atbildēt

Smukaakais viennoziimiigi - Focus... Paareejie kaukaadi miniven-tipa auto... *******... Kur taa autobuuve aizgaajusi... Ehh... Audi A3 paarveerties par veel lielaaku kropliiti kaa bij... zheel, ka taa...

61511. viesis 28.janvāris 2003 9:02
0 0 Atbildēt

comon! OPEL ta kaads - liekas reaalaakais, droshvien atkal panjems krietnu tirgus dalju taapat kaa esoshais modelis :))

durs

61514. viesis 28.janvāris 2003 9:10
0 0 Atbildēt

Un kur tad paliek visu izslavētā Renault Megane II, kura tā pa īstam arī sāks pārdoties tikai 2003? Laikam tiešām ārpus Vāczemes kompaktklases auto netiek ražoti.

61515. viesis 28.janvāris 2003 9:11
0 0 Atbildēt

Arii jaunaa Megane II paciiniisies

61517. viesis 28.janvāris 2003 9:24
0 0 Atbildēt

Nightwing : Tu nu gan par A3 kroplīgi izteicies....

Es uzskatu, ka A3 ir par visiem tiem šrotiem pārāks, kā

līdz šim, jo man ir bijis gan Golf, OPEL, esmu braucis ar

FOCUS UN TAGAD A3 1.9tdi !!!

61518. viesis 28.janvāris 2003 9:25
0 0 Atbildēt

visi vienādi :(

61520. viesis 28.janvāris 2003 9:29
0 0 Atbildēt

baigi liidziigi dizaina zinjaa.... nevar jau taa pateikt, kursh labaax, ja kaads iedotu ar visiem izbraukt ta gan:)

61521. viesis 28.janvāris 2003 9:34
0 0 Atbildēt

focusam un golfam nekas radikaali nav mainiijies, tachu opels un audis taa neko!

61522. viesis 28.janvāris 2003 9:34
0 0 Atbildēt

Tie, kas te mineeja japaanjus un veel labaak Megani, var nomierinaaties, jo shie auto pieskaitaami tai pashai kompaktklasei, bet staavu zemaak:-)))

61524. viesis 28.janvāris 2003 9:39
0 0 Atbildēt

2 viesis 28.01.2003 09:34:

Paskaidro, lūdzu, ar ko pašreizējie Astra, Focus aparāti ir labāki par 323, Civic, Corolla! Ja neskaita to, ka 323 un Civic ir bēdīgi ar dīzeļdzinējiem. Un testi savukārt rādīja, ka jauns Golf ne par matu nav labāks vai sliktāks par jaunu Astru.

Par A3 nerunāšu - "luxus kompaktklase" par cenu, kur jau iznāk jēdzīgs vidējās klases auto.

61528. viesis 28.janvāris 2003 9:51
0 0 Atbildēt

Labrīt,

Pirmkārt A3 ir tai pašā klasē, taču citā cenu līmenī. Un tas daudz ko maina. Joprojām, starp pieminētajiem, A3 būs ar kvalitatīvāko salonu, labāko skaņas izolāciju, utt.........

Jaunā Astra. Jāteic, ka man patīk (pēc šīs bildes). Un nav šaubu ka tas būs pārdotākais gan Latvijā, gan Eiropā.

Par Golfu. Joprojām spēcīgākais konkurents Astrai (un otrādi). Taču, kā atzīst vairums autožurnālistu un arī lietotāju, tad VW ir apsīkusi izaugsme. Opelis ir progresīvāks uz šo brīdi.

Focus nav slikts, taču savus laurus plūc pateicoties rallijam. Un rietumeiropā tā popularitāte ir 3-4 vieta. Kas arī nav slikti.

Un iepriekšpieminētā Megane ir topā Francijā un Latvijā, nevis Vācijā, Holandē un citos nozīmīgos tirgos. Japāņu mazdas un tojotas ir iecienītas tikai Somijā. (izņēmums varbūt būs mazda6, taču vai tā būs, rādīs laiks.).

M.

61531. viesis 28.janvāris 2003 9:55
0 0 Atbildēt

Labas ritas, tauta!

Man patīk tas fricis - volksvāgens! Pārējie...ja nu vienīgi audis. Fords, nezinu. Nekad nesaki nekad, bet domāju, ka savā mūžā vairs nelietošu divas lietas - ford automašīnu un erikson telefonu. Abi man tie bija un man nepatika, pat ļoti.

61532. viesis 28.janvāris 2003 9:56
0 0 Atbildēt

Nosaukums drīzāk varēja būt: Mugursomu izvēle :)

61534. viesis 28.janvāris 2003 9:58
0 0 Atbildēt

man tomeer Focus peec skata patiik vislabaak...

61540. viesis 28.janvāris 2003 10:28
0 0 Atbildēt

Manuprāt, A klases mersītis tomēr ir labāka izvēle (ja naudas pietiek).

61542. viesis 28.janvāris 2003 10:33
0 0 Atbildēt

2 Guntiss.

Mersītis, protams, ir labs. Taču vai tā ir labākā izvēle? Kā nu kuram. Nauda pietiek.

M.

61545. viesis 28.janvāris 2003 10:48
0 0 Atbildēt

Interesanti kam tauta dos prieksroku par vienu cenu VW vai Ford.... :)

61548. viesis 28.janvāris 2003 10:54
0 0 Atbildēt

Tieši kā līdz šim - Opel un VW.

M.

61550. viesis 28.janvāris 2003 11:05
0 0 Atbildēt

Neviens no šiem nestāv līdzi Alfai, renault Meganei vai Peugeot 307. Vēl jau ir Mazda Mitsubishi Toyota ko var ņemt. Paredzu ka arī kāds Hyundai izkonkurēs šitos vācu bračkas

61560. viesis 28.janvāris 2003 11:33
0 0 Atbildēt

AIzmirsāt BMW 1 sēriju, Tā izbāzīs visus. RWD forever

61571. viesis 28.janvāris 2003 12:31
0 0 Atbildēt

GT pravdu glagollish :o)

Bet izveeloties no esoshajiem variantiem, kas jaatziist ir vieniigie reaalie shajaa klasee, izveeleetos golfinnu.

61581. viesis 28.janvāris 2003 13:42
0 0 Atbildēt

Visi protams ir P307 kopijas. Sory, bet forma to pieraada neapgaazhami. Vienigi Fordam sava seja.

61595. viesis 28.janvāris 2003 14:58
0 0 Atbildēt

Fords rullēs. Oriģināls ārējais izskats, kuru nu tagad ļoooti daudzi autoražotāji kopē - trīsstūrveida līnijas virsbūvē un salōnā Fordam Focus ir ļoti estētiskas un patīkamas. Gribu nokosties Ford Focus RS! :)

61600. viesis 28.janvāris 2003 15:35
0 0 Atbildēt

Pēc dizaina jau nu visi ir galīgi līdzīgi.

A kapēc visiem tik nežēlīgi lieli diski?

61608. viesis 28.janvāris 2003 15:58
0 0 Atbildēt

Man arii liekas, ka Focus rullee. Tam jau tapat ir labakaa shasija, tagad vel pievilks standartam salona ietilpibas zinaa un buus labais.

Viesim kaut kad agraak: me reec, Golf popularakais Eiropaa. Vacijaa jaa, bet ne jau visaa Eiropaa.

61609. viesis 28.janvāris 2003 16:15
0 0 Atbildēt

OPEL un viss. Nav ko spaidiit pogas.

61631. viesis 28.janvāris 2003 21:05
0 0 Atbildēt

milzupanda, es taksh saku ka peec skata smukaakais!!!!! :P Piekriitu ka kvalitaatie A3 droshvien ielix paareejiem, jo pac kaa ne kaa arii ar Audi paarvietojos! :))) Tach dizains ir kropliigs liidz aarpraatam! :(

61669. viesis 29.janvāris 2003 9:00
0 0 Atbildēt

Opelis viennozīmīgi ir progresīvākspar VW, taču Ford arī tura līdzi, taču šī Fokusa panākumi būs mazāki kā iepriekšējā - nu nav tas dizains tik skaists.

Opel 1.vietā - 100%, taču otrā vietā nebūs neviens no pārējiem fričiem - tā lai paliek frančiem un japāņiem. Pat itāļu Stilo un Alfa147 pārdošanas apjomi varētu būt labāki kā Golfam vai AudiA3 (paskataties statistiku par šī gada pādotajiem golfiem un būsit uz ........)

61686. viesis 29.janvāris 2003 9:35
0 0 Atbildēt

Tas Opels taksh ir toch, toch P307 vai kaa tur kopija dizaina zinjaa...

61739. viesis 29.janvāris 2003 12:28
0 0 Atbildēt

Focus tieshaam ir elegants. Vieniigais no shiem un arii citiem, kursh izskataas moderni, sportiski, bet ne kosmiski pretiigi, kaa tie visi paareejie, kas izvilkti no kautkaadiem komiksiem vai muljtjikiem - aaarrrrppprrrraaattttssss !!!!!

Un ja veel RS modifikaacija !!! :)

63281. viesis 7.februāris 2003 23:02
0 0 Atbildēt

Ka iauto var paredzet cenas ja opelis vel nav prezentetes tapat ka audi un vw, vai ari es kaut ko esmu palaidis garam????

P.S. opel astra saks tirgot tikai 2004. gada

66777. viesis 27.februāris 2003 20:11
0 0 Atbildēt

Dizainiski man ljoti patiik jaunaa Megane, tikai daarga gan, jo taada, kaadu es gribeetu (ar 4 durviim, diizeli un klimata kontroli) maksaa virs 9 tuukstoshiem.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 34

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Pilnīgi jaunais C3 Aircross sola pievilcīgas cenas (+ FOTO) 2

Citroën ir atklājis pirmos pilnīgi jaunā C3 Aircross attēlus. C3 Aircross un C3 hečbeku vieno dizaina identitāte, solījums par salona telpu un komfortu, kā arī ambīcijas satricināt tirgu ar ārkārtīgi konkurētspējīgām cenām. Abi modeļi ir balstīti uz Smart Car platformas, kas nodrošina daudzpusīgu dzinēju pieejamību un efektivitāti izmaksu ziņā. Lasīt vairāk

 

Briškens: Latvijā ceļu drošības infrastruktūras investīcijām ir kritiska nozīme 1

Latvijā biežākie smago ceļu satiksmes negadījumu veidi uz valsts ceļiem ir saistīti ar sadursmēm, tāpēc ceļu drošības infrastruktūras investīcijām ir kritiska nozīme, un tā noteikti saglabāsies kā prioritāte no Satiksmes ministrijas (SM) puses, ceturtdien ikgadējā Latvijas ceļu nozares konferencē sacīja satiksmes ministrs Kaspars Briškens (P). Lasīt vairāk

 

Auto asociācija piedāvā risinājumu auto servisu legālas darbības veicināšanai 13

Katru gadu valsts budžets zaudē aptuveni 200 miljonus eiro, ko rada "ēnu tirgus", kas valda auto servisu nozarē. Tāpēc, lai veicinātu auto servisu legālu darbību, augstāku pakalpojumu kvalitāti un veicinātu nodokļu maksājumus, Auto asociācija rosina Latvijā ieviest autoservisu brīvprātīgas sertificēšanas sistēmu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti