«Opel Astra» 1.3 CDTI ecoFLEX tagad ar Start/Stop sistēmu 6

 
13.janvāris 2011 10:45

Astra ecoFLEX darbību nodrošina īpaši ekonomiskais 95Zs jaudīgais 1.3 CDTI dzinējs. Maksimālo griezes momentu 190Nm tas sasniedz jau pie 1750 apgriezieniem.

Common-Rail turbodīzeļdzinējam ar četru vārstu tehniku ir jaunākās paaudzes daudzpakāpju degvielas iesmidzināšanas sistēma, kas darbojas ar līdz pat 1 600 bāru lielu darba spiedienu. Pievienojušās arī tādas būtiskas īpašības kā maināma atgāzu turbokompresora turbīnas ģeometrija, jaunais motora vadības bloks „E59“ un vēl vairāk uzlabotā atgāzu recirkulācija – tās nodrošināšanai tagad tiek izmantota dzesēšana ar ūdens palīdzību, līdz ar to nodrošinot sadegšanas procesu praktiski bez kaitīgajiem izmešiem. Šiem dzinējiem ar dīzeļdegvielas cieto daļiņu filtru ir piecpakāpju transmisija, kuras pārnesumus Opel inženieri ir noregulējuši tā, lai maksimāli tiktu taupīta degviela.

Ja Astra 1.3 CDTI ecoFLEX piedurvju hečbeka versijai Start/Stop sistēma ir pieejama pēc izvēles, tad Astra Sports Tourer ecoFLEX versija iet ar šo tehnoloģiju roku rokā. Šis ekonomiskais universāls patērē 4,1 litru degvielas uz 100 kilometriem, bet CO2 emisijas ir 109 grami kilometrā.

Īpašas ecoFLEX iezīmes uzlabo aerodinamiku un degvielas patēriņu

Astra modelim 1.3 CDTI ecoFLEX versijā ir priekšējā restē integrēts aktīvs gaisa plūsmas vadīšanas elements – aizvērtnis, tas palīdz uzlabot mašīnas aerodinamiskos rādītājus. Braucot ar nelielu ātrumu zem motora pārsega caurvējam tiek ļauts nodrošināt optimālākos apstākļus dzinēja darbībai; ātrumam palielinoties, režģī ietvertās lameles automātiski aizveras, lai maigi novadītu gaisa plūsmu automobilim visapkārt. Turklāt arī mašīnas grīdai ir aerodinamisks pārsegums. Indikators instrumentu panelī iedegas un signalizē, kad pienācis ideālais brīdis pārslēgt augstāku pārnesumu – tādējādi vadītājs var visā pilnībā izmantot šī auto degvielas ekonomijas potenciālu. Šāds indikators ir visiem Astra modeļiem ar manuālo pārnesumkārbu.

Astra ecoFLEX nevainojami iederas videi draudzīgo Opel modeļu ar dīzeļdzinēju saimē, pie kuras pieder gan 94 CO2 gramu Corsa 1.3 CDTI ar 70 kW/95 ZS, gan 129 gramu Insignia ar 118 kW/160 ZS. Pats uzņēmums jaunu, tīru dzinēju izstrādē ir ieguldījis tieši miljardu eiro. Šo aktivitāšu plašais spektrs sniedzas no motoru tilpuma samazināšanas un dzinēju uzlabošanas līdz pat modeļiem ar autogāzes un dabasgāzes piedziņu, kā arī no veiksmīgas Start/Stop tehnoloģijas ieviešanas līdz pat pilnībā jaunām piedziņas sistēmām. Kā nākotnes risinājumu Opel uztver automašīnas ar hibrīdu un akumulatoru elektriskajām tehnoloģijām un elektroautomobiļus ar pagarinātu nobraucamo distanci, kā Opel Ampera, kas nonāks pie pircējiem šī gada beigās.

 
Visi komentāri
 
281096. viesis 13.janvāris 2011 12:19
0 0 Atbildēt

Es tā arī neesmu sapratis šīs start/stop sistēmas lietderību. Nu cik tāds mazmotors brīvgaitā patērē? 0.5 L/h? Tas ir mazāk par 1 santīmu minūtē. Domāju, ka pie startera remonta/maiņas visa šī ekonomija tāpat būs dibenā. Bet ražotājam galvenais ir novilkt garantijas laiku, a pēc tam jau pokuj.

281098. viesis 13.janvāris 2011 15:00
0 0 Atbildēt

spriežot pēc VWfana pieredzes , tas baudāmais dzinējs, pamatā, izbeidzas ātrāk ,nekā startera resurss :O

281103. viesis 13.janvāris 2011 20:51
0 0 Atbildēt

Tieši tā tik, cik apstājoties tiek iztērēts no akumulatora, tikpat pēc tam ir jāpieliek atpakaļ un tāpat ir piesārņojums. Cita lieta, ka pie augstākiem apgriezieniem ģenerators ir efektīvāks. Un kā ar kondicionieri?

281106. viesis 14.janvāris 2011 8:10
0 0 Atbildēt

Nez kad opelis ātrāk rūsē tad kad motors griežās vai tad ka krustojumā nē? :D

281113. viesis 14.janvāris 2011 15:38
0 0 Atbildēt

un par to 1500 ls cenu starpību no 1.4 benzīna, man kādiem 3 gadiem benzīns sanāktu. un nebūtu jāsmirdinās un tankā jāgramsta nospeķota traktoristu pistole.

281130. viesis 17.janvāris 2011 14:34
0 0 Atbildēt

Nav minēti tādi būtiski dati - cik bieži šim "ekonomiskajam universālim" jāmaina galvas blīve, kvēpu filtrs u.c. ne lētas detaļas? Bet tad jau to neviens nepirktu, vai ne?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti