Statoil: Par degvielas cenu samazinājumu 18

21.janvāris 2011 12:40

Masu medijos izskanējusi neprecīza informācija par degvielas cenu svārstībām. Informējam, ka „Latvija Statoil” tīklā degvielas cenas ir samazinātas, ņemot vērā gan notikumus pasaules biržās, gan ASV dolāra kursa svārstības.

Kopumā dīzeļdegvielas cena „Latvija Statoil” tīklā ir samazinājusies par 0.5 santīmiem, savukārt benzīna cena par 1 santīmu.

Kopumā šonedēļ naftas produktu tirgū Eiropā bija vērojamas būtiskas cenu svārstības. Nedēļas sākumā benzīna cena par 1 tonnu turējās virs 870 ASV dolāriem, savukārt dīzeļdegvielas cenas sasniedza jaunu rekordu - 856 ASV dolārus par tonnu. Ceturtdien naftas produktu cenas pēc 2 mēnešus ilgušā kāpuma beidzot piedzīvoja nelielu kritumu par aptuveni 15 ASV dolāriem tonnā. Arī dolāra kurss piedzīvoja svārstības no 0.537 pirmdien līdz 0.522 ceturtdien.

Pasaules cenu samazinājumu veicinājušas ziņas par naftas produktu krājumiem gan ASV, gan lielākajās Eiropas valstīs, kā arī patēriņa samazināšanās, ko izraisīja nesenais degvielas cenu pieaugums.

Kaspars Skrābāns,
SIA „Latvija Statoil” Degvielas kategorijas vadītājs

 
Visi komentāri
 
281209. viesis 21.janvāris 2011 13:14
0 0 Atbildēt

Es ceru, ka pareizi sapratu - pacēla pa 5 santīmiem un tad nolaida par 1? un tas ir samazinājums?

281214. viesis 21.janvāris 2011 13:23
0 0 Atbildēt

tas saucas "Public Relations". Stumj tautai makaronus ausīs pie pirmās izdevības un pēc tam caur ā**su velk laukā.

281223. viesis 21.janvāris 2011 15:36
0 0 Atbildēt

Domāju, ka līdz gada beigām lats litrā būs droši....Un pēc tam vēl vairāk. Varēšu saviem mazbērniem pastāstīt, ka kādreiz 70-tajos tolaik 93. benzīns maksāja 9 kapeikas litrā, jeb par 3 rubļiem žigulim pilna bāka.

Minerālītis pudelēs tajos laikos bija dārgāks - 20 kapeikas litrā.

281226. viesis 21.janvāris 2011 18:18
0 0 Atbildēt

cik var šitos statoil pr sūdus grūst kā batonus ausīs ....

281230. viesis 22.janvāris 2011 11:24
0 0 Atbildēt

Kāda daļa statoilam ir gar kautkādām biržas cenām ? Vai viņi ar mucu pēc degvielas uz to pasaules biržu brauc?

281235. viesis 22.janvāris 2011 13:28
0 0 Atbildēt

Pēdējais viesis varen advancēts :D Kas tu esi Unibankā? Sniega operators?

281237. viesis 23.janvāris 2011 8:03
0 0 Atbildēt

Peec iespeejas vajadzeetu boikoteet 2 lielos - statoilu un lukoilu, cena jaanomet apm. par 3 santiimiem, 2 snt tika maaksliigi uzskruuveeti jau pirms jaunaa gada, it kaa nodoklju pieaugumam gatavojoties, peec tam veel 2snt vietaa, ko dotu nodoklju paaugstinaajums, paceela par 3snt. Mazie jau seko lielajiem, lielie dikti vienpraatiigi cenas regulee!!

281238. viesis 23.janvāris 2011 11:31
0 0 Atbildēt

Kad varēs uzpildīties DUS ''Chankaishi'' pa 50 saņiem litrā? Vai kaut 60 ?

281241. viesis 23.janvāris 2011 19:18
0 0 Atbildēt

Statoil ir pi**ri!

Kursa svārstība jau dod - ap 13 dolāriem... + 15 dolāri uz cenu kritumu... kopā 28 dolāri - kas uz tonnu DD - ap 1175 litriem dod 2.38 centu samazinājumu, kas pēc samazinājuma ar kursu 0.521 Ls/$ = 1.24 santīmi ( tīra cena ).

Savukārt ļečitāji-pitari stāsta par 0.5 santīmiem... 0.74 santīmus nožmurija... akurāt tik, cik parasti "dod atlaidi" extra barotājiem :D

281242. viesis 23.janvāris 2011 19:19
0 0 Atbildēt

2 281238. viesis

deksi.. atslābsti... tāds DUS jau sen eksistē.. atliek tikai šķērsot Krievijas robežu... :D

281243. viesis 23.janvāris 2011 19:21
0 0 Atbildēt

Savādi -0 cenas praktiski līdzīgas... bet vienam nometa 0.5 s. bet otram 1.0 s....

Laikam iekš Statoila prešu relīžu rakstītāji slikti strādā, nemāk ar kalkulatoru apieties..

281247. viesis 23.janvāris 2011 21:48
0 0 Atbildēt

'02 gadā par algu varēju nopirkt 1 tonnu gāz eļļas un plazmas panelis maksāja pusi no Opel Astra. Tagad par statistisko algu var nopirkt nepilnus 350l vai vidēja izmēra LCD paneli. :P

281250. viesis 24.janvāris 2011 9:58
0 0 Atbildēt

281243. viesis pirms 14 stundām

Savādi -0 cenas praktiski līdzīgas... bet vienam nometa 0.5 s. bet otram 1.0 s...

-------------------------------

:-) Lai to vērtētu, jāzin, kā notiek degvielas iegāde / piegāde :-) Primārais,

kas veido degvielas cenu , ir RAŽOTĀJA cena, par kādu tas PIRCĒJAM pārdod.

Tā kā tagad , vismaz mūsu reģionā, ilgtermiņa līgumus neviens neslēdz, arī lielas rezerves neviens neveido, tad nu tās cenas arī lēkā augšā lejā līdzi katrai degvielas cenu svārstībai (NEJAUKT ar naftas cenu). Neviens jau nezin, kāda cena būs pēc dienas, trim, nedēļas, prognozes bieži vien neattaisnojas.

Un ražotājam nav iemesla mest nost cenu īpaši - viņam vislabāk pārdot tur,

kur izdevīgāk :-) Citiem vārdiem: negribat - nepērciet. citi nopirks! :-) Plus vēl cenu jūtami iespaido loģistika, DUS tips (pilna servisa vai automāts) utt..

Finālā kā bija DUS peļņa tie daži santīmi, tā arī paliek, te nav Rietumeeiropa vai Ziemeļeiropa, kur peļņa mūsu naudā ir 2-3 reizes lielāka. :-)

281273. viesis 25.janvāris 2011 16:15
0 0 Atbildēt

2 Crankshaft

Cik var silto ar mīksto kopā jaukt? Vispārīgas frāzes kuras pasaka daudz ko, tikai ne konkrētu atbildi uz apspriežamo jautājumu.

Un par to Rietumeiropas "x2-3 lielāku peļņu" - vai tad tie negūst to, notirgojot x5-8 reizēs vairāk degvielas? Vai varbūt tu kārtējo reizi izteicies par kaut ko citu?

Par tiem pāris santīmiem no kurienes informācija? Varbūt tur pastāstīja, kāpēc mūsu stipri zemākās kvalitātes benzīns ir dārgāks par Vācijā tirgojamo stipri augstākas kvalitātes benzīnu? Vai varbūt par tiem pāris santīmiem, spriedi pēc "sliktiem" peļņas rādītājiem? Ja šiem sliktie peļņas rādītāji - kāpēc tad šie veica vērienīgus remontus un sapirka jauno tehniku, ja jau cieš zaudējumus?

Tas pats Statoil tikai uz degvielas kvalitātes iegūst pāris santīmu peļņu.. + aitu cirpšana + standartā peļņa.

281288. viesis 26.janvāris 2011 8:50
0 0 Atbildēt

281273. viesis pirms 17 stundām

----------------------------------------

Crankshaft no t visa jēdz tik,cik tev pat sapnītī nevar parādīties. Ej tik un turpini šķūrēt sniegu,intelektuāli.

281292. viesis 26.janvāris 2011 9:33
0 0 Atbildēt

2 Crankshaft

Un par to Rietumeiropas "x2-3 lielāku peļņu" - vai tad tie negūst to, notirgojot x5-8 reizēs vairāk degvielas? Vai varbūt tu kārtējo reizi izteicies par kaut ko citu?

-------------------------------

Nē, es biju domājis peļņu no LITRA :-) Un tur ir vairāki faktori, kas ietekmē degvielas galacenu un peļņu. Piemēram, neskatoties uz to, ka personāla atalgojums DUSos ir ievērojami augstāks, kā pie mums, izdevumi DUS uzturēšanai ir jūtami mazāki, uzcelšanai gan ne īpaši. Kopējo bruto peļņu pilna profila DUSos jūtami iespaido arī tur esošie veikali un citi pakalpojumi,

ar kuriem gūtos līdzekļus var "pārcelt" citā jomā, tādējādi "optimizējot" cenas.

Ja atmini laikus, kad darbojās pirmā DUS izbraucot no Rīgas uz Jūrmalu, tad zini, ka vairākus gadus no vietas tā bija rentablākā stacija visā Statoil

sistēmā, pateicoties bezmaz vai lielveikalam, kurš tajā darbojās :-)

Par tiem pāris santīmiem no kurienes informācija? Varbūt tur pastāstīja, kāpēc mūsu stipri zemākās kvalitātes benzīns ir dārgāks par Vācijā tirgojamo stipri augstākas kvalitātes benzīnu?

---------------------------

Es vienkāŗši gana ilgi nostrādāju šādā sistēmā, bosa prombūtnē nācās arī kalkulēt cenas utt., tā ka drusku zinu gan šo to par bruto un neto peļņu šāda profila iestādēs :-) Par to zemāko kvalitāti ... labu brīdi man bija iespēja veikt

ekspresanalīzes ne tikai sava kantora (paraugi no piegādātās tiek ņemti 100%

degvielas piegāžu gadījumos), bet arī konkurentu DUSiem pasekot, "slēptā" veidā, protams. Un ne reizi, atkārtoju, ne reizi negadījās degvielas paraugs, kura parametri būtu ārpus EN standartu rāmjiem. Tā ka tai sliktajā degvielas kvalitātē visdrīzāk vainojams kaut kāds latviskais mazohisms, jo pie mums , redz, "viss taču ir sliktāks" :-) Interesanti, ka degvielas kvalitāti tieši tāpat lamā arī lietuvieši, igauņi un ...poļi :-)

Vai varbūt par tiem pāris santīmiem, spriedi pēc "sliktiem" peļņas rādītājiem?

-----------------------------

Kā bija tie 4 ...5...6 santīmi no litra 1990. gados, tā viņi ir arī šodien, primārais, ko jāņem vērā, ir klientūras pirktspēja, ja pārāk pacelsi cenu,

zaudēsi uz apgrozījumu. Tāpēc jau degvielas tirgotāji tā mīl un lolo t.s.

korporatīvos klientus, un ne tikai degvielas frontē. Uz "apgrieziena" rēķina

var arī galacenu samazināt, ir arī citas metodes darbā ar klientu, lai tam "bonusus" varētu piedāvāt :-)

Ja šiem sliktie peļņas rādītāji - kāpēc tad šie veica vērienīgus remontus un sapirka jauno tehniku, ja jau cieš zaudējumus?

-------------------------

Regulāra remontu veikšana utt. ietilpst t.s. "brenda spodrināšanā", nopietnas kompānijas nevar atļauties strādāt, piemēram, ja telpas ir noplukušas vai laukumā pie sūkņiem ir bedres :-) Ieguldītie līdzekļi ir jāatpelna no jauna. Ja tas nenotiek gana ātri, akcionāri sāk īdēt , dažos gadījumos kompānija izvēlas no konkrētā tirgus aiziet, kā tas arī Latvijā ir noticis. Un ne tikai Latvijā, bet arī citās valstīs, gan Eiropā, gan ASV, piemēram :-)

Tas pats Statoil tikai uz degvielas kvalitātes iegūst pāris santīmu peļņu.. + aitu cirpšana + standartā peļņa.

--------------------------

Vēlreiz varētu pajautāt - no kurienes tāda pārliecība par degvielas

kvalitāti? Aitu cirpšana? Nu tur strādā likums: kamēr pakalpojumu / preci

pērk, tikmēr to var pārdot. Var pārdot arī lētāk, bet kāpēc zaudēt iespējamo peļņu? Tas starp citu ir ļoti raksturīgi degvielas ražotājiem - kāpēc pārdot

degvielu ar mazu peļņu , piemēram, Latvijā, ja to pašu var pārdot ar lielāku peļņu citā valstī :-) Tā ka tā ainiņa nav tikai melns / balts. :-)

281325. viesis 27.janvāris 2011 5:03
0 0 Atbildēt

Vai tomeer nav taada lieta - ziemaa mazaak brauc, mazaak peerk degvielu, bet peljnjas apjomu ir veelme saglabaat ieprieksheejaa liimenii? Tad nu tiek izgudrota teika par salu un lielo degvielas pieprasiijumu. Prognozeeju, ka uz marta beigaam cena noktitiisies par 2snt no 10.janvaara cenas apmeeraam!:)

281357. viesis 28.janvāris 2011 10:12
0 0 Atbildēt

:-) Vakar vakarā nejauši trāpīju uz pārraidi TV5, kur Mamikins pratināja

NESTE Latvija mazumtirdzniecības direktoru Matisonu. Jāsaka, ka

Mamikins toč ir kadrs - zināšanu par apspriežamo tēmu praktiski nav,

uzdodamie jautājumi brīžiem bija tādi kā no "Murzilkas" ņemti :-) Diemžēl

Matisons neatpalika - acīmredzami, pat ja viņš ir labs komerciālajā druvā,

tehniski viņš ir pilnīga "0". Un , kas pats sliktākais, līdztekus vājām krievu

valodas zināšanām viņš neprot saprotami un "plūstoši" runāt par tēmu,

runas stils un izturēšanās paši grūž uz domu "šis cilvēks , liekas, ir blēdis" :-)

NESTE Latvija vajadzētu pārdomāt, ko sūtīt runāt sabiedrības priekšā.

Visloģiskākais bija vīrs, kurš kā trešais piedalījās diskusijā - viņam vasarā

bija nosprādzis Mersis, sākotnēji it kā biodīzeļa dēļ, bet vīrs godīgi uzrādīja

lērumu papīru no dažādiem kantoriem, ka pie mums iegādājamais "mix"

pie vainas nav vis :-)

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Puisēnu glābj mugursoma (+ VIDEO) 7

Puisēns piedzīvo šausminošu sadursmi ar vieglo automobili, taču šķiet, ka viņu būs paglābusi skolnieku mugursoma. Lasīt vairāk

 

ASV Dodge Challenger R/T bēg no policijas un avarē (+ VIDEO)

ASV, Lafkinas pilsētas tuvumā policija cenšas aizturēt vīrieti, kurš tiek turēts aizdomās par bankas aplaupīšanu Hjūstonā. Pakaļdzīšanās ar ātrumu virs 200 km/h turpinās līdz brīdim, kad bēglim priekšā parādās divi lēnāk braucoši kravinieki, kas aizņem abas joslas. Lasīt vairāk

 

Kravinieks cenšas izvairīties, taču kļūst tikai sliktāk (+ VIDEO) 24

Kravas auto šoferis cenšas izvairīties no vieglā auto, kas izbrauc priekšā un nobremzē, taču kļūst tikai sliktāk - kravinieks iebrauc pretējā joslā un saduras ar SUV, turklāt gandrīz uzbrauc arī diviem gājējiem, kas pēdējā mirklī pamūk malā. Lasīt vairāk

 

Tikai viena uzlāde - elektriskais Mini ierodas Frankfurtē saviem spēkiem 2

Mini Cooper SE, britu kompānijas 60 gadu vēsturē pirmais pilnībā elektriskais sērijveida modelis, Frankfurtes autoizstādē ieradies saviem spēkiem, nobraucot 400 km no Minhenes. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti