Kompānija Porsche ir oficiāli prezentējusi hečbeka Panamera hibrīdo modifikāciju "Porsche Panamera S Hybrid", kuru plašākai publikai demonstrēs Ženēvas autošova laikā.
Kā teikts preses relīzē, šis automobilis ir visekonomiskākais modelis visā Porsche zīmola pastāvēšanas laikā. Ar speciālajām Pirelli vissezonas riepām, kurām ir pazemināta šūpošanās pretestība, "Panamera" vidējais degvielas patēriņš ir 6,8 litri uz 100 km, bet CO2 izmešu daudzums - 159g/km.
Jaunais auto ir aprīkots ar hibrīdo spēkiekārtu, kuras summārā jauda ir 380 zirgspēki. Tā sevī apvieno trīslitru sešcilindru kompresora dzinēju ar 333z.s.jaudu, 47z.s. elektromotoru, niķeļa-metāla hibrīda akumulatorus un 8-pakāpju automātisko pārnesumkārbu.
No nulles līdz 100 km stundā hibrīdais "Panamera" automobilis ieskrienas 6 sekundēs, bet tā maksimālais ātrums ir 270km stundā.
Tikai ar elektromotoru automobilis spēj nobraukt tikai 2 kilometrus, taču šajā režīmā tas spēj sasniegt maksimālo ātrumu 85 km/h.
Jaunais "Porsche Panamera S Hybrid" pārdošanā nonāks šī gada jūnijā.
Njāāā, interesanti kādos režīmos tiek nomērīts šāds patēriņš?
Un vairāk gan izskatās, ka jebkurš šāds auto ir tikai ķeksis nodokļu atvieglojumiem, nevis reālai ekonomijai...
Pateikt, ka mūsu 8 litru iekšdedzes un elektomotora kombene ļauj ieekonomēt 8 litrus uz simta - izklausās forši ("daudz" ekonomē), bet daudz neforšāk ir tad, kad skatās savādāk. Proti, ka tas tāpat ir 12 litri uz simta (20 litru vietā), ko var panākt bez nekādām hibrīdtehnoloģijām ar visai neekonomiskiem pagājušā gadu simta 70-to gadu dzinējiem...