Ženēvas Salon International de L’Automobile auto izstādē Hyundai atklāj divus jaunus, Eiropai paredzētus modeļus, kā arī uzņēmuma jaunāko konceptauto.
Trīs jaunpienācēji iezīmē jaunu laikmetu Hyundai attīstībā, kas izteikts jaunajā un vienkāršajā zīmola devīzē „New Thinking. New Possibilities!” (Caur jaunu domāšanu uz jaunām iespējām!).
Ženēvā savu pasaules pirmizrādi piedzīvos Hyundai jaunais D segmenta modelis - i40, kas projektēts un konstruēts Hyundai Eiropas R&D centrā Riselsheimā, Vācijā. i40 virzīs uzņēmumu tuvāk „modern premium” pozicionēšanas stratēģijas īstenošanai, kas Hyundai klientiem piedāvās vislabākās kvalitātes transporta līdzekļus ar augstākā līmeņa tehniskajām īpašībām par pieejamām cenām.
Kā pierādījums zīmola attīstībai ir unikālā Hyundai modeļu plūdlīniju formas (fluidic sculpture) dizaina valodas estētika, kas piešķir i40 plašajam un greznajam interjeram novatorisku un atraktīvu siluetu. Pirmajā oficiālajā i40 attēlā, kas tika atklāts šodien, redzamas augstas kvalitātes interjera plūdlīniju formas un pārdomātais plānojums.
Automašīna i40 pārdošanā nonāks no 2011. gada jūnija, un tās atbalstam tiks piedāvāta nozarē labākā modernizētā, pilnībā caurspīdīgā Hyundai trīskāršās palīdzības piecu gadu programmas (Five Year Triple Care) garantijas paketes versija.
i40 izstādē būs redzama kopā ar uzņēmuma jauno Eiropas debitanti - revolucionāro trīsdurvju kupeju Veloster, kas pirmo reizi izrādīta Ziemeļamerikas starptautiskajā auto izstādē pagājušajā mēnesī. Tā izceļas ar unikālu 1+2 durvju konfigurāciju un apvieno sportisku izskatu, reālās pasaules praktiskumu un vismodernākās tehnoloģijas, kā arī klasē labākos CO2 izmešu daudzuma rādītājus, kas ir tikai 132 g/km.
Vēl viens modelis, kam paredzēta Eiropas pirmizrāde, ir konceptauto Curb. Šis kompaktais aktīvo pilsētas iedzīvotāju transporta līdzeklis ar šifrētu nosaukumu HCD-12 izceļas ar jaunākās paaudzes plūdlīniju formu (fluidic sculpture) eleganci, un ir ideāla nākotnes telemātikas tehnoloģijas Hyundai Blue Link™ izmēģinājuma vieta.
Hyundai izrādīs arī jaunākos ekoloģiski orientētās Blue DriveTM programmas pārstāvjus, to skaitā elektriskās automašīnas BlueOn un ix35 FCEV. Ar pašreizējiem un nākotnes Blue DriveTM modeļiem samazinot Hyundai izmešu daudzumu Eiropā, uzņēmums virzās uz mērķi kļūt par pasaules vadošo autoražotāju vidi saudzējošu tehnoloģiju jomā.
Ir ziņas, ka tas i40 eiropā startēs kā kārtējā jaunā Sonata. Bet, tajā pašā laikā jau šobrīd ASV, Āzijā , Krievijā kā jaunā Sonata jau otro gadu ir pilnīgi cits auto. Manā skatījumā - tas ir pārāk "aziatisks", lai startētu eiropā. Šis jaunais attēlā redzamais auto tiešām izskatās daudz eiropeiskāks un interesantāks. Sedana versija noteikti būs vēl glītāka.