Ženēvas autošovā kompānija Škoda nodemonstrēja savu jauno konceptautomobili Vision-D, kā arī oficiāli prezentēja savu jauno logotipu.
Jaunais Škoda logotips ir kļuvis vienkāršāks - zīmola nosaukums tagad ir novietots virs emblēmas, bet pati emblēma ir lielāka. No logotipa ir pazudis arī nosaukums "auto". Uz Škoda automobiļiem jaunais logotips būs monohroms - bez zaļās krāsas.
Škoda Vision D Foto: Škoda
Škoda Vision D prototips ir pirmais auto, kas demonstrē jauno Škoda dizainu. Automobiļa galvenās īpatnības ir tradicionālā hečbeka virsbūve ar kompaktu aizmugurējo pārkari, nelieli priekšējie lukturi, masīvas riteņu arkas un liels radiatora režģis.
Iespējams, ka šis automobilis var kļūt arī par jauna budžeta automobiļa priekšteci, kuru Škoda izstrādā Ķīnas, Indijas un Krievijas tirgum.
Nu neko jau, jauka Škodiņa :)