«Jaguar XF» – nevainojamas līnijas un nepiespiesta gaita 1

2.marts 2011 11:05

"Jaguar XF" modelis patlaban ieņem redzamāko vietu markas modeļu gammā. "What Car?" jau trešo gadu atzinis to par labāko biznesa auto.

Jaguar XF nodrošina pārdošanas apjomus un kompānijas tālāku izaugsmi un attīstību, kuras vīzijas iespējams vērot Ženēvas autoizstādē.

Jaguar XF dizains padara šo auto atšķirīgu no citiem premium sedaniem. Tā kā autosports un sacīkstes vienmēr spēlējušas ievērojamu lomu Jaguar filozofijā un tehnikā, XF profilā vairāk līdzinās coupe nekā sedanam. Raksturīgās līnijas piesaista uzmanību un uzlabo aerodinamiku, bet savdabīgā lukturu forma ar Jaguar radiatora resti jau iztālēm ļauj atpazīt automašīnu ar plēsīgā kaķa logo.

XF interjers interesantā veidā apvieno Jaguar klasiskās vērtības un ultramodernus risinājumus. Tā, piemēram, instrumentu paneļa skalas veidotas retro stilā, taču paneļa apgaismojums ir tirkīzzils, gandrīz elektrizējošs. Jaguar joprojām izmanto plašas virsmas ar ādas un koka apdari, taču jau sen atvadījies no tradicionālās pārnesumkārbas sviras. Nospiežot dzinēja iedarbināšanas pogu, tā apaļas grozāmsviras formā automātiski izbīdās no viduskonsoles. Unikālajam risinājumam bija tik liela piekrišana, ka tas pārceļojis ne vien uz citiem Jaguar modeļiem, bet arī Land Rover apvidus auto. Lai vadītājs maksimāli koncentrētos uz braukšanu, vairumam komforta funkciju, piemēram, sēdekļu apsildei, nav atsevišķu taustiņu. Tās tiek aktivizētas ar skārienjūtīgā 7 collu displeja palīdzību.

Degvielas taupīšanas apstākļos vadošās pozīcijas pieder dīzeļdzinējiem. Jaguar XF iespējams aprīkot ar 3 litru V6 dīzeļmotoru, kam līdz šim bija divas jaudas versijas – 240 ZS un 275 ZS. Abām raksturīgs masīvs griezes moments, attiecīgi, 500 un 600 Nm, kas atbilst patlaban labākajam sniegumam klasē. Savukārt Jaguar 3.0d Business aprīkots ar jaunāko dīzeļdzinēja versiju, kas attīsta 211 zirgspēkus un 450 Nm griezes momentu. Vairāk par skaitļiem uzmundrina dzinēja lieliskā elastība pilsētas satiksmē. Motors darbojas ar pilnu spēku jau sākot ar 1200 apgriezieniem, tātad, praktiski no tukšgaitas. Vadītājs var būt drošs, ka Jaguar XF nekad nepietrūks vilces spēka, lai raiti pārkārtotos, paātrinātos vai veiktu apdzīšanu. Izsmalcinātajai pretizslīdēšanas un stabilitātes sistēmai ir īpašs ziemas režīms, kas kontrolē aizmugurējās piedziņas darbību. Turpretim sausā laikā var izvēlēties sporta režīmu, kas saīsina pārnesumu slēgšanos un uztur dzinēju pastāvīgā tonusā. Par 31 500 latiem (iesk. PVN) Jaguar pircējs iegūst elegantu, izsmalcinātu un lieliski aprīkotu luksusauto ar plašu dinamisko iespēju spektru un salonā nedzirdamu dīzeļdzinēju, kurš vidēji patērē 6,8 l degvielas uz 100 km.
 

 
Visi komentāri
 
281824. viesis 2.marts 2011 13:24
0 0 Atbildēt

Nu, jāsaka, ka tiešām glīts auto. Varbūt, kādreiz pensijas gados, kādu tādu lietotu vēl varēs paņemt.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Nissan un Italdesign uzsāk 1 miljonu vērtā varenauto ražošanu

Japānas autobūves kompānija Nissan un Itālijas virsbūvju ražotājs Italdesign iepazīstinājuši ar miljonu eiro vērtā varenauto GT-R50 sērijveida versiju. Pavisam tiks saražoti 50 šādi 720 Zs jaudīgi automobiļi. Lasīt vairāk

 

Pandēmijas laikā uzsāk auto simulatoru biznesu (+ VIDEO)

Kamēr vieni Covid-19 pandēmijas laikā visu slēdz ciet un norobežojas, tikmēr citi turpina strādāt vai pat izdomā jaunas biznesa idejas. Lasīt vairāk

 

iAuto Latvijā izdodas nofotografēt jaunās paaudzes "Mercedes-Benz" krosoveru "GLE Coupe" (+ FOTO) 25

iAuto izdevās stāvvietā nofotografēt jaunās paaudzes Mercedes-Benz GLE Coupe ar sportisko kupejas tipa virsbūvi. Lasīt vairāk

 

Drošība uz ceļa: velobraucēji būs ļoti daudz (+ VIDEO) 53

Iestājoties siltākam laikam un mazinoties Covid-19 pandēmijas ierobežojumiem, arvien vairāk rīdzinieku sāk apsvērt, vai ir vērts izmantot sabiedrisko transportu. Galu galā var taču arī pārvietoties ar divriteņu transportlīdzekli un šajā gadījumā nav nepieciešams valkāt sejas maskas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti