«Saab» piedāvā modernizēt vecos 9-5 modeļus 16

 
17.marts 2011 0:04

Kompānija "Saab" veco modeļu 9-5 īpašniekiem piedāvā atjaunināt savus spēkratus.

Šim modelim, kura ražošana tika uzsākta 1998.gadā, autoražotājs ir sagatavojis īpašu aksesuāru sēriju, kurā ir iekļautas dzinēju modernizēšanas programmas, virsbūves aerodinamikas elementi, bagāžas nodalījuma iekārtas un riteņu diski. Visus atjaunināšanas elementus var aplūkot oficiālajā Saab mājas lapā.

"Automobiļa atjaunināšana ar tādu aksesuāru, kā riteņi vai dzinēja pārregulēšana, palīdzību var piešķirt jaunu dzīvi dinamikai un sniegt baudu autovadītājam, bet bagāžas nodalījuma uzlabojumi vai, piemēram, jumta reliņu vai sakabes āķa uzstādīšana var padarīt Saab par pilnībā piemērotu jūsu dzīves stilam," paziņoja Deivids Leitons, Saab biznesa attīstības menedžeris.

Otrās paaudzes Saab 9-5 sedans pirmo reizi tika prezentēts 2009.gada augustā. Taču koncerna GM finansiālo problēmu un Saab pārdošanas procesu dēļ automobiļa sērijveida ražošana tika uzsākta tikai 2010.gada janvārī. Jaunais automobilis ir būvēts uz Epsilon II bāzes, kuru izmanto arī Opel Insignia ražošanai, un atkarībā no dzinēja veida un jaudas tam ir divi piekares veidi. Eiropā Saab 9-5  ir pieejams ar trim beznīna dzinējiem - 1,6l, 2,0l un 2,8l, kuru jauda ir no 160 līdz 300z.s., kā arī dīzeļdzinējiem un agregātiem, kas darbojas ar E85 bioetanolu.

 
Visi komentāri
 
282078. viesis 17.marts 2011 8:27
0 0 Atbildēt

tas par to sakabes āķi ir Forši, auto uzreiz izskatās moderns! :D

282087. viesis 17.marts 2011 15:52
0 0 Atbildēt

Atceros, savulaik 80-tajos vēl krievu žurnāls Za ruļem rakstīja, ka daži specializētie lielie VAZ autoservisi piedāvā "modernizēt" vecāko gadu modeļus: 2101 pārveidojot par vaz 21011, 2103 par 2106, bet 2105 par 2107... Tika piedāvātas arī citas uzlabojumu iespējas. Piekrišana tml.piedāvājumam bijusi liela. Vislielākais pieprasījums bijis 2101 īpašniekiem pēc 2103 salona paneļa. Latvijas servisos, cik atceros, tādu iespēju nebija - daudzi vietējie puķu tirgoņi par brauca uz Maskavu, lai "uzlabotu" savus braucamos. Pa blatiem kaut ko VAZ centrā varēja sarunāt, bet bija daudz jāpārmaksā. Superstilīga skaitījās 2104 pārbūve uz 2107 modeļa "priekšu" un salonu (panelis un krēsli) - tas bija "kruti". Protams, autoinspekcija jau tad par to "kasījās",bet ja bija papīrs, ka pārbūve veikta pēc avārijas servisā, problemu nebija. Manam fāterītim tolaik bija Volga 24 , ar kuru reizēm braucu arī es. Biju tolaik iekārojis jaunās 3102 volgas stūri, kura priekš tiem laikiem skaitījās moderna (gluži kā meršiem). Biju dikti priecīgs, kad 1989.gadā Maskavas autotirgū to stūri par 25 rbļ nopirku - taksists naturali to no noņēma no sava takša un man pārdeva....Tā lūk, ar tiem tjuningiem.

282092. viesis 18.marts 2011 8:37
0 0 Atbildēt

Nostaļģija? Bet Vogas ( ja neņem vērā ekonomiskumu) gaitas īpašības reti kuram tagadējam ir .........

282093. viesis 18.marts 2011 8:38
0 0 Atbildēt

Vogas=Volgas :)

282098. viesis 18.marts 2011 9:54
0 0 Atbildēt

ak - nostaļģija ne nostaļģija - skuj tu tagad iebrauksi ar parastu Opeli tur kur kādreiz ar Moskvichu varēja iebraukt, tagad redz vajag džīpu lai tiktu līdz lauku mājai. Protams atceroties remontus utml. - da nu to krievu tehniku, bet tam laikam un pilnīgi OK auto.

282102. viesis 18.marts 2011 10:53
0 0 Atbildēt

Domā, ka es nezinu? Es kā reiz tagad tieši braucu ar parastu opeli. Un visu ziemu braucu laukos iekšā. Bez lāpstas ne soli. Bet mosis nemaz nav tas caurgājamības etalons, ja paskatās caur gadiem, tad , liekas, ka 2 golfs dēļ salīdzinoši augstā klīrensa no nedžipiem vislabāk pārvietojās pa sliktiem ceļiem.

282106. viesis 18.marts 2011 14:21
0 0 Atbildēt

Jā, es arī pozitivām emocijām atceros brāļa moskviču 2140. Viņš ar tādu brauca no 90-95.gadam. Reali, visi pieci gadi tika nobraukti bez nopietniem remontiem. Auto bija ideali apstrādāts ar pretrūsas materialiem, ka 5.gadu

laikā rūsas nebija vispar. Tika nomainīti tikai pāris izpūtēju(krievu laikā tos ražoja no (nekvalitatīva materiala) un k-126 karbiķis (uz Weber). Un tas arī viss. Regularas apkopes un eļļas maiņas, un nākamais īpasnieks vēl nobrauca tikpat. Ne velti savulaik 70-tajos gados mošus ļoti bija iemīļojuši arī somi un čehi. Ziemās tiešām mosim bija izcila caurgājamība sniegos. Priekš tiem laikiem - ļoti labs auto bija. Šodien gan šie modeļi jau ir retums.

282112. viesis 18.marts 2011 17:07
0 0 Atbildēt

Priekš tiem laikiem ļoti labs auto bija VAZ-moskviči un zazi lūza daudz biežāk.Volgu neskaitām,jo nebija pieejama plašām masām.

282113. viesis 18.marts 2011 17:58
0 0 Atbildēt

vauuuu, tagad pats sābs piedāvā zilās špricētāju gaismiņas, sporta bākas vāciņus un pedāļu uzlikas.....

282114. viesis 18.marts 2011 18:00
0 0 Atbildēt

Sābs tūlīt sāks oficiāli tirgot motoru ķēdes ar iegravētiem auto īpašnieka iniciāļiem :D

10 zirgi klāt uzreiz :D

282120. viesis 19.marts 2011 9:25
0 0 Atbildēt

Mazohisti j..banie, kas raud pec Mosabeliem un Volgam! Visu bernibu nobrauktas 2140 un ne mazakas nostalgijas (ka pec transporta lidzekla) nav. Atceros, ka mosis slukaja pa lauku un dublaijajiem lauku celiem minimali vadams... Velak ar Asconu ir braukts tur, kur tikai ar Nivu un traktoru saimnieki bij braukusi :) Taka mosha caurgajiba i makenit parspileta, klirens vien neko nenozime...

282126. viesis 19.marts 2011 12:40
0 0 Atbildēt

Moskviču fanu klubs... 90 gados Somijā neesmu redzējis nevienu Moskviču, reāli tas bija otrs lielākais sūds pēz ZAZ nevelti tos ātri nodeva Tolmetā, brauca jau tajos laikos arī smieklīgi maz ~10 tūkst, gadā...

282133. viesis 19.marts 2011 22:17
0 0 Atbildēt

>70-tajos gados mošus ļoti bija iemīļojuši arī somi un čehi

>90 gados Somijā neesmu redzējis nevienu Moskviču

Nu bet ko tad tu gribeji, 20 gadus jau to mosīši nedzīvo, labi ja 3-5 izvilka.

282137. viesis 20.marts 2011 12:57
0 0 Atbildēt

Man bija 412 mosis. Tiem laikiem labs auto. Taisnēs gāja uz 120. Izmaksas smieglīgas, daļas maksāja kapeikas, bija atrodamas katrā kolhozā. Remontējams pašrocīgi, jebkuros apstākļos, sākot ar riepu maiņu, beidzot ar reduktora zobratu maiņu ceļmalā. Zemo izmaksu un remontu vienkāršuma ziņā krievu tačkām ne tuvu nestāv neviena tā laika inomarka. Ja būtu iespējams nopirkt tagad tādā pašā kvalitātē un par tādu pašu cenu, nopirktu trīs uzreiz.

282150. viesis 21.marts 2011 13:15
0 0 Atbildēt

Bet vispār ja SAAB vēl piedāvātu motora nomaiņu uz jaunu - tas varētu būt savdabīgs eko pasākums - tipa ja bleķi vēl labi, tad nepārstrādājam, tik ieliekam ekonomiskāku motoru un rullējam tālāk.

282165. viesis 22.marts 2011 14:07
0 0 Atbildēt

Pirms dažiem gadiem viesojos Vācijā pie pazīstama universitātes lektora. Viņš mani izvizināja ar savu atjaunoto mersi W-123, kas rūpnieciski atjaunots specialā autofirmā. No vecā merša palikusi tikai āriene un stūre. Pārējais viss no jaunākiem modeļiem, pēdējā laidiena 3l dīzeli ieskaitot.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: VW T-Cross ar lielisku gaismas tehniku (+VIDEO) 7

Mazās klases krosovers Volkswagen T-Cross kopš nonākšanas tirgū 2019. gadā Baltijas valstīs pārdots vairāk nekā 5,5 tūkst. eksemplāros. Lasīt vairāk

 

Līdz 2026.gadam Rīgā plāno pārbūvēt satiksmes pārvadu pār Kārļa Ulmaņa gatvi Bauskas ielā

Līdz 2026.gadam Rīgā plānots pārbūvēt satiksmes pārvadu pār Kārļa Ulmaņa gatvi Bauskas ielā, aģentūra LETA uzzināja Rīgas domē. Lasīt vairāk

 

Mercedes EQS modernizēts; cenas nemainās, sniedzamība vairāk par 800 km (+ FOTO) 5

Mercedes-Benz modernizējis elektriskās piedziņas sedanu EQS, piestrādājis pie izskata un uzlabojis sniedzamību, taču cenu atstājis to pašu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti