«Range Rover Evoque» izceļas kompakto SUV klasē 2

 
21.marts 2011 7:52

Jaunais Range Rover Evoque ir mazākais, vieglākais un ekonomiskākais šīs markas automobilis kāds jebkad radīts.

Ženēvas autoizstādes laikā tika atklātas Evoque cenas un aprīkojuma līmeņi, kas paredz plašas personalizācijas iespējas. Evoque Coupe un 5 durvju modeļa pircēji varēs pieskaņot automobili savai krāsu gaumei, dzīvesstilam un pat garderobei.

Šim nolūkam izstrādātas īpašas kombinācijas ar divkrāsu virsbūvi, kā arī intejera noformējumi, kuru veidošanā piedalījušies pazīstami dizaineri. „Papildaprīkojuma iespējas ir patiesi aizraujošas, un pircēji var izmantot izvēlē mūsu „dizainera izvēli” (designers choice) ar rūpīgām krāsu un materiālu kombinācijām, lai piešķirtu automašīnai savu īpašu raksturu,” apgalvo Land Rover dizaina direktors Gerijs Makgoverns.

- Mazākais, vieglākais un ekonomiskākais Range Rover;
- komplektācijas līmeņus aizstāj „dizaina tēmas”;
- priekšējo vai visu riteņu piedziņa;
- dzinēju jauda no 150 līdz 240 zirgspēkiem;
- cena Latvijā, sākot no 35 467 EUR, ieskaitot PVN

Range Rover Evoque klientiem tiks piedāvāta unikāla iespēja kompakto SUV segmentā – izvēlēties bagātīgi noformētu salonu ar mīkstu augstākās kvalitātes ādu un brīnišķīgām dubultdiegu šuvēm instrumentu panelī, durvīs un sēdekļos.

Tradicionālo aprīkojuma pakāpju vietā Range Rover Evoque piedāvā pircējiem trīs dažādas dizaina tēmas: stilīgo un mūsdienīgo „Pure”, luksusa „Prestige”, kā arī pašapzinīgi sportisko „Dynamic”. „Pure” raksturīgs lakonisks interjers ar alumīnija elementiem, kas izceļ kabīnes arhitektūru, „Prestige”, kas pieejams tikai 5 durvju modelim, paredz īpaši izgatavotu salonu, 19 collu riteņus un interjeru, kas gandrīz pilnībā apdarināts ar ādu. Divtoņu krāsu kombinācija, izteiktas šuves un īsts koks atstāj ekskluzīva automobiļa iespaidu. „Dynamic” tēma ar 20 collu riteņiem un sportiskiem virsbūves elementiem atškiras no citām ar tumšu salonu un perforētas ādas sēdekļiem. Klienti var pieskaņot tēmām dažādus dizaina interjerus, papildaprīkojuma pakotnes un atsevišķus aksesuārus.

Kopumā Range Rover Evoque piedāvā izvēli starp 12 krāsām, trīs kontrastējošiem jumta toņiem, astoņu veidu riteņu diskiem ar izmēru no 17 līdz 20 collām, 16 dizaineru piemeklētiem interjeriem, 4 veidu metāla un 2 veidu koka apdarēm, 3 krāsu griestiem, izgaismotiem alumīnija vai hromēta metāla sliekšņiem, panorāmas jumtu un melniem vai hromētiem jumta reliņiem. Izvēli paplašina 825 vatu Meridian telpiskās skaņas sistēma, inovatīvais Dual-View skārienjūtīgais displejs, automātiskā parkošanās sistēma un bagāžas nodalījuma vāks ar elektropiedziņu. 5 durvju Evoque versijai ir attiecībā 60/40 nolokāmas aizmugurējo sēdekļu atzveltnes, kas ļauj palielināt bagāžas nodalījuma ietilpību līdz 1445 litriem.

Evoque iespējams aprīkot ar MagneRide™ amortizatoriem, kuri nodrošina sevišķi labu pārliecinošas vadāmības un vienmērīgas gaitas balansu. Kā jau īstā Range Rover, arī Evoque atrodama Terrain ResponseTM pilnpiedziņas sistēmas, kas paplašina automašīnas iespējas visos laika apstākļos un pa visa veida segumiem.

Range Rover Evoque dzinēju gammā atrodami jaunākās paaudzes dīzeļa un benzīna dzinēji. 2,2 litru turbodīzelis attīsta 150 vai 190 ZS jaudu, turklāt coupe ar visu riteņu piedziņu un 150 ZS dīzeļmotoru uzrāda zemu CO2 izmešu līmeni – 130 g/km. Savukārt 240 zirgspēku 2 litru Si4 benzīna motos, kurā apvienota tiešā degvielas iesmidzināšana, turbopūte un mainīga vārstu atvēršanās sistēma, nodrošina paātrinājumi līdz 100 km/h 7,1 sekundē.

Ja Evoque Coupe atkārto konceptauto LRX Concept aizsākto dizainu, tad 5 durvju modeļa jumts izveidots par 30 mm augstāks, lai palielinātu pasažieru telpu aizmugurē. Pēc vēlēšanās Evoque var apgādāt ar ksenona starmešiem un LED dienasgaitas lukturiem, kuru forma izceļ automašīnas aprises. Iespaidīgs aktīvās un pasīvās drošības ierīču komplekss, kā arī tādi specifiski komforta elementi kā priekšējā stikla un pat stūres elektriskā apsilde izceļ Range Rover Evoque pat kompakto SUV automobiļu augstākajā segmentā.

Automašīnas pasūtījumus jau tagad iespējams veikt pie Range Rover Land Rover oficiālā pārstāvja „BM Auto” Dārzciema ielā 64a. Jaunā Evoque bāzes cenas ir sākot ar 35 647 EUR ar nodokļiem par Evoque Pure 2.2 eD4 līdz 52 406 EUR par Evoque Prestige 2.0 Si4 ar automātisko pārnesumkārbu.

Uzziniet vairāk: www.landrover.lv

 

 
Visi komentāri
 
282147. viesis 21.marts 2011 10:30
0 0 Atbildēt

par gaumi nestrīdas, bet pārāk radikālas izmaiņas dizainā.. vecais variants pagaidām kkā labāk...

------------------------------------

Visi Latvijas autoservisi

www.autoserviss24.lv

282148. viesis 21.marts 2011 10:41
0 0 Atbildēt

Man gan patīk, ja arī caurejamība būs kā Discovery, tad vispār zelts. Cena arī pieņemama un konkurētrspējīga.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis

KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

 

Valsts policija pastiprināti kontrolēs atļautā braukšanas ātruma ievērošanu (+ VIDEO) 3

No 15. līdz 21. aprīlim Eiropas Savienības dalībvalstīs organizē Eiropas ceļu policijas tīkla ROADPOL akciju "Atļautā braukšanas ātruma kontroles nedēļa". Akcijā piedalās arī Latvija, un Valsts policija 19. aprīlī organizē 24 stundu ātruma kontroles maratonu, kura laikā pastiprināti uzrauga atļautā braukšanas ātruma ievērošanu. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 12

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti