Neparastais ģimenes minivens «Chevrolet Orlando» 5

13.aprīlis 2011 11:10

Chevrolet Orlando – drosmīgs dizains un funkcionalitāte, izteiksmīgs krosovera stils apvienojumā ar 7-vietīga auto daudzpusību, izcilām braukšanas īpašībām un augstu drošības līmeni, kas radīts ģimenēm, kuras vēlas atšķirties no pūļa.

Orlando ir atsvaidzinoša alternatīva tiem ģimenes miniveniem, kas pašlaik sastopami tirgū. Prieks, atpūta kopā ar ģimeni un draugiem - tieši tāds ir šis brīvdienu gars, ar ko Chevrolet apveltījis savu pirmo Eiropas minivenu.

Orlando dizainā jaušams gan minivens, gan krosovers, tas atklāti rāda savu raksturu, līdz ar to izceļas citu automobiļu vidū. Atpazīstamo Chevrolet seju papildina profils, kam raksturīga zema jumta līnija un muskuļotas, izceltas riteņu arkas, kas apkļauj 16, 17 vai 18 collu riteņus. Riteņu arkas paspilgtina šo īpašo „virsbūve uz iekšpusi, riteņi – uz āru” izskatu, vienlaicīgi ļaujot Orlando saglabāt tā veiklo, sportisko stāju.

Iespaidīgs bagāžas nodalījums un 7 ērtas sēdvietas

Orlando ir apvienots 7-vietīga auto praktiskums, liels bagāžnieks un salona funkcionalitāte. Salonā ir manāmas jaunākā Chevrolet dizaina vēsmas, piemēram, Corvette iedvesmots divdaļīgs priekšējais panelis un zilgans viduskonsoles apgaismojums. Pārdomāta funkcionalitāte un pielāgojamība, tā, piemēram, pakāpeniskais 3 sēdekļu rindu izvietojums tā saucamajā teātra stilā, plašais kravas nodalījums un neskaitāmās sīklietu novietnes. Sēdekļiem ir iespējamas arī neskaitāmas konfigurācijas iespējas. Nolokot otro vai trešo sēdekļu rindu katru atsevišķi vai abas kopā, var radīt pilnīgi līdzenu bagāžnieka grīdu, turklāt otrajai sēdekļu rindai ir tāda ārējo sēdekļu nolocīšanas funkcija, kas atļauj viegli un ātri iekāpt un izkāpt no trešās sēdekļu rindas.

Gadījumos, kad jāpārvadā lielgabarīta vai īpaši smagas kravas, Orlando bagāžnieks ir viens no ietilpīgākajiem vienapjoma auto klasē ar garantētiem 856 litriem bagāžas tilpuma, kad nolocītas abas sēdekļu rindas.

Katrā intensīvi lietojamā ģimenes auto nepieciešams daudz bagāžas novietņu dažādiem ikdienas sīkumiem. Orlando iepriecina ar plašu klāstu dažādu formu un izmēru novietnēm, ieskaitot monētu un divu lielu glāžu turētāju viduskonsolē, karšu un pudeļu turētājus priekšējās un aizmugurējās durvīs, un plašu klāstu sīklietu novietņu bagāžniekā.

Drošība

Šīs klases automašīnām viens no svarīgākajiem apsvērumiem vienmēr ir bijusi drošība. Lielākā daļa Orlando virsbūves struktūras ir radīta no īpaši izturīga tērauda, lai veidotu efektīvu pasažieru drošības režģi, kas nodrošina aizsardzību trieciena brīdī gan pa mašīnas priekšpusi, gan aizmuguri un sāniem. Ja triecienam lemts notikt, Olando pasažierus pasargās seši gaisa drošības spilveni priekšā, sānos un aizkaru tipa, kā arī drošības jostas, kas aprīkotas ar spēka ierobežotājiem, spriegotājiem un augstuma regulēšanu. Papildu vadītāja drošību nodrošina lūstošais stūres statnis, bet priekšā sēdošajiem tiek nodrošināta papildu ceļgalu aizsardzība. Orlando ir aprīkots arī ar trieciena sensoru tehnoloģiju, – ar to durvis automātiski atveras, kad notikusi sadursme.

Trīs dzinēji, trīs apdares līmeņi

Chevrolet Orlando būs pieejami ar jaunākajiem ekonomiskajiem dzinējiem: 1.8l benzīna un diviem dīzeļmotoriem. Visi dzinēji ir šķērsvirzienā novietoti 4 cilindru agregāti ar dubultajām augšējām sadales vārpstām, 16 vārstiem un vai nu daudzpunktu degvielas iesmidzināšanu, vai dīzeļmotoru gadījumā – ar Common Rail tehnoloģiju. Visiem dzinējiem ir kaltā tērauda cilindru bloks un sakausējuma galva.

1.8 litru benzīna dzinēja jauda ir 141 ZS , bet maksimālais ātrums 185 km/h. Kaitīgo izmešu un degvielas patēriņa rādītāji ir visnotaļ ievērojami – 172 g/km un 7.3 litri/100km. Abu dīzeļdzinēju uzbūve ir līdzīga, taču tie ir veidoti, lai sasniegtu dažādu jaudas līmeni un griezes momentu. Abu dzinēju sirds ir 2.0 litru agregāts ar četriem vārstiem uz cilindru un Common Rail degvielas iesmidzināšanas sistēmu. Tomēr jaudīgākais no abiem izstrādā 163 ZS pie 3800 apgr./min, bet otrā versija - 130 ZS pie tā paša motora ātruma. Orlando maksimālais ātrums dīzeļdzinējam ar 130 ZS ir 180 km/h, bet ar 163 ZS – 197 km/h. Kaitīgie izmeši un degvielas patēriņš 159 g/km un 6 litri/100km ir vienādi abiem.

Orlando pircējiem būs iespēja izvēlēties kādu no trim salonu apdares variantiem: LS, LT un LTZ, kas kļūs par normu nākotnes Chevrolet automobiļos. Lai kuru modeli pircējs izvēlētos, tas varēs būt pārliecināts, ka jau ar aprīkojuma pamatlīmeni LS saņems augstas klases aprīkojumu, piemēram, elektroniskā stabilitātes kontroles sistēmu, sešus drošības spilvenus un elektriski regulējamus ārējos spoguļus.

Tā kā Orlando balstīts uz Chevrolet veiksmīgā un daudzus apbalvojumus ieguvušā sedana Cruze bāzes, kas ir pierādījis lieliskas braukšanas un vadāmības īpašības, Chevrolet Orlando īpašnieki varēs būt pārliecināti par drošu, bet vienlaikus arī izaicinājumiem bagātu braukšanas pieredzi.

7-vietīgo minivenu Chevrolet Orlando jau var iegādāties Latvijā, cena sākot no LVL 11 069.
 

 
Visi komentāri
 
282420. viesis 13.aprīlis 2011 14:40
0 0 Atbildēt

Jāsaka, ka normala cena par tādu auto. Nebūtu krizes laiki, daudzi pašreizējo sagrabējušo vojadžeru vietā iegādātos tādu. Auto tiešām ir ērts un patīkams .

282421. viesis 13.aprīlis 2011 15:18
0 0 Atbildēt

Nu līdz vojadžeram šim ir tālu (izmēru ziņā). Redzēju ielās un biju pārsteigts par tā izmēriem, jo biju domājis, ka būs augstāks un lielāks. Vizuāli ir o.k. un arī salons izskatās cienīgi, cena protams 7-vietīgam ir pat ļoti laba.

Laba alternatīva Zafirai, Verso u.c.

282427. viesis 13.aprīlis 2011 21:50
0 0 Atbildēt

Auto izskatās OK. Ieliks arī šim gāzes iekārtu un būs labi :D

282439. viesis 14.aprīlis 2011 7:58
0 0 Atbildēt

Baudaams auto!

282440. viesis 14.aprīlis 2011 8:03
0 0 Atbildēt

Visiem dzinējiem ir kaltā tērauda cilindru bloks un sakausējuma galva.

-----------------------------

:-) :-) :-) Mjā... es kaut kā oriģināltekstā neredzu neko par "kalto tēraudu"

(forged steel), par čugunu (cast iron) gan! :-) Par "sakausējuma galvu"...

jā, tur amerikāņi ir noreducējuši "aluminium alloy" uz vienkārši "alloy",

bet vai to bija grūti saprast un pievienot "alumīnija"? :-) Pavāji jums tur

ar tehnisko apjēgu ... :-( Diez, kas ir tulkotājs, jo tulkojums ir aplam, nu

aplam neveikls :-(

Crankshaft

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

50 000 eiro vērtā 360 grādu kamera dažu stundu laikā palīdzēs piefiksēt 20 -30 satiksmes pārkāpējus, prognozē VP 18

Valsts policija (VP) prognozē, ka ar jauno 360 grādu novērošanas sistēmu dažu stundu laikā varēs konstatēt 20 līdz 30 ceļu satiksmes noteikumu pārkāpējus, žurnālistiem pastāstīja VP Satiksmes drošības pārvaldes priekšnieks Normunds Krapsis. Lasīt vairāk

 

No 68 850 eiro - Audi pieslēdz elektrību arī A6 sedanam (+ FOTO) 9

Vācijas autobūves kompānija laiž klajā sedana A6 hibrīdmodeli, kur četrcilindru benzīna dzinējs sadarbojas ar 143 Zs elektromotoru. Lasīt vairāk

 

Tā mēs projektējam jeb, uz kurieni ved lepnā norāde (+ FOTO) 23

Tūkstošu vērtā norāde ved "uz nekurieni", kamēr īstais ceļš uz apdzīvoto vietu atrodas trīs kilometrus tālāk un ir apzīmēts ar necilu izkārtni. Lasīt vairāk

 

Nissan piesaka minivena Serena jaudīgo modeli (+ FOTO) 3

Japānas autobūves kompānija Nissan pieteikusi modernizētā minivena Serena sportisko versiju Autech, kas plašākam interesentu lokam tiks parādīta Tokijas autoizstādē (no 26.10). Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti