Corsa OPC tagad ir vēl jaudīgāka. Modelis OPC ‘Nürburgring Edition’ balstīts uz nesen uzlaboto Corsa modeļu līnijas un piedāvās jaunas brauciena izjūtas.
Šo modeli plānots ražot tikai 500 vienībās.
Papildus jauda rodas pateicoties modificētajam turbodzinējam, sporta izplūdes sistēmai ar samazinātu spiedienu un optimizācijai uz 100 oktānu degvielu. Rezultātā 1.6-litru OPC turbodzinējs ir palielinājis jaudu no 141 kW/192 ZS uz 154 kW/210 ZS jeb specifiskajā jaudas reitingā dod 131.4 ZS uz vienu litru, kas ir izņēmums šajā auto klasē. Maksimālais griezes moments, kas bāzes dzinēja modelim ir 230-266 Nm, arī ir palielināts uz 250 un 280 Nm ‘overboost’ režīmā.
Lai pārvērstu šo jaudu par kaislīgu izbraucienu, priekšējā ass ir aprīkota ar mehānisko, ierobežotas slīdēšanas diferenciāli. Tas palīdz samazināt riteņu slīdēšanu, piemēram, ja ir slikti ceļa apstākļi vai izmaiņas ceļa virsmas tekstūrā. Tas ir arī ideāls braucienam trasē.
Jaunās Corsa šasija arī ir uzlabota. Tagad auto ir zemāks, tam ir jauni Bilstein amortizatori, jauna Brembo priekšējā bremzēšanas sistēma un spēcīgas bremžu uzlikas. ABS, Saķeres kontroles sistēma (TC), Elektroniskā stabilitātes kontroles sistēma (ESC) – visas ierīces Opel attīstības centrā ir pārveidotas tā, lai atbilstu jaunajai automašīnas konfigurācijai.
Virsbūves vizuālie uzlabojumi ietver divas jaunas, ekskluzīvas krāsas – ābolu zaļo (‘Grasshopper’ tulk. Sienāzis) un sarkano (Henna), kā arī jauna dizaina spīdīgi pelēkus 8 x 18-collu alumīnija diskus ar 225/35 R 18 V riepām. ‘Nürburgring Edition’ no Corsa OPC modeļiem var atšķirt arī pēc priekšējā spoilera un duālās izplūdes sistēmas no nerūsējošā tērauda, kā arī, protams, pēc ‘Nürburgring’ logo uz B-pīlāriem.
Arī salonā nevar nepamanīt, ka auto ir īpašs. Tajā atrodami dekoratīvi ‘Nürburgring’ uzraksti izšūti sarkanā un melnā krāsā, priekšējie Recaro sporta sēdekļi nošūti ar baltām šuvēm tāpat kā aizmugurējie, rokas bremze un ātruma pārslēdzējs. Priekšējo sēdekļu aizmugure arī ir izdaiļota ar ‘Nürburgring’ logo.
Izcils brauciens rada prieku
Standarta rādītāji sniedz tikai nelielu ieskatu par to, kā ir braukt ar Corsa OPC ‘Nürburgring Edition’. 100 km/h tas sasniedz 6.8 sekundēs un paātrinājumu no 80 līdz 120 km/h piektajā pārnesumā - 6.2 sekundēs. Maksimālais ātrums 230 km/h padara to par vienu no līderiem savā klasē. ECOTEC dzinēja, kas atbilst Euro 5 normatīviem, degvielas patēriņš ir 7.6 l/100 km un CO2 izmeši ir 178 g/km.
Jau pēc nosaukuma var noprast, OPC ‘Nürburgring Edition’ modelis ir cieši saistīts ar Opel sacīkšu vēsturi. Kā spēcīgākajam Opel Corsa modelim savā klasē ‘Nürburgring Edition’ bija jāpierāda izcila vadāmības dinamika neskaitāmos testos Nirburgringas trases ziemeļu aplī - pasaulē sarežģītākajā sacīkšu trasē. Bet braukšanas prieks nebeidzas tikai ar ātrumu, dinamiku un vadāmību, šis modelis sniedz arī lielisku pieredzi pasažieru dzirdei, jo izplūdes sistēma ir speciāli pielāgota auto īpašībām.
‘Nürburgring Edition’ varētu raksturot Opel zīmola vēstnieka Joahima Vinkelhoka (Joachim Winkelhock) vārdiem: “Tu brauc un brauc, un brauc – un negribi apstāties!”
Opel Corsa ‘Nürburgring Edition’ Vācijā var iegādāties par 27.650,- euro (PVN ieskaitot).
Sūc par to, cik lopi uz litru, cik tā kastīte sver?! Ka beigās nesanāk ka kaut kāda ļurbo kalibra šo vienalga vienos vārtos izpuļķē :>