Augulis: Latvijā ir arī labi un ļoti labi ceļi! 8

 
2.maijs 2011 11:26

29.aprīlī, satiksmes ministrs Uldis Augulis piedalījās laikraksta „Autoceļu Avīze” Gada balvas svinīgā pasākuma atklāšanā.

Augulis pasniedza Gada balvu nominācijā „Gada objekts”, kuru saņēma uzņēmums „Saldus Ceļinieks” par autoceļa P124 Ventspils-Kolka posma Lūžņa-Lielirbe rekonstrukciju.

Uzrunājot ceļiniekus, ministrs atgādināja senu patiesību, ka par valsts ekonomiku, labklājību un arī valsts nākotnes perspektīvām liecina ceļi. Tur, kur ir labi ceļi, attīstītās uzņēmējdarbība, rodas darba vietas, cilvēki iekārto savas dzīvesvietas un domā par nākotni: „Būtībā ceļi nav tikai valsts, bet visas sabiedrības vizītkarte,” teica ministrs.

Runājot par situāciju nozarē, Uldis Augulis uzsvēra, ka ministrija no savas puses ir izdarījusi visu, lai piesaistītu nozarei pēc iespējas lielāku valsts un Eiropas Savienības finansējumu: „Esam izdarījuši visu iespējamo, lai nodrošinātu jums – Latvijas ceļu būvniecības uzņēmumiem – tādu pasūtījumu, kas gala rezultātā ļautu valstij saņemt iespējami lielāko izremontēto un uzbūvēto ceļu apjomu pēdējo gadu vēsturē. Tas ir kopīgs darbs, kur nepieciešama cieša sadarbība starp valsti kā pasūtītāju no vienas puses un projektētājiem un būvniekiem kā darbu veicējiem no otras puses.”

Satiksmes ministrs rosināja šajā svētku dienā izbaudīt patiesu gandarījumu par labi paveiktu darbu: „Mums ir ceļi un ceļu posmi, kas uzbūvēti kvalitatīvi, ir, es gribētu teikt, Eiropas līmenī. Tāpēc ir apsveicami, ka paši ceļu būvētāji un ceļinieku asociācijas novērtē un arī godina labākos sava amata meistarus un nozares uzņēmumus. Ir noteikti jābūt stimulam, kas nav mērāms tikai saņemto pasūtījumu latos, bet sniedz arī morālu gandarījumu. Jaunizveidotā „Autoceļu Avīzes” Gada balva par sasniegumiem autoceļu nozarē noteikti ir šāds stimuls,” savu pārliecību pauda Uldis Augulis.

Laikraksta „Autoceļu Avīze” Gada balva ir laikraksta redakcijas un tās redkolēģijas, ko pārstāv VAS „Latvijas Valsts ceļi”, biedrība „Latvijas ceļu būvētājs”, Latvijas ceļinieku asociācija, Transportbūvju inženieru asociācija un AS „Latvijas autoceļu uzturētājs”, sadarbībā tapis projekts, lai novērtētu pagājušajā gadā paveikto un izteiktu publisku atzinību tiem, kas autoceļu nozarē strādājuši viskvalitatīvāk un sasnieguši vislabākos rezultātus. Vērtēšanu veica neatkarīgi „Autoceļu Avīzes” pieaicināti eksperti no Latvijas un Lietuvas. Gada balva tika piešķirta piecās nominācijās. Nominanti apskatāmi šeit.
 

 
Visi komentāri
 
282661. viesis 2.maijs 2011 14:05
0 0 Atbildēt

To ka ir nomainits 100m jauns segums to nevar saukt par labu celu , Augula kungs pasakiet man kur Latvija ir kaut viena automagistrale un kas butu tada limeni ka Vacija vai Francija , cik es zinu laikam ka nav mums automagistrales un celu kvalitate pat ir zemaka neka Afrika , bet toties dalam premijas un balvas par kvalitativiem autoceliem LATVIJA , ka ari Augula kungs jums vajadzetu uz siem objektiem aizbraukt pec gada un tad redzesiet cik daudz bedrisu un ielapu jau stav uz ta jauna kvalitativa cela

282662. viesis 2.maijs 2011 16:07
0 0 Atbildēt

Kur ir? Es gribu tur pabraukt!

282665. viesis 2.maijs 2011 17:50
0 0 Atbildēt

Sieviešu ceļi? Jā un elkoņiem latvijā arī nav ne vainas, bet kāds tam sakars ar autoceļiem?

To cik kvalitatīvi ir uzbūvēts jau varam spriest, 1,5 joslu ceļi, kurus reāli nav iespējams izmantot, D-tilta uzbrauktuves, kurās jau tagad notiek avārijas, ceļu segumi, kuri jau pēc gada ir uz sabrukšanas robežas, jo LV esot tāda lieta kā ziema, ko neviens negaida.

282670. viesis 3.maijs 2011 10:30
0 0 Atbildēt

Cik 61 viesis ir nobraucis pa Āfrikas ceļiem? Un kāpēc salīdzini ar Franciju vai Vāciju??

282677. viesis 3.maijs 2011 13:23
0 0 Atbildēt

Nē nu skaidrs ka ir labi ceļa posmi tajos virzienos kur kāds lielāks part-piederīgais čiekurs biežāk tusē. Un reizēm kaut kas atlec arī parastiem mirstīgajiem ar kā piemēram Rīgas apvedceļš posmā ~ no Jaunmārupes līdz Rīgas HES. Toties Bauskas virziens (Ķekava utml.) ārā no Rīgas ir vienkārši pīīīīīīī.

282678. viesis 3.maijs 2011 13:25
0 0 Atbildēt

Es vispār brīnos kā autopārvadātāji regulāri neprasa kompensācijas no valsts par sava autoparka pāragru nolietošanos dēļ LV ne-ceļiem. IMO vajadzētu vienreiz saņemties un sākt "drātēt" valsti, lai sāk domāt ka uzturēt un salabot ceļus tomēr ir lētāk

282679. viesis 3.maijs 2011 13:50
0 0 Atbildēt

70 tais viesi , es piecus gadus nostradaju Afrikas kontinenta , esmu pabijis Cote D, lvoire , Senegal , Niger un Djibouti , viniem asvalteto celu nav daudz , bet tie kas ir tie ir laba un var teikt pat loti laba stavokli , bet kapec pieminu Franciju un Vaciju , pirmkart jo pats jau ka gadus 15 nosaciti dzivoju Francija , viniem ir automagistrales , kas ir celtas pec otra pasules kara un vel nav sabrukusas un atseviskos posmos pat stav asvalts kurs ir likts pirms 40 gadiem , otrkart esmu izbraucis gandriz visu eiropu un tadi celi kadi ir Vacija , diezvai kadreiz bus Latvija un nav jastasta , ka te ir ziemas un kalitativu segumu ir gruti uzlikti , ari Francija un Vacija ir ziemas un ir ari viniem tadi regioni kur gaisa temperatura nokrit lidz -30 un turas vairakas nedelas , atbilde ir loti vienkarsa kapec Latvija ir nekvalitativu celu , jo stradajam pec krievu metodem un vinu stila ................

282713. viesis 7.maijs 2011 9:56
0 0 Atbildēt

79. viesi, pats jau atbildēji, būvēti ceļi jau kopš otrā pasaules kara beigām. Bet mums arī būvēti ceļi kopš otrā pasaules kara beigām...tikai vaņku modē. Riebj šitie dorņi, kas vafeli ar pirkstu salīdzina.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti