Opel panākumi tirgū turpinās

 
8.jūlijs 2011 9:49

2011. gada pirmajā pusē Opel ievērojami palielinājis noieta apjomu visā Eiropā.


Foto: Opel

Šī gada pirmajos sešos mēnešos pārdošanas apjoms pieaudzis par vairāk nekā 50,000 vienību jeb 8,2 procentiem, salīdzinājumā ar to pašu laika periodu iepriekšējā gadā. Šajā laikā tirgus daļa sasniegusi 6,4 procentus, salīdzinot ar 6,2 procentiem atbilstošajā periodā pirms gada. No 2011. gada janvāra līdz jūnijam kompānija pārdevusi aptuveni 659,000 transporta līdzekļu visā Eiropā un kopā ar māsas uzņēmumu Vauxhall spējusi palielināt tirgus daļu 19 no 27 tirgiem Eiropā.

Baltijas valstīs periodā no janvāra līdz jūnijam Opel pārdevis vairāk kā 940 automašīnu, uzrādot dinamiskus pārdošanas apjoma un tirgus daļas pieauguma rādītājus. Pārdoto Opel automašīnu skaita ziņā līdere ir Igaunija, tai seko Lietuva un Latvija. Pieprasītākie modeļi ir Opel Astra „J” un Insignia. 2011. gada jūnijs ir bijis Opel veiksmīgākais mēnesis Baltijas tirgū pēdējo divu gadu laikā.

Jūnijā Opel un Vauxhall ieguva 6,8 procentus Eiropas kopējās tirgus daļas - līdzvērtīga aptuveni 125,000 vienībām un ir šā gada labākais mēneša sasniegums. Pusgada noslēdzošā daļa iezīmēja trešo ceturksni pēc kārtas, kad tirgus daļa palielinājās, salīdzinājumā ar attiecīgo laika periodu pirms gada.

Meriva un Astra Sports Tourer uzrāda īpaši veiksmīgus pārdošanas rezultātus, ko apliecina fakts, ka abi ir līderi attiecīgajos tirgus segmentos. Ņemot vērā milzu pieprasījumu, Opel jau vairākus mēnešus darbojas papildus maiņās. Riselsheimas fabrikā, kur tiek būvēta Insignia, pat ir samazināts vasaras atvaļinājuma garums. Augstais Astra un Insignia pasūtījumu skaits ir licis Opel Kaiserslauternas rūpnīcai palielināt dīzeļa dzinēju ražošanas daudzumu no 180,000 līdz 250,000 gadā.

 „Mūsu jaunie modeļi, īpaši Meriva un Astra Sports Tourer, ir ārkārtīgi populāri visā tirgū. Panākumus izbauda uzlabotā Corsa un Antara, un Insignia pārdošanas apjoms, tās trešajā pārdošanas gadā, turpina augt,” norāda Opel Pārdošanas, mārketinga un pēcpārdošanas viceprezidents Alens Vissers (Alain Visser). „Rudenī tiks prezentētas jaunās Zafira Tourer un Astra GTC. Savukārt Ampera, pirmā elektriskā automašīna, kas paredzēta ikdienas lietošanai, ieviesīs pilnīgi jaunu segmentu Eiropā. Šie ir lieliski priekšnosacījumi arī turpmākai izaugsmei.”

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vieglajam nepaveicās (+ VIDEO)

Vieglās automašīnas vadītājs piedzīvo smagu avāriju, jo nonāk liktenīgajā vietā tieši tajā brīdī, kad kravinieks viņam priekšā nogāž siltumapgādes caurules. Lasīt vairāk

 

70% KASKO klientu izvēlās pašrisku pirmajam bojājuma gadījumam 2

Straujais inflācijas kāpums ir skāris teju ikvienu nozari. Līdz ar cenu kāpumu, neizbēgami mainās arī iedzīvotāju tēriņu paradumi. Gjensidige Latvija eksperti apskata, kā inflācija ietekmējusi auto īpašnieku KASKO (brīvprātīgā sauszemes transportlīdzekļu apdrošināšana) polises iegādes tendences. Lasīt vairāk

 

Baltijā lielākā lietoto auto tirgotāja "Longo Group" konsolidētais apgrozījums sasniedzis 100 miljonu eiro 2

Baltijā lielākais lietoto auto tirgotājs "Longo Group" ir sasniedzis 100 miljonu eiro apgrozījumu ieskaitot PVN kopš darbības sākuma 2018.gadā. Uzņēmuma vadības plāns gan ir vēl ambiciozāks - tuvākajā nākotnē viena gada laikā apgrozīt tikpat lielu naudas summu. Lasīt vairāk

 

Viņas auto maksā 4 miljonus - Bugatti Chiron Super Sport Monako ielās (+ VIDEO) 9

Kas ir viņa, nav zināms, taču Bugatti Chiron Super Sport ir 1200 Zs jaudīgs un 4 miljonus dolāru vērts varenauto, kas pievelk publikas uzmanību, lai kur arī parādītos. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti