«Peugeot» stratēģija nes augļus

18.augusts 2011 9:41

Peugeot ambiciozais mērķis - būt nozīmīgam spēlētājam pasaules automobiļu tirgū, un palielināt savu pārdošanu ārpus Eiropas tādā apjomā, lai tas veidotu 50 % no zīmola kopējās pārdošanas - šķiet piepildāmies..

2011. gada pirmajā pusgadā Peugeot pārdošana, salīdzinājumā ar 2010. gada pirmo pusgadu, Krievijā/ Ukrainā ir pieaugusi par 58 %, Latīņamerikā par 19 %, un Āzijā par 18 %. Tas nozīmē, ka pirmajā pusgadā 44 % Peugeot automobiļu ir pārdoti ārpus Eiropas.

 

Peugeot 2011. gada pirmā pusgada rezultāts atbalsta zīmola stratēģiju. Peugeot zīmola mārketinga vadītājs Žans-Marks Gāls (Jean-Marc Gales) stāsta, ka mērķis ir panākt, ka 50 % visu pārdošanas darījumu notiek ārpus Eiropas. Šī mērķa sasniegšanai palielinās pārdošanu tādos augošos tirgos kā Ķīna un Brazīlija:

"Mums ir jāizmanto pasaulē vislielākā automobiļu tirgus - Ķīnas - pašreizējā izaugsme. PSA gatavojas Ķīnas tirgu katru gadu iepazīstināt ar vismaz vienu jaunu modeli. Ķīnas tirgū mēs sadarbojamies ar Changan automobiļu izstrādes jomā. Peugeot mērķis ir izveidot Ķīnu par nozīmīgāko preču noieta tirgu, vēl nozīmīgāku kā Francijas tirgus," paskaidro Žans-Marks Gāls.

 

Peugeot tirgus daļa Ķīnā 2011. gada pirmajā pusgadā ir pieaugusi par 17 %, kas, salīdzinājumā ar Ķīnas vispārējo tirgus izaugsmi (9 %), ir gandrīz divkāršs pieaugums. Īpaši veiksmīgs ir bijis 2010. gadā tirgū ieviestais 408. modelis.

 

Peugeot jauno modeļu pārdošanas veiksme turpinās

Papildus globālajai veiksmei un nonākšanai Eiropas automobiļu tirgus augšgalā, Peugeot vēlas iegūt videi draudzīga un augsti novērtēta auto slavu.

"Peugeot raksturo tādas vērtības kā uzticamība, kaisle un iedvesma, un mēs tās visas izmantojam, lai saviem klientiem piedāvātu unikālas braukšanas pieredzes un jutekliskas aizrautības kombināciju. Tādēļ mūsu devīze Kustība un Emocijas (Motion&Emotion) ir tik precīza," saka Žans-Marks Gāls.

Ekskluzīvais uzņēmumu automobilis 508 ir pilnīgā saskaņā ar devīzi Kustība un Emocijas. 508 nonāca Eiropas tirgū šajā pavasarī, un šobrīd šis modelis ir pārdots jau 45 000 eksemplāros, zīmīgi, ka 50 % pārdoto automobiļu ir bijušas vislabāk aprīkotās versijas.

Modelis 508 uzņēmumu automobiļu klasē Eiropas tirgos ir guvis lielus panākumus, un vairākās valstīs (arī Vācijā, Anglijā un Nīderlandē) tas ir tālu pārsniedzis savus pārdošanas mērķus.

 

Arī sporta kupeja RCZ, kas ietilpst Peugeot augstu novērtēto modeļu vidū, 2011. gada pirmajā pusgadā ir sevi pozitīvi pierādījusi. Tikai sešu mēnešu laikā šis modelis ir pārdots vairāk nekā 11 000 eksemplāros, kas apstiprina pieņēmumu, ka šim nišas modelim ir unikāla pozīcija, un tas ir saistošs zināmai klientu grupai, kas novērtē automobiļa raksturīgo dizainu un sportiskās braukšanas īpašības.

Pastāvīgi pieaug Peugeot krosovera 3008 pārdošana. Pirmajā pusgadā 3008 tika pārdots vairāk nekā 74 000 eksemplāros, un tādējādi pārdošana, salīdzinājumā ar 2010. gadu, ir pieaugusi 13 %. Tas nozīmē, ka šis modelis joprojām tiek ražots ar pilnu sparu.

 

2011. gada otrā pusgada izredzes

Otrajā pusgadā Peugeot Ķīnas tirgum piedāvās divus jaunus modeļus, tai skaitā 508, kas Ķīnas tirgū nonāks augustā. 2012. gadā (pirmais pilnais pārdošanas gads) 508 cer pārdot 200 000 eksemplāros - trešdaļu no tiem Ķīnā.

Papildus Peugeot tirgū ieviesīs pirmo hibrīdauto ar dīzeļa dzinēju 3008 HYbrid4, jaudu 200 ZS, pilnpiedziņu un braukšanas iespējām tikai elektriskajā režīmā, tādēļ automobiļa vidējais degvielas patēriņš būs tikai 3,8 l/ 100 km un CO2 izmeši 99 g/km.

Peugeot šī gada septembrī Frankfurtes auto izstādē pirmo reizi prezentēs 508 RXH, kas ir 508 sērijas nišas modelis ar HYbrid4 tehnoloģiju ar apvidus automobiļa īpašībām un pilnpiedziņu.

 

1810. gadā nodibinātais Peugeot ražo satiksmes līdzekļus no velosipēdiem līdz komercautomobiļiem. Uzņēmums ar 10 000 pārstāvniecībām 160 valstīs ir viens no vadošajiem automobiļu ražotājiem pasaulē. 2010. gadā Peugeot pārdeva 2,14 miljonus automobiļu, puse no tiem izdala mazāk nekā 140 g ogļskābās gāzes uz kilometru. KW Bruun ar 50 gadu pieredzi ir Peugeot oficiālais importētājs Igaunijā, Latvijā, Dānijā, Zviedrijā un Islandē, pārdodot apmēram 40 000 Peugeot automobiļu gadā.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Tā mēs projektējam jeb, uz kurieni ved lepnā norāde (+ FOTO) 7

Tūkstošu vērtā norāde ved "uz nekurieni", kamēr īstais ceļš uz apdzīvoto vietu atrodas trīs kilometrus tālāk un ir apzīmēts ar necilu izkārtni. Lasīt vairāk

 

Projektēsim Ceļus - eksperti skaidro, kādēļ klibo kvalitāte (+ VIDEO) 3

Būveksperts Edgars Krūmiņš nosauc iemeslus, kas iespaido ceļu būves kvalitāti: par vēlu izsludināti konkursi, rezultātu apstrīdēšana, plānošanas trūkumi, finansējuma nevienmērīgs sadalījums, speciālistu aizplūšana. Lasīt vairāk

 

Riepas, akumulators, logu slotiņas - kā sagatavot savu auto tumšajam laikam

Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD) apkopojusi 7 vienkāršus, bet ļoti svarīgus ieteikumus, kas palīdzēs sagatavot auto gada tumšajam un aukstajam laikam. Lasīt vairāk

 

15 000 km -krievi aizceļo uz Islandi ar 40-gadīgu ZAZ (+ VIDEO) 8

Divi Čeļabinskas iedzīvotāji devušies ekstrēmā piedzīvojumā, apceļojot Islandi ar 40 gadus vecu zaporožecu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti