Peugeot 308 pārdošana tika uzsākta 2007.gadā, un tas bija ļoti veiksmīgā priekšgājēja 307 pēctecis.
Tikai pirms dažiem mēnešiem modelis 308 tika uzlabots - jaunais 308 tika aprīkots ar vēl ekonomiskāku dīzeļa dzinēju 1.6 e-HDi ar Stop & Start tehnoloģiju un ar rekordzemu oglekļa dioksīda emisiju- 98 g/km. Šo pašu e-HDi dzinēju saņēma arī pagājušajā nedēļā no Sošo (Sochaux) rūpnīcas ražošanas līnijas noripojušais miljonais Peugeot 308.
Modelis 308 tirgū ienāca 2007. gadā ar 3 un 5 durvju versiju, 2008. gadā sekoja universālis SW. 2009. gadā veiksmīgi debitēja 308 CC kupeja- kabriolets ar elektrisko cieto jumtu, kas šobrīd ir viens no veiksmīgākajiem savā segmentā.
Jaunā 308 dizains atspoguļo gan Peugeot jaunā dizaina virzienu, gan arī jaunākos tehnoloģiskos risinājumus. Mikro-hibrīdtehnoloģija kopā ar Stop & Start sistēmu nozīmē par 15 % mazāku degvielas patēriņu pilsētas satiksmē, un par 5 % mazāk oglekļa dioksīda izmešu. 308 tāpat ir par veseliem 25 kg vieglāks kā tā priekštecis, ir uzlabota arī aerodinamika, kam ir pozitīva ietekme attiecībā uz iedarbību uz vidi.
Šobrīd Sošo un Mulhausas (Mulhouse) rūpnīcās tiek saražoti 1 000 eksemplāri Peugeot 308 modeļu dienā, 2011. gada pārdošanas mērķis ir 220 000 eksemplāri visā pasaulē.
Dažādi pētījumi rāda, ka modeļa 308 īpašnieki ļoti augstu vērtē savu automobili, arī Eiropas vadošās auto organizācijas ADAC gada pārskatā, kas balstās uz pagājušā gadā apskatīto 4,25 miljonu bojājumu analīzes, redzams, ka 308 ir ļoti uzticams auto. Mazās vidējās klases segmentā 308 kvalitātes testā ir trešajā vietā, pēdējos divus gadus iegūstot aizvien augstāku reitingu – šobrīd "+ +". 308 ir arī saņēmis maksimālās piecas zvaigznes EuroNCAP drošības pārbaudē.
308 dzinēju piedāvājumā ietilpst četri benzīna dzinēji ar jaudu no 98 – 200 ZS, un četri dīzeļa dzinēji ar jaudu 92 – 163 ZS.. Piecdurvju 308 Access modeļa cena sākas no 13 641 eiro. Peugeot 308 garantijas laiks ir 5 gadi.
Jā, auto it kā glīts, kompakts, ekonomisks - bet, tajā pašā laikā īpaši netbilst mūsu autoceļu kvalitātei. Daži gadiņi, ja tā intensīvāk jāpabrauc + ja vēl pa lauku ceļiem, sākas daudz problemu. Man viena pazistama kolēģe ar tādu auto jau trešajā lietošanas gadā neizgāja TA. Nācās pamatīgi remontēt ritošo daļu. Pēc tam bija dzinēja galvas blīves defekts - saekojan arī citas problemas. Ap 2000.gadu daudzi masveidā pirka tolaik popularo 206 modeli - ielas bija pilnas ar tiem auto. Šodien kādu no tiem auto ieraudzīt ielās jau ir retums. Atceros vienu paziņu no Tukuma, viņa vēl 1994.gadā nopirka pilnīgi jaunu 306 modeli. Arī nobrauca knapi 3 gadus, kad tas auto viņai sāka jukt.