Peugeot 3008 HYbrid4 Vācijā piešķirts Ekoglobuss 1

29.septembris 2011 10:22

Pirmais masu ražošanā esošais dīzeļa- elektriskais hibrīdauto pasaulē, Peugeot 3008 HYbrid4, saņēma Ekoglobusu kategorijā „ilgtspējīgu enerģiju izmantojošs transportlīdzeklis masu ražošanā“.

Ekoglobuss ir Dīsburgas – Esenes (Duisburg-Essen) Universitātes, autokluba AVC un apdrošināšanas uzņēmuma DEVK kopīgi organizēta prestiža godalgošanas ceremonija, kurā kopš 2007. gada novērtē automobiļus, tehnoloģijas un koncepcijas, kas palīdz samazināt automobiļu eko pēdu, vai arī piedāvā modernus satiksmes risinājumus. Pagājušajā gadā ekoglobusu saņēma Peugeot iOn elektromobilis.

 

2011. gadā žūriju vadīja ekonomikas profesors un autoeksperts Ferdinands Dudenhofers (Ferdinand Dudenhöffer). Žūrija uzsvēra, ka „Peugeot ir pirmais autoražotājs, kas dīzeļa dzinēju ir apvienojis ar elektrodzinēju. Šis uzlabojums ļauj dīzeļa dzinēja zemo degvielas patēriņu savienot ar ieguvumiem no elektrodzinēja. HYbrid4 dīzeļa hibrīds vēlreiz pierāda Peugeot saudzīgo attieksmi pret vidi, un apstiprina pavērsienu masu ražošanā, piemēram, dīzeļa dzinējiem paredzētais kvēpu daļiņu filtrs. Peugeot ar savu dīzeļa hibrīdu ir izstrādājis tehnoloģiju, kas ļauj ievērojami samazināt CO2 izmešu daudzumu. Jo ātrāk mēs savu transportlīdzekļu degvielas patēriņu spēsim ierobežot, jo efektīvāk spēsim cīnīties ar globālo sasilšanu. Tieši šī pieeja guva žūrijas atbalstu.“

 

3008 HYbrid4 ir priekšējos riteņus velkošā 2.0 HDi FAP 163 ZS dīzeļa dzinēja un uz aizmugures ass esošā un aizmugures riteņus velkošā 37 ZS elektrodzinēja hibrīda risinājums, kas ļauj savietot pilnībā jaunas braukšanas iespējas, pateicoties pilnpiedziņai, 200 ZS maksimālajai jaudai, „nulles emisiju“ režīmam un vidējam standartizētajam degvielas patēriņam no 3.8l/100 km (99g/km CO2), kas ir par 35 % mazāk kā līdzīgas jaudas iekšējās aizdedzes dzinējam. Modelis nonāks Latvijas tirgū 2012. gada pavasarī.

 
Visi komentāri
 
283996. viesis 3.oktobris 2011 0:24
0 0 Atbildēt

Eko,eko,bet cik tiek pietirsta vide uzbūvējot tādu auto.Apkalpošana un izmaksas ekspluatējot,ne tikai degvielas patēriņš un co izmeši?

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Tā mēs projektējam jeb, uz kurieni ved lepnā norāde (+ FOTO) 7

Tūkstošu vērtā norāde ved "uz nekurieni", kamēr īstais ceļš uz apdzīvoto vietu atrodas trīs kilometrus tālāk un ir apzīmēts ar necilu izkārtni. Lasīt vairāk

 

Projektēsim Ceļus - eksperti skaidro, kādēļ klibo kvalitāte (+ VIDEO) 3

Būveksperts Edgars Krūmiņš nosauc iemeslus, kas iespaido ceļu būves kvalitāti: par vēlu izsludināti konkursi, rezultātu apstrīdēšana, plānošanas trūkumi, finansējuma nevienmērīgs sadalījums, speciālistu aizplūšana. Lasīt vairāk

 

Riepas, akumulators, logu slotiņas - kā sagatavot savu auto tumšajam laikam

Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD) apkopojusi 7 vienkāršus, bet ļoti svarīgus ieteikumus, kas palīdzēs sagatavot auto gada tumšajam un aukstajam laikam. Lasīt vairāk

 

15 000 km -krievi aizceļo uz Islandi ar 40-gadīgu ZAZ (+ VIDEO) 8

Divi Čeļabinskas iedzīvotāji devušies ekstrēmā piedzīvojumā, apceļojot Islandi ar 40 gadus vecu zaporožecu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti