Peugeot 3008 HYbrid4 Vācijā piešķirts Ekoglobuss 1

 
29.septembris 2011 10:22

Pirmais masu ražošanā esošais dīzeļa- elektriskais hibrīdauto pasaulē, Peugeot 3008 HYbrid4, saņēma Ekoglobusu kategorijā „ilgtspējīgu enerģiju izmantojošs transportlīdzeklis masu ražošanā“.

Ekoglobuss ir Dīsburgas – Esenes (Duisburg-Essen) Universitātes, autokluba AVC un apdrošināšanas uzņēmuma DEVK kopīgi organizēta prestiža godalgošanas ceremonija, kurā kopš 2007. gada novērtē automobiļus, tehnoloģijas un koncepcijas, kas palīdz samazināt automobiļu eko pēdu, vai arī piedāvā modernus satiksmes risinājumus. Pagājušajā gadā ekoglobusu saņēma Peugeot iOn elektromobilis.

 

2011. gadā žūriju vadīja ekonomikas profesors un autoeksperts Ferdinands Dudenhofers (Ferdinand Dudenhöffer). Žūrija uzsvēra, ka „Peugeot ir pirmais autoražotājs, kas dīzeļa dzinēju ir apvienojis ar elektrodzinēju. Šis uzlabojums ļauj dīzeļa dzinēja zemo degvielas patēriņu savienot ar ieguvumiem no elektrodzinēja. HYbrid4 dīzeļa hibrīds vēlreiz pierāda Peugeot saudzīgo attieksmi pret vidi, un apstiprina pavērsienu masu ražošanā, piemēram, dīzeļa dzinējiem paredzētais kvēpu daļiņu filtrs. Peugeot ar savu dīzeļa hibrīdu ir izstrādājis tehnoloģiju, kas ļauj ievērojami samazināt CO2 izmešu daudzumu. Jo ātrāk mēs savu transportlīdzekļu degvielas patēriņu spēsim ierobežot, jo efektīvāk spēsim cīnīties ar globālo sasilšanu. Tieši šī pieeja guva žūrijas atbalstu.“

 

3008 HYbrid4 ir priekšējos riteņus velkošā 2.0 HDi FAP 163 ZS dīzeļa dzinēja un uz aizmugures ass esošā un aizmugures riteņus velkošā 37 ZS elektrodzinēja hibrīda risinājums, kas ļauj savietot pilnībā jaunas braukšanas iespējas, pateicoties pilnpiedziņai, 200 ZS maksimālajai jaudai, „nulles emisiju“ režīmam un vidējam standartizētajam degvielas patēriņam no 3.8l/100 km (99g/km CO2), kas ir par 35 % mazāk kā līdzīgas jaudas iekšējās aizdedzes dzinējam. Modelis nonāks Latvijas tirgū 2012. gada pavasarī.

 
Visi komentāri
 
283996. viesis 3.oktobris 2011 0:24
0 0 Atbildēt

Eko,eko,bet cik tiek pietirsta vide uzbūvējot tādu auto.Apkalpošana un izmaksas ekspluatējot,ne tikai degvielas patēriņš un co izmeši?

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: No alternatīvas uz pamatizvēli- Isuzu D-Max (+VIDEO)

Meklējot derīgos izrakteņus šobrīd skopajā pikapu piedāvājumā priekšplānā izvirzās tie, kas iepriekš spēlēja otrā plāna lomas. Viens no tādiem ir japāņu pikaps Isuzu D-Max. Lasīt vairāk

 

Kāpēc saules paneļu saražoto elektrību īpašnieks nevar izmantot citos īpašumos? (+ VIDEO) 2

Īpašnieks uzstādījis savā īpašumā saules paneļus "ar rezervi", cerot, ka tādejādi varēs norēķināties arī par citos savos īpašumos iztērēto enerģiju. Lasīt vairāk

 

Ar skrūvgriezi un āmuru vairs auto nesaremontēsi (+VIDEO) 9

Bosch Car Service izkārtnes pie lielākiem un mazākiem autoservisiem Baltijā kļuvušas par tik ierastu lietu, ka šķiet - tādas Latvijā bijušas vienmēr. Patiesībā sākums bija gauss un grūts. Lasīt vairāk

 

250 000 eiro - septembrī veikta vēsturiski lielākā izmaksa no OCTA Garantijas fonda par Latvijā notikušu CSNg 3

Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju birojs (turpmāk – LTAB) šī gada septembrī veicis vēsturiski lielāko izmaksu no OCTA Garantijas fonda par Latvijā notikušu ceļu satiksmes negadījumu (turpmāk – CSNg), ko izraisījis neapdrošināts transportlīdzeklis, turklāt tā vadītājs bijis alkohola reibumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti