Pirmais masu ražošanā esošais dīzeļa- elektriskais hibrīdauto pasaulē, Peugeot 3008 HYbrid4, saņēma Ekoglobusu kategorijā „ilgtspējīgu enerģiju izmantojošs transportlīdzeklis masu ražošanā“.
Ekoglobuss ir Dīsburgas – Esenes (Duisburg-Essen) Universitātes, autokluba AVC un apdrošināšanas uzņēmuma DEVK kopīgi organizēta prestiža godalgošanas ceremonija, kurā kopš 2007. gada novērtē automobiļus, tehnoloģijas un koncepcijas, kas palīdz samazināt automobiļu eko pēdu, vai arī piedāvā modernus satiksmes risinājumus. Pagājušajā gadā ekoglobusu saņēma Peugeot iOn elektromobilis.
2011. gadā žūriju vadīja ekonomikas profesors un autoeksperts Ferdinands Dudenhofers (Ferdinand Dudenhöffer). Žūrija uzsvēra, ka „Peugeot ir pirmais autoražotājs, kas dīzeļa dzinēju ir apvienojis ar elektrodzinēju. Šis uzlabojums ļauj dīzeļa dzinēja zemo degvielas patēriņu savienot ar ieguvumiem no elektrodzinēja. HYbrid4 dīzeļa hibrīds vēlreiz pierāda Peugeot saudzīgo attieksmi pret vidi, un apstiprina pavērsienu masu ražošanā, piemēram, dīzeļa dzinējiem paredzētais kvēpu daļiņu filtrs. Peugeot ar savu dīzeļa hibrīdu ir izstrādājis tehnoloģiju, kas ļauj ievērojami samazināt CO2 izmešu daudzumu. Jo ātrāk mēs savu transportlīdzekļu degvielas patēriņu spēsim ierobežot, jo efektīvāk spēsim cīnīties ar globālo sasilšanu. Tieši šī pieeja guva žūrijas atbalstu.“
3008 HYbrid4 ir priekšējos riteņus velkošā 2.0 HDi FAP 163 ZS dīzeļa dzinēja un uz aizmugures ass esošā un aizmugures riteņus velkošā 37 ZS elektrodzinēja hibrīda risinājums, kas ļauj savietot pilnībā jaunas braukšanas iespējas, pateicoties pilnpiedziņai, 200 ZS maksimālajai jaudai, „nulles emisiju“ režīmam un vidējam standartizētajam degvielas patēriņam no 3.8l/100 km (99g/km CO2), kas ir par 35 % mazāk kā līdzīgas jaudas iekšējās aizdedzes dzinējam. Modelis nonāks Latvijas tirgū 2012. gada pavasarī.
Eko,eko,bet cik tiek pietirsta vide uzbūvējot tādu auto.Apkalpošana un izmaksas ekspluatējot,ne tikai degvielas patēriņš un co izmeši?