Kā ierasts arī šogad „DDB Brand Capital” jau 7. reizi sniedza ieskatu Latvijas iedzīvotāju mīlētāko zīmolu, dzīvesstila un vērtību izmaiņās.
Visplašāk 2011. gada pētījums izklāstīts žurnāla „Kapitāls” oktobra numurā. „DDB Brand Capital” pētījis tādas nozares kā plaša patēriņa preces, finanses, transports, telekomunikācijas, elektroierīces, TV un radio, prese, IT portāli un sociālie tīkli, personības u.c.
Pēc pētījuma rezultātiem mīlētākais zīmols Latvijā 2011. gadā transporta nozarē ir Audi.
„Izvēloties auto, cilvēki atkal sāk ieklausīties vēlmēs, nevis tikai racionālās vajadzībās. Tagad auto atkal kļūst par sapni, kas apmierina ne tikai vēlmi nokļūt no punkta A uz B, bet arī kalpo par statusa simbolu un pašapziņas spodrinātāju.” – stāsta DDB Consulting stratēģiskais direktors Reinis Grants.
Audi Latvijā 2011. gadā pārspējis BMW, Volkswagen, Volvo, Mercedes Benz u.c. automobiļu zīmolus.
Audi zīmols Latvijā tiek pārstāvēts divos centros - „Møller Auto Rīga” S. Eizenšteina ielā 6a un „Møller Auto Lidosta” Kalnciema ielā 170a.
Ir ir... :D