Audi – mīlētākais zīmols transporta nozarē 14

 
10.oktobris 2011 13:13

Kā ierasts arī šogad „DDB Brand Capital” jau 7. reizi sniedza ieskatu Latvijas iedzīvotāju mīlētāko zīmolu, dzīvesstila un vērtību izmaiņās.

Visplašāk 2011. gada pētījums izklāstīts žurnāla „Kapitāls” oktobra numurā. „DDB Brand Capital” pētījis tādas nozares kā plaša patēriņa preces, finanses, transports, telekomunikācijas, elektroierīces, TV un radio, prese, IT portāli un sociālie tīkli, personības u.c.

Pēc pētījuma rezultātiem mīlētākais zīmols Latvijā 2011. gadā transporta nozarē ir Audi.

„Izvēloties auto, cilvēki atkal sāk ieklausīties vēlmēs, nevis tikai racionālās vajadzībās. Tagad auto atkal kļūst par sapni, kas apmierina ne tikai vēlmi nokļūt no punkta A uz B, bet arī kalpo par statusa simbolu un pašapziņas spodrinātāju.” – stāsta DDB Consulting stratēģiskais direktors Reinis Grants.
Audi Latvijā 2011. gadā pārspējis BMW, Volkswagen, Volvo, Mercedes Benz u.c. automobiļu zīmolus.

Audi zīmols Latvijā tiek pārstāvēts divos centros - „Møller Auto Rīga” S. Eizenšteina ielā 6a un „Møller Auto Lidosta” Kalnciema ielā 170a.
 

 
Visi komentāri
 
284052. viesis 10.oktobris 2011 13:38
0 0 Atbildēt

Ir ir... :D

284054. viesis 10.oktobris 2011 14:48
0 0 Atbildēt

Nu bet protams, tikai pašam mīlētākajam ir pa rezerves daļu veikalam uz katra otrā stūra un pa trīs šrotiem katrā rajonā.

284075. viesis 12.oktobris 2011 18:48
0 0 Atbildēt

Nu, auģiki jau vēsturiski latvju braucējiem ir patikuši kopš 90-to sākuma. Cik atceros, tolaik jau 79.gada audi-80 bija viens pirmajiem populārākajiem rietumu auto Rumbulas autotirgū. Pec tam jau ar bumu sākās "cigaru" ēra. Pašu lētāko variantu bez luksiem varēja dabūt pa 4000 baksiem. Drīz pēc tam jau sakās jaunie aui 80 "zieptrauki", dēl kuriem daudzi sajūsmā pat ģība...A- 6 laiki jau iesākās mierīgāk, bet jau ar zīmīgu polit-iekrāsu: Tos auto par savējiem 90-to vidū izvēlējās teju vai visi oranžie politiķi, ieskaitot to galveno ar ar bārdu un slaveno advokatu priekšgalā. Protams, arī oranžo atbalstītāji uzskatīja par savu uzdevumu braukt ar a6. Atceros, prokuratura bija pirmā valsts iestāde, kur tika masveidā iepirkti B4, A3 un a4. Tā nu kādreiz dzīvojām. /Sodien vairs tml.tendences nemana. Auģiki gan popularitāti pie mums joprojām nav zaudējuši, pat daudzi vecie "cigari" vēl ripo. Diemžēl, jaunās auģiku paaudzes gan vairs ar slavējamu izturības kvalitati vairs nelepojas - servisniekiem darba pilnas rokas....Pašam gan līdz šim auģiki gan nav bijuši. Tajos laikos visu laiku braukāju ar bembjiem, auģiki kaut kā nebija prātā.Bembji man bija: e-21,e-28,e-30,e-32 un e-34.

Varbūt, nākotnē, aizejot pensijā , pārmaiņas pēc pabraukšu ar kādu A6.

284079. viesis 13.oktobris 2011 7:22
0 0 Atbildēt

284054. viesi , tu esi galvā drāzts ?

284081. viesis 13.oktobris 2011 13:55
0 0 Atbildēt

No lielajiem zīmoliem, izskatās , ka tūlīt Toyotas būs tās mlētākās .

284082. viesis 13.oktobris 2011 14:20
0 0 Atbildēt

Palūkojos pagātnē 90 -ie gadi līdz kādiem 2000 sākumam . Ar ko brauca tuvākie radi , tad viņiem kopā bija 7 audi . Tagad nevienam , vietā 2-as mazdas 6 , 2-vi fokusi , corola verso , volvo 80 , CV , FR-V.

284083. viesis 13.oktobris 2011 18:08
0 0 Atbildēt

Nu jā. Savulaik jau īstenie "cigaru" fani stipri vīlās 1991.gada audi 100 modelī. Pēc tam arī pirmie A6 neattaisnoja uz tiem liktās cerības. Daudzi mani paziņas zaudēja pacietību biežajos A6 ritošās daļas remontos ,pārgāja uz citu modeļu auto. Vairumā gadījumu, sākotnēji uz volvo s80. bet, arī ne visi kļuva laimīgi. Citi audi vietā paņēma arī toijotas, hondas crv un hundajus santa fe (lai kā tas arī nepatiktu msh). Bet, neviens gan nav par tiem pagaidām nav sūdzējies. Mana pašm pret auģikiem ir neitrala attieksme. Nekad neesmu bijis to fans, tāpēc tie man nav bijuši. Godīgi sakot, mani paziņas audisti, nekad nav man savu auģikus rekomendējuši vai ieteikuši. Visi atklāti ir atzinuši biežās tehniskās problemas.

284084. viesis 14.oktobris 2011 11:59
0 0 Atbildēt

Štrunts par remontiem, ka tik pirksti vēdeklī...

284085. viesis 14.oktobris 2011 12:04
0 0 Atbildēt

To audi-stilu arī nolikvidēja tāpēc, ka mīlētāji beidzot saprata, ka nevar savus aužus virtuāli saremontēt. Tagad stāv rindās pie servisiem. Manā točkā arī nospiedošais vairākums ir krutā vācu trijnieka auto, pretī kuriem mēģina stāties pāris japāņu džipi, bet pat tie pamanās ātri un par nelielām izmaksām nozust. Tā kā - mīliet aužus, mīliet!!! Un visiem būs darbs, un ekonomika celsies!!!

284088. viesis 14.oktobris 2011 14:36
0 0 Atbildēt

incant ar ko īsti atšķiras typ 43,44 un C4 un A6(C4). lai tajos atrastu BŪTISKU atšķirību :D ja nu jo jaunāks,jo labāk aprīkots.

284099. viesis 15.oktobris 2011 18:02
0 0 Atbildēt

Paskat tik, ursis pa retam kaut ko saprātīgu arī uzraksta :D

284102. viesis 16.oktobris 2011 18:41
0 0 Atbildēt

Vislabākais tomēr bija "cigārs". Un arī bez "automata" .Zinu daudzus, kas ar tiem bez lieliem remontiem 15 gadus norullēja un vēl tālāk pārdeva. Ziepju trauki cigariem izturibas ziņā tuvu nestāvēja - ar tiem daudzi iekrita. Vot, b4, tas bija labāks sanācis.

284103. viesis 16.oktobris 2011 19:00
0 0 Atbildēt

Jā, prokuraturas šoferi 90-to vidū oberkruti bija - rullēja ar jauniem auģikiem, kamēr citiem vēl ar volgām un mošiem bija jāruļī... Visi iestažu šoperi šos tolaik apskauda. Atceros,šancēju tolaik vienā ministrijā un pašvakas volgas - dienu bez remontiem nevareēja nobraukt. Reiz, kad volga totali nošškida, iedeva man pāris dienas Satiksmes ministrijas jauno bembi e-34....pabraukt - to dienu nekad mūžā neaizmirsīšu. volgā pēc tam vairs morali nespēju iekāpt, aizgāju uz vienu privatkantori uz b4 šancēt. Tas jau bija vesls notikums - visas džudes man skrēja pakaļ...o, bija laiciņi. Šodien jau ar ferrari pat nevienu nepārstegsi.

284104. viesis 16.oktobris 2011 19:22
0 0 Atbildēt

a, viņiem tur prokuraturas kantorī tajos gados saimniecības šefs spics džeks bija -viņu savulaik biški pazinu. Visu dabūja gatavu. Gan remontus, matrialus, mašinas...toreiz prokuratoriem nekā netrūka. Nav kā šodien, kad ar šrotiem jārullē. Toreiz to vēl pašu pirmo jauno auģiku B4 visu partiju nopirka tieši no autoizstādes - vēl specialas izstades uzlīmes bijā tiem virsū...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 19

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 1

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 17

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti