VW Phaeton saņem dīzeli 21

 
4.marts 2003 0:06

Jaudīgo dīzeļsedanu klasē, kurā savus jaunumus tikko parādīja gan Mercedes, gan Audi, parādīsies vēl viens nopietns "spēlētājs" – lepnais Volkswagen Phaeton.

Volkswagen flagmaņa dīzeļversija saņems 10-cilindru dīzeli – tas kļūs par jaudīgāko sērijveida vieglo automobili ar dīzeļdzinēju. Šis dzinējs – V10 TDI jau pazīstams pēc VW Touareg. Jauda ir nopietna: 313 Zs un maksimālā grieze 750 Nm sasniedzama jau pie 2000 apgriezieniem minūtē. Dzinēja jaudu realizēt palīdzēs pilnpiedziņas sistēma 4Motion, pateicoties kurai, šis pasmagais sedans ieskrienas līdz 100 km/h nieka 6,9 sekundēs. Mašīnas maksimālais ātrums, kā parasti – 250 km/h – ierobežots. Jāatzīmē, ka jauktajā režīmā šis brīnumauto tērē tikai 11 litrus dīzeļdegvielas. Pārdošanā šis VW Phaeton 10-cilindru dīzeļvariants parādīsies jau pavasarī. Maksās tas nieka 82600 eiro. iAuto // lenta.ru
 
Visi komentāri
 
67169. viesis 4.marts 2003 0:13
0 0 Atbildēt

Njaa, nopietni... bet taa 4motion visur baazshana atgaadina Audi veel vairaak, nekaa taa Phaeton dizains... Stulbi ka VW=Audi=Shkoda... un taa arvien liidziigaaki un liidziigaaki... :(

67200. viesis 4.marts 2003 8:48
0 0 Atbildēt

nebuutu slikti taadu....

67212. viesis 4.marts 2003 9:00
0 0 Atbildēt

Šaubos ka tas ir jaudīgākais sērijveida dīzelis. Nu un kas ka viņam ir 10 cilindri??? VW laikam domā - jo vairāk cilindru jo labāk :))) (domāju ka tan phaeton motortelpa ir pietiekoši liela lai šādā veidā ekonomētu vietu)

67238. viesis 4.marts 2003 9:28
0 0 Atbildēt

Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

67248. viesis 4.marts 2003 9:37
0 0 Atbildēt

4motion ir iebāzsts viena iemesla dēļ- arī VW un AUDI ir sapratuši ka FWD suks un ir derīga tikai pilsēt utīm :o)

P.S. pat jāpāņi attapušies un Lexux, Infinity pat mazda RX-8 ir RWD.

P.P.S. Ja jau nav ar ko uzmanību pievērst varēja ielikt motoru no Scanias- nevis desmit cilindru, bet desmit litru :o)))

67283. viesis 4.marts 2003 10:18
0 0 Atbildēt

No ko ir vēl viens dīzeļēdājs. Manuprāt tādas pašas jaudas benzīnnieks daudz vairāk netērē benzīna.

67294. viesis 4.marts 2003 10:49
0 0 Atbildēt

Man jau vecais A8 4.2 Quattro patīk labāk gan pēc dizaina, gan pēc visa pārējā.

67318. viesis 4.marts 2003 11:45
0 0 Atbildēt

a man, a man...man patīk vecais passat'79 :)

67370. viesis 4.marts 2003 14:02
0 0 Atbildēt

bedo-> nu RX Mazdas man liekas, ka visas bezmas ir ar RWD, pārējās ir ar FRD un 4WD. Bet tas tā tik, informācijai.

67373. viesis 4.marts 2003 14:09
0 0 Atbildēt

Piekrītu Nightwing, ka Audi=VW=Škoda dizaina ziņā, kā arī daudzu citu elementu ziņā, kur gan Auģukā, gan Folksī ir detaļa ar VW/Audi simboliku :) Bet atrodas arī tādi, kas gatavi maksāt vairāk par VW tikai ar OOOO priekšā... :p

Nu, nav nekas baigs šitais dīzelis, arī nekas jaudīgs priekš V10 tas nav, jo BMW V8 common-rail dīzelis no E38 7er arī bija ar kaut kādu ~250 Zs jaudu un dinamika arī faktiski bija ap ~7 sec., bet ui cik gadus tas atpakaļ bija...

Tagad BMW taisa V12 dīzeli ar 445 Zs jaudu... VW varēs savu V10 atdot 3. pasaules valstīm, ko kombainos bāzt, civilizētie ļaudis brauks ar BMW V12 dīzeli... 8)

67398. viesis 4.marts 2003 15:18
0 0 Atbildēt

hehe...šķiet ka komentētāji brauc ar benžu un eļļu rijošiem dzinējiem un nesaprot, ka mūsdienu jauns dzinējs vairs nav salīdzināms ar mūsu klientūras autoparku :)

67418. viesis 4.marts 2003 16:50
0 0 Atbildēt

Nabaga Audi cienītāji un potenciālie klienti - nu, kā lai viņi tagad lepojas ar savu it kā Premium klases auto, ja VW un pat galu galā Seat izskatās tāpat? Ar ļoti daudzām līdzīgām iekšām? Nu, VW koncerns laikam domā, ka patērētājs ir idiots un pilnībā parāda apvienotības koncepciju, kad vienādām mašīnām uzlīmē atšķirīgas preču un cenu zīmes. Tipa - ja VW, tad limo pa lēto; ja A8 - nu, megapremium limo! Patiesībā mašīnas vienādas, atšķirās tikai apdares kvalitāte un viena otra elektroniskā fīča vai tehniskais mezgls. Nožēlojami.

67425. viesis 4.marts 2003 17:14
0 0 Atbildēt

Reizi pa reizēm arī normāls viesis iegriežas, pilnībā piekrītu viesis 04.03.2003 16:50 teiktajam!

67449. viesis 4.marts 2003 20:11
0 0 Atbildēt

man pašam audi kā brends un auto neko īsti nepatīk, bet šitā vaimanāšana par VW=AUDI=SKODA ir tipiska verbālā nesaturēšana jeb grūtās dienas. Es jau nu točna labāk izvēlētos jaunu Octavia RS 1.8T 4x4, nevis rijīgu bmw V12 ar mistisko cilindru pārklājumu, kuru atjaunot var...pats bmw. Nu beidziet k@k@@t, civilizēti cilvēki ar TDI izbāž no krusta to vecos kūpošos V6 V8 un ko tur vēl nē. Kā man apnikušas šitās algotās apraudātājas :)

67450. viesis 4.marts 2003 21:08
0 0 Atbildēt

REDS laikam ir izgāzis ar TDI....

67452. viesis 4.marts 2003 21:16
0 0 Atbildēt

Mjāa es ar no tāda autiņa neatteiktos. Un iedomājieties kādas iespējas paveras uz tjūningu. Kā nekā max ātrums ir ierobežots. Ko lai saka jaunie dīzeļi rullē. Un izkož ne tikai vecos V6 un V8 bet arī jaunus benzīna dzinējus ar tādu līdzīgu un nedaudz lielāku kubatūru.

67458. viesis 4.marts 2003 22:12
0 0 Atbildēt

to viesis 04.03.2003 16:50

A8 ir no aluminija, bet Phaeton no skarda, taka tie nevar but parak vienadi un uz vienas bazes (pedejam tomer es ta isti neticu :).

Butu man $$$, nekasitos ar visadiem VW/OOOO, bet bauditu dzivi ar Superb!

67462. viesis 4.marts 2003 23:16
0 0 Atbildēt

Ļoti liela brendu starpība ir servicē. Par to laikam 99 % šejienes publikas tik drīz neuzzinās :(.

Man pašam gadijās piedzīvojums itālijā, kurš šo situāciju spilgti raksturo. Turīnā vw un oooo serviss ir vienā mājā. Tā nu gadijās ka manam tdi ievajadzējās "dakteri". Kā īstens latvietis uzmeklēju kompleksa sētas durvis (nenormāli priecīx ka man vispār ir izdevies atrast servisu), pastāvēju 15 min rindā (9 no rīta), un garāmejošs kex man pastāstija ka ar oooo jābrauc iekšā pa vārtiem kuri ir fasādes pusē. Tur mūs sagaidija nevis vairs īgna rinda, bet 2 jauki servisa pieņēmēji. Tie uzreiz ņēma iniciatīvu savās rokās,un... aizdzina manu mašīnu uz to pašu servisa zāli uz kuru gaidija vw. Bez bazara, visiem garām... Mašīnu "sačibināja" bez maxas :) Tiešām laipna un jauka attieksme. Mani kexi dānijā arī saka: gribi excelentu servici - pērc vācu "top 3" vai lexus (kexam pašam ir MB C kompresors - zina ko runā :)). vw, opelim cenas/performances jautājums ir pat labāx, bet....service *******. Un ir nenormāli daudz cilvju kuriem tieši sercice ir pāri visam. To es izdomāju itālijas ielās vērojot nenormālo audi popularitāti :)

Niks

67825. viesis 6.marts 2003 10:52
0 0 Atbildēt

to: RedUktors

Bimmer skaidri pateica ka runa iet par bmw dīzeli, nevis par vecu v8 benzīnnieku!!! Par dīzeli!!! TDI ir labs dzinējs, bet izbāzt viņš var vecus un kūpošus audi un VW :) Tajā laikā kad bmw ražoja pārjaudīgos super dīzeļdzinējus VW=Audi ardenālā bija tikai 2.5TDI ar laikam ~150zs, kas ir par 100 zs MAZĀK! Protams litrāža šim bmw dīzelim arī ir lielāka, bet runa jau iet pat to ka TDI visus izpogā........

Red-U-ktors pats ir siekalains vaimanātājs :)))

67826. viesis 6.marts 2003 10:54
0 0 Atbildēt

P.S. Red-U-ktors nefiga nerubī kauliņu :)

Niks gan tev ir labs :D

68214. viesis 7.marts 2003 11:32
0 0 Atbildēt

batman - es esmu no planētas Zeme, man ir svarīgi arī lai auto, tā dzinējs un apetīte mani neizģērbtu. Tāpēc TDI man iekačā labāk par visādiem mega hiper bmw dīzeļiem, kuru vajag pasēt kā jēlu olu....kā jau bmw dzinēju :D nē nu lai brauc kam patīk, auto jau nav slikts, es tik no reālā viedokļa skatos.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 7

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti