Peugeot šodien parādīja jauno kompaktklases modeli Peugeot 208, kas tirgū nonāks 2012. gada pavasarī, būs pieejams gan trīsdurvju, gan piecdurvju versijā, un pārsteigs ar jaunu dizainu, lielāku draudzīgumu videi un plašu salonu.
"Peugeot, veidojot 208, nav vilcinājies grozīt līdzšinējo izpratni un noteikumus, jo vēlējās radīt kaut ko pilnīgi jaunu. Tajā pašā laikā ņēma vērā tādu ikonu kā 205, 206, 207 veiksmes stāstus,'' sacīja KW Bruun izpilddirektors Rasmus Tali. "Mērķis bija radīt pilnīgi jaunas paaudzes auto - Peugeot 208".
Tehniskie risinājumi ir pārvērtuši automobili vieglāku (salīdzinot ar modeli 207, par gandrīz 110 kg vieglāks), aerodinamiskāku un ļoti kompaktu. Neraugoties uz mazliet samazinātajiem virsbūves izmēriem, salons ir kļuvis plašāks, piedāvājot par pieciem centimetriem vairāk vietas kājām un par 15 dm3 lielāku salona tilpumu. Salīdzinot ar 207, patērētājiem Peugeot vēlējās piedāvāt transportlīdzekli, kas no ārpuses ir kompaktāks, taču ietilpīgāks iekšpusē.
Jaunas paaudzes draudzīgums videi
Peugeot 208, salīdzinājumā ar 207, ir par 34 g/ km mazāka CO2 emisija, tādējādi kļūstot par līderi savā segmentā. e-HDi mikrohibrīda sistēma palīdz uzlabot transportlīdzekļu svara un aerodinamikas parametrus. Visiem pieciem dīzeļdzinēja modeļiem, četri no kuriem ir aprīkoti ar jaunākās paaudzes Stop & Start funkciju (e-HDI), CO2 emisija sākas no 87g/ km un degvielas patēriņš 3,4 l/100 km. Dīzeļdzinēju CO2 emisijas nekad nepārsniegs 99 g/ km!
208 benzīna dzinēja modeļi iepazīstina ar jaunu dzinēju sēriju, 1.0 un 1,2 litru VTi, kas izceļas ar īpašu efektivitāti - CO2 emisija no 99g/ km, un degvielas patēriņš no 4,3 l/100 km.
208 modeļu gadījumā videi draudzīgi ir ne tikai dzinēji, bet arī ražošanā izmantoto materiālu klāsts - 25% no modelim 208 izmantotajiem polimēriem ir dabiski, vai iegūti atkārtotajā pārstādē, paverot ceļu uz jaunu ekodizaina ēru. Kā pirmajam pasaulē, aizmugures bamperis un ventilators ir pilnībā izgatavoti no videi draudzīgiem materiāliem. Tikai šāda bampera ražošanā gada laikā ietaupa gandrīz 1600 tonnu degvielas.
Atkal radot ērtu braukšanas pieredzi
208 uzlabo Peugeot svarīgos braukšanas pieredzes standartus. Jauna un mazāka, ergonomiska dizaina stūre piedāvā dinamiskas reaģēšanas iespēju, vienlaicīgi ir ērti turama rokās arī garāku braucienu gadījumā. Pateicoties Peugeot ilgajai pieredzei ritošās daļas un balstiekārtas ražošanā, ir panākts vieglums un kompaktums, kā arī zemāks transportlīdzekļa svars, kas nodrošina harmoniju starp komfortu un vadāmību.