Fordam jauna ātrumkārba 8

 
4.marts 2003 0:06

Lai uzlabotu Ford automašīnu braukšanas kvalitāti, Ford ir ieviesis jaunu sešpakāju transmiju. Jaunā kārba, apzīmēta MMT6, tiks piedāvāta augstākās klases modeļos, sākot ar Ford Mondeo aprīkotu ar 130 Zs Duratorq TDCi 2.0 litru common-rail dīzeļdzinēju.

MMT6 manuālā pārnesumkārba, kas Mondeo TDCi 130 tiks iekļauta kā standartaprīkojums, būs pārnesumkārbas modelis, kurā ir savienots pārnesumkārbas darbības elastīgums, kā arī ātruma sasniegšanas liels potenciāls, savienojumā ar degvielas ekonomiju. “Līdz šim mums bija iespēja piedāvāt piecpakāpju pārnesumkārbu, kas nodrošina labu paātrinājumu vai arī optimālu braukšanas ātrumu, bet ne abas priekšrocības vienlaicīgi. Pievienojot pārnesumkārbai vēl vienu pārnesumu, braucot, piemēram, ar Ford Mondeo, varēs iegūt gan labu mašīnas paātrinājumu, gan lielāku maksimālo ātrumu. Priekšrocība visos komponentos Aprīkots ar MMT6, Mondeo 130 Zs TDCi modelis piedāvā labāku 0-100 km/h paātrinājumu, ātrāku paātrinājumu pie apdzīšanas manevriem, lielāku maksimālo ātrumu un būtisku degvielas ekonomiju: • Mondeo TDCi ar MMT6 pārnesuma kārbu labāk izmanto motora jaudu paātrinājuma laikā, izmantojot tieši zemākos pārnesumus. • Jaunā sešpakāpju transmisija nodrošina 0-100km/h paātrinājumu 9.8 sekundēs; • Maksimāli sasniedzamais ātrums ar jauno sešpakāpju transmisiju ir augstāks salīdzinājumā ar piecpakāpju modeļiem – 208 km/h sešpakāpju transmisijai salīdzinājumā ar 200 km/h – piecpakāpju pārnesumkārbām. Degvielas ekonomija Aprīkots ar 130 Zs TDCi 2 litru dzinēju un jauno sešpakāpju MMT6 transmisiju, Mondeo TDCi sasniegs degvielas ekonomiju – 8.0 l/100 km pilsētā; 4.6 litri/100 kilometriem ārpus pilsētas. MMT6 kārbai ir divas sekundāras vārpstas. No pirmā līdz ceturtajam ātrumam tiek izmantoti divu pakāpju sinhronizatori. Piektajā, sestajā ātrumā un atpakaļgaitā izmanto principiāli citas pārnesuma attiecības: Jaunā MMT6 manuālā transmisija ir daļa no uzsāktiem uzlabojumiem Ford automašīnās izmantojamo pārnesumkārbu izveidē un pilnveidošanā. Sagatavoja: Agrita Lapinska, Baltic Motors Ltd. reklāmas un mārketinga speciāliste
 
Visi komentāri
 
67171. viesis 4.marts 2003 0:16
0 0 Atbildēt

Njaa, bet Fordam taksh nav normaalu, jaudiigu dzineeju, kam taa kaarba tieshaam nodereetu! :(

67180. viesis 4.marts 2003 1:20
0 0 Atbildēt

kapeec tik skopa informaacija par to kaarbu vareeja ko no teh. izpildiijuma pastaastiit

67231. viesis 4.marts 2003 9:23
0 0 Atbildēt

Nu tehniskais izpildījums jau tāpat ir skaidrs :)))

Nu tik arī neparaizi ieliktie ford motori varēs štepselēt. Ja jau nav cita veida, kā palielināt uzrāvienu. Piektajā ātrumā tagad būs jāliek pie 50km/h, sestajā - pie 70. :))))))

67311. viesis 4.marts 2003 11:25
0 0 Atbildēt

To Nightwing: ir Focus ST 170 ar 2 litru 173 ZS atmosfeerisko (cieniigi), kuram ir 6 pakaapju Getrag kaarba, un ir Mondeo ST 220 ar 3.0 V6 226 ZS, kuram ir 5 pakaapju kaarba.

Un tos jau gluzhi nenosauksi par mazjaudiigiem dzineejiem :)

67317. viesis 4.marts 2003 11:44
0 0 Atbildēt

naktsspaarns akal brauc auzaas

/kiska/

68333. viesis 7.marts 2003 17:57
0 0 Atbildēt

Vaidzes tikai macet stepseleties!

68801. viesis 10.marts 2003 16:01
0 0 Atbildēt

Ceram ka šito kārba ieliks pa taisno iekš Mazda6, savādāk tai viss ir labi, tikai kārbas nav.

68915. viesis 10.marts 2003 21:17
0 0 Atbildēt

Šitie sporta fordi pat ar salīdzinoši vājāku motoru daudziem jo daudziem bliežamajiem ieliek, mašīnas stabilitātē tā lieta!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Volvo izlaidis pēdējo eksemplāru ar dīzeļdzinēju 19

Zilās krāsas XC90, kas 2024. gada 27. martā noripoja no rūpnīcas konveijera Gēteborgā, kļuvis par pēdējo zviedru markas vieglo automašīnu, kurai iebūvēts dīzeļdzinējs. Lasīt vairāk

 

Nepilni 123 000 eiro – Mercedes prezentējis G-klases modernizēto modeli (+ FOTO) 4

G-klases 45 gadus ilgā vēsture turpinās. Cenas sākas no atzīmes 122 808 eiro, AMG modelis varētu maksāt nepilnus 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Mercedes-AMG GT tagad arī četrcilindru motora versijā (+ FOTO) 3

Divvietīgajai kupejai arī šādā versijā jaudas netrūks. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti