Statoil ievieš jaunu dīzeļdegvielu Fortis Plus 10

 
2.decembris 2011 8:11

Līdz ar jaunas dīzeļdegvielas D Fortis Plus ieviešanu Latvija Statoil ir pabeidzis degvielas piedāvājuma izmaiņas.

Turpmāk Statoil DUS Latvijā klientiem tiks piedāvāta tikai „funkcionālā degviela” jeb degviela ar pievienotu papildu vērtību: 95 Ultima, 98 Ultima un divi dīzeļdegvielas veidi – D Fortis un jaunā dīzeļdegviela D Fortis Plus. Izmaiņas degvielas piedāvājumā īstenotas, ņemot vērā augošo dīzeļdegvielas patēriņu, kā arī klientu pieprasījumu pēc augstākas kvalitātes degvielas ar lielāku efektivitāti, ekonomiju un zemākiem CO2 izmešu rādītājiem.

„Degvielas patēriņa tendences mainās. Naftas un naftas produktu kāpjošās cenas dēļ patērētāji meklē arvien ekonomiskākus pārvietošanās veidus. Ar to skaidrojama gan Eiropā, gan Latvijā augošā dīzelizācijas tendence, kad autoparkos ar benzīna motoru darbināmus auto nomaina dīzeļdegvielas auto. Savukārt vadošie degvielas ražotāji un tirgotāji sacenšas par labāko funkcionālās degvielas piedāvājumu, kas nodrošinātu labāku jaudu un zemāku patēriņu. Tie ir būtiskākie iemesli, kāpēc veicām investīcijas degvielas piedāvājuma pārveidošanā,” skaidro „Latvija Statoil” izpilddirektore Ilze Siliņa.

„Latvijā šobrīd jau aptuveni 60% no visas pārdotās degvielas ir tieši dīzeļdegviela. Dīzeļmotori kļūst arvien ekonomiskāki, klusāki un dinamiskāki, pieaug arī kravu pārvadājumu skaits. Tāpēc līdz ar dīzeļdegvielas augošo pieprasījumu „Latvija Statoil” klientiem turpmāk piedāvāsim divus dīzeļdegvielas produktus: D Fortis un augstākas klases dīzeļdegvielu – D Fortis Plus ar papildus funkcionalitāti,” tā I. Siliņa.

D Fortis Plus – unikāls piedāvājums dīzeļdegvielas tirgū

Dīzeļdegvielas D Fortis Plus izstrādē ir pielietota jauna dzinēja uzturēšanas tehnoloģija, kuras svarīgākais mērķis ir nodrošināt tīru dzinēju un nodrošināt maksimālu tā veiktspēju. Līdz ar to D Fortis Plus ne tikai nodrošina klusāku auto gaitu, bet arī jaudas pieaugumu. Virknē laboratorisku un uz ceļa veiktajos testos pierādīts, ka jaunā degviela spēj nodrošināt pat 100% jaudas atjaunošanu, esot ilgāku laiku uz ceļa, kā arī līdz 3.05% jaudas pieaugumu.

Tāpat kā līdz šim „Latvija Statoil” degvielas uzpildes stacijās pieejamā D Fortis, arī jaunā dīzeļdegviela Fortis piedevas spēja attīrīt no uzdeguma un kvēpiem gan jaunus, gan vecus motorus, līdz ar to arī D Fortis Plus degviela ir derīga pilnīgi visām dīzeļmotoru automašīnām, neskatoties uz to vecumu un nolietojumu.
 

 
Visi komentāri
 
284482. viesis 2.decembris 2011 10:16
0 0 Atbildēt

Pirms gada, atpakaļceļā no Varšavas, ielēju Statoil šķiet šādu dīzeli, vismaz bija divi piedāvātie varianti, un izvēlējos dārgāko. Nesaskaitīju vai sanāk piemaksājot, bet ieekonomējot patēriņu, izdevīgāk. Viennozīmīgi atpakaļ pietika par kādiem ~10% mazāk zupas (2.8CRD turp 10.8, atpakaļ 9.7l/km), lai gan laidu šerpāk, jo bija svētdienas diena, bet turp braucot pusceļš bija darba dienā pa tumsu, cilpojot starp fūrēm.

Būs jāpatestē ;)

284483. viesis 2.decembris 2011 10:52
0 0 Atbildēt

Es vēl nepirkšu . Kad būs Fortissimo ar diviem ++, tad gan tas būs pietiekami uzlabots dīzelis, lai pirktu.

284496. viesis 3.decembris 2011 17:33
0 0 Atbildēt

Super. Labas ziņas. Beidzot ir Latvijā arī kāds, kas piedāvā premium degvielu

284503. viesis 4.decembris 2011 12:56
0 0 Atbildēt

Parastais no Mažeiķiem, super-puper - no Nestes =)))))))))))

284504. viesis 4.decembris 2011 13:04
0 0 Atbildēt

2 Bils

Ar Polijā pirktu DD līdz šim patēriņš vienmēr bija mazāks nekā ar LV pirktu DD...

284508. viesis 4.decembris 2011 18:36
0 0 Atbildēt

284496. viesis

un kas traucē šiem tāpat vien tirgot TIKAI premium degvielu, ja starpība ir tikai 1 santīms?

Tāpat jau nagļaka virsu kādus 5 saņus uzskrūvēja...

PS. Starp citu pa lielu noslēpumu, tikai premium degvielas lietotajiem - ja aiz statika ierakt zemē sotaku - no rīta izaugs vesels koks, kuram lapu vietā būs piecīši..

284512. viesis 5.decembris 2011 11:00
0 0 Atbildēt

284504

2 Bils

Ar Polijā pirktu DD līdz šim patēriņš vienmēr bija mazāks nekā ar LV pirktu DD...

=======================

Jā, bet tikai braucot pa lielceļiem, kas ir tikai loģiski! Braucot pa mazajām

"pusotra platuma" šosejām vai pa Polijas lielpilsētām, nekāda ekonomija

novērota netika :-) Un uz Austrijas / Vācijas autobāņiem, cik autobuss

rija ar saviem 90 km/h, tik arī rija ...

284508.

un kas traucē šiem tāpat vien tirgot TIKAI premium degvielu, ja starpība ir tikai 1 santīms?

====================

Visa problēma ir tikai un vienīgi DD ražošanas izmaksās! Modernās EUR5

DD diemžēl ražošanā izmaksā stipri dārgāk. Tāpēc jau Krievija eksportē

"jēldīzeli", kuru "tur" pārstrādā par kondīcijas DD. Briti jau ap 2005. gadu

sarēķināja, ka ULSD sanāk ap 2x dārgāk, nekā "vecās" DD ar 0.2...0.5%

sēra saturu. Bet vienalga ķērās pie ULSD :-)

Tāpat jau nagļaka virsu kādus 5 saņus uzskrūvēja...

284523. viesis 6.decembris 2011 22:08
0 0 Atbildēt

Crankshaft

Tāpēc jau Krievija eksportē

"jēldīzeli", kuru "tur" pārstrādā par kondīcijas DD.

--------

vai tad pie vainas nebija aizvēsturiskas naftas pārstrādes tehnoloģijas?

284525. viesis 7.decembris 2011 8:53
0 0 Atbildēt

modena

Crankshaft

Tāpēc jau Krievija eksportē

"jēldīzeli", kuru "tur" pārstrādā par kondīcijas DD.

--------

vai tad pie vainas nebija aizvēsturiskas naftas pārstrādes tehnoloģijas?

======================

Tieši tā, tāpēc viņiem nekādi nesanāk gana modernas DD, īpaši sēra

satura un frakciju sastāva ziņā. Izdevīgāk ir "dzīt kubatūru" uz Rietumiem

un iztikt bez baisi dārgām rūpnīcu rekonstrukcijām. Mažeiķi, Polocka,

Mozira paspēja rekonstruēties un tagad ir spējīgas eksportēt uz Rietumu pusi

normālas kondīcijas DD. A krievi dara viņuprāt izdevīgāk - EURO kondīcijas

DD un augstoktāna benzīnus viņi importē, tiesa cena šīm degvielām arī nav

"Dosja".

284569. viesis 10.decembris 2011 21:03
0 0 Atbildēt

Te citāts no agrākas ziņas, kas izskaidro, kādēļ tas + ieviests tieši tagad, kad degvielas cena augusi:

www.tvnet.lv/auto/notikumi...ante_uz_papira

"Degvielas kvalitāti mazina neatbilstoša uzglabāšana un nenormēta bagātināšana ar piedevām."

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 6

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti