CSDD aicina līdz 1.maijam nomainīt radžotās riepas 9

 
30.aprīlis 2012 11:17

CSDD atgādina, ka 1.maijā beidzas termiņš, kad Latvijā ceļu satiksmē atļauts piedalīties ar transportlīdzekļiem, kam ir radžotas riepas.

CSDD aicina autovadītājus savlaicīgi veikt riepu maiņu.

Atbilstoši Ceļu satiksmes noteikumiem, ar radžotām riepām varēs atkal braukt no 1.oktobra. Savukārt saskaņā ar Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksu policija par braukšanu ar radžotām riepām no 1.maija līdz 1.oktobrim piemēro naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam 20 latu apmērā.

 
Visi komentāri
 
286062. viesis 30.aprīlis 2012 12:20
0 0 Atbildēt

var jau arī pēc 01 maija braukt ar radzēm, tikai par maksu - 20 Ls :D

286063. viesis 30.aprīlis 2012 18:31
0 0 Atbildēt

Maijā jau vēl var būt sniegputenis - tas pie mums nav nekāds brīnums. Tad naglenes vēl var noderēt. Atceros, kaut kad 80-tajos, kad mācijos LVU, 1.maija gājiena lakā bija totālais sniegputenis, visi pārsalām. Lai, ka māčībspēkiem līdzi bija konjaks, tie mūs arī uzcienāja.(IV)

286064. viesis 30.aprīlis 2012 18:38
0 0 Atbildēt

Rodas sajūta, ka viņi domā, ka Latvijas ceļus vēl vairāk var sabendēt :D

286066. viesis 30.aprīlis 2012 21:30
0 0 Atbildēt

Jā,atceros tos laikus jurfakā. Pirms gājieniem, jurfaks pulcējās uz čakenes,pie dzirnavu stūra. Tur toreiz bija forša pīrāgu ēstuve. Tad parasti, pirms tās iešanas, gan študenti, gan docētāji pielika pilnus vēderus. Arī toreizējais dekans Plotnikovs un partijas šefs Cielavs, arī citi. Graņonkā vēl varēja līdzi paņemt karstu čaju vai kafiju. Bija itin jautri.

286069. viesis 1.maijs 2012 22:43
0 0 Atbildēt

besī mani tie naglu braucēji. tās viņu miskastes tā grab, ka pa lielu gabalu var dzirdēt ka brauc, man sīkais vienmēr ratos pamostas no radzēm :D

286071. viesis 2.maijs 2012 15:53
0 0 Atbildēt

Besii manii tie beznaglu brauceeji ziemaa. Velkaas kaa mironji, ne uzsakt var, ne normaali apstaaties, ne pagriezienus iznjemt.

Naglas rullz.

Un ne jau naglas asfaltu bojaa, sadrupushais asfalts ne no naglam rodaas.

Bet siikajam vajad treneet nervu sisteemu.

Tas viss gan nenoziimee ka shaada laikaa ar naglaam braukt buutu sapraatiigi.

286072. viesis 2.maijs 2012 20:47
0 0 Atbildēt

Maucu vēl aizvien ar radžotām riepām un bēdu nezinu. Pamazām radzes izbirst un riepas pārvēršas par vasaras riepām. Ja nespolējas un nebremzē šļūcot riteņiem tad ceļam no tām radzēm ne silts ne auksts.

286073. viesis 2.maijs 2012 23:50
0 0 Atbildēt

Robčik, nu nevajag ziemā tikai pa ezera ledu braukt... :)

286085. viesis 6.maijs 2012 23:47
0 0 Atbildēt

Nedomāju, ka asfaltam nu tur liela skaāde radīsies. Vispār jau, kopš cē-pē radarus atņēma, viņi uz ielām pamanāmi visai reti. J nu vienīgi gadās kādā reidā iekulties - bet tie jau parasti notiek brīvdienu naktīs.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 13

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 2

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

X stundai nav gatavi: Aizsardzības industrijas pārstāvji pārmet valstij nepietiekamo finansējumu inovācijām un pasūtījumu trūkumu 4

Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti