Vivaro ir beidzies Italian Baja otrais 130,98 km ātrumposms. Brīnumi nav notikuši un ātrāk par visiem joprojām brauc sarkanās Mitsubishi Pajero Evo mašīnas. Stefans Petransels atkal bija ātrāks par savu japāņu kolēģi Hiroši Masuoku.
Tiesa, šoreiz starpība no bija tikai 17 sekundes, bet pirmajā dopā Masuoka līderim zaudēja tieši četras minūtes, un pa vidu Mitsubishi braucējiem iespraucās Juta Kleinšmite. Otrajā aplī vāciete bija tikai sestā, atpaliekot no labākā rezultāta gandrīz desmit minūtes. Taču ar to viņas likstas nebija izsmeltas, jo pirmā brauciena laikam tiesneši ir pievienojuši soda laiku par kādu pārkāpumu vai nepilnību trases veikšanā, un rezultātā Kleinšmites ekipāža kopvērtējumā ir bezcerīgi atsviesta uz 31. vietu ar gandrīz stundu lielu laika deficītu attiecībā pret līderiem. Trešo laiku sasniedza Luks Alfāns, daļēji reabilitējoties par BMW vājo sniegumu pirmajā aplī, kad viņš pats nobrauca vājāk nekā mūsu Jānis Naglis un palika ceturtā desmita vidū. Gregors De Meviuss dēļ BMW X5 defekta izstājās jau pirmajā aplī. Stabili brauc arābu pilots Halifs Al Mutavei – viņam ceturtais rezultāts otrajā dopā un arī kopvērtējumā. Trīs sekundes lēnāks par Mutavei šoreiz bija Karloss Souza. Septītais bija Tjerī Manjaldi ar Honda CR-V. Astotais labākais bija otrs Volkswagen pilots Stefans Žerārs, bet desmitnieku noslēdza portugālis Filipe Kamposs un itālis Edijs Orioli. Trase, pats par sevi saprotams, ar katru nākamo apli kļūst arvien smagāka, jo līkumos tiek izdzītas dziļas vagas. Ka braukt kļūst arvien grūtāk apliecināja visi latviešu braucēji, kas veiksmīgi sasniedza arī otrā ātrumposma finišu. Jāatzīmē, ka jau pirmajā dopā izstājās 15 no startējušajām 82 ekipāžām, tai skaitā arī interesantais itāļu bagijs Toro, kas visai laibi atzīmējās prologā. Izstājās arī Krievijas čempions Ruslans Misikovs. No mūsējiem ātrākais atkal bija Jānis Naglis, kuram finišā bija 33 labākais laiks. Rezultāts gan gandrīz divas minūtes sliktāks nekā pirmajā aplī, taču tas apliecina, ka braukt tiešām kļūst grūtāk. Problēmu ar automobili nav, un, kā atzīmēja mehāniķis Roberts Elbakjans, tikai jābrauc. Tikai divas sekundes lēnāks izrādījās Māris Saukāns, taču automobili atkal vajāja tehniskas problēmas. Jau pirmajā aplī neizturēja priekšējā tilta pusass, un tas pats notika arī otrajā. Māris Saukāns ir neizpratnē: ”Pirmās pusass salaušanā daļa vainas jāuzņemas man pašam, jo neievēroju bīstamu bedri, un ar vienu riteni tajā trāpījām. Taču otro reizi pusass izbeidzās līdzenā vietā burtiski no nekā.” Neskatoties uz bojājumu, tikai divu sekunžu starpība ar Nagli nozīmē vienu – Saukāns pirmajā distances daļā ir bijis ātrāks. 37. vietā ierindojās trešā letiņu ekipāža ar Jāni Āzi pie stūres. Saukānam zaudētas sešas minūtes un desmit sekundes. Stūrmanis Valdis Purvinskis pastāstīja, ka joprojām niķojas elektronika, kamdēļ brīžiem motors neiet ar pilnu jaudu. Bijusi arī aizķeršanās vienā kontrolpunktā, jo noslāpis dzinējs un aptuveni trīs minūtes auto nav bijis iespējams iedarbināt. Kopvērtējumā pēc otrā brauciena labākais no mūsējiem, proti Jānis Naglis, ieņem 29. vietu. Arī pārējās ekipāžas atpaliek nedaudz un turas ceturtā desmita beigās. LAF 4x4 komisijas preses sekretārs Ainārs Zariņš Vivaro, Itālija 15.03.2003- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pasaule vēl uzzinās, kas ir latvieši un kur atrodas Latvija.
4x4 tas ir labais.