Drošas braukšanas kultūras pirmais bauslis – nebraukt dzērušam 5

23.jūnijs 2012 11:32

Pirmsjāņu laikā, CSDD kampaņas pret braukšanu reibumā „No vadītāja līdz izvadītājam ir viena glāze” ietvaros, iegādājoties alkoholiskos dzērienus Statoil degvielas uzpildes stacijās (DUS), pircējiem tiks atgādināts arī par nāvējošām sekām, kas rodas no braukšanas pie stūres reibumā.

Pircēji pie kasēm saņems īpašas kampaņas kartiņas, kopumā 30 tūkstošus.

SIA „Statoil Fuel & Retail Latvia” iniciatīva balstīta satraucošajā statistikā. Proti, līdz 2012.gada vidum Latvijā astoņi un vairāk pārkāpumu uzskaites punkti piešķirti vairāk nekā 18 tūkstošiem autovadītāju: lielākajai daļai – par braukšanu apreibinošo vielu (alkohols, narkotikas) ietekmē. No šiem pārkāpējiem vairums – 93% ir vīrieši, sievietes – septiņi procenti.

Lai vēl vairāk pievērstu Jāņabērnu uzmanību apdraudējumam, ko rada braukšana reibumā, Latvijā esošajās Statoil DUS būs izvietoti lentikulārā tehnoloģijā drukāti kampaņas plakāti. Tajos no dažādiem skatu leņķiem ir saskatāmi divi dažādi attēli, kuros izmantots šī gada kampaņas „No vadītāja līdz izvadītājam” vizuālais risinājums: vārdi „vadītājs” un „izvadītājs”, kā arī glāze ar stipro alkoholu un tajā noslīkušu automašīnas atslēgu. Šie plakāti simbolizē cilvēka izvēli rīkoties konkrētā situācijā: nepareiza izvēle un rīcība var izmainīt daudzu cilvēku likteni - viena izdzerta alkohola glāze pirms sēšanās pie stūres „vadītāju” var pārvērst par „izvadītāju”.

SIA „Statoil Fuel & Retail Latvia” ir CSDD kampaņas pret braukšanu reibumā „No vadītāja līdz izvadītājam ir viena glāze” sadarbības partneris, kas atbalsta drošu un atbildīgu braukšanas kultūru Latvijā. Atbalsts šādai aktivitātei ir uzņēmuma sociālā atbildība pret saviem klientiem un sabiedrību kopumā.

 
Visi komentāri
 
286391. viesis 25.jūnijs 2012 15:28
0 0 Atbildēt

Iespējams, ka tuvā nākotnē administratīvās atbildības par šmigu virs 1,5 promilām nebūs - būs tikai kriminālā. Ar realiem cietumsodiem,,kas būs garāki nekā pašreizējās max. 15 "sutkas".....minimālais sroks tur jau varētu būt sākot no 6 mēnešiem uz nārām. Kā saka, neslikta doma. Pašlaik jau autovadītāju "tauta" atkal sāk izlaisties - staruji sāk pieaugt šmigā notverto autovadītāju skaits. Iepreikšējos gados bija būtisks samazinājums. Iespējams gan, ka tas bija uz krīzes rēķina, jo ar auto brauca mazāk nekā pašlaik.

286392. viesis 25.jūnijs 2012 15:38
0 0 Atbildēt

Man gan liekas, ka pirmais bauslis ir braukt ar tiesībām, otra ir braukt ar tehniskā kārtībā esošu auto, pārējais pēctam!

286398. viesis 26.jūnijs 2012 9:29
0 0 Atbildēt

Kāpēc vispār tirgo alkoholu DUS?

286402. viesis 26.jūnijs 2012 14:47
0 0 Atbildēt

Pēc loģikas jau DUSus šmigu tirgot vispār nevajadzētu. Ar mērķi - lai autovadītājs nekrīt liekā kārdinājumā. Bet, diemžēl, līdzīga prakse ir teju visos eiropas DUSos. Komercija un bizness ir svarīgāks lietas par drošibas interesēm.

286403. viesis 26.jūnijs 2012 14:58
0 0 Atbildēt

njā, kāpēc bankā ir pieejama nauda, tas taču rosina uz zadzību, vai tā?

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Volkswagen T-Roc tagad ar 190 Zs dīzeļdzinēju un jaunām aprīkojuma iespējām (+ FOTO)

Volkswagen papildina kompaktā krosovera T-Roc motoru izvēli ar jaunu dīzeļdzinēju, kā arī Black Style un Beat aprīkojuma paketēm. Lasīt vairāk

 

Veiksmīga izvairīšanās (+ VIDEO) 13

Vieglās automašīnas vadītājs veiksmīgi izvairās no autobusa, kas gandrīz uzgāžas tam virsū. Lasīt vairāk

 

Honda modernizējusi krosoveru CR-V (+ FOTO) 6

Honda modernizējusi krosovera CR-V versiju Ziemeļamerikas tirgum. Galvenais jaunums – hibrīdmodelis tagad arī šim reģionam. Lasīt vairāk

 

Eksperti: Latvija nedrīkst pārvērsties par “netīra” transporta un “šrotu zemi” 27

Latvijas uzņēmējiem un iesaistītajām valsts institūcijām ir jāīsteno nopietnu pasākumu komplekss, lai pēc dažiem gadiem izvairītos no draudošajām sankcijām par klimata mērķu nesasniegšanu transporta jomā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti