Atrast konkrētus vainīgos 6

 
12.septembris 2012 10:01

Nesen „Latvijas Avīze” vēlreiz rakstīja par ātrumu ierobežojošām ceļa zīmēm, kuras rotā Latvijas ceļus vēl ilgi pēc remonta darbu pabeigšanas (http://lasi.la.lv/6zufw). Interesanta šķiet „LA” un VAS „Latvijas ceļi” tehniskā direktora Valda Laukšteina šajā sakarā panāktā vienošanās.

Valdis Laukšteins: „Jūs, žurnālisti un lasītāji, varbūt varētu palīdzēt, katrā avīzē ieliekot šādus absurdu zīmju lietošanas gadījumus. Dodiet tos mums, mēs nosauksim konkrētus darbu izpildītājus un arī mūsējos – "LVC" projektu vadītājus. Publicējiet. Lai tauta iepazīst savus "varoņus". Varbūt tas palīdzēs.
Tikai ņemiet vērā – ievērojot sabiedrības vēlmi braukt ātrāk, būvētāja risks tomēr (kaut nedaudz) palielināsies, un visdrīzāk, ka šāda projekta izpilde maksās mazliet dārgāk. No mūsu visu kabatām...”

Nu ko, pamēģināsim piedalīties arī mēs? Sūtiet savus nejēdzīgu zīmju novērojumus  – iauto@iauto.lv, pievienojot foto un kartes fragmentu. 

 

 
Visi komentāri
 
286995. viesis 13.septembris 2012 9:18
0 0 Atbildēt

Nu , vispār tā ir prakse, kura tiek pielietota ne tikai LV - īpaši vietās, kur

uzklāts jauns asfalts, ātruma ierobežojumus atstāj vēl uz kādu laiku -

vasarā jaunais klājums "svīst" un ir slidenāks par jau palietotu, lietus

laikā jaunais klājums ir slidenāks "automātiski". Jautājums vien, cik tad

ilgi tie ātruma ierobežojumi paliek rēgojamies ceļa malā ...

287037. viesis 13.septembris 2012 13:57
0 0 Atbildēt

Tik pat labi varētu uzzināt tos varoņus, kas būvē ceļus, kas pēc ziemas ir plaisās un bedrēs. Vārdus Uzvārdus studijā. Ģenerāluzņēmēju, apakšuzņēmēju

287040. viesis 13.septembris 2012 14:00
0 0 Atbildēt

Šajā foto ir redzams iemesls - tajā pusē, kurā atrodas zīme, nav savilkta malas līnija. Un autors varēja arī painteresēties vai dotais posms ir nodots ekspluatācijā.

287045. viesis 13.septembris 2012 14:14
0 0 Atbildēt

287037. viesis pirms 15 minūtēm- tik pat labi paprasi to projektētāju un valsts pārstāvju uzvārdus studijā,kuri izstrādā konkursus, to prasības un veic kontroli.

Zinu vienu ceļa posmu, kurā būvnieks pateica, ka tas pēc gada izjuks un nav prāta darbs tā to atjaunot, kā prasa valsts. Viņam atbildēja- negribi, taisīs citi. Uztaisīja, pēc pusotra gada ceļš sāka jukt...

287088. viesis 15.septembris 2012 7:36
0 0 Atbildēt

Tiem projektētājiem vajag aiziet uz sākumskolu un pamācīties par pagrieziena rādiusu! Šie jaunie sašaurinātie asfaltētie ceļi pagriezienos un krustojumos ar 90 grādu līkumu ir bīstamāki par vecajiem bedrainajiem. Kravas auto un cita lielāka izmēra tehnika nevar normāli izgriezt, vai nu jāiebrauc pretējā joslā vai riteņi pa granti. Parasti malās ir dziļas rises un šķembas pa brauktuvi. Krustojumos akmentiņu paklājs, bet taisnākos gabalos, lietus un sniega laikā tās rises ir vienkārši priekš nosišanās. Bēdīgi.

287149. viesis 19.septembris 2012 16:40
0 0 Atbildēt

Visjaukākie ir jaunie kreisie pagriezieni uz šosejām - agrāk bija vieta 2 auto - viens griežas, otrs pa labo tiek garām. Tagad - gaidi, kad tas pagriezīsies! Piemērs, kas nāk prātā: Rīgā - pagrieziens uz Alfu no Šmerļa ielas. Ārpus Rīgas - no Ventspils šosejas pagrieziens uz Kalnciemu. Jāsāk pierakstīt, lai neaizmirstas

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

 

Mediķu secinājums bargs: Elektroskrejriteņi ir neveiksmīgi (+ VIDEO) 22

Elektroskrejriteņu mazie ritenīši, augstais smaguma centrs un pietiekoši lielais ātrums veicina to, ka pat dūres lieluma, pāris centimetrus dziļa bedrīte var izraisīt smagu kritienu. Tā intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcas galvenais ārsts Uģis Zariņš. Lasīt vairāk

 

Alfa Romeo Junior kļūst pieejams pasūtīšanai 2

Alfa Romeo jaunākais modelis, kas tika pieteikts kā Milano, taču tagad pārdēvēts par Junior, kļūst pieejams pasūtīšanai Eiropas tirgū. Lasīt vairāk

 

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 38

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti