Nesen „Latvijas Avīze” vēlreiz rakstīja par ātrumu ierobežojošām ceļa zīmēm, kuras rotā Latvijas ceļus vēl ilgi pēc remonta darbu pabeigšanas (http://lasi.la.lv/6zufw). Interesanta šķiet „LA” un VAS „Latvijas ceļi” tehniskā direktora Valda Laukšteina šajā sakarā panāktā vienošanās.
Valdis Laukšteins: „Jūs, žurnālisti un lasītāji, varbūt varētu palīdzēt, katrā avīzē ieliekot šādus absurdu zīmju lietošanas gadījumus. Dodiet tos mums, mēs nosauksim konkrētus darbu izpildītājus un arī mūsējos – "LVC" projektu vadītājus. Publicējiet. Lai tauta iepazīst savus "varoņus". Varbūt tas palīdzēs.
Tikai ņemiet vērā – ievērojot sabiedrības vēlmi braukt ātrāk, būvētāja risks tomēr (kaut nedaudz) palielināsies, un visdrīzāk, ka šāda projekta izpilde maksās mazliet dārgāk. No mūsu visu kabatām...”
Nu ko, pamēģināsim piedalīties arī mēs? Sūtiet savus nejēdzīgu zīmju novērojumus – iauto@iauto.lv, pievienojot foto un kartes fragmentu.
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.
Nu , vispār tā ir prakse, kura tiek pielietota ne tikai LV - īpaši vietās, kur
uzklāts jauns asfalts, ātruma ierobežojumus atstāj vēl uz kādu laiku -
vasarā jaunais klājums "svīst" un ir slidenāks par jau palietotu, lietus
laikā jaunais klājums ir slidenāks "automātiski". Jautājums vien, cik tad
ilgi tie ātruma ierobežojumi paliek rēgojamies ceļa malā ...