Apburtais loks ar OCTA polisēm 32

12.septembris 2012 19:00

Kā liecina BALTA un citu apdrošinātāju pieredze, OCTA jau vēsturiski ir tirgus segments, kas apdrošinātājiem sagādā zaudējumus. Taču AAS BALTA ir secinājusi, ka līdz ar makroekonomisko rādītāju uzlabošanos arī šajā segmentā ir vērojama attīstība.

  Pēc Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) datiem cenas pieaug, tādejādi mazinot apdrošinātāju zaudējumus. Savukārt nākotnē sagaidāms, ka līdz ar OCTA atlīdzība pie sava apdrošinātāja principa plašāku ieviešanu OCTA tirgū autobraucēji arvien lielāku nozīmi piešķirs rūpīgai apdrošinātāja izvēlei.

 
Apdrošinātāja BALTA valdes loceklis Kristians Pudans skaidro: „Internetā varam atrast daudz negāciju par remontiem apdrošinātāju autoservisos attiecībā uz OCTA polisēm. Taču lielā mērā paši kā patērētāji mēs arī diktējam šo situāciju, pieprasot lētāko OCTA polisi, un lētākā pakalpojuma sniedzējs ir spiests meklēt lētāku servisu operatoru. Taču ilgtermiņā šis apburtais loks nav izdevīgs ne autobraucējiem, ne apdrošinātājiem.”
 
OCTA tirgus jau vēsturiski ir radījis zaudējumus kopš 2004.gada, kad stājās spēkā jaunais „Sauszemes transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligātās apdrošināšanas likums”. Izņēmums bija 2009.gads, kad pēc Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju biroja (LTAB) datiem apdrošinātāji uzrādīja peļņu šajā segmentā. Tas skaidrojams gan ar „trekno” gadu augstajām cenām, kad pēc CSP datiem cenas polisēm pieauga vairāk nekā par 20%, gan arī ar to, ka, sākoties krīzei, salīdzinot 2009. un 2008.gadu, par 35% samazinājās satiksmes intensitāte un ceļu satiksmes negadījumu skaits. Tāpēc, kamēr tika nopelnītas parakstītās prēmijas, atlīdzību kļuva daudz mazāk, līdz ar to rezultāts bija būtiski labāks.
 
Iepriekš minētie notikumi paātrināja cenu kritumu, sākot no 2009.gada otrās puses, kam, bez šaubām, bija arī jānotiek, jo ceļu satiksmes negadījumu skaits bija mazāks. Apdrošinātājiem, pārspīlējot ar cenu samazināšanu, OCTA tirgus jau nākamajā gadā bija atpakaļ zaudētājos.Cenu izmaiņu iespaidā parakstītās prēmijas ir samazinājušās dramatiski, piemēram, salīdzinot 2008. un 2011.gadu, pēc LTAB datiem, samazinājums ir 55%, savukārt apdrošināto transporta līdzekļu skaits tādā pašā griezumā ir palielinājies par 3%.
 
„OCTA ir vienīgais produkts, kurā, variējot ar cenu, apdrošinātāji var konkurēt savā starpā, jo produkta nosacījumus regulē likums, un tas visiem ir vienāds. Savukārt, ieviešot atlīdzība pie sava apdrošinātāja principu, apdrošinātāji sāks piedāvāt jaunus apdrošināšanas pakalpojumus, kas ļauj diferencēt produktu un konkurēt savā starpā, piedāvājot dažādas produkta un servisa kvalitātes priekšrocības. Tomēr sagaidāms, ka, ienākot tirgū jauniem dalībniekiem, OCTA segmentā saglabāsies augsta konkurence, kas liegs tik drīz atgriezt cenas tādā līmenī, lai ļautu strādāt ar tādiem pašiem pozitīviem rādītājiem kā 2009.gadā,” skaidro Kristians Pudans.
 
Ņemot vērā konkurenci un vēloties saviem klientiem piedāvāt labāku servisa izpildījumu, BALTA kopš šī gada 9.augusta savā OCTA polisē ir iekļāvusi papildu bonusus, kas automātiski ietverti polises segumā ikvienam klientam. Tas ir jaunais pakalpojums „Atlīdzība pie sava apdrošinātāja”.
 
 Kā to skaidro Kristians Pudans, tās ir BALTA reputācijas priekšrocības, kas ļaus klientiem OCTA uztvert nevis kā nodevu, bet pakalpojumu, kas patiesi pasargā klienta intereses. Pašlaik OCTA polise ar atlīdzību pie sava apdrošinātāja ir saistoša ne tikai privātā auto īpašniekiem, bet arī juridiskām personām, kurām pieder vidēji vai lieli autoparki. Tādējādi tiek maksimāli atvieglots zaudējumu noregulēšanas process, jo atlīdzības tiek pieteiktas pie tā paša apdrošinātāja, pie kura iegādāta polise. Vairs nav jāpārzina visu apdrošināšanas sabiedrību zaudējumu pieteikšanas un noregulēšanas kārtība, bet pietiek tikai ar vienu – sava apdrošinātāja telefona numuru.
 
LTAB apkopotie OCTA apdrošināšanas nozares darbības rādītāji
 
 
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
H1 2012
Apdrošināti transportlīdzekļi (tūkst.)
526
556
640
694
686
667
682
709
752
Parakstītās prēmijas (LVL milj.)
28
28.8
35.2
59.7
68.6
46.0
31.6
31.0
16.1
Tehniskais rezultāts (LVL milj.)
-3.1
-0.3
-4.3
-5.6
-1.4
3.8
-2.6
-1.9
-0.2
Vidējā prēmija uz a/m
53
52
55
86
100
69
46
44
43
Apdrošināšanas inflācija
42.0%
11.1%
-0.5%
25.7%
18.7%
-10.6%
-25.3%
2.0%
11.6%
 
Visi komentāri
 
286987. viesis 12.septembris 2012 20:38
0 0 Atbildēt

"Internetā varam atrast daudz negāciju par remontiem apdrošinātāju autoservisos attiecībā uz OCTA polisēm. Taču lielā mērā paši kā patērētāji mēs arī diktējam šo situāciju, pieprasot lētāko OCTA polisi, un lētākā pakalpojuma sniedzējs ir spiests meklēt lētāku servisu operatoru."

Šeit jau nu gan kungs varēja paklusēt. Balta OCTA cenas ir augstākās tirgū, bet klienti nereti tiek sūtīti uz dažādiem garāžservisiem.

Par pārējo - pa lielam tā tas arī ir. Jau tagad daudzi klienti novērtē t.s. labo apdrošinātāju OCTAs, pat ja tās ir dārgākas. Bet cenas, paldies Dievam, ceļas visai mēreni, daudziem pat joprojām samazinās, kā arī OCTA cenas joprojām ir smieklīgi zemas. Pagājušajā nedēļā vienam klientam OCTu sarēķināju par 9.43 gadā. Viņš paņēma par 2.17 uz 3 mēnešiem :) Tiesa gan, ne santīmmīlēsanas dēļ, laikam tas auto viņa rīcībā būs vēl kādus pāris mēnešus.

286989. viesis 12.septembris 2012 21:49
0 0 Atbildēt

Vēljoprokjām neredzu iemeslu kādēļ nevar iegūt OCTA uz, piemēram, mēnesi, 5 vai 7 mēnešiem...?

Kā arī kāpēc pietrūkstot tikai vienai dienai aptirsināšanas periodā un BM klase paliek nemainīga, neskatoties, ka gadu pirms un gadu pēc aptirsināšanas periods summāri pietiek ar uzviju 2 BM klašu lēcienam...

286992. viesis 13.septembris 2012 7:53
0 0 Atbildēt

Jautājums par to,kāpēc OCTA nevar nopirkt 15 dienām, nebūs gan īsti baltas virzienā.

286994. viesis 13.septembris 2012 9:01
0 0 Atbildēt

GB12 - 4 x 2.17 = 8.68 < 9.43! Kur prikols?

286996. viesis 13.septembris 2012 9:50
0 0 Atbildēt

Dekster - Balta ir tāds pats LTAB biedrs kā pārējie...

Kāpēc viņi nevarētu ierosināt šādu priekšlikumu?

Gan par īšāka perioda OCTĀM, fleksiblāku periodu sezonas tr. līdzekļiem un par BM klases reizēm visai absurdo skaitīšanu...

286998. viesis 13.septembris 2012 10:15
0 0 Atbildēt

Šaraškin, at kuda es lai zinu? Iemet pats savu auto kalkulatorā. Ne visiem apdrošinātājiem uz gadu ņemt sanāk finansiāli izdevīgāk. No otras puses, ņemot vērā to, ka cenas tomēr ceļas, ilgtermiņā tomēr sanāk samīlēt santīmu, ja paņem uz gadu.

Palaidniex, pareizi Vadonis saka, ar šiem jautājumiem ne pie Baltas, bet uz ltab@ltab.lv.

Bet tu vari pirkt zaļo karti, dažreiz sanāk lētāk kā OCTA uz 3 mēnešiem :)

Ja nopietni, no pārdevēja viedokļa, man tādu opciju gan negribētos. Čakara daudz, jēgas maz. Atceros vēl sipšanos, kad strādāju benzīntankā un daudz tās piecpadsmitdiennieces bija jādrukā. Bet, nu ja būtu, droši vien pielāgotos kaut kā.

Es varu mēģināt noskaidrot kāpēc, bet kaut kad esmu dzirdējis baumas, ka tas bija kaut kā saistīts ar Eiropas prasībām, kad Latvija iestājās vai gatavojās iestāties ES, vai arī pievienojās Eiropas kopīgajai OCTA sistēmai.

Man šajā sakarā gan ir tev jautājums - kurā Eiropas valstī OCTu (ne zaļo karti) var dabūt uz 15 dienām vai 1 dienu vai 1 mēnesi? Un kurā valstī BM klases pārlec tā, kā tu vēlies? Un vai vari to kaut kā dokumentāli pierādīt?

Šī brīža BM sistēmai ir savas priekšrocības un savi trūkumi. Man personīgi atkal nepatīk tas, ka tieši 15.09. tās klases mainās, nevis, piemēram, gadu pēc pirmās apdrošināšanas dienas vai kā tml. Bet tas laikam tāpēc, lai BM klase aug tad, ja tu pietiekami regulāri savu auto drošini. Tagad sanāk tā stulbi - es klientam atjaunoju KASKO, bet par OCTu man viņam jāsaka - gaidi līdz 15.09., būs lētāk (ja neesi izpildījies, protams). Tiesa gan, ja klients ir izpildījies, tad es viņam varu pateikt, lai atjauno tagad, jo pēc 15. būs dārgāk.

286999. viesis 13.septembris 2012 10:17
0 0 Atbildēt

Palaidniek, kāpēc lai Balta to darītu? Tu arī ietu ierosināt likumdevējam normu, kas tev nav izdevīga?

287000. viesis 13.septembris 2012 10:21
0 0 Atbildēt

LTABam jau jautāju - saņēmu sausu matemātisku atbildi, kas neko neliecināja par BM klašu aprēķina stulbumu, kad pārjautāju, lai atbild pēc būtības - atbildi vairs nesaņēmu. TOties, aj būš CSN momentā nošņāps 2 klases lejā... (BM klases mainās uz 31.08., bet publicē izmaiņas uz 15.09)

Lietuvā var OCTA mierīgi nopirkt uz mēnesi. 15 dienām moš nevajag ar, vai vajag pietiekami dārgu padarī, lai pērk tie, kam patiešām to vajag - piemēram - tev ir retroauto un uz 2 nedēļām gribi līdz jevropai uz kādu antīku pasākumau aizrullēt.

Kā arī Vācijā var dabūt sezonas numurzīmes no kura līz kuram mēnesim braukt - par to periodu attiecīgi pērc OCTA un maksā tr.līdz. expluatāc. nodokli... Piemēram vasaras tr. līdzekļiem 7 mēneši būtu ok, 6, par īsu, bet 9 par daudz... -

287003. viesis 13.septembris 2012 10:30
0 0 Atbildēt

Apdrošināšanas termiņa izmaiņas ir mūsu ( apdrošināšanas ņēmēju) interesēs. Ja mēs gribam izmaiņas mums par labu, mums tās ir jāierosina. Diemžēl mūsu interešu ''pārstāvis'' lamb ir ar veikšanas ziņā impotentu cilvēku priekšgalā un no tā nekas sanākt nevar.

Jāaug.

287006. viesis 13.septembris 2012 10:33
0 0 Atbildēt

Un ko tu ierosināsi, jefiņ? Nu davai konkrētu rīcību, konkrētos termiņos no tavas puses! Jeb atkal pa tukšo šausi... kā parasti...

287007. viesis 13.septembris 2012 10:41
0 0 Atbildēt

Pēc pārejas uz elektronisko OCTU īsti pamatojuma tam, ka termiņš nevar būt īsāks par 3 mēnešiem vairs nav. Pirms tam varēja runāt, ka tas ir neefektīvi un daudz papīru. tagad jau viss iet pa taisno sistēmā.

287009. viesis 13.septembris 2012 10:55
0 0 Atbildēt

Palaidniek, iespējams pareizi pateici par Vāciju, bet tas jau nav no apdrošinātāja atkarīgs. Ja Vācijas CSDD pieļauj mašīnas ekspluatāciju uz mēnesi, tad to ļauj arī apdrošinātājs. Bet tāda pat sistēma ir šeit. Arī Latvijā, piemēram, no uzskaites noņemtām mašīnām var uztaisīt OCTu uz termiņu līdz atļaujas piedalīties satiksmē beigām. bet es tev lūdzu dokumentālu pierādījumu kādu, jo tava atbilde nepārliecina mani, ka to var izdarīt jebkuram auto. Es gan arī neapgalvoju, ka tu melo, nepārproti mani. Un, ja tiešām ir tā, ka tā ir Eiropas prasība, tad šaubos, vai LT jebkuram auto varēs tā natūrā vienkārši nopirkt OCTu uz mēnesi. Bet, kā jau minēju, intereses pēc mēģināšu noskaidrot, kāpēc tas tā ir.

Bet, vēlreiz saku, ja tik ļoti vajag uz tām 15 dienām vai mēnesi, lūdzu, ir zaļā karte, varu izrakstīt jebkurā laikā... :)

Dekster, LAMB ir privāts uzņēmums, nevis kaut kā tur interešu aizstāvis.

287011. viesis 13.septembris 2012 11:03
0 0 Atbildēt

Swedbankai ir sava apdrošināšanas sabiedrība un trīs klientu grupas - bankas, apdrošināšanas un līzinga. Banka varētu ierosināt un drošināt! Tikai citām sabiedrībām tas nav izdevīgi! OCTA sākumā bija pat vienas dienas OCTA termiņš, bet finansiāli izdevīgi bija termiņi, sākot ar pusgadu. Trīs mēnešu termiņu arī varēja paciest, jo neredzamo un beznodokļu peļņu ienesa regresa prasībās atkasītās summas no vainīgajiem īpašniekiem!

287012. viesis 13.septembris 2012 11:12
0 0 Atbildēt

Nesaprotu problēmu! Jūs gribat maksāt par OCTU Eiropas cenas? Pie mums var teikt, ka octa ir vispār na haļavu. Nepilni 30 Ls gadā ir vienkārši smieklīgi. Pie tādas summas kačāt pravas par termiņiem ir nedaudz pastulbi.

287014. viesis 13.septembris 2012 11:15
0 0 Atbildēt

GB12, tikko pirkām pāris auto no salona LT. Saņēmām tranzīa NR un bija OCTA uz mēnesi... Varbūt kļūdos - tā bija zaļā karte, nevis OCTA, varbūt tāds termiņš, ka uz tranzīa numuriem, bet tas nemaina faktu...

Klau - ja es nododu tr. līzekļa numurzīmes CSDD, vai var pārtraukt OCTA darbību un atjaunot ar numuru izņemšanas brīdi? Ķipa paņemu OCTA uz gadu, bet izmantoju divos gados katrā auto/moto lietojot pa 6 mēneši? :D

287015. viesis 13.septembris 2012 11:18
0 0 Atbildēt

viesi 287012 - tas ir jautājums par principu. Tik pat labi Rīga, Rīgas rajons maksā sadārdzinājuma koeficientu pie OCTAs, kaut to būtu pelnījuši maksāt Jelgavbā, Iecavā utt "piRīgā" dzīvojošie, kas katru dienu dodas uz ūdensgalvu...

287017. viesis 13.septembris 2012 11:23
0 0 Atbildēt

Palaidniexam

Jā, var slēgt OCTA līgumu uz transportlīdzekļa reģistrācijas laiku.

Uzziņām 67025777

Tikai mopēdiem OCTA ir noslēdzams uz gadu!

287018. viesis 13.septembris 2012 11:27
0 0 Atbildēt

Bet kā noslēgt uz reģistrācijas laiku jau pavasarī??, ja nezinu, kurā tieši datumā noņemšu no uzskaites?

Man gan patiktu sezonas numuri kā piesauktajā Vācijā, bet tas jāprasa mūsu CSDD un tam tie vēl negrasās bū gatavi...

287025. viesis 13.septembris 2012 12:20
0 0 Atbildēt

Man labāk patiktu, ja mūsu CSDD ieviestu Vācijas TA normas. Tad atkristu šī problēma ar octām, jo nabagiem vienkārši nebūtu iespējams iegūt TA.

287035. viesis 13.septembris 2012 13:51
0 0 Atbildēt

Patiesībā jau Latvijā ir iespējams nopirkt OCTA uz 15 dienām vai mēnesi vai diviem. Ja kāds nezin, tad OCTA apdrošināšanu var pārtraukt jebkurā laikā un saņemt atpakaļ naudu par atlikušo, neizmantoto periodu.

Tā kā runas par to,ka nevar nav īsti pareizas.

287047. viesis 13.septembris 2012 14:18
0 0 Atbildēt

Palaidniek, maina gan faktu, jo pie mums var tieši to pašu, tāpēc es tev lūdzu, ka tu sniedz kādu reālu pamatojumu, ka citās valstīs šajā ziņā kaut kas notiek savādāk... no uzskaites noņemtām mašīnām var dabūt octu līdz atļaujas beigām, zaļo karti var nopirkt uz 15 dienām. Ja vajag, dod ziņu, saorganizēšu... :)

Atbildot uz jautājumu - nē, nevar, OCTA darbību regulē likums, nevis apdrošinātājs. Ja vēlies panākt sev izdevīgas izmaiņas likumā, tu zini, kas jādara (tieši tas pats, ko tu piesauci attiecībā uz nejēdzīgām ceļa zīmēm un ātruma ierobežojumiem). Būsim reāli un neliekuļosim, apdrošinātājam nav pienākuma ierosināt sev neizdevīgas izmaiņas OCTA likumā. Tas ir jādara tam, kurš šīs izmaiņas vēlas, respektīvi, tev un taviem domubiedriem.

Dekster, nebūs tev taisnība. Nevar kā ienāk prātā pārtraukt OCTu. Palasi pats OCTA likumu, kādos gadījumos var pārtraukt. Un tā 15 dienu OCTA saucas Zaļā Karte.

287050. viesis 13.septembris 2012 14:24
0 0 Atbildēt

OCTU var pārtraukt norakstot tačku un tad vēl jāizņem izziņa, ka ar to tačku nekad neviens nebrauks, jo savādāk nepārnes BM klasi. Par citiem gadījumiem nezinu, neesmu saskāries.

287057. viesis 13.septembris 2012 15:08
0 0 Atbildēt

OCTA uz vienu dienu? pārdodot autoi var kaut uz dienu, bet tas neiet krastā sezonas mašīnai

287058. viesis 13.septembris 2012 15:09
0 0 Atbildēt

GB - klau - bet vai pie likuma izstrādes paši tirsinātāji nestāvēja pie šūpuļa?

287059. viesis 13.septembris 2012 15:15
0 0 Atbildēt

287050, tavā rīcībā ir pamatīgi novecojusi informācija. BM klase īpašniekam tiek piešķirta automātiski un visiem vienas kategorijas auto ir vienāda nu jau kādus 3 gadus. BM pārnešana jau ir vēstures mēslaine.

287058. - droši vien, ka stāvēja. Nu un?

287060. viesis 13.septembris 2012 15:19
0 0 Atbildēt

tad jau arī var pacensties izstrādāt jēdzīgus labojumus likumam...

287061. viesis 13.septembris 2012 15:22
0 0 Atbildēt

287060 - piemēram, kādus?

287064. viesis 14.septembris 2012 9:11
0 0 Atbildēt

ka var iegādāties parastu OCTA uz 5 vai 7 mēnešiem...

Pie mums tas būu normāls zezonas tr. līdzekļa apdrošināšanas termiņš, un/vai iespēju to pagarināt par mēnesi, ja to ļauj laikapstākļi...

287065. viesis 14.septembris 2012 9:21
0 0 Atbildēt

287064., vēlreiz jautāju, pat ja pieņemam, ka to neprasa Oiropa, nosauc kaut vienu iemeslu, kāpēc lai apdrošinātāji to darītu??? Atbildi tad tu - tu ietu pie likumdevēja ierosināt labojumus likumā, kas tev nebūtu izdevīgi?

287074. viesis 14.septembris 2012 11:50
0 0 Atbildēt

Normāli būtu, ja OCTU piesaistītu tikai konkrētajam cilvēkam, neatkarīgi no auto, ar kuriem viņš brauc. Izņemot profesionālos vadītājus. Apdrošini savu atbildību un brauc kad, un ar kādu auto gribi.

287078. viesis 14.septembris 2012 12:34
0 0 Atbildēt

Jā, un tad būtu bļaušana, ka apdrošinātāji tikai slauc naudu, jo katram fāterītim, lai iedotu sīkajam autiņu līdz bodei pēc šņabja aizbraukt, papildus tiesībām vēl OCTA būtu jāpērk. Vai arī, lai ar vienu ģimenes mašīnu varētu braukt pats, jāpērk OCTA sievai, dēlam, meitai un sazinkam vēl. Vai arī kā UK, ģimenes OCTA, bet par attiecīgu cenu.

287082. viesis 14.septembris 2012 15:49
0 0 Atbildēt

Nu i buutu lielaaka atbildiiba par to, kam uztici tachku.

Man piemeeram pashlaik 4 gadus nepieaugs BM klase, jo redz kameer auto skaitiijaas uz firmu (bet braucu es katru dienu, pie tam, bez akcidentiem) man nebija nepiecieshamais dienu skaits, un tagad jau buus otrais gads kad mana 9 klase staav uz vietas.

Kaa pagaashgad noskaidroju sarakstee ar LTAB, tad tas, ka es jau gadu esmu nobraucis peec iipashuma tiesiibu atjaunoshanas uz auto bez akcidentiem, neko nenoziimee, klase nepieaugs, un taa turpinaasies veel 4 gadus, kameer es nebuushu savacis nepiecieshamo dienu skaitu (lasi samaksaajis attieciigo summu apdroshinaataajiem) lai mana BM klase paartaptu uz 10.

Taa kaa BM klasei nav ne mazaakaa sakara ar manu brauktprasmi un droshiibu uz celja, bet tikai un vieniigi tik daudz, cik esmu maksaaajis.

Pashreiz sanaak, ka mani nostaada liidziigaa liimenii ar zalju iesaaceeju, kam pagaashgad iedeva 6 klasi un tam, lai sasniegtu 10, buus jaanobrauc tikpat daudz gadu cik man, kam jau ir 9. Lai gan shis cilveeks braukshanas pieredzes un droshiibas zinjaa buus kaa minimums 5 gadus mazaak lietojis auto...

Faktiski sanaak arii ka taalbrauceejs, profesionaals shoferis ar paardesmit gadu staazhu, iegaadaajoties sev privaato auto, tiek nostaadiits zalja gurkja liimenii (jo vinja BM klase aug kopaa ar uznjeemuma, kuraa vinjsh straadaa BM klasi) un vinja bezavaariju braukshanai prieksh apdrosinaataajiem nav nekaadas noziimes. Luuk gad vinjsh bus attieciigus gadus maksaajis, tad arii vinjsh dabus attieciigo klasi. :D

Bet, ja es, sho 4 gadu laikaa uztaisiishu krashu, kur es buushu vainiigs, mana klase automaataa nogaaziisie par 2 klaseem... Tas notiks momentaali, et redz lai augtu par katru gadu, tas neatbilst kaut kaadaam apmaksaataam dienaam. :(

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

ASV Dodge Challenger R/T bēg no policijas un avarē (+ VIDEO)

ASV, Lafkinas pilsētas tuvumā policija cenšas aizturēt vīrieti, kurš tiek turēts aizdomās par bankas aplaupīšanu Hjūstonā. Pakaļdzīšanās ar ātrumu virs 200 km/h turpinās līdz brīdim, kad bēglim priekšā parādās divi lēnāk braucoši kravinieki, kas aizņem abas joslas. Lasīt vairāk

 

Jaunais Porsche 911 izrādījies ienesīgākais 2019.gada modelis 5

Vācu marka ar jauno 911 saimi nopelnījusi 2,24 miljardus eiro. Lasīt vairāk

 

367 Zs un 40 km ar elektrību - Audi elektrificē A7 Sportback (+ FOTO)

Frankfurtes autoizstādē skatāms Audi A7 Sportback 55 TFSI e Quattro – 367 Zs jaudīgs hečbeks, kas 40 km var nobraukt elektriskā režīmā. Lasīt vairāk

 

"Latvijas gāze" saskata labas perspektīvas CNG izmantošanā 6

Kalvītis: Mēs negribam būt Baltijas “aklais punkts” Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti