CP lasa iAuto, jeb sagadīšanās... 24

 
24.marts 2003 10:17

Kādu laiku iepriekš šeit bija parādījies kārtējais raksts par CP nespēju domāt tālāk par savu deguna galu. Proti, bija aprakstīta situācija (cik atceros pat ar bildēm), kur CP apstādināja auto uz Brīvības ielas pirmās joslas pie ELCOR veikala (tā, kurš iepretim VEFam), lai gan uz ietves ir paredzēta auto apstāšanās un stāvēšana.

Liels bija mans izbrīns, kad, dažas dienas atpakaļ, pamanīju, ka CP, darbojoties tajā pašā vietā, apturētajiem auto lika novietoties uz ietves, kā paredzēts CSN. Sīkums, bet patīkami.

Veiksmīgu darba nedēļu !

ar cieņu,
Wampirius

Rakstu lasiet šeit.

 
Visi komentāri
 
71564. viesis 24.marts 2003 10:43
0 0 Atbildēt

Varbuut CP arii pamazaam iestaajas Jaunais Laiks :))

71573. viesis 24.marts 2003 11:07
0 0 Atbildēt

Visraksts vēsta, ka CP lasa auto dēļ sagadīšanās. Interesanti...

71574. viesis 24.marts 2003 11:09
0 0 Atbildēt

nu un ?

71575. viesis 24.marts 2003 11:10
0 0 Atbildēt

Nu un?

71580. viesis 24.marts 2003 11:15
0 0 Atbildēt

Par iauto pagaajosho nedeelj izteicaas arii kaads no cp vadiibas, ja nemaldos, "Zebraa", uzsverot, ka jaabuut iecietiigiem pret cp paarkaapumiem vai radiitajaam neeertiibaam, jo vinji tachu ruupeejas par muusu - autovadiitaaju droshiibu un paarkaapeejs esot jaasoda tuuliit, nevis peec 5 kilometriem, kur var briivi apstaaties... - apmeeram taa. Jautaajums pretruniigs!

71582. viesis 24.marts 2003 11:17
0 0 Atbildēt

īpaši par to nav jābrīnās. Viens no maniem studentiem - CP ierindas darbiniekiem arī nesen stāstīja, KA viņu komandieris "operaķivkā" regulāri rekomendējot ieskatīties iauto lapās un palasīt rakstiņus - arī "pamācīties no kolēģu kļudām un tās nepieļaut". CP šefs gan pret iauto esot noskaņots negatīvi, savukārt preses šefs Vabulis atbalstot. Pašupolicistu domas gan daloties - daļa atbalstot, daļa ne.

Mums - iauto lietotājiem, šķiet, viennozīmīgi jāatdzīst - ka zināmi rezultāti ir sasniegti. Bet, tā kā vajadzētu iespraukties arī kādā TV raidījumā. Vislabāk jau - "kas ntiek Latvijā".

71583. viesis 24.marts 2003 11:20
0 0 Atbildēt

Ikdienas viesis - kaut kādi rezultāti jau ir sasniegti. Bet man patiktos, ka policija runātu par iauto kā par interesantu un satiksmes drošību uzlabojošu mediju, nevis ar vārdiem "tā saucamais iauto" (citāts no Zebras).

71594. viesis 24.marts 2003 11:34
0 0 Atbildēt

Oued, tas, protams, labi, ka kaads no CP iauto palasaas, tacu pavisam logiski, ka respekts mazs, nemot veeraa, ka liela dala sejienes publikas ir mazi puikas, kas kaa passaprotamu lietu propagandee aatruma paarsniegsanu un biistamu brauksanu uz koplietosanas celiem, sludina "illegal streetrace" u.tml. Un tie pasi puiki pie pirmaas izdeviibas lamaa CP par katru siikumu. Par kaadu respektu gan var buut runa?

71598. viesis 24.marts 2003 11:39
0 0 Atbildēt

Zelta vārdi no Andelmaņa mutes! Pilnībā pievienojos!!!

71605. viesis 24.marts 2003 11:48
0 0 Atbildēt

Aha, pievienojos. Bet sava artava ir arī no iauto veidotājiem. Kaut vai gadījums ar Aploku vai diviem diktofoniem.

Redaktors 24.marts 2003 11:55
0 0 Atbildēt

Ziniet, tomēr lielākā daļa iAuto lasītāju ir sakarīgi cilvēki un ne tīņi un ne bērni. Daļa komentētāju ģan ir tīņi vai neizauguši tipiņi. Normāls cilvēks vai nu raksta normālas lietas vai arī neraksta neko, bet šitie dragreiseri, strītreiseri un citi lidotāji un apzinātie CSN pārkāpēji tiešām tikai degradē šo vietu. Bet - kā jau jūs paši gribējāt - demokrātija...

71640. viesis 24.marts 2003 12:14
0 0 Atbildēt

Redaktor, nenem nu ljaunaa, neviens jau nenoliedz, ka te ir arii loti daudz sakariigi domaajosu cilveeku. Tacu piekriiti, ka nejausam iauto lasiitaajam, arii taadam CPolicistam vispirms jau iekriit aciis taa negatiivaa puse.

71641. viesis 24.marts 2003 12:14
0 0 Atbildēt

Redaktor, tikai viens jautājums - tu uzskati, ka pie iauto reputāciju veido tikai un vienīgi iauto apmeklētāji?

71673. viesis 24.marts 2003 13:11
0 0 Atbildēt

Nu, jā - par tiem "puikām" Andelmanim piekrītu. Laiku pa laikam tādi parādās. Vēl tagad neesmu aizmirsis to spičuku, kurš pagājušogad ilgi gaudās par tiem CSN prasību ievērotājiem,

kuri spico braucēju nelaida garām uz Tallinas šosejas jaunā posma.... Dragreisisti pēdējā laikā kaut kā nav modē un iauto arī ir reti pamanāmi. iAuto pastāvīgo komentētāju vidū gan nevarētu izcelt kolēģus, kuri krasi iestātos pret CSN un likumos noteikto kārtību uz ceļiem un propogandētu pastāvīgo pārkāpēju ideoloģiju. "Tādi" ir mazākumā. Demokrātija ir demokrātija - ja tās kādreiz ir par daudz, to var ierobežot. Arī netiešā "prokurora funkcija" - "reaģējot" uz CP darbinieku redzamiem pārkāpumiem, kuru realizē iauto, nenoliedzami TIKAI UZLABO CP darbību tuvā un tālā perspektīvā. VAI kāds no īauto lasītājiem pēdējo piecu gadu laikā no medijiem, arī TV - ir dzirdējis CP virzienā adresētu kritiku ? Ļoti minimāli. Tātad, sabiedrībā valda mākslīgi veidots viedoklis, ka CP strādā ļoti labi. Ja nekļūdos, 2001.gadā CP struktūra "sociālistiskajā sacensībā" ieguva galveno prīzi - kā labākā policijas struktūra.

71681. viesis 24.marts 2003 13:31
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis - par viedokli, ka CP strādā ļoti labi, tev nav taisnība. Veido viedokli kā gribi, bet sabiedrībā jau izsenis ir viedoklis, ka CP tikai kāš naudu un piesienās. Tam, ka mediji nepievērš uzmanību policijai, ir citi iemesli. Varbūt nevēlēšanās aiztikt policiju.

71739. viesis 24.marts 2003 15:25
0 0 Atbildēt

Varētu teikt, ka CP strādā perfekti, pamana un soda pat niecīgus, nevienam netraucējošus pārkāpumus, par ko arī daļējs prieks, bet paši, vismaz lielākā daļa, ignorē CSN un uzskata, ka var braukt nepiesprādzējušies, pārkāpjot atļauto braukšanas ātrumu un veicot neatļautus pagriezienus.

71749. viesis 24.marts 2003 15:38
0 0 Atbildēt

CP ir daudzi maitas, tomēr nevar noliegt, ka parasti viņi nepiesienas par neko. Ja arī iekasē "piečuku", tad ātrums ir pārsniegts vai arī nepareizi veikts manevrs utt. Vēl pavisam nesen parādījās raksts par Mūkusalas ielas loku. Pat ja attieksme pret autoru bija ārpus jebkuras kritikas, tad pārkāpums bija gan. Loks ir tāds pats krustojums kā visi citi un no 2 joslas nekādi labie manevri nav pieļaujami... Pie tam mana pieredze liecina par to, ka nereti CP-isti paši piedāvā palīdzību, ja gadījusies tehniska ķibele. Tā kā koks ir ar 2 galiem.

71755. viesis 24.marts 2003 15:45
0 0 Atbildēt

Nē, nu, interesanti man būtu laikrakstā "Diena" ieraudzīt pirmajā lapā virsrakstu "Vaira Vīķe-Freiberga lasa laiksrakstu "Diena""! Nu, kas tur tik īpašs? Tas taču ir pats par sevi saprotams, domājiet, ka viņi neko nelasa, neko neskatās?

P.S. Jau virsrakstā vien ir viena gramatiska un viena stilistiska kļūda. Piekrītu, ka saprātīgi cilvēki lasa iauto, bet vai tādēļ viņu dēļ nebūtu arī vērts pacensties vismaz elementārāko gramatiku savest kārtībā, nevis publicēt rakstus ar literāro valodas līmeni kā, piemāram, tajās pašās tīņu mājas lapelēs... Protams, doma jau skaidra, bet arī anektode vairāk vai mazāk ir smieklīga no veida, kā to pasniedz...

71764. viesis 24.marts 2003 15:58
0 0 Atbildēt

Tas pats, ka transportlīdzekļi tiek apturēti pirmajā joslē vērojams no rītiem uz Čaka ielas. Pārsvarā tiek turēti veci opelīši un fordiņi. Laikam CP interesē tehniskās :)

71798. viesis 24.marts 2003 17:05
0 0 Atbildēt

Bimmer, par gramatiku piekrītu - lai arī iauto publika noteikti nav tā auditorija, kas uzskata par svarīgu pieturas zīmju salikšanu pareizās vietās vai "ka" un "kad" pareizu lietošanu.

Axels - btw es jau otro nedēļu braukāju bez TA uzlīmes, bet neviens CP man nepievērš uzmanību :) Kad nebija OCTA uzlīmes, tad gan bieži turēja.

71817. viesis 24.marts 2003 18:11
0 0 Atbildēt

Qued - protams, gramatika nav primārais, bet ir tāda komunikācijas teorija, kas nosaka formālās/neformālās valodas pielietojumu dažādos gadījumos/situācijās. Mēdija tiešā saskare ar lasītāju (proti, raksti) tomēr prasa formālā stila ievērošanu. Man būtu nepieņemai Delfos, TVnetā, Apollo vai tajā pašā Dienā lasīt rakstus ar gramatiskajām kļūdām, jo tas vieš neuzticību, iespaidu par nekompetenci... Tā ir vizītkarte, poh*j, ka kluba garderobiste izskatās kā cūka, galvenais, ka mēteli pakar un pēc tam atdod atpakaļ, ne? (Situācija pēc analoģijas :))

71841. viesis 24.marts 2003 23:21
0 0 Atbildēt

tas ka te ir tikai jefinni, idinni un mazgadiigie ir PILNIIGS FUFELIS. Vai tad Juus te regulaari tiekaties, un redzat viens otru feisaa!!! UN TIEM KAS , TE TIK LECIGI PAZINNO, VINNI PASCHI VAINIIGI, VAI ARII TIE JAU VEEL MAZGADIIGIE, TAD ATCERETIES KAD JUUS CP NNEMS ..... , TAD ZINAASIET PAR KO!!!!!!

71849. viesis 24.marts 2003 23:52
0 0 Atbildēt

No 7.apriilja GPRS buus par maksu. Tad es no WAP vairs nekomenteeshu...

71894. viesis 25.marts 2003 9:50
0 0 Atbildēt

viesis 23:21 - ja nespeej sakariigi noformuleet sakaamo, labaak klusee. Lai konstateetu mazgadiibu, nav jaaredz seja - tavs pasa nesakariigais vaardu savaarstiijums liecina, ka eso apm. 5 klases skolnieks.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis

KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

 

Valsts policija pastiprināti kontrolēs atļautā braukšanas ātruma ievērošanu (+ VIDEO) 3

No 15. līdz 21. aprīlim Eiropas Savienības dalībvalstīs organizē Eiropas ceļu policijas tīkla ROADPOL akciju "Atļautā braukšanas ātruma kontroles nedēļa". Akcijā piedalās arī Latvija, un Valsts policija 19. aprīlī organizē 24 stundu ātruma kontroles maratonu, kura laikā pastiprināti uzrauga atļautā braukšanas ātruma ievērošanu. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 12

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti