Negadījumu skaits – bez būtiskām izmaiņām 16

5.decembris 2012 11:40

Valsts Centrālais statistikas birojs publicējis gada 3.ceturkšņa kustības drošības kontrolskaitļus.

Tie liecina, ka būtiskas izmaiņas „fotoradaru gads” nav atnesis. Bojā gājušo skaits gada trijos ceturkšņos ir mazāks nekā 2010. gadā, taču pārsniedz pērnā gada līmeni. Līdzīgas ir negadījumu skaita izmaiņas, bet bet satiksmē ievainito šogad vairāk nekā pirms diviem gadiem.

 
1.cet.
2.cet.
3.cet.
4.cet.
2010
 
 
 
 
Ceļu satiksmes negadījumu skaits
(negadījumi, kuros ir cietušie)
501
815
999
878
Bojā gājušo cilvēku skaits
31
64
65
58
Ievainoto cilvēku skaits
636
1016
1250
1121
2011
 
 
 
 
Ceļu satiksmes negadījumu skaits
(negadījumi, kuros ir cietušie)
549
857
1131
849
Bojā gājušo cilvēku skaits
31
38
47
63
Ievainoto cilvēku skaits
709
1067
1401
1047
2012
 
 
 
 
Ceļu satiksmes negadījumu skaits
(negadījumi, kuros ir cietušie)
664
848
1070
-
Bojā gājušo cilvēku skaits
41
36
45
-
Ievainoto cilvēku skaits
845
1049
1351
-

 
Visi komentāri
 
288368. viesis 5.decembris 2012 13:31
0 0 Atbildēt

Pāris dienas aiz neko darīt valsts darbā nosēdēju skatoties youtūbē visādus negadījumu video. Šodien braucot pieķēru sevi, ka daudz vairāk kā agrāk pievēršu uzmanību sānceļiem, mazajām ielām un izbrauktuvēm. Nesāku braukt vairs pie dzeltenā, bet pie zaļā un arī tad uzsāku lēnāk, pārliecinoties vai kāds nebrauc zem sarkanā. Laicīgi bremzēju, sāku paredzēt priekšā braucošā trajektoriju.

Laba audzināšanas metode, derētu avāriju izraisītājus nosūtīt uz līdzīgu, bet piespiedu negadījumu skatīšanos.

288388. viesis 5.decembris 2012 20:28
0 0 Atbildēt

-Nesāku braukt vairs pie dzeltenā, bet pie zaļā un arī tad uzsāku lēnāk, pārliecinoties vai kāds nebrauc zem sarkanā.

Tas tik vēl trūka, tagad pat dažiem zaļais nav pietiekoši zaļš, lai uzsāktu kustību.

288394. viesis 5.decembris 2012 21:59
0 0 Atbildēt

Viens no liekēžiem, kurus jābaro tiem, kuri strādā. Darba laikā sēž un pavada laiku internetā...smerdeļi.

288401. viesis 6.decembris 2012 0:33
0 0 Atbildēt

...un vēl uzskata, ka esot tie kas maksā nodokļus(no nodokļiem) un nopelnījuši pensijas

288403. viesis 6.decembris 2012 8:01
0 0 Atbildēt

Nu bet tā jau ir valsts problēma, ka pieņem darbā cilvēkus, par 100% viņus nenoslogojot. Kautgan kā var prasīt 100% atdevi, ja pretī ir smieklīga aldziņa. Man arī viens no darbiem ir valsts iestādē. Ziniet, ierodoties tur, es atpūšos.

288404. viesis 6.decembris 2012 8:10
0 0 Atbildēt

Paskaties uz sevi, dekster! Tu arī darba laikā sēdi netā, bet esi divkāršs liekēdis - aizņem valsts zemi un izsaimnieko valsts resursus... Vispār, trīskāršs, jo nemaksā arī nodokļus.

288412. viesis 6.decembris 2012 10:02
0 0 Atbildēt

:D 1.Zeme ir privatipasums

. 2. Resurss ir privatipasums

. 3. Visi nodokli ir samaksati.

Iesalies,pamulkji. Es driktu darba laika darit to,ko pats velos. Tu,ierednel, dari to,ko darba devejs ( es tai skaitaa-tauta) liek. Agri vai velu jus tur,kafijstrebeji, stradasiet smuki vai kopsiet gravjus. Parakie bari tur novakusies.

288420. viesis 6.decembris 2012 10:49
0 0 Atbildēt

Piekrītu viesa 368 viedoklim. Padomjlaikā par sīkiem CSN pārkāpumiem soda vietā varēja saņemt norīkojumu uz t.s. "sestdienas skolām." Tas bija ļoti audzinošs process - autovadītājs varēja noklausīties pamācošas zinošu instruktoru lekcijas, noskatīties filmas par CSN un to sekām. Pašam gan neradās iespēja šo pakalpojumu izmantot, bet manam krusttēvam gan vairākkārt tādas iespējas bija . Un viņš, jau cienījams vīrs gados, tolaik augstskolas docents, nekad neņēma ļaunā, kad par CSN pārkāpumu saņēma tml.soda veidu. Vajadzētu šodien aarī izveidot kaut ko lidzīgu - daudziem braucējiem tas būtu veselīgāk par 30 - 50 ls naudas sodu...(IV)

288423. viesis 6.decembris 2012 13:03
0 0 Atbildēt

Jā, patiešām. Laba doma. Vēl, varētu atjaunot kauna stabu un tikt ieslēgtam starp baļķiem un nopērtam. Man pašam tā nav gadījies, bet mana vecvectēva onkuļim tā vairākreiz gadījās. Ikreiz, kad tika sapērts ar rozā vaigiem, kādu laiku vairs tirgū nekrāpās ar rāceņiem. Cik tas ir efektīgi, var apskatīt atjaunotajā Bauskas pilī. pagalmā stāv.

288432. viesis 6.decembris 2012 15:54
0 0 Atbildēt

a, kas tur par kaunu tāda ķipa svētdienas skolās? es arī pirms dažiem gadiem gāju uz kaut kādām lekcijām,lai mazinātu savāktos soda punktus. nekādas kauna sajutas gan nebija, uzzināju daudz labas lietas, tiku vaļā no dažiem punktiem. tas ko mācīja autoskolā sen jau aizmirsies, kādreiz labi ir atsvaidzināt smadzenes. visi klausītāji bijām draudžigi, savā starpā papbazarējām par CSN fiškām, kāpēc savākti tie punkti. atceros, daudz jaunas, smukas džudes tur bija, kurām par braukšanu maza sajēga veļ bija. kā saka, arī pats kļuvu prātīgāks un gudrāks, vairāk jaunus soda punktus neesmu dabūjis. domāju, ka šodien vajadzētu atkal izveidot tādās sestdienas skolas - apmaiņā pret soda punktiem. noderētu daudziem.

288442. viesis 7.decembris 2012 9:30
0 0 Atbildēt

288420. viesis

Padomjlaikā par sīkiem CSN pārkāpumiem soda vietā varēja saņemt norīkojumu uz t.s. "sestdienas skolām." Tas bija ļoti audzinošs process - autovadītājs varēja noklausīties pamācošas zinošu instruktoru lekcijas, noskatīties filmas par CSN un to sekām.

====================

Vispār nevis "sestdienas", bet "Svētdienas skolas", patiešām notika svētdienā,

kura attiecīgi tika izčakarēta - arī neapšaubāmi audzinošs pasākums. Pats

trāpīju uz tādu vēl motocikla laikos, 1970. sākumā :-) Pasākums notika kino

"Oktobris" zālē, toreizējā L.Laicena ielā...Vispār pasākums tiešām bija ne tikai audzinošs, bet arī interesants, kaut vai to nekur citur neredzamo filmu dēļ. Un neiet nebija jēgas, ja biji, vadītāja apliecību atdeva pēc "skolas", ja nebiji, vajadzēja braukt uz autoinspekciju un arī atdeva, bet jau ar izkniebtu caurumu brīdinājuma talonā ... :-)

288450. viesis 7.decembris 2012 11:03
0 0 Atbildēt

Raivis:njā gadās

288456. viesis 7.decembris 2012 11:15
0 0 Atbildēt

Vadims 1A Vot ar tām pesijām un nodokļiem ir tagad pašvaki nedaudz

288467. viesis 7.decembris 2012 12:49
0 0 Atbildēt

Padomju laikā bija caurumu sistēma - trīs caurumi un pravas nost!

288515. viesis 11.decembris 2012 8:21
0 0 Atbildēt

Ja mūsdienās ieviestu caurumu sistēmu,kāda tā bija padlaikos, lielie cilvēktiesību eksperti ( Seene, aansis un tamlīdzīgie) pārplīstu no dusmām.

288517. viesis 11.decembris 2012 16:04
0 0 Atbildēt

Vispār jau tā padomjlaiku "caurumu" sistēma bija stingra. Daudzi autovadītāji bieži pēc otrā cauruma savu auto nolika garažā un atsāka braukt tikai pēc gada - kad beidzās "cauruma" limits . Precizi neatceros, kādi bija tālākie "sroki" jau pēc trešā "cauruma" saņemšanas. Pēc šmigas točna bija viens gads, bet citos gadījumos ,šķiet, bija jāiet kārtot kārtot satiksmes noteikumu eksis. Pēc sekmīga ekša, tiesības varēja atgūt. BET, parasti uz ekša dienu bija vairāki mēneši jāgaida rindā un tas prieks maksāja 2 rubļus....Tā bija problema. Ja kāds atceras labāk to kārtīby, lai precizē. (IV)

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Jūrmalā uz neregulētas gājēju pārejas pār 4 joslām sabrauc bērnu 6

Šodien (15.oktobrī) uz Lienes ielas gājēju pārejas pie Jāņa Pliekšāna ielas tika sabraukts bērns. Lasīt vairāk

 

Aicina uz ikgadējo bezmaksas Servisa dienu visā Latvijā

No 30. oktobra līdz 8. novembrim sešās Latvijas pilsētās notiks bezmaksas automobiļu pārbaudes, kurās autovadītājiem būs iespēja noskaidrot, vai viņu auto pilnvērtīgi darbojas visas drošības sistēmas, ieskaitot elektroapgādi. Lasīt vairāk

 

Lietuvā maksās 1000 eiro kompensāciju par vecā auto nomaiņu pret ekoloģiski nekaitīgāku 25

Lietuvas iedzīvotāji no novembra varēs saņemt 1000 eiro kompensāciju, ja nomainīs savu automašīnu pret tādu, kas rada mazāku daudzumu ogļskābās gāzes izmešu. Lasīt vairāk

 

Tikai 200 eksemplāri - Volkswagen Golf hibrīds par 48 000 eiro (+ FOTO) 5

Volkswagen laidis klajā Golf GTE Edition – uzlādējamu hibrīdu, kas tiks izlaists 200 vienībās un maksās 47 600 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti