Policijas darbs un fotoradari 44

 
18.decembris 2012 10:20

Fotoradari Latvijā darbojās līdz 15.decembrim. Pēc šī datuma fotoradari tiks demontēti un ceļu satiksmes drošību uzraudzīs Valsts policijas darbinieki.

Puse (49%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem uzskata, ka pastiprināts policijas darbs uz ceļiem var pietiekamā apmērā aizstāt radaru darbību (19% - noteikti jā; 30% - drīzāk jā). To atklāj pētījumu aģentūras TNS sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, decembrī veiktais pētījums.

Pretējās domās ir 44% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju, kuri uzskata, ka pastiprināts policijas darbs uz ceļiem nevar pietiekamā apmērā aizstāt radaru darbību (15% - noteikti nē; 29% - drīzāk nē).

7% aptaujāto nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.


Par aptauju
Aptauju pētījumu aģentūra TNS veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2012.gada 11. līdz 13. decembrim, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 800 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS stingri ievēro ESOMAR rekomendācijas interneta aptauju izlašu veidošanā un veikšanā.

 


 

 
Visi komentāri
 
288662. viesis 18.decembris 2012 11:31
0 0 Atbildēt

Fotoradari der kopējās plūsmas palēnināšanai, kas varbūt pavisam nedaudz uzlabo satiksmes drošību.

Tomēr šis "mikroskopiskais uzlabojums" nav ta vērts, lai visi autovadītāji Latvijā būtu spiesti vai nu izdabāt bieži vien nekorekti izvietotajiem ātruma ierobežojumiem, vai arī maksāt sodus.

Ja ātrumu kontrolē policija, tad viņi to parasti nedara vietās, kur viņiem katrs apturētais vadītajs pamatoti sāk skaidrot ātruma ierobežojuma smieklīgumu.

288663. viesis 18.decembris 2012 11:32
0 0 Atbildēt

Iepriekšējais koments no manis.

288664. viesis 18.decembris 2012 11:43
0 0 Atbildēt

Šit prasās citāts no kāda cita raksta: "Valsts policijas pārstāve Lita Juberte uzsvēra, ka 16.decembris, kad tika izslēgti fotoradari, ir pirmā diennakts pēc vairāku gadu pārtraukuma, kad nav reģistrēts neviens ceļu satiksmes negadījumos cietušais."

288666. viesis 18.decembris 2012 11:54
0 0 Atbildēt

Un joprojām neviens tā arī nav spējis sakarīgi atbildēt,kāpēc būtu jāļauj pārkāpt ātrumu. Kāpēc tas ir slikti,ja FR fiksē atļautā atruma pārkāpumu un par to pienākas sods. Kāpēc, ja FR fiksēs uz Krasta ielas 90 atļauto vietā, tas ir slikti, bet ja to fiksēs CP ekipāza, tas ir labi.

Pat galvenais tomēr-kāpēc ,ja ir zīme 50 un FR fiksē 67 un tiek nosūtīta kvīts, kāpēc par to ir jādiskutē????

Visas šitās aptaujas ir sūds, jo manu paziņu lokā es nezinu nevienu, kurš būtu pret FR kā tādiem. To pielietošana dažās strīdīgās vietās, jā, bet atkal- ir zīme 50? Ir. Ja tā uzstādīta neatbilstoši,tā nav FR atbildība bet gan,lūdzu, visi šie zvirbuļi no tām autoapvienībām, cīnieties un panāciet reizi par visām reizēm, ka pie mums zīmes saliek pareizi.

288668. viesis 18.decembris 2012 12:06
0 0 Atbildēt

Dekster - atļautais ātrums nav nekāda absolūtā patiesība un tas nekādi nenozīmē, ka tieši šis ātrums ir vienīgais drošais jebkuros apstākļos. Līdz ar to "pedantiska" sodīšana diskreditē pašu ātruma ierobežojuma jēgu - regulēt vienmērīgu un drošu plūsmas ātrumu. FR nespēj izvērtēt katra pārkāpuma bīstamību - līdz ar to arī es pievienojos viedoklim, ka FR būtu izmantojami tikai nepašaubāmu, un sabiedrībai bīstamu pārkāpumu fiksēšanai - melnajos punktos fiksētie FR ar brīdinājuma zīmēm un sodu no pirmā pārkāptā km/h. Un ar slēpto metodi - jebkur no +20 km/h (vai kā Vācijā - 10 apdzīvotās vietās, 20 ārpus). Sodīšana par ātruma pārkāpumu līdz šim limitam ceļa posmos, kur nav paaugstināta bīstamība, būtu atstājama policijas ziņā, izvērtējot katra konkrētā pārkāpuma bīstamību.

288670. viesis 18.decembris 2012 12:30
0 0 Atbildēt

Tad konkrāts piemērs, Rīgas apvedceļš pie Jaunmārupes, krustojums ar Skultes ceļu, Jaunmārupes kapi. Tur ir 90km/h un fotoradars. Tur ,tātad, var braukt ātrāk, pilnīgi droša vieta, vai ne?

Tas pats Murjāņos. Apdzīvota vieta, turpat gājēju pāriešanas vieta. Maucam, FR nepareizi nolikts.

Pilnīgākā bezjēdzība- ir atļauts braukt uz 90, bet kaut kāda sabiedrības daļa pasaka- nē, tas mums nav saistoši un prasām atļaut braukt legāli ātrāk.It kā uz noteikumos to nerakstam, bet visi zinam, ka drīkst un visi brauc.

Klasisks tiesiskais nihilisms.

288673. viesis 18.decembris 2012 12:50
0 0 Atbildēt

Dex - es neesmu pret fotoradariem sakārtota vidē.

Bet.

Krasta ielas galā 50 km/h + fotoradars mani nu nekādi neiepriecina. Manā skatījumā tur vel ilgi var braukt ar 70, ja satiksmes intensitāte atļauj. Un to pārsvara dara arī visi vadītāji, neskatoties uz fotoradaru, jo viņš tiešām šeit nekad līdz +20 nav nostrādājis.

Ja braucu tur naktī un uz ielas nav neviena auto, tad tas 50km/h tur vispār izskatās smieklīgi.

Ja ir korķis 17:20 un visi kustās ar 10 km/h, tad arī es tā daru.

Īstie skrējēji savukārt mauc caur kabatu gar Statoilu uz 90+, jo fotoradars to kabatu nebildē, un kopš fotoradara uzstādīšanas tur policijas ekipāžas nav manītas. Kā reiz tā kabata ar regulāriem gājējiem uz garāžu kompleksu "Putnu sala", vai bērni ceļā uz McDonaldu pēc fotoradara uzstādīšanas ir nokļuvuši bīstamākā situācijā.

Liela problēma ir ta, ka gan vidējais autovadītājs latvietis un latvijietis uzskata, ka braukt +20 tolerance pie ātruma ierobežojuma ir normāli. Un vistrakākais ir tas, ka arī zīmes ir izvietotas pēc tādiem pasiem uzskatiem - "Ja jau vajag lai ātrumu ierobežo vadītaji līdz 70, tad zīme jāliek 50".

Kamēr šito neizskaudīs gan ātruma ievērotajos, gan ierobežojuma izvietotājos, tikmēr fotoradari bez tolerances +20 lielākajai daļai autovadītaju būs kā dadzis pakaļā.

288674. viesis 18.decembris 2012 12:56
0 0 Atbildēt

Dekster - vai savos piemēros piemirsi, ka tie ir stacionārie FR ar brīdinājuma zīmēm?

288675. viesis 18.decembris 2012 13:07
0 0 Atbildēt

Jā, Bucefal, tas ir dadzis pakaļā. Bet tu jau apraksti patieso problēmu- zīmju nepareiza izvietošana. Es visu laiku cenšos pateikt sekojošo- ir jāsakārto zīmes, nevis jāiebilst pret FR izstādīšanu kā tādu un to sodiem. Mani nez kāpēc tie radari nesatrauc, tāpat kā CP.

Beigās jau pareizi sanāk- FR ir dadzis pakaļā dēļ tā,ka mums ir savas satiksmes īpatnības.

288676. viesis 18.decembris 2012 13:08
0 0 Atbildēt

aansi-kāda starpība, stacionārs vai pārvietojams?? Tu beidzot atbildēsi vai nē- vai braucot pa ielām un ceļiem nav jāievēro atļautā ātruma režīms??? Ir vai nav? Ja ir atļauts ārpus pilsētas 90, uz cik tur ir jābrauc??

288677. viesis 18.decembris 2012 13:18
0 0 Atbildēt

Dekster - varu tikai vēlreiz atkārtot to, ko jau rakstīju iepriekš. Ātruma režīms ir jāievēro, tikai starpība ir tajā - ievērot likuma burtu vai būtību. Tevi interesē likuma burta ievērošana, tāpat kā pārējos pie mums izmantotās FR kārtības aizstāvjus. Tiem, kam interesē satiksmes drošība, ir skaidrs, ka ne jau precīza braukšana tieši uz 90, bet vienmērīga satiksmes plūsma ar ~90 to nodrošina. Kaut vai atgriežoties pie tēmas par apdzīšanu - īslaicīgs ātruma palielinājums to padara drošāku. Policistam ir iespēja izvērtēt šī pārkāpuma būtību un nesodīt (ko Skandināvijā dara pilnīgi oficiāli), savukārt FR piefiksēs pārkāpumu pēc likuma burta. Ar šādu metodi ir jāsoda ļaunprātīgos pārkāpējus - kas ātrumu pārsniedz ievērojami vai arī neievēro brīdinājumus bīstamās vietās, nevis ikdienas braucēju, kas normāli iekļaujas satiksmē, nepārtraukti neblenžot spidometrā.

Aizdomājies varbūt par to, kādēļ tajā pat Vācijā arī atklātie, nevis tikai slēptie, radari pieļauj šo te 10-20km/h pārkāpumu.

288679. viesis 18.decembris 2012 13:34
0 0 Atbildēt

Te ir Vācija?

288682. viesis 18.decembris 2012 13:40
0 0 Atbildēt

Par zīmju sakārtošanu.

Man uz šo jautajumu ir nolaidies viss, kas vien var nolaisties...

Ķengaragā pie mājas ne vienmēr ir kur nolikt auto. Pie blakus esošas pamestas mājas ir asfaltēts pleķītis, kurš šo problēmu varētu atrisināt. Pamestajā mājā kādreiz bija klubs, līdz ar to ir laukumiņam uzlikts apzīmējums "Gājēju ceļš".

Policija tam laukumiņam piebrauc reizi 3 mēnešos un salīmē plāksterus. Pats pa 3 gadiem esmu nopelnījis 2 plāksterus.

Savācu no mājas iedzīvotājiem iesniegumus (izdomāju tekstu, sadrukāju, dabūju parakstus), lai to zīmi "Gājēju ceļš" demontē. Kopā kādi 28 gabali laikam toreiz sanāca tie iesniegumi. Aiznesu, iesniedzu.

Atbilde pēc 3 nedēļām bija, ka tā zīme tur ir ļoti pareizi uzstādīta un ļoti labi redzama, ka viņa tur paliks.

Augstākā instancē šo lēmumu nepārsūdzēju. Varbūt, ka tā bija man kļūda.

288683. viesis 18.decembris 2012 13:49
0 0 Atbildēt

Nu ko, Usakovs taču ir tik labs un tā rūpējas par rīdziniekiem :D:D

Re nu, mēs nedzīvojam Vācijā un mums visiem kopā daudz kas vēl darāms, lai dzīvotu kaut mazliet labāk un labāk ar katru gadu.

Jā, FR ieviešanā ir kļūdas, bet tas viss ir normāli.

288684. viesis 18.decembris 2012 13:51
0 0 Atbildēt

Nē, te nav Vācija. Te ir haoss un tā aizstāvji. Piedāvāju vien padomāt kādēļ FR tiek izmantoti tieši tā, kā tiek - tur, kur kārtību var pamācīties.

288685. viesis 18.decembris 2012 14:04
0 0 Atbildēt

Nu ja. Te ir haoss un tu esi tā sastāvdaļa. Es arī, protams. Tādi nu mēs te esam.

288686. viesis 18.decembris 2012 14:04
0 0 Atbildēt

FR radaru nīdējiem nevajadzētu aizmirst,ka policijas rīcībā joprojām ir un būs 4 sākotnēji nopirktie fotoradari, kuri noteikti tiks arī izmantoti. Tāpēc, ieraugot kādā krūmā FR, dažam labam autovadītājam nevajadzētu būt īpaši pārsteigtam un uzreiz ķerties pie sūdzības rakstīšanas par pārkāptām cilvēktiesībām....(IV)

288693. viesis 18.decembris 2012 19:55
0 0 Atbildēt

oi, cik ļoti arī es sadalu IV viedokli.

bet aansis tā arī neatbildēja - kāpēc ja valstī ir noteikumi katrs indivīds pēc saviem ieskatiem katru CSN punktu, kats autovadītājs drīkst pēc saviem ieskatiem izvērtēt un pats pieņemt lēmumu vai ievērot vai un par cik neievērot...

Nu naktī ir daudzas vienvirsiena ielas, ka kurām mazliet pret špūri iegriezt nekas nenotiks, pi luksofora var pārmaukt utt, jo "nevienam taču netraucē"

aansi - es pareizi sapratu, ka katram autovadītājam ir tiesības subjektīvi izvēlēties kuru CSN noteikumu punktu un par cik un galvenais BEZ MAKSAS (bez tiesībām viņu sodīt) var pārkāpt?

Tad, atvainojiet uz kāda gunāra vispār ir vajadzīgas tā CSN grāmatiņa?

288694. viesis 18.decembris 2012 20:22
0 0 Atbildēt

Palaidniex - neesi pareizi sapratis. Nosauc kaut vienu CSN punktu, kuru es piedáváju párkápt bez tiesíbám sodít párkápéju?

Labák párdomá savu dzívi un atceries visus párkápumu par ko pédéjá laiká esi palicis nesodíts. Iespéjams, ka tad páries vélme koncentréties uz árkártéjám represijám par vienu párkápumu, aizmirstot, ka dzíve péc likuma burta bútu diezgan neiespéjama.

aansis

288695. viesis 18.decembris 2012 20:28
0 0 Atbildēt

Aansi Tev viss labi? Ja ir zīmē 50, tad kāpēc viens vadītājs var izdomāt, ka te jau drīkst 65, cits, ka drīkst 90... Un abi ir "šokā", ka kāds nelietīgs FR, to atļāvies fiksēt un CP piestādījusi rēķinu, vai tas milicis nedrīkstēja ar radaru mérīt, nedrīkstēja "slēpties" utt...

Ja mani pieķer es neīdu, bet samaksāju, ko man piespriež. Neeju iztaisīties par nabaga apmeloto vadītāju. Ikreiz, kad esmu spiests apmaksāt CP inspektora vai FR protokolu, saprotu par ko tas ir un vismaz uz kādu laiku braucu rātnāk.

288696. viesis 18.decembris 2012 20:31
0 0 Atbildēt

P.s. Un uzskatu, ja visa plūsma pārkāpj, tad rēķinu der saņemt ikvienam pārkāpējam, nevis vienam grēkāzim pēc CP inspektora ieskatiem...

Vai nu visa plūsma iemācīsies ievērot noteikto ar ceļazīmēm, vai nu būs spiesta panākt savādāku satiksmes organizāciju.

288697. viesis 18.decembris 2012 20:54
0 0 Atbildēt

Palaidniex - iesaku vélreiz - pavérté savu ikdienu un VISUS likumus, kurus tu párkáp. Kad iemácísies dzívot tikpat likumpaklausígi, ká vélies to ieviest átruma ievérosaná, vari méginát vélreiz atgriezties pie si jautájuma. Tu sobrid piedava nekert narkomanus, lai soditu pec iespejas vairak smeketajus, kas to atlaujas darit 9,5m attaluma no iestades durvim.

288698. viesis 18.decembris 2012 21:11
0 0 Atbildēt

Tu esi muļķis vai izliecies?

Igaunijā esi bijis? Esi pavērojis ātrumus pilsētās un ārpus tām un tad salīdzinājis ar Latviju?

Tur kaut kā visi var, te nevar...

288700. viesis 18.decembris 2012 22:09
0 0 Atbildēt

Já tur var... Ieviest kártíbu, ká noskaidrot vadítáju, nevis sodít ípasnieku. Skaidri nodefinét radaru darbíbas limitus un sodus. Un vél daudz ko citu - pieméram cíníties par vidéjá átruma PALIELINÁSANU Talliná...

288701. viesis 18.decembris 2012 22:25
0 0 Atbildēt

Vakar pārliecinājos, ka tā FR būšana tomēr bija objektīvāka, taisnīgāka un godīgāka. Ja ātrumu pārkāpa visa auto plūsma, tad rēkinus arī saņēma teju visi. Bet, jau pašlaik CP spēlē negodīgu spēli - izceļ no plūsmas tikai tos pārkāpējus, kuri viņiem nepatīk.Pārsvarā bembistus. Un tad vēļ pusstundu jāgaida, kamēr noformēs protokolu. Es arī vakar braucu vienā plūsmā pa Viesturprospektu ,bet CP diez kāpēc izcēla mani - ar melnu bembi, un nokāsa piķi par it kā pārkāptiem 11km/h....A, citi, kas brauca pirms un pēc manis -aizbrauca dziedādami.....tā, lūk.

288702. viesis 18.decembris 2012 22:30
0 0 Atbildēt

Tas, ka tu un tavs melnais bmw ir kas īpašs, tas tikai tev tā šķiet.

Ko nozīmē ''it kā pārkāptiem'' ?? Ja bija + 11, tad IR pārkāpti. Ne tā?

Un ne velti bmw apturēja, visticamāk izpildījies par rubli, drifter ;)

288703. viesis 18.decembris 2012 23:01
0 0 Atbildēt

Man arī nepatīk bembisti. Šodien gāju kājām pa autostāvvietu pie veikala (CSN 114. un 154.punkti) un nācās bēgt no gados jauna cilvēka vadīta BMW, kas tur DRIFTOJA, klausoties skaļu mūziku.

Cik novērots, bembisti, ar izņēmumiem, ir kretīni. Var teikt, ka BMW ir tizleņu auto marka.

288704. viesis 19.decembris 2012 8:03
0 0 Atbildēt

Eu aansi? Tu tiešām neizliecies un Tev patiešām nepielec? Ārtumu paceļ vai ierobežo ceļa zīmes!!! Lasi, kamēr nelabi metās!

FR tikai kontrolē to ievērošanu.

Gribi lielāku plūsmas ātrumu - maini satiksmes organizāciju, ceļazīmes, luksforu signālplānus, nevis novācot no ceļa FR un CP.

Ja kāds raustās ieraugot FR vai CP - tad vainīgi ir nevis FR vai CP, bet tas rausteklis.

288705. viesis 19.decembris 2012 9:08
0 0 Atbildēt

Palaidniex - Tev pielec? Kur esmu teicis, ka no ceļa jānovāc FR un CP?!

288708. viesis 19.decembris 2012 11:31
0 0 Atbildēt

aansis

Un ar slēpto metodi - jebkur no +20 km/h (vai kā Vācijā - 10 apdzīvotās vietās, 20 ārpus).

=======================

Kāpēc tu MELO? Paskaties Flensburgas mājlapā, pārliecinies, ka MELO!

288710. viesis 19.decembris 2012 11:39
0 0 Atbildēt

288701. viesis

Pilnīgi piekrītu. Es kad pārvietojos ar 740-to e38, mani arī vairākas reizes cēla ārā no pārkāpēju kolonnas. CP prioritāte ir maksātspējīgie jeb atpirkties spējīgie. Un visai liels bija viņu izbrīns, kad pēc labdien no viņu puses es uzreiz prasu rakstiet protokolu. Tagad pārvietojoties ar tādu pašu gabarītu auto, tikai ar stipri augstāku klīrensu, CP vairs neizrāda tādu interesi.

288716. viesis 19.decembris 2012 13:35
0 0 Atbildēt

Crankshaft - nemeloju, oficiāli nav noteiktas šadas atlaides, bet reāli fotogrāfijas tiek izvērtētas un sūtītas par mazajiem pārkāpumiem izlases kārtībā. Esmu redzējis rakstisku Flensburgas atbildi mazpilsētiņas iedzīvotāju vēstulei, kas sūdzējās, ka gar viņu mājām pārāk ātri braucošie (cauri iet bundesstrase ar atruma ierobezojumu) netiekot pietiekami sodīti. Pec būtibas atbilde bija vienkārša - varam piemērot 0 toleranci jūsu kamerai, apmaiņai nodrošinot, ka visiem jūsu iedzivotājiem būs 0 tolerance visās pārējās kamerās.

288718. viesis 19.decembris 2012 14:06
0 0 Atbildēt

aansi, ko vēl tu esi redzējis? Mazus onkulīšus ar spožām pakaļām neesi redzējis?

288719. viesis 19.decembris 2012 14:08
0 0 Atbildēt

Dekster - onkulīšus arī esmu redzējis - viņi parasti dokumentus prasa uzrādīt :)

288722. viesis 19.decembris 2012 20:38
0 0 Atbildēt

288700. viesis pirms 22 stundām

Já tur var... Ieviest kártíbu, ká noskaidrot vadítáju, nevis sodít ípasnieku. Skaidri nodefinét radaru darbíbas limitus un sodus. Un vél daudz ko citu - pieméram cíníties par vidéjá átruma PALIELINÁSANU Talliná...

_______

klau - esi lasījis FR protokolu? Kur tur rakstīts, ka sods tiek piestādīts vai uzlikts īpašniekam???

288723. viesis 19.decembris 2012 23:20
0 0 Atbildēt

Esmu lasíjis ne tikai protokolu. Bet Tev varu vien ieteikt izlasít aprakstu, ká jánotiek sai procedúrai, ja likumígu kártíbu ievéro arí policija: ej.uz/8irt

288726. viesis 20.decembris 2012 7:53
0 0 Atbildēt

Nestum kā piemērus lietas, ar kurām mūs salīdzināt ir nekorekti, bremzīte tu.

288727. viesis 20.decembris 2012 8:20
0 0 Atbildēt

Klau, un kas tad tajā - esmu lasījis - protokolā, ir rakstīts? Varbūt vari nocitēt? :D

288728. viesis 20.decembris 2012 8:33
0 0 Atbildēt

Dekster - vai tas, ko vēlējies apgalvot attiecībā uz nekorekto salīdzinājumu ir tas, ka mēs nedzīvojam tiesiskā valstī?

288729. viesis 20.decembris 2012 9:18
0 0 Atbildēt

710. viesis -> Bembisti vienīgiem maksātspējīgie :D :D :D

Nesmīdiniet lūdzu. Cik redzēti bembisti, kuri ārdās ar veciem lūžņiem. Maksātspējīgiākie. Protams.

288733. viesis 20.decembris 2012 13:16
0 0 Atbildēt

aansi-izēd ateju.

288736. viesis 20.decembris 2012 14:29
0 0 Atbildēt

augstāk minēto iemeslu dēl pirms pāris gadiem atteicos no BMW markas auto. Un nenožēloju. Tagad braucu ar džipu, kas nav BMW, un jūtos daudz labāk - CP mani nav vairs turējuši. Zinu,, ka savā starpā CP darboņi jaunos bembjus sauc par "kormuškām"....

288741. viesis 20.decembris 2012 20:54
0 0 Atbildēt

Nevajag glorificēt un izdomāt ;)

288742. viesis 20.decembris 2012 21:02
0 0 Atbildēt

kur tad nu nabagam deksteram bmw braucēju problēmas, viņu jau pat neievēro tad, ja paŗkāpj CSN pie IeM durvīm...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti