Never durvis ciet! 114

 
22.janvāris 2013 11:07

Ne pirmo reizi par to rakstām. Simtām reižu par to esam runājuši. Bet lielākas vai mazākas ziepes, kuras rada mūsu absolūti taisnīgās dusmas un dabiska, instinktīva vēlme neļaut, kā saka, kāpt sev uz galvas, joprojām vāram.

 Lūk, iAuto drauga, veca, pieredzējuša, „visnotaļ laba” braucēja stāsts.

- Rāmi ripoju uz Rīgas centra pusi. Plūsma diezgan blīva, priekšā zona, kurā nekādas aktīvas darbības pēc noteikumiem nedrīkst notikt un parasti arī nenotiek – divas ne sevišķi līdzenas pārbrauktuves viena aiz otras, tad sākas nepārtraukta ass līnija pirms autobusa pieturas. Vārdu sakot, te neskrien pat dullie. Bet – ieskatos spogulī, viens lido garām! Tieši uz sliedēm! Idiots! Ķēms! Uz kurieni!? Kāja pati pieduras gāzes pedālim, sargot teritoriju, kas taču ir MANA!!! Par pusauto priekšā, šis, no pretimnākošā nobijies, rauj pa labi tik asi, ka pilnībā izvairīties nepaspēju. Bams! Vieglītēm, bet riebīgi. Jo auto man jauns, pirmā skramba sāp visvairāk. Laika formalitātēm, kā par spīti, nav. Uzklausu čalīša nožēlas, paņemu visu, kas viņa plānajā maciņā, un šķiramies.

Ķēms sabojāja dienu. Jeb vecais čoms to sabojāja pats? „Kāja pati pieduras pedālim”... Tā nav īsta meistara kāja, kas rīkojas pati. Primitīvi instinkti, dusmas, piemēram, pilnīgi drošai auto vadīšanai neder. Vajadzēja paredzēt, ka teritorija, kuru tu uzskati par savu, tūlīt vairs nebūs tavējā. Džekiņš, kas atļaujas lidot šādā situācijā, nez vai ir meistars. Tikai meistars būtu spējis zibenīgi novērtēt to, ka faktiski uz brauktuves pietiek vietas, lai to bez sadursmēm sadalītu visi trīs. Tikai meistars būtu perifērā skatā pamanījis tavu paātrinājumiņu un sapratis, ka brīvas vietas labajā pusē vairs nav.
Šis nebija meistars. Meistari tā nelido. To vajadzēja nojaust, saprast un piekāpties. Tikai tad tu pats būtu īsta meistara vārda cienīgs. Ko dod tava taisnība, ja tā noved pie skrambām?

Nu ir viņi riebīgi, šie lidotāji. Nu gribas, protams, sadot viņiem pa muti. Bet vai to var izdarīt, neapdraudot sevi un citus, kaut vai to pašu pretējā virzienā braucošo? Ja „lidotājs” nevis grieztu pa labi, bet izbīlī bremzētu, paslīdētu un nonāktu kreisajā joslā? Cik asiņaina tad būtu tava taisnība?

Nekad never durvis ciet. Linča tiesa uz ielas nav iespējama. Lai lidojošos džekiņus audzina policisti (ha!), lai viņus soda liktenis. Tev tur nav jāiejaucas.

 
Visi komentāri
 
289078. viesis 22.janvāris 2013 11:23
0 0 Atbildēt

labs veids kā vecākai grabažai atjaunot apskretušo bamperi vai spārnu ;)

289080. viesis 22.janvāris 2013 11:39
0 0 Atbildēt

šorīt uz vantinieka tieši tā izrīkojās bentlijs ar krievijas numurzīmi, turēja sev priekšā iespaidīgu distanci, bet kad tam priekšā gribēja iebraukt audi, tad strauji piedeva gāzi un neielaida, labi, ka audi bija ar latvijas numurzīmi, un no sadursmes ar itiodu veiksmīgi izvairījās

289081. viesis 22.janvāris 2013 11:43
0 0 Atbildēt

Pats sevi tikai ļoti lielos ārkārtas gadījumos pieskaitu pie pieminētajiem skrējējiem, bet divas vadītāju kategorijas vienkārši ciest nespēju:

1) tie, kuru palaisti joslā vai izbraukt no pagalma, nejaudā "Paldies!" pateikt;

2) tie, kuri uzskata, ka viņiem pieder ceļš vismaz 10m apkārt automašīnai un katrs, kurš uzbrūk šai teritorijai, ir pelnījis nāvi (kā šajā situācijā). Formāli, protams, bija tiesības iztukšot "džekiņa" naudas maku, bet reāli es šo mašīnu vēlāk atrastu un izdomātu, kā pateikt "Pladies!" par satiksmes noteikumu paraugstundu. Tā jau ir stūrgalvība, kas varēja maksāt dzīvības. Jā, mums nevajag radīt apstākļus, lai šādi "džekiņi" vairotos! Šādi rīkoties ir aizliegts un viņam ir jāsaņem sods pēc CSN, bet šādi durvju aizvērēji ir kaut kādu kompleksu nomākti cilvēki, kuri autovadītāju medicības apskatēs ir vienkārši jāatstāj bez iespējas saņemt vadītāja apliecību! Un kļūs uz mūsu ielām drošāk!

289082. viesis 22.janvāris 2013 12:26
0 0 Atbildēt

081 viesi- tu ko ,arī esi sasaldējis galvu? Idiņš lido uz sliedēm garām, ieteš sānos un pēc tam vēl draudēsi atrast mašīnu?? Tu esi normāls??

289083. viesis 22.janvāris 2013 12:54
0 0 Atbildēt

Man šorīt kā reiz bija līdzīgs gadījums. Braucu pa Baložu ceļu cauri mežam, ieturot drošu distanci. Tie kas zin, šis ceļš ir diezgan līkumains un nepārskatāms. Un pēkšņi aizmugurē braucošais !@#$%^&*() ar 200. landcruiser izdomā, ka es ar saviem 60-65 braucu pārāk lēni un uz līkuma pie nepārtrauktās, nepārliecinoties, vai to var darīt, sāk dzīt. Protams, tajā brīdī pretī parādījās cits auto. Šis, laikam tajā brīdī pieslapinājis biksiņas, rāva man tieši sānos. Pavisam maz un būtu nonesis manam auto kreiso priekšējo stūri. Kaut kā sabremzējos un izvairījos. Arī vienubrīd iedomājos, moš vajadzēja pārmācīt. Bet, nu, tā padomājot, kāpēc man ir jākļūst par tādu pašu morālu kropli kā minētā melnā landcruiser vadītājs? Vai tas kaut ko atrisinās? Diezvai tas idiņš no tā kaut ko mācīsies. Pasliktināsies šim bonus-malus? Nu un? Diezvai viņam tie 20-30 lati daudzko izteiks. Bet skādes būs vairākas. Sasists mans pirms 2 nedēļām iegādātais auto labākajā gadījumā, nedod Dievs, vēl cilvēki cieš, droši vien cietis pretībraucošais labākajā gadījumā auto, nedod DIevs, vēl cilvēki, sabojāta diena, jāsalst ārā, gaidot poličus, jāmeklē vietā auto, ar ko braukt utt. utjp... Kaut kā dzīve ir pierādījusi, ka cenšanās dzīvot pēc Skalbes "Kaķīša dzirnaviņu" principa - kāpēc vairot sāpes? lai vairojas prieks.. tomēr atmaksājas. Atriebība vēl nekad nav nākusi par labu atriebējam... ilgtermiņā.

Starp citu, viena tāda kretīna, kā rakstā aprakstīts dēļ, pirms kādiem desmit gadiem uz Ventspils šosejas pie Ugāles avārijā gāja bojā 3 cilvēki. Atceros to gadījumu, jo īsi pēc notikušā braucu garām tai cietai. Vēl līķi uz ceļa apklāti gulēja. Situācija identiska. Brauca viens pī ar, ja pareizi atceros, busu. Šo vienā brīdī apdzina kaut kāds vēl viens pī. Pirmais pī ar savu taisnības apziņu deva gāzi grīdā, neļāva otrajam pī pabeigt manevru. Rezultātā otrais pī saskrējās frontāli ar pretībraucošo. Cieta visas 3 mašīnas. Bet bojāgājušie bija 3 penžas no pretimbraucošā auto... Nē, laikam jaucu... 2 bojāgājušie no pretimbraucošā, viens no apdzinēja... Lai nu kā, vai tā bija tā taisnība, ko tas deģenerāts ar busu gribēja panākt?

289084. viesis 22.janvāris 2013 13:12
0 0 Atbildēt

DekstersFF - jā, es normāls! A tu kas? Satiksmes noteikumu autors vai policists? Vai Dievs, ka drīksti citus ar nāvi savu principu dēļ sodīt? Soda policija vai tiesa, bet nejau kādi paštaisni šoferi! Brauc uz policiju, raksti iesniegumu, meklē lieciniekus un sodi pārgalvīgo pēc likuma nevis iedomājies sevi pa kaut kādu debesu tētiņu ar bārdu!

289085. viesis 22.janvāris 2013 13:13
0 0 Atbildēt

kā iekš auto braucot var paldies pateikt?

289086. viesis 22.janvāris 2013 13:23
0 0 Atbildēt

084 viesim_visas sabiedrības interesēm ir uzraudzīt,lai citi sab loc ievēro noteikumus un ir tiesības norādīt uz acīm redzamiem pārkāpumiem. Tā ir tāda vergu apziņa,ļaut lopiem kāpt uz galvas.

289087. viesis 22.janvāris 2013 13:38
0 0 Atbildēt

Anonīmiķim, piemēram, ar roku pamāt vai avareikas pamidžināt...

Deksteram - ko tavā izpratnē nozīmē, tiesības norādīt? Vai apzināta riskēšana ar savu un citu drošību un pat dzīvību ir šo tiesību piepildījums?

289088. viesis 22.janvāris 2013 14:15
0 0 Atbildēt

Dekster, aprīko savu mašīnu ar videoreģistratoru un pēc tamlīdzīgas situācijas ieliec internetā nosodošu aprakstu par to (varbūt pat kāds lasītājs atpazīs konkrēto numura zīmi savam paziņam/radiniekam/kolēģim), kā arī vari papildus vēl informēt policiju par acīmredzamo pārkāpumu. Tad nebūs jautājumu par ''ļaušanu kāpt uz galvas''.

Taču nerādi taisnības apziņu, veicot bīstamu manevru uz ceļa.

289089. viesis 22.janvāris 2013 14:24
0 0 Atbildēt

Nu re,te arī redzama problēma. Kretīni var uz ielas izpildīties,bet ja es nelaidīšu viņu līst priekšā, es,izrādās,esmu tas sliktais. Nav runa par tīšu apdzīšanas traucēšanu,ko neatbalstu,bet gan kretīnisku līšanu.

289090. viesis 22.janvāris 2013 14:36
0 0 Atbildēt

Dekster, neviens jau nesaka, ka var izpildīties. Nevar, bet, jā, tu būsi tas sliktais (protams, ne vienīgais). Vai tu esi tas soģis, kuram būtu tiesības noteikt sodu, pie tam, izlemt, vai tava taisnības apziņa ir svarīgāka par cilvēku dzīvībām... Sodīt bez tiesas un ne tiem, kuri to dara saskaņā ar likumu, ir anarhija. Un tu pats bieži šeit esi uzstājies pret anarhijas piekritējiem, bet, ja tu šādā veidā izrēķinies, tad automātiski pats par tādu kļūsti.

Bet, ja esi tik drosmīgs un tevī kūsāt kūsā sauciens pēc taisnības, varbūt noķer to vadītāju un iedod pa ķobi nākamajā krustojumā, kā vienu reizi man sieva redzēja, kā viens fūres šoferis pārmācīja vienu urlātu ar BMW, kas nagļakā pirms krustojuma šim izlīda priekšā. Izkāpa ārā, piegāja pie bemja, atrāva durvis un iedeva pa degunu, ka tas ieslēdza avareikas un kādu brīdi galvu augšā turēja un salveti pie deguna.

Tas, ko tauta šeit cenšas pateikt, ka šādā veidā sodīt nedrīkst, jo tas apdraud nevainīgu cilvēku drošību vai dzīvību, kā tas bija man šorīt vai, vēl ļaunāk, pieminētajā Ventspils šosejas gadījumā. Gribētos tev pajautāt - ja ar tevi mašīnā būtu tavs divgadīgais bērns, tev arī būtu tāda taisnības apziņa, ka tu riskētu ar viņa drošību? Vai arī - vai tev būtu tāds pat uzskats, ja tu vai kāds tavs tuvinieks būtu tā pretībraucošā vietā?

289092. viesis 22.janvāris 2013 15:11
0 0 Atbildēt

braucu pa divjoslu ielas pusi, kur kreisā josla pilna, tāpēc loģiski braucu pa tukšo labo joslu, taču pirms krustojuma izrādās zīme, ka no labās joslas tikai pa labi, mani taisni braukt kreisajā joslā vairs neviens nelaiž, ko tad darīt, ja pa labi man galīgi nevajag, bet aizmugurē jau viens mirkšķina, ka grib nogriezties pa labi? līst tomēr pa kreisi kādam priekšā, pusstundu gaidīt, kamēr kreisā josla atbrīvojas vai nezin uz kurieni nomaldīties pa labi, lai tikai mani kāds neuzskatītu par agresīvo priekšā līdēju?

289093. viesis 22.janvāris 2013 15:15
0 0 Atbildēt

092. viesim.

Lieta tāda, ka mums ir ļoti daudz tādu ''nejauši ne tajā joslā iebraucēju''. Nobraucot no Vanšu tilta centra virzienā tie labi redzami utt.

289094. viesis 22.janvāris 2013 15:20
0 0 Atbildēt

GB12, brauc viens terglis ar distanci 50 metri pie 50 km/h. Ja tādam braucot garām, viņš nelaiž, tad tas ir kretīniski. Bet ja lien garām, jau redzot, ka tur priekšā īsti nav kur ielīst un vēl nāk petī, nu tādi mēsli ir jāmāca. Protams, tīši izraisīt avāriju es netaisos, bet nu pie iespējas es tādus *******us garām nelaižu. Neatstāju viņam vietu un viss, lai liekas kur grib.

Jā, man pirms kāda mēneša tāds nāca purnā, kad ar smago braucu... protams, es bremzēju spēcīgi un tas izglāba no sadursmes.

Laikam tas, ko gribu teikt, ir kompleksi- netaisīsim paši lielas atstarpes, brauksim dinamiski un nedosim iemeslu citiem tirināties nevajadzīgi, jo reāli ir tā, ka kretinē tās lielās spraugas starp auto, kad pie luksofora izbrauc 7 mašīnas 12 vietā, jo redz kādam kuslajam jāčamda gals.

289095. viesis 22.janvāris 2013 15:22
0 0 Atbildēt

->viesim 092: Gaidi, kad kāds saprātīgais sapratīs Tavu stulbo kļūdu un ielaidīs Tevi. Bet Tu nevari braukt virsū tiem, kas nesaprata, un laist negrib. Tās ir katra tiesības kā izpildīties savā joslā, laist kādu vai nelaist, un kad laist. Es, piemēram, Tavā gadījumā gandrīz vienmēr palaidīšu auto, kurš rāda pagriezienu un "prasās' uz to vietu. Un samazinu atstarpi līdz ielīst neiespējamam visiem tiem, kuri neko nerādot vienkārši stūrē manā joslā. Un es pats zinu, kad varu droši nelaist.

289096. viesis 22.janvāris 2013 15:24
0 0 Atbildēt

Dekster, mūsdienās parasti ar tādu atstarpi nevis galu čamda, bet rakājās pa smartfonu.

289097. viesis 22.janvāris 2013 15:34
0 0 Atbildēt

Piekrītu ak (nu, pirmspēdējā komentāra, ne tajā, kur par čamdīšanu), es arī laižu tos, kas laicīgi parāda pagriezienu. Nekas man nenotiks un neko nenokavēšu, ja palaidīšu vienu auto priekšā. Neesmu tiesnesis, lai viņa vietā izlemtu, vai viņš ir kļūdījies, tikai tajā reizē steidzas vai tā dara regulāri. Un tās pāris reizes, kad man arī ir gadījies pie nepazīstamiem krustojumiem prasīt vietu īstajā joslā, ja ne pirmais un otrais, tad trešais vai ceturtais parasti palaiž. Tas, ko es gribu teikt - ja vēlamies uzlabojumus satiksmē un sabiedrības komunikācijā vispār, tad sāksim paši ar sevi...

289098. viesis 22.janvāris 2013 15:45
0 0 Atbildēt

Dekster, manuprāt, tu šeit nonāc pretrunā. "Protams, tīši izraisīt avāriju es netaisos" un "Neatstāju viņam vietu un viss, lai liekas kur grib." ir divi pretrunīgi apgalvojumi. Jo, ja viņam nav, kur palikt, tas nozīmē, ka viņam pretī nāk kāds auto. Un, ja tu nedod iespēju viņam dabūt vietu, tātad, tu tīši un apzināti izraisi avārijas situāciju un varbūt pat avāriju. Jā, formāli izraisītājs skaitīsies tas ....., jā, arī viņš ir vainīgs, ka tādas stulbības dara, bet, atsaucoties vēlreiz uz gadījumu uz Ventspilenes, ja tas .... ar busu nebūtu bijis ar līdzīgu domāšanu, 3 cilvēku ģimenes savus piederīgos sagaidītu mājās. Tāpēc vēlreiz - ja viņš ir morāls kroplis, vai tev arī par tādu jākļūst? Bez tam, ja no pretībraucošā auto kāds ies bojā, nevienam neinteresēs, vai tas bija tīši vai netīši.

Un ko, tavuprāt, nozīmē - "tādi mēsli ir jāmāca"? Tu tiešām naivi domā, ka šādā veidā tu to mēslu izmācīsi? Un vai tiešām tava motivācija, nu, tā godīgi paskatoties un pavērtējot, ir kopējā sabiedrības interese un tā, lai tas mēsls tā nākamreiz nedara? Vai tomēr galvenokārt lomu nespēlē tava aizskartā pašcieņa un ego?

289099. viesis 22.janvāris 2013 19:25
0 0 Atbildēt

deksters ir mazais Napaleons... tas jau sen ir pierādīts... pūslis ar cāļa smadzenēm un dūšu...

p.s. ar video reģistratoru šitādus nelaidējus var vēsā mierā uzsēdināt uz piķa...

289100. viesis 22.janvāris 2013 19:27
0 0 Atbildēt

289092tajam

nelaiž tos umņikus un pareizi dara..... kāpēc normālie stāv rindā, bet umņiki agresīvi apbrauc rindu????

es saprastu ja vienkārši 2 joslas saietu vienā..... tad lai stāv abās un beigās taisa rāvējslēdzi.... bet ja vadītājs skaidri zina, ka katru dienu joslā ir stūķis, tad ņekui viņam taisīt sastrēgumu arī brīvajā joslā.... neticu, ka viņi visi pa nepazīstamu ceļu močī...

reiz norvēģijā pa nepazīstamu ceļu nopiļīju garām pāris kilometru rindai un galā izrādījās, ka mans ceļš aiziet pa labi..... ļooooti knapi tiku tajā rindā iekšā hagļakā lienot

289102. viesis 22.janvāris 2013 19:42
0 0 Atbildēt

Droši vien Norvēģijā uzrāvies uz tādiem pašiem no esCCCP rmigrējušiem kompleksu māktiem Dexteriem. Cik esmu braukājis pa EU - tauta ir civilizēta. Bet tagad jau puse eu atšķaidīta ar principiāliem debiliķiem, kuri uzskata, ka uz ceļa atrodas vieni. Gan tie, kuriem cāļa smadzenes un dzen pret līkumu, gan arī tiem, kuri savas principialitātes dēļ gatavi nogalināt pat nevainīgus cilvēkus.

289103. viesis 22.janvāris 2013 20:05
0 0 Atbildēt

Itālijas, Francijas, Grieķijas, Spānijas satiksme nav par kapeiku labāka par mūsējo, zināmā mērā pat sliktāka. Arī tajā pašā Berlīnē gadās pa kādam lidotājam, gājēju nelaidējam u.t.t. Arī Oslo ir maucēji pie sarkanā. Nav tādas etalona satiksmes, nekur nav. Pat tik attīstītā vidē kā Dubajā.

289104. viesis 23.janvāris 2013 1:02
0 0 Atbildēt

Nu tāds idiots, kas iemin gāzi kad viņu apdzen, ir jārauj malā un jādod pa purnu, vienalga kurā vietā tas notiek.

289107. viesis 23.janvāris 2013 7:51
0 0 Atbildēt

104. viesi, cik tādus esi norāvis malā un devis pa purnu ? Ko neparaksties ar īsto vārdu , Čak Noris?

289108. viesis 23.janvāris 2013 8:34
0 0 Atbildēt

jebkurā gadījumā labāk lai kaut desmit nekauņas aizlien priekšā, nekā vienu nepalaižot, pēc tam mēnesi braukt ar sasistu mašīnu un jāties ar tās remontu, ciešot vēl lielākas neērtības un zaudējumus

289109. viesis 23.janvāris 2013 8:49
0 0 Atbildēt

pareizi, nekauņas ir jālaiž vienmēr un visur jebkurā rindā priekšā, un agresīva braukšana nav jāsoda, bet sodīt vajag rindu un sastrēgumu veidotājus, kuri paši nejēdz braukt agresīvi un vēl piedevām to traucē darīt citiem, jo agresīvais pamaisa tikai īsu brīdi un pazūd, bet prātīgie braucēji viens otram maisa un maisās pa kājām nepārtraukti

289110. viesis 23.janvāris 2013 8:52
0 0 Atbildēt

Avareikas = Paldies? Citreiz liekas, ka drīzāk "Pašol nah.. losi!" - nagla ielien priekšā un nomidžina...

289111. viesis 23.janvāris 2013 8:59
0 0 Atbildēt

jā, bet cits atkal tevi vispār neuzskata par ievērības cienīgu pat ne uz kurieni pasūtīt, taupot spuldzītes...

289112. viesis 23.janvāris 2013 9:06
0 0 Atbildēt
289113. viesis 23.janvāris 2013 9:09
0 0 Atbildēt

vienu rītu veselu mūžību dabūju gaidīt aiz viena lexusa, kurš nejēdza izlīst un aizlīst priekšā no mazāksvarīgā ceļa nevienam no nepārtrauktā rindā braucošajiem pa galveno ceļu, kuri pat nedomāja to palaist, lai gan iespējas ar gāzi grīdā to izdarīt bija neskaitāmas, bet lexus lēnām un cēli izripoja tikai tad, kad jau puskilometru rindu aiz sevis bija savācis un puskilometra attālumā uz galvenā ceļa vairs neviena nebija, vai rīgā no agra rīta tā ir normāla braukšana uz darbu, kad visi priekšā līdēji jau sen būtu lielā gabalā?

289115. viesis 23.janvāris 2013 9:36
0 0 Atbildēt

nu pēc manas saprašanas avārijas gaismas ir fakuča parādīšana. jo tās visbiežāk midžina tie, kas nerādot pagriezienus ielien priekšā

289116. viesis 23.janvāris 2013 9:36
0 0 Atbildēt

108.viesim- pareizi ir, lai tev sasēžas vēl vairāķ uz kakla un pieliecies vēl zemāk.

289117. viesis 23.janvāris 2013 10:43
0 0 Atbildēt

protams, ka virs zemes nav taisnības un dūrei tik spēks, bet ja nu man nav tādu dūru kā deksteram, vai nepārtraukti tikai vienus krašus tāpēc taisīt un no tā ciest vēl vairāk par savu taisnību?

289118. viesis 23.janvāris 2013 10:58
0 0 Atbildēt

neizliecies, kādam prāta trūkumu kompensē spēks, kādam spēka trūkumu kompensē prāts, bet kādam tie abi ir līdzsvarā un tos abus var izmantot atbilstoši situācijai, taču piekāpjas vienmēr tikai gudrākais, stiprāko parasti var pārliecināt tikai vēl stiprāks

289120. viesis 23.janvāris 2013 10:59
0 0 Atbildēt

117. viesi - nesatraucies. Šis ir viens no retajiem gadījumiem, kad Deksters ir izvēlējies "aizstāvēt" savas tiesības. Lielākoties gan viņš tieši pretēji aizstāv "pieliekšanos vēl zemāk". Bet tas nekādi nav atkarīgs no jautājuma būtības. Viņa teiktais vienkārši vienmēr būs opozīcijā, līdz ar to atkarīgs no pirmo komentāru, nevis raksta satura :)

289122. viesis 23.janvāris 2013 11:21
0 0 Atbildēt

dīvains novērojums - jo vairāk savstarpējas laipnības un saprašanās uz ceļiem, jo mazāk savstarpējas nervozitātes un agresijas, jo labāk un ātrāk kustās satiksme

289123. viesis 23.janvāris 2013 11:36
0 0 Atbildēt

Tātad, secinot dekstera rakstīto, ja kāds spļauj, tad, lai viņu pārmācītu, deksters nostāsies starp spļāvēju un apspļaujamo objektu??? Varena loģika...

289125. viesis 23.janvāris 2013 11:42
0 0 Atbildēt

priekšā var līst, ja to var izdarīt tik filigrāni un nevienu netraucējot, lai arī pašam līdējam neviens pat gribot nespētu patraucēt, pretējā gadījumā labāk no plūsmas ir neizlekt

289126. viesis 23.janvāris 2013 11:55
0 0 Atbildēt

GB12 - Vai stāvot Vanšu vai Salu tilta galā sastrēguma var izraisīt avāriju kā uz Ventspils šosejas?? Tak nemēri visu pēc ātruma uz šosejas. Deksters nav nonācis nekādā pretrunā. Jāmāk novērtēt situācija. Tu māki? Ja jā, tad kādēļ rakti tādu komentāru?

Drīzāk te nav runa par to autovadītāju ego, kuri stāv rindā un kādu nelaiž, bet to, kurus neielaiž. Viņu ārkārtīgi augstais pašvērtējums tiek iedragāts, ja viņus "zemāk" esošie sabiedrības slāņi uzreiz neielaiž pēc pirmā pieprasījuma. Sak "es esmu krutāks, tādēļ jūs stāvat pie ratiem, bet es braukšu visiem garām". Un nevajag stāstīt ka viens konkrēts auto vienā konkrētā kurstoumā kļūdas katru rītu :D

289128. viesis 23.janvāris 2013 11:57
0 0 Atbildēt

Kas ir līdējs pēc CSN???

Nav tādas definīcijas. Ir tikai punktiņš, ka apdzenamajam ir jāietur tāda distance, lai apdzenošais spēj atgriezties joslā. Kā arī vēlviens punktiņš, kas liedz palielināt ātrumu, neļaujot pabeigt apdzīšanas manevru.

Tā kā nav līdēju, bet ir tikai nelaidēji...

289130. viesis 23.janvāris 2013 12:09
0 0 Atbildēt

EcoA, visi uzskata, ka viņi māk novērtēt situācijas. Arī tie, kas izraisa tās lielās avārijas. Bet kāds sakars tam visam ar tiltiem? Uz Rīgas tiltiem apdzīt nav iespējams (nē, nu teorētiski uz Akmens tilta ir), bet uz tiltiem iet runa par apsteigšanu, tātad, manevriem ar mazāku bīstamību, jo pretī nenāk auto. Jā, tur piekrītu, var pieņemt lēmumu - laist vai nelaist. Bet runa iet par gadījumiem, kad ir iespējams apdzīt (nevis apsteigt) un šādos gadījumos nelaišana atpakaļ rada reāli bīstamas situācijās, kurās tiek apdraudēti nevainīgi cilvēki - pretimbraucēji. Un nevajag jau Ventspils šoseju. Jau rakstīju, vakar no rīta šo piedzīvoju Baložos uz Rīgas ielas, kur atļautais ātrums ir 50 km/h.

Te ir runa par abiem - līdēju un nelaidēju. Tikai starpība ir tā, ka viss ir atkarīgs no tā otrā. Jo tieši viņš izlemj - pakļaut dzīvības briesmām pretībraucošo vai tomēr labāk izvēlēties mazāko ļaunumu.

289132. viesis 23.janvāris 2013 12:13
0 0 Atbildēt

Tas vēl ir strīdīgs jautājums par to vai nelaidējs pakļauj dzīvības briesmām citus. Ir gadījumi, kad vienīgais cietējs ir pats nelaidējs...

289133. viesis 23.janvāris 2013 12:29
0 0 Atbildēt

Normālam cilvēkam ir zināmi pašsaglabāšanās instinkti, kuri parādās dzīvības apdraudējuma gadījumā. Un tad var sanākt visādi... var tās ciet verošās durvis izspert ārā pavisam... un nedod Dies vēl afekta stāvoklī izspert pašu ciet vērēju...

289134. viesis 23.janvāris 2013 12:31
0 0 Atbildēt

DDD, ir krieviem ir teiciens - daj duraku dorogu. Nekas šausmīgs taču nenotiktu, ja arī palaistu garām. Arī man tāds fakucis ir gadījies, ka uz 70 (kur ļauts 90) velkas pa priekšu. "Minu" garām bet šis joprojām blakus. Es vedu citus cilvēkus arī, jūtu, tie paliek tādi pajocīgi. Paskatos spidometrā - 140... Sabremzējos, atgriežos joslā un atkal šim - 70!!! Nogaidīju brīvu vietu, ieliku ceturtajā un tomēr nokodu. Un ko par tādu teikt?

289140. viesis 23.janvāris 2013 13:12
0 0 Atbildēt

Gribas uzlikt sliedes visās malās, lai tie plānprātiņi dauza savus dzelžus un varbūt kāda rieva smadzenēs parādīsies. Bet policija un liktenis neizaudzinās, jo tur redz nevar nopelnīt!

289141. viesis 23.janvāris 2013 13:30
0 0 Atbildēt

> 132 Tāpēc, jau saku, ka tas nelaidējs ir lielākais idiots visā šajā. Jo pakļauj briesmām ne tikai citus, bet arī pats sevi un savus pasažierus, starp kuriem nereti ir viņa ģimenes locekļi. Un kāpēc? Lai apmierinātu savu aizskarto ego... Smieklīgi īstenībā. Ja nebūtu reizēm tik traģiski.

289142. viesis 23.janvāris 2013 13:43
0 0 Atbildēt

CSN noteikts ievērot distanci un intervālu, nav atļauts pārsniegt atļauto braukšanas ātrumu un citas ceļa zīmes. Reizēm gadās, ka nezini ceļu un iebrauc nepareizajā joslā, jo ir slikti uzstādītas ceļa zīmes. Tādos gadījumos nav žēl ielaist savā joslā, bet ja ir sastrēgumu laiks un visi zina kur brauc, tad, piedodiet, līdēji, negaidiet te žēlastības dāvanas! Padomā pirms lien - katra apdzīšana ir avārijas situācija pēc būtības! Ja tu vari nobraukt no A līdz B, nevienu neapdzenot, tad tu brauc pareizi! Ja kāds apdzen virs atļautā braukšanas ātruma, tad šobrīd pārkāpj likumu. Diemžēl nevar policijai iesniegt savu videoreģistratoru ierakstu, jo to jebkurā tiesā neņems pretī, bet tā būtu atbalstāma ideja - viens otru kontrolētu un novērstu vēl kādus 100 mirušos katru gadu! Ieteikums karstajām galvām - pagaidi, kad galva atdzisīs un tad brauc mierīgi! Ja gribas raļļot, driftot vai dragot, tad brauc uz satiksmei slēgtu teritoriju vai trasi.

289143. viesis 23.janvāris 2013 14:15
0 0 Atbildēt

Ā, nu interesanti gan :D Izrādās, ka vainīgs ir tas, kurš līdēju nelaiž, nevis pats līdējs.

PS. Protams nav runa par gadījumiem, kad tiek traucēta NORMĀLA apdzīšana.

289144. viesis 23.janvāris 2013 14:44
0 0 Atbildēt

var jau palaist pa kādam līdējam kādreiz, nu bet ja tev priekšā braucošais laiž pilnīgi visus pēc kārtas un tu praktiski aiz viņa visu laiku tikai stāvi uz vietas, tas arī izbesī konkrēti, lai nevienu vairs priekšā sev nelaistu, kaunu arī reizēm jāprotās, nu palaidi vienu, un pietiek, nav taču jālaiž garām pilnīgi visi nekauņas pēc kārtas

289145. viesis 23.janvāris 2013 14:53
0 0 Atbildēt

Nu jau laikam atkal jau kuro reizi vadonim jāsaka, lai nepieraksta lietas, kuras neesmu teicis. Nekad neesmu apgalvojis, ka līdējs nav vainīgs. Ja vari pierādīt pretējo, jel tiec velkomēts. Iepriekš gan iesaku vēlreiz pārlasīt komentārus, lai veidotos kāda sapratne uz ko es tēmēju.

289146. viesis 23.janvāris 2013 15:12
0 0 Atbildēt

tāda jau ir tā cilvēka grēcīgā daba, kad pats lien, tad grib, lai palaiž, kad cits lien, tad palaist negrib, bet priecājas, ka pašu palaiž, tad kāpēc tādu prieku nesagādāt arī citiem? vakar vienu tādu palaidu ar prieku un paradoksāli, ka priecīgāks pats tapu

289147. viesis 23.janvāris 2013 15:18
0 0 Atbildēt

vai gadījumā orgasmu vēl negūsti no tā, ka visi lien tev garām, 146?

289148. viesis 23.janvāris 2013 15:38
0 0 Atbildēt

nebeidzu apbrīnot, cik ātri fiksais lidotājs var pārvērsties par prastu līdēju, lai gan vēl saka, kas radīts lidot, nekad nelīdīs...muļķības, lien visur, kur tik vien var ielīst...un nebrīnītos, ka vēl ielīstu pat tur, kur saule neiespīd, bet tāda jau laikam ir to lienošo lidotāju daba

289149. viesis 23.janvāris 2013 15:50
0 0 Atbildēt

lai kā es cienu lēnos, bet neciešu aiz tiem lēni braukt, ja tiem priekšā ir brīvs ceļš, tāpēc prasu izrādīt cieņu arī ātrajiem, īslaicīgi lienot starp lēnajiem, lai pie nākamās iespējas jau starp viņiem vairs nemaisītos

289150. viesis 23.janvāris 2013 16:02
0 0 Atbildēt

es savukārt necienu tos lēnos, starp kuriem ir "jālien" (protams, normālas satiksmes, ne sastrēguma apstākļos). Ilgstoša distances neievērošana ir izcila nerēķināšanās ar pārējiem autobraucējiem - gan to, kam "astē" visu laiku seko šāds distances neievērotājs, gan tiem, kas vēlas braukt ātrāk un ir spiesti apdzīt vairākus TL vienlaicīgi vai arī "līst". Un nevajag šo jaukt ar cita veida "līdējiem", kas regulāri "sajauc" joslas apbraucot tos, kas gaida sastrēgumā.

289151. viesis 23.janvāris 2013 16:03
0 0 Atbildēt

tas ir nerakstīts satiksmes drošības zelta likums - vai nu nebremzē satiksmi, vai arī laid garām pat neskatoties uz to, ka brauc jau ar maksimāli atļauto ātrumu, lai lēnie un ātrie viens otram savstarpēji netraucē

289153. viesis 23.janvāris 2013 16:17
0 0 Atbildēt

kādreiz melni bmw un mersedesi visiem brauca garām un stājās priekšā pie sarkanā luksofora, pie dzeltenā tie jau nebija sasniedzami un pie zaļā nevienam vairs brīnīties netraucēja, ja visi tā brauktu, nevienam pat nebūtu vairs kur ielīst, jo sastrēgumu nebūtu

289154. viesis 23.janvāris 2013 16:28
0 0 Atbildēt

kaut kādā tur dienvidu valstī džigits arī brauca pie sarkanā, bet stāvēja pie zaļā, jo nekad nevarēja zināt, vai pie sarkanā nebrauks kāds cits džigits

289155. viesis 23.janvāris 2013 19:09
0 0 Atbildēt

Šo pēcpusdien aiz Dienvidu tilta pārdaugavas virzienā, tur, kur divas joslas saiet vienā viens smagais visai agresīvi izpildījās bloķējot otro joslu un neļaujot CSN zinātājiem pa to pārvietoties, jo redz kungam nepatīk, ka viņam muļķim ir jāsēž korķī pirmajā joslā.

289158. viesis 23.janvāris 2013 21:26
0 0 Atbildēt

Pareizi darīja, ka bloķēja, nav ko virscilvēkiem izpausties, lai stāv rindā. Nez Rimi šitie arī lien visiem priekšā? Neesmu manījis.

289159. viesis 24.janvāris 2013 1:31
0 0 Atbildēt

to DeksterFF

Necik, jo vienīgais tāds gadījums man bija, kad to mēģināja darīt sieviete, un nekas dižs viņai nesanāca ;)

289161. viesis 24.janvāris 2013 1:56
0 0 Atbildēt

Jābrauc tā it kā brauktu pa to ceļu pirmo reizi, tam taču domātas zīmes, kas laicīgi parāda, kur kura josla nogriežas. Nekas nekaitina vairāk, kā tie, kas iekaluši kādu ceļu no galvas un spītīgi brauc piemēram kreisajā joslā, jo redz pēc 1km ir jānogriežas. Jo mazāk nelaidēju, jo mazāk būs arī līdēju. Protams ir vietas, kur katru rītu ir līdēji un tas jau ir kaut kas vairak kā sakritība. Tomēr pat policija skaidri liek manīt, ka daži līdēji jāsoda, bet daži ne, autobusu šoferi piemēram "drīkst" gan braukt pie sarkanā, gan arī nobloķēt joslu ielīšanai un tiem jau maršruts tomēr tā kā katru dienu nemainās. Lai gan autobusu palaist nav problēma un tie visbiežāk vismaz korekti laicīgi parāda savus nodomus.

289162. viesis 24.janvāris 2013 8:50
0 0 Atbildēt

Rimi viņi zina, ka dabūs pa muti, tādēļ nelien :D Mašīnā jūtās tādi pasargāti/aizsargāti.

289163. viesis 24.janvāris 2013 10:10
0 0 Atbildēt

Tāpēc jau arī tie nelaidēji tēlo varoņus, sēžot mašīnās. Ja reiz ir tāda taisnīguma apziņa, lai aiziet un parunā, ka tā nedrīkst darīt, bet tam jau kaut kas raustās, vai ne tā?

289165. viesis 24.janvāris 2013 13:48
0 0 Atbildēt

Nebija tur nekāda nogriešanās josla. Vienkārši otrā josla atdurās remontā, līdz ar to jāpārkārtojās uz pirmo. CSN nosaka un TV propogandē rāvējslēdzēja principu, t.i., joslas beigās pārkārtošanos uz pirmo joslu. BET smagajiem acīmredzot ir citi noteikumi... vai arī smadzeņu trūkums, kā jau vairumam "profesionālo" šoferu...

289167. viesis 24.janvāris 2013 13:56
0 0 Atbildēt

GB12- varbūt lai tie līdēji veikalā pielien priekšā, laikam jau nemaz nav varoņi. Un kas tad ir, tu arī esi tāds smerdelis, kurš uzskata, ka var kādam dot pa muti tikai tāpēc, ka nav palaidis kretīnu iespraukties pa priekšu?? Domā, visi tie līdēji ir baigie Lāčplēši??

Bļin, nu tu nosmirdēji....

289170. viesis 24.janvāris 2013 14:08
0 0 Atbildēt

Veikalos jau sen ir ātrās kases, lai nav jāstāv kopā ar sēņotājiem...

289173. viesis 24.janvāris 2013 14:44
0 0 Atbildēt

Svētajos Rakstos jau sen šī morāli ētiskā situācija ir atrisināta - tev nebūs zagt un svešu sievu iekārot, lai svešais neiekāro tavējo tāpat kā drošu distanci tev priekšā, un nedari otram to, ko negribi, lai otrs dara tev, tāpēc turi godā Dieva baušļus un nelien otram priekšā, kamēr viņs pats tevi nepalaiž. Mūžīgi mūžos, āmen.

289174. viesis 24.janvāris 2013 14:46
0 0 Atbildēt

Viks viņu zina, ko visi karo. Es gan laižu, gan pats lienu, kad vajadzība, un arī mani laiž nez kāpēc. Un, arī zinot, ka tā josla beidzas ar remontu galā, bet stāv tukša, kāpēc pa to nebraukt līdz galam un ieprasīties pēc tam pilnajā joslā? Vajag izmantot brauktuvi, braukt pa abām joslām un tad pēc kārtas saiet vienā. Nevis stāvēt pakaļā viens otram bezgalīgi garā rindā ka tādi p****i :)

289175. viesis 24.janvāris 2013 14:47
0 0 Atbildēt

Deks, nu, kas tev tā par modi - pierakstīt man lietas, ko neesmu rakstījis? Es jau vairākkārt esmu rakstījis, ka došana pa muti defoltā ir vājuma un smadzeņu trūkuma pazīme. Šeit mana doma vairāk bija par to mācīšanas principu un dažiem komentāriem, ka līdējiem vajagot pa muti vai ka viņus vajagot mācīt, nedodot šiem ceļu, lai paliek, kur grib. Varētu padomāt, ka tādu kāds izmācīs. Mana doma bija, lai tie mācītāji tad iet aci pret aci pasaka, ka tas īblis-līdējs nerīkojas pareizi. Bet uz to laikam slabo. Vieglāk ir sēdēt un bezdēt beņķī, riskējot ar apkārtējo drošību.

Un tu mazliet sajauci lietas. Runa gāja, ka pa muti lai iet dot līdējam, nevis nelaidējam. Iesaku mazliet uzmanīgāk pārlasīt rakstīto, lai neizklausās pēc klusā telefona... :D

289170... no tām ātrajām kasēm jēgas tāpat nav, jo tur vienmēr jālien kādam, kurš ķipa nav pamanījis, ka tā ir ātrā. Ja nekļūdos, maximā pat tās ātrās kases vispār likvidēja.

289176. viesis 24.janvāris 2013 14:51
0 0 Atbildēt

Tieši tā jau arī ir. Tikai kāds to nezin vai negrib zināt un brauc tā, lai pa to otro neviens netiek garām. Bloķē joslu, īsāk sakot. Ķipa viņš liels un varens (fūre). Līdzīgi gājieni ir redzēti Krievijā, bet tad smagie parasti bloķē braucējus pa apmali vai apdzinējus pa pretējo joslu. Bet blakus joslu bloķētāji pat Krievijā nav manīti.

289177. viesis 24.janvāris 2013 14:52
0 0 Atbildēt

"došana pa muti defoltā ir vājuma un smadzeņu trūkuma pazīme" - nu, nu. Visa pasaule tikai tā tiek vadīta, dodot pa muti vājajiem...

289178. viesis 24.janvāris 2013 14:53
0 0 Atbildēt

289173... iesaku pārlasīt Svētos Rakstus vēlreiz... Tur ir rakstīts "Tad nu visu, ko jūs gribat, lai cilvēki jums dara, tāpat darait arī jūs viņiem." Mateja evaņģelijs, 7. nodaļa, 12. pants. Tobiš, nevis nedari to, ko negribi, bet dari to, ko gribi. Sajūti atšķirību? :)

289179. viesis 24.janvāris 2013 14:54
0 0 Atbildēt

> 289177 Un varētu padomāt, ka ar to pasaule baigi tālu ir tikusi... :D

289180. viesis 24.janvāris 2013 15:09
0 0 Atbildēt

lai kā man arī nepatīk tie priekšā līdēji, man pret tiem nav pilnīgi nekādu iebildumu, ja no tā satiksme kļūst raitāka un nevis bloķētāka, šorīt man viens nekaunīgi aizlīda priekšā, pirms tam aizmugurē apdzenot kādus 3, ieskaitot mani, taču pēc tam viņš apdzina vēl kādus 3 man priekšā, un pazuda tālēs zilajās, ka nemetas, atstājot aiz sevis visus kolonnā prātīgi braucošos, tad sekojot viņa iedvesmojošajam piemēram, atklāju, ka priekšā ceļš ir pavisam brīvs pat rīgā kādu kilometru vēl uz priekšu, tā ka nudien nesaprotami, kāpēc ir jāvelkās pat ar maksimāli atļauto ātrumu pa pilnīgi brīvu ceļu bez gājējiem, ko drīz vien nesaprata arī pārējie, jo ātri vien man uzradās arī citi sekotāji

289181. viesis 24.janvāris 2013 15:19
0 0 Atbildēt

kaut vai ja negribi braukt pie sarkanā, tad nevis nebrauc, bet gan brauc pie sarkanā, ja to gribi, vai tāds, GB 12, ir tas pareizais SR tulkojums?

289182. viesis 24.janvāris 2013 15:22
0 0 Atbildēt

Nē, pareizais ir tāds - ja tu gribi, lai tevi palaiž, tad palaid arī citu.

289183. viesis 24.janvāris 2013 15:33
0 0 Atbildēt

vai arī - ja nelaid citus, nelien arī pats, un ja nu es negribu, lai citi mani palaiž, vai tad man citi nav jālaiž? vai nevarētu tomēr precīzāk vēl arī tieši no teoloģiskā viedokļa to paskaidrot, GB12?

289185. viesis 24.janvāris 2013 15:43
0 0 Atbildēt

tas taču ir tik vienkārši, kā - piemēram - ja gribi, lai visi citi atdod visu savu naudu tev, tad atdod visu savu naudu citiem

289186. viesis 24.janvāris 2013 15:49
0 0 Atbildēt

Ko piesējies, neesmu teologs... redzu, kā ir rakstīts un to citēju, nemēģinot piedomāt to, kā nav... Un tikai nesaki, ka tu negribētu, lai tevi palaiž... :D

289188. viesis 24.janvāris 2013 15:53
0 0 Atbildēt

varu tikai pieveinoties autoram, ir bieži vien gribējies aizvērt durvis šādiem visuvarenajiem, bet par laimi kkas ir atturējis.. parasti :)

289190. viesis 24.janvāris 2013 16:12
0 0 Atbildēt

nu lai notiek, tad lienam un laižam, tikai kas notiks, ja viens gribēs līst, bet otrs negribēs laist, un neviens no tiem svētos rakstus nebūs pat lasījis un sprediķus baznīcā nebūs klausījies? dēļ cīņas par taisnību kari pat izcēlušies, kas gan ar tiem salīdzinot ir tikai nieka divu vai vairāku auto sadursmes bez vai pat ar cietušajiem, vai tā?

289191. viesis 24.janvāris 2013 16:33
0 0 Atbildēt

jā, jā, GB12, ko gribu, to daru, kad gribu, tad lienu, bet, kad negribu, tad nelaižu, un iepūt man tur kur skan, jo tev tā neskan, tā kā man, un, protams, ka es gribu, lai mani palaiž visi vienmēr un visur, bet pats es palaist negribu nevienu nekad un nekur, tad kādu īsti atšķirību tu tomēr vismaz sajūti, ja jau reiz nemaz nemēģini piedomāt pie tās?

289196. viesis 25.janvāris 2013 9:07
0 0 Atbildēt

Tu pats saproti, ko tur uzrakstīji?

289199. viesis 25.janvāris 2013 9:26
0 0 Atbildēt

ja negribi liekas nepatikšanas, never durvis ciet! lai kāds lox arī nelīstu, loxiem vienmēr un visur priekšroka, pat pie stop zīmēm un pie sarkanajām luksofora gaismām! kas tur ko nesaprast?

289201. viesis 25.janvāris 2013 9:39
0 0 Atbildēt

tad jau tie loxi jāsūta uz ārpuskārtas medicīniskajām pārbaudēm, ja neredz ne zīmes, ne luksofora signālus vai arī tiem nepietiek prāta saprast, ka drošas vietas ielīšanai kādam priekšā nepietiek

289202. viesis 25.janvāris 2013 9:45
0 0 Atbildēt

Ja nav drošas vietas, kur ielīst, tad vainīgs esi tu pats, jo neievēro distanci...

289203. viesis 25.janvāris 2013 10:01
0 0 Atbildēt

tas protams vēl ir jautājums, kurš slimāks - līdējs vai nelaidējs, bet ja nebūtu līdēja, nebūtu arī nelaidēja, taču ja nebūtu nelaidēja, līdējs tik un tā līstu, jo tam vienmēr un visur vajag tikt ātrāk, nekā pārējiem, kas arī liecina par zināmu atkarību vai pat patoloģiju, nelaidējs atkal patoloģiski slimīgi sargā "savu" teritoriju no blakus traucēkļiem, tāpēc vislabāk ir nelīst un netraucēt vai arī palaist un netraucēt, bet noteikti netraucēt jebkurā gadījumā un jebkurā variantā, sākotneji jau līdējam netraucēt nelaidēju, bet ja nu tas tomēr nav izdevies, tad nelaidējam jau atliek vairs tikai netraucēt līdēju, un tālāk jau netraucēti un draudzīgi visiem kopīgi turpināt un viens otram novēlēt laimīgu ceļu!

289204. viesis 25.janvāris 2013 10:14
0 0 Atbildēt

Es šorīt 3 reizes nepalaidu vienu gonščiku un rezultātā viņš tā arī nekur neaizskrēja. Mēģināja jau ļoti, bet vienmēr atdūrās pret kreisā pagrieziena veicējiem un mēģinot pārkārtoties uz pirmo es atkal biju blakus.

289205. viesis 25.janvāris 2013 10:22
0 0 Atbildēt

ielīst ir jāprot tā, lai tevi nevar neielaist, bet ja tā neproti ielīst, tad nelien tur, kur, aizverot durvis, tevi var neielaist, jo arī līšana ir māksla, kura jāapgūst, tāpat kā citas braukšanas iemaņas, līdzīgi kā nevērt durvis ciet, tā ka atliek pilnveidoties ne tikai līšanā, bet arī un tieši visupirmām kārtām - līdēju palaišanā, jo vairāk un dažādāku iemaņu, kas var noderēt, lai nepiedzīvotu sadursmes, jo taču visiem labāk, un galvenais uz ceļa taču ir savstarpēji un iespējami laipni saprasties

289207. viesis 25.janvāris 2013 10:37
0 0 Atbildēt

vai tad par agresīvu līšanu un agresīvu nelaišanu nav paredzēti arī kaut kādi tur iespaidīgi administratīvie naudas sodi un soda punkti kā par agresīvu braukšanu? labāk jau nu tādus gan neizpelnīties, jo pie abpusēja kraša vēl ņems un nosodīs abus divus, ka nemetās, vienu par tā izraisīšanu, otru par tā nenovēršanu, tā ka gan agresīvi līst, gan agresīvi nelaist nav tas labākais risinājums abos gadījumos, 204

289208. viesis 25.janvāris 2013 10:55
0 0 Atbildēt

domāju gan, ka nosodīs tikai agresīvo līdēju, kurš mainot joslas vai pabeidzot apdzīšanu, nedrīkst traucēt citā joslā braucošajam vai apdzenamajam un pretimbraucējam, bet ja nu tas ir kļuvis jau par šķērsli un izraisījis avārijas situāciju, tad katra pienākums no tās ir tomēr izvairīties, bet ja nebija iespējams novērst avāriju, par to tak nesodīs, taču pretējā gadījumā gan var būt arī abpusēja vaina

289210. viesis 25.janvāris 2013 11:04
0 0 Atbildēt

jā, darbojas pasaulē gan Dieva sods, gan cilvēku sods, kādam pat tiek abi divi, tāpēc netiesā un netapsi tiesāts jeb pārnestā nozīmē - nelien, bet palaid, GB12

289211. viesis 25.janvāris 2013 11:23
0 0 Atbildēt

tu ko? paradīzi sagribēji jau zemes virsū? neviens taču nav ieņemts bez grēka...tāpēc jau arī visi lien un nelaiž, uto-pists gatavais, nolaidies ar savu lidojošo šķīvīti vienreiz realitātē un pabrauc pa ceļiem uz zemes, tad redzēsi, kā nelīst un palaist, ar to šeit tālu vis netiksi, jo ātri vien, kas bija tie pirmie, būs tie pēdējie...

289212. viesis 25.janvāris 2013 11:23
0 0 Atbildēt

289210... īstenībā tas jau ir arī tas, ko es te arī mēģinu iestāstīt. Beidzot saprati... :)

289213. viesis 25.janvāris 2013 11:33
0 0 Atbildēt

Raksts iesākās ar "Simtām reižu esam runājuši...", tad šī varētu būt simtpirmā runāšanas reize...

289214. viesis 25.janvāris 2013 11:35
0 0 Atbildēt

289211... nevajag jau galējībās iet. Pirmkārt, ja runājam par krustojumiem, nevajag bloķēt satiksmi un laist visus. Pietiks, ja ielaidīsi 1, nākamais vai aiznākamais ielaidīs nākamo utt... Nevis, tagad nobloķē un laid visus, kas lien. Šādu skatu šad tad nākas novērot Valdlaučos pie SEB bankas, kad kāds izdomā ielaist visus 5-7, kuri no Dievidu tilta puses pa kreisi SEBā griež.

Otrkārt, cik man ir nācies ievērot, tie līdēji parasti vismazāk arī bremzē satiksmi, līdz ar to pa lielam viņi mani netraucē, nu, ja vien tas nenotiek pārāk naglo, kā vienu reizi pirms gadiem 3 viens urlāts ar vecu BMW mēģināja apbraukt sastrēgumu pa pretējo pusi, īsi pirms krustojuma pretī sāka nākt mašīnas un šis sāka spiesties man virsū. Tad gan nelaidu, šis sāka taurēt, vēra vaļā logus, kaut ko lamājās, es izlikos, ka šamo neredzu un stāvēju tālāk. Kad abi nogriezāmies uz galvenā, šis mēģināja mani provocēt, pielienot priekšā un bremzējot... Vienbrīd domāju, vajadzētu noķert un parunāties, mazums, varbūt palīdzību vajag, bet tad sapratu, ka tāpat jēgas nav, nedo dies būs kāds psihais, kā man vienam čomam gadījās, ka gandrīz identiskā situācijā urļiks izkāpa ārā un sāka ar ieroci draudēt. Par laimi, čomam arī bardačokā pistoļets bija, urļiks ātri nolaida ausis un notinās. :D

289215. viesis 25.janvāris 2013 11:41
0 0 Atbildēt

līdēji bremzē satiksmi visvairāk. piemēram, vakars uz Akmens tilta. Labā josla brauc nost no tilta un tajā raita kustība. Bet tad viens no kreisās joslas saprot, ka tur taču var ielīst! Ja parāda pagriezenu, tad atrodas kāds *******, kurš piebremzē un tā aptur visu rindu aiz muguras. ja neparāda un aizlien priekšā, tad tāpat nākošām parasti jābremzē vai līdēji aizpilda joslu un neļauj no tās pazust tiem, kas griež uz Radisona pusi.

289217. viesis 25.janvāris 2013 11:57
0 0 Atbildēt

vai tev jau no zemes uz paradīzi tā jāsteidzās, 211? savs laiks taču pienāks katram, padomā labāk biežāk par nāvi, tad varbūt tā nesteigsies, un kādu pat sagribēsi palaist sev priekšā, lai tie, kas bija tie pēdējie, būtu tie pirmie? kā tad patiesībā ir ar tām paradīzes sajūtām, ko? vai labāk kādu līdēju ielaist vai neielaist? vai pašam labāk līst vai nelīst? varbūt, ka lieku reizi tomēr vēl padomāt un nelīst, ja neesi pārliecināts, ka ielaidīs, vai tomēr ielaist, ja neesi pārliecināts, ka ielīdīs? un varbūt lieku reizi vēl padomāt arī par neapdomīgas rīcības iespējamām sekām, lai arī no kura puses tā būtu pieļauta? varbūt kaut ko sliktu tomēr ir iespējams novērst un vērst to par labu, taču jebkurā gadījumā atceries un paturi prātā vienmēr, ka tā grēki, kas nepiedod, netop Tā Kunga piedoti.

289219. viesis 25.janvāris 2013 14:20
0 0 Atbildēt

"vakars uz Akmens tilta. Labā josla brauc nost no tilta un tajā raita kustība. Bet tad viens no kreisās joslas saprot, ka tur taču var ielīst!"

--------------------------------------------------------------------------

anonimiki, līdeji ir visi, kas tev personīgi traucē? Tavā piemērā minētais manevrs ir nepieciešamība pilnīgi visiem, kas vēlas nokļūt no krastmalas tirgus puses un Radisson nobrauktuvi, nevis līšana.

289221. viesis 25.janvāris 2013 14:56
0 0 Atbildēt

ansīt negaudo. visi, kas tur grib nokļūt, kaut kā pamanās pārkārtoties līdz tilta pusei, kad ir plūsma. tie, kas to dara jau nostāvošas rindas, gandrīz vienmēr brauc taisni.

289222. viesis 25.janvāris 2013 14:59
0 0 Atbildēt

anonimiki, tu neko pirms tam nebiji rakstijis par tilta pusi, plusmu vai ko tamlidzigu. Laikam neesi tur bijis pietiekami regulari, lai zinatu, ka tur kreisa rinda medz stavet jau sakot ar krasmalas nogriesanas joslu. Toties kerties pie rupjibam esi nasks, kad negribas atzit savu kludu.

289224. viesis 25.janvāris 2013 15:34
0 0 Atbildēt

tā jau tas ir - gudrais nelīdīs, bet muļķis nelaidīs, taču ja muļķis līdīs, gudrais palaidīs, bet vai gan tāpēc visiem jābrauc kā idiotiem, vai gan tāpēc priekš visiem idiotiem jātur durvis vaļā? Vai tad Bībelē nav teikts: Lūdziet, un jums tiks dots, meklējiet, un jūs atradīsiet, klauvējiet, un jums tiks atvērts! Jo katrs, kas lūdz, saņem, kas meklē - atrod, un kas klauvē, tam tiek atvērts. Lai slavēta Visvarenā Dieva Gudrība arī ceļu satiksmē! Aleluja mūžīgi mūžos.

289225. viesis 25.janvāris 2013 15:40
0 0 Atbildēt

klau pēdējais, ej uz baznīca.lv un tur gvelz

289226. viesis 25.janvāris 2013 15:42
0 0 Atbildēt

:D jaunais redatkors nopietni ņemas ar kačāšanu

289227. viesis 25.janvāris 2013 16:16
0 0 Atbildēt

a kas tu pats anonimiki esi, līdējs vai nelaidējs? baznīcā esi kādreiz bijis vai bībeli vispār rokās turējis? vai apmeklē tikai tās mazās mājiņas, kur kaut ko citu vari paturēt rokās?

289229. viesis 25.janvāris 2013 16:54
0 0 Atbildēt

man mašīnai uz apakšas liela piecstaru zvaigzne aplī uzkrāsota. un numurs satur trīs sešiniekus.

289236. viesis 27.janvāris 2013 0:06
0 0 Atbildēt

Sanāca nesen arī būt par nelaidēju uz Čaka ielas braucot centra virzienā, nepalaidu auto, kas nogriezās no Pērnavas ielas pa labi uz autobusu joslas un mēģināja pārkārtoties, gan nerādot virzienrādītaju, un beigās dabūja bremzēt joslas galā. Nepamatoti nepalaidu, lai gan varēju, jo pašam piemirsies bija, ka nogriežoties uz ielas, kur ir sab. t-līdz josla drīkst tajā iebraukt un tā nav nekaunība.

289242. viesis 28.janvāris 2013 8:56
0 0 Atbildēt

labāk attaisnot vainīgo nekā notiesāt nevainīgo, labāk palaist nekaunīgo nekā nepalaist kaunīgo, tāpēc Tēvs, piedod anonimikim un kanibaalam, ja tie nožēlo, jo tie nezina, ko tie dara

289245. viesis 28.janvāris 2013 11:28
0 0 Atbildēt

242. viesi, uzmanies, ka par tevi nesāk interesēties kādas iestādes, kas pašlaik gatavo plānu, kā labāk notiesāt nevainīgos ;)

289250. viesis 28.janvāris 2013 16:02
0 0 Atbildēt

Dievs maina ļaunus nodomus, lai panāktu, ka ļaunu cilvēku nekrietnajiem darbiem ir labs iznākums, bet Viņā Pusē, aansi, tos gaida vienīgi elles sods

289336. viesis 4.februāris 2013 0:55
0 0 Atbildēt

>289242. viesis

Ha, nekā nebija, sniegs nokusa un izrādās tur ir nepārtraukta līnija, tātad iebraukt tur nedrīkst :P Nožēlas nebūs.

289365. viesis 5.februāris 2013 10:54
0 0 Atbildēt

arī policisti nenožēlo, ka ziemā soda par aizputinātu zīmju vai aizsnigušu ceļa apzīmējumu neuzminēšanu, jo vasarā tak tie redzami

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 6

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti