Jaunais S3 Sportback(+ foto)

 
14.februāris 2013 13:01

221 kW (300 ZS) jauda, 380 Nm griezes moments. No 0 līdz 100 km/h 5,0 sekundēs. Jaunais Audi S3 Sportback piedāvā klasē labāko veiktspēju. Arī tā efektivitāte ir izcila. 2,0 l TFSI dzinējs vidēji uz 100 km patērē vien 6,9 litrus degvielas.

Četru cilindru dzinējs automobilī S3 Sportback tika pamatīgi pārbūvēts. Vienīgais, kas tam ir kopīgs ar tā priekšgājēju, ir 1984 cm3 darba tilpums. Tā nominālā 221 kW (300 ZS) jauda ir pieejama pie dzinēja ātruma 5500 apgriezieni minūtē, bet maksimālais 380 Nm griezes moments pastāvīgi ir pieejams pie dzinēja ātruma no 1800 līdz 5500 apgriezieniem minūtē.

Augstas veiktspējas četru cilindru dzinējs uz autovadītāja vēlmēm reaģē nekavējoties un lepojas ar sportiski bagātīgu skaņu. Kad Audi drive select sistēmā ir ieslēgts dinamiskais režīms, dzinēja jauda tiek izcelta arī akustiski.
Kad S3 Sportback ir aprīkots ar papildu aprīkojumā pieejamo sešpakāpju S tronic transmisiju, tas spēj uzņemt ātrumu no 0 līdz 100 km/h vien 5,0 sekundēs. Ar manuālo sešpakāpju transmisiju nepieciešams vien par piecām sekundes desmitdaļām vairāk laika. Maksimālais ātrums tiek elektroniski ierobežots pie 250 km/h.
Apvienojumā ar S tronic transmisiju 2,0 l TFSI dzinējs vidēji patērē vien 6,9 l degvielas uz 100 km (ar manuālu transmisiju – 7,0 litri). Tas nozīmē, ka šim dzinējam nepieciešams par 1,5 litriem mazāk degvielas uz 100 km kā iepriekšējam S3 Sportback modelim.

Abu transmisiju pirmo pārnesumu attiecība ir mazāka, lai nodrošinātu sportiskāku braukšanu, bet sestā pārnesuma lielākā attiecība samazina degvielas patēriņu.

Priekšējā ass ir novietota par 52 milimetriem tālāk uz priekšu kā iepriekšējam modelim. 2,0 l TFSI dzinējs ir vairāk, kā par pieciem kilogramiem vieglāks kā iepriekšējais dzinējs, tas ir novietots 12 grādu slīpumā uz aizmuguri.

Papildus izsmalcinātajai piekarei un S sporta piekarei, kas pazemina virsbūvi par 25 milimetriem, sportiskāku gaitu radīt palīdz arī asu slodzes sadalījums (59% līdz 41%, no priekšējās ass uz aizmugurējo asi), kā arī jauna, progresīva stūres sistēma. Galvenā progresīvās stūres īpašība ir, ka stūrēšanas kustības nosaka stūres mehānisma pārvada attiecību. Rezultāts ir stabila un praktiski neitrāla stūrēšana, kas nodrošina izcilu precizitāti sportiskas braukšanas laikā un vieglāku stūrēšanu, novietojot automobili stāvvietā.

Jaunais Audi S3 Sportback ir aprīkots ar 7,5 J x 18 diskiem. 225/40 sērijas riepu zemā rites pretestība palīdz samazināt degvielas patēriņu. Lielo bremžu diametrs priekšā ir 340 milimetri, to suporti ir melnā krāsā un dekorētas ar S logo. Papildu aprīkojumā tie pieejamas sarkanā krāsā.

Audi S3 Sportback īpaši dinamisko veiktspēju sasniegt palīdz arī mazsvara konstrukcija. Šī piecdurvju automobiļa pašmasa ir 1445 kilogrami – par 70 kilogramiem mazāk kā iepriekšējam modelim. Priekšējie spārni un dzinēja pārsegs ir veidoti no alumīnija.

Informācijas un izklaides moduļu klāsta augšgalā ir MMI navigācijas sistēma Plus ar MMI touch sistēmu. Audi connect sistēma automobilī nodrošina zīmola pielāgotos interneta pakalpojumus.

Audi pēc pieprasījuma aprīkos S3 Sportback ar ikvienu no šai modeļu sērijai pieejamajām autovadītāja palīgsistēmām, tai skaitā adaptīvo kruīza kontroli, kas automātiski palielina vai samazina S3 Sportback ātrumu atbilstoši priekšā braucošā automobiļa ātrumam. Šis jaunais, klāsta labākais modelis būs pieejams no 2013. gada septembra. Sākuma cena Vācijā būs 39 800 EUR.
 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti