Jābrauc – paiet nevaru... 37

 
26.februāris 2013 9:45

Ne tikai ledus apdraud jūs uz vietējas nozīmes ceļiem. Tur bieži pārvietojas „mīnas ar laika degļiem”. Nevis vieglā šmigā, bet pilnīgā „ķēmā” tiek braukts arī pilsētās. Esiet uzmanīgi!

Lūk, kādas ziņas atrodamas portālos www.liepajniekiem.lv un www.zz.lv.

22.februārī ap pulksten 1.30 Grobiņas novada Bārtas pagastā 1976.gadā dzimis vīrietis vadījis automašīnu “Opel Astra Caravan”, būdams alkoholisko dzērienu ietekmē, informēja VP Kurzemes RP vecākā speciāliste sabiedrisko attiecību un sadarbības jautājumos Signe Šteinberga. Vīrieša izelpā konstatēta 2,31 promile alkohola. Turklāt dzērājšoferis auto stūrējis bez transportlīdzekļa vadīšanas tiesībām un valsts tehniskās apskates.
23.februārī pēc septiņiem vakarā Nīcas pagastā 1989.gadā dzimis vīrietis vadījis automašīnu “Mazda 323” pa vietējas nozīmes ceļu, būdams alkoholisko dzērienu ietekmē (1,48 promiles), kā arī bez transportlīdzekļa vadīšanas tiesībām - tās nav atgūtas noteiktajā kārtībā.
23.februārī pēc pulksten 21 Rucavas novada Dunikas pagastā 1962.gadā dzimis vīrietis vadījis automašīnu “Opel Vectra” pa vietējas nozīmes ceļu Grobiņa - Bārta – Rucava, būdams alkoholisko dzērienu ietekmē (1,30 promiles).

Savukārt 24.februārī pulksten 10.50 dzērājšoferis pieķerts Liepājā. 1988.gadā dzimis vīrietis vadījis automašīnu “Audi A6 Avant” pa Klaipēdas ielu, atrodoties 1,32 promiļu reibumā.

22. februārī Jelgavā aizturēts kāds braucējs bez tiesībām un alkohola reibumā.
Valsts policijas pārstāve Ieva Sietniece informē, ka 1987.gadā dzimušais vīrietis ar «Ford Focus» braucis pa Viskaļu ielu. Vīrietim konstatēts 1,89 promiļu reibums.

Savukārt vakar Rīgas ielā Ozolniekos aizturēts 1972.gadā dzimis velosipēdists, kurš bija 0,72 promiļu ietekmē.
 

 
Visi komentāri
 
289650. viesis 26.februāris 2013 10:10
0 0 Atbildēt

"Aizturēts velosipēdists, kurš bija 0,72 promiļu ietekmē." Ar šo gan policija var lepoties - vismaz 18,7 dzīvības izglābtas, novēršot šī nenormāli jēgu pārdzērušā un visu Eiropu apdraudošā indivīda ālēšanos.

289651. viesis 26.februāris 2013 10:36
0 0 Atbildēt

Ja jau CP darboņi paši vēlētos šmigotājus ķert, iespējas viņiem to veikt ir pietiekošas. BET, parasti jau tās gribēšanas nav - maiņas soda naudas plāna izpildei būtībā pietiek ar pāris notvertiem velobraucējiem. Un tas jau ir paveicams pavisam viegli - ziemas apstākļos jau reti kāds ar velo brauc skaidrā...

289652. viesis 26.februāris 2013 13:08
0 0 Atbildēt

IV, ko tu kā veca tirgussieva par tiem plāniem mūžīgi bubini? Tev ir kādi fakti, pierādījumi... dajebkas vērā ņemams, kas apliecinātu, ka tādi maiņas plāni vēl eksistē?

289653. viesis 26.februāris 2013 15:34
0 0 Atbildēt

GB-12 : Bet, tas takš nav nevienam nekāds noslēpums, ka CP joprojām pastāv maiņas soda naudu ieņēmumu "plāni" ! To jau paši CP nenoliedz. Man vēl nesen, viens študents, kurš piestrādā CP, to apstiprināja. Par to skaļi nemīl runāt tikai policijas vadība. Protams, ja tie plāni netiek izpildīti, no darba nevienu ārā nemetīs, BET...bez mobilā radariņa uz nedēļu var sanākt pastrādāt. Vai arī padežūrēt pie krustojuma, u.t.t....

289654. viesis 26.februāris 2013 16:45
0 0 Atbildēt

Kurš kontrolē vai policisti nebrauc ķēmā? Jēkabpilī daudzas letālas avārijas sastrādāja policisti un turpināja netraucēti dzīvot. Tas pats Gulbenē, Alūksnē, Rīgā, Dauvgavpilī un citur.

289655. viesis 26.februāris 2013 17:38
0 0 Atbildēt

Redzi, IV, ja tas tā būtu, tad es būtu maksājis daudz vairāk sodus. Vēl pavisam nesen mani palaida vaļā, kad 50 vietā paņēma ar 77 (ceļa remonts, tumsā nepamanīju zīmi, līdz tam tur bija 70). Policis tiešā tekstā arī pateica - nu, man jau arī no tā protokola nekāda labuma nebūs. Līdzīgas situācijas iepriekšējos gados, kad uzrāvos regulāri, ir bijušas daudzas. Ir bijuši gadījumi, pēdējais pagājušajā vasarā, kad tiku apturēts par lielāku ātrumu, bet protokolā ierakstīja mazāku (arī par kļūdu), lai nav sods jāmaksā. Un vari neaizbilst, ka tajā brīdī maiņas plāns bijis pārpildīts, jo šādi gadījumi ir bijuši gan maiņas sākumos, gan vidos, gan beigās. Nē, nu, var jau būt, ka viņiem labāk patīk dežūrēt pie krustojumiem... :D

Otrkārt, kāda jēga tad bosiem no tā plāna? Tā nauda taču neaiziet viņa kabatā. Un, cik zinu no pazīstamiem CP, arī šefu algas un prēmēšanas sistēmas nav atkarīgas no iekasētajām soda naudām.

Tā ka, loģika saka, ka tavs študents, ja tāds, protams, vispār eksistē, pūš pīli...

289656. viesis 26.februāris 2013 17:58
0 0 Atbildēt

Kāda starpība, kad noķer pālī braucošu personāžu? Plāna dēļ vai tāpat?? Vai ir starpība, kad soda ļetraku- plāna laikā vai tāpat?

289657. viesis 26.februāris 2013 17:59
0 0 Atbildēt

aansi- piedzēries velosipēdists uz ielas ir ok ?

289658. viesis 26.februāris 2013 23:48
0 0 Atbildēt

Nav arī velosipēdists o.k.. bet Tu tiešām tici ka tas bija velosipēdists, nevis pareizu "pateicību" iedevis autovadītājs, kurs tāpēc pārtapa par velosipēdistu?

:)

289660. viesis 27.februāris 2013 7:25
0 0 Atbildēt

Nevajag visur saskatīt sazvērestības teorijas. Nu aizej un paprasi, lai Tev parāda tā velosipēdista foto.

Protams, ka es ticu.

289661. viesis 27.februāris 2013 7:27
0 0 Atbildēt

Interesanti,kāpēc vispār pateicību dodošs autovadītājs būtu kaut kā jāformē, kaut par velosipēdistu.

289662. viesis 27.februāris 2013 10:50
0 0 Atbildēt

GB12 ir pārāk optimistiski noskaņots. Ir, ir Cp darboņim joprojām tie"plāni". Tas gan ir neoficials iekšējās nomenklaturas parametrs, bet tomār darbojas kā lokāls kvalitates rādītājs. Arī citās poliču strukturās. Ja nekādus darba atskaites parametrus nekontrolēs, daudzi darbinieki vispār neko nedarīs - gulšņās savos auto un klausīsies muzonu...Tādas situacijas jau ir bijušas un notiek regulari. Paši iekšējie kontrolesdienesti reiz bija atklājuši, ka viena Cp brigāde pusi no maiņas teju nostāvējusi krastenesLIDO....

289663. viesis 27.februāris 2013 11:16
0 0 Atbildēt

289662.. tev par to "ir ir" ir kādi konkrēti fakti zināmi vai tev tas ir līdzīgi kā Pirmajam un vēl te dažiem - "ir tā" un viss, jātic... Par protokoliem, ieskaitot brīdinājumus u.tml. vēl varbūt varētu arī piekrist, kaut arī tas runā daudzkam pretī, bet par naudas plāniem joprojām palieku pie viedokļa, ka tam nav loģikas. Un arī pieredze saka ko citu. Kāpēc tad tik daudz autovadītāji tiek palaisti? Man sievai pagājušajā vasarā pirmo reizi pēdējos 10 gados par ātruma pārsniegšanu uzlika reālu naudas sodu. Līdz tam viņa tika cauri ar rakstiskiem un mutiskiem brīdinājumiem, arī gadījumos, kad bija jāsoda ar naudu...

289665. viesis 27.februāris 2013 11:47
0 0 Atbildēt

GB12, slikti, ka Tava sieva vairākas reizes tika cauri ar brīdinājumu. Vajadzēja uzreiz viņai likt reālu naudas sodu par ātruma pārkāpšanu, lai viņu vairāk disciplinētu!

289666. viesis 27.februāris 2013 12:14
0 0 Atbildēt

Interesanti, kāpēc vispār pateicību dodošs autovadītājs būtu kaut kā jāformē, kaut par velosipēdistu.

Ja nemaldos, viņiem ir laikam kaut kāda uzskaite- aparāts saglabā rādītājus vai kā tml.

289667. viesis 27.februāris 2013 14:08
0 0 Atbildēt

No CP puses iepriecina faktors, ka viņi tiešām palikuši humānāki pret autovadītājiem, kuriem joprojām ir TĪRA autovadītāja biografija datu bāzē. Ja pārkāpums nav nozīmīgs, tad pastāv iespēja tikt cauri ar mutisku brīdinājumu. Vēl vakar pabazarāju ar vienu policijas virsnieku par to "plānu"jautājumu - neformāli, tā plānu sistēma joprojām darbojas. Citādi būtu, kā šeit raksta - nebūtu noteiktu prasību , nebūtu arī darba rezultāta. Senākos laikos pēc protokolu skaita bija atkarīgas premiālās piemaksas - arī nebija īsti labi, jo sāka darboties sacīkstes principi, darbinieki sāka vākt protokolus pat no darba brīvajā laikā... Ja brigādei noteikts dežūras laikā notvert vismaz 10 šmigotājus (no tiem vismaz pusi autovadītāju), un 20 ātrumpārkāpēju - tad tie arī ir jācenšas notvert. Pēc tam var arī iebraukt statoilā, apēst belašu un atpūsties.

289668. viesis 27.februāris 2013 14:49
0 0 Atbildēt

Ak, tad vispirms viens študents, tad tagad jau policijas virsnieks? :D

Kaut kā neiet kopā - no vienas puses humānāki un laiž ar brīdinājumiem, no otras - Plāns tomēr ir. Tad jau točno laikam poličiem patīk satiksmi regulēt un citus, tā teikt, zemās hierarhijas darbus darīt.

Ak jā, pie šī varētu uzdot jautājumu - kam tad īsti no tā Plāna ir labums? Tikai ierindas poličiem, kuriem it kā nav jāiet satiksmi regulēt. Vadībai, cik zināms, algas vai citi bonusi no tā nemainās...

289672. viesis 27.februāris 2013 20:20
0 0 Atbildēt

Kaut kā mēneša beigās parasti aktivizējas vairāk tā kā, ja ne sodu plāns tad kas tad dzen ārā?

289675. viesis 28.februāris 2013 10:15
0 0 Atbildēt

Kanibāl, tev ir konkrēti cipari, tu esi konkrēti skaitījis, cik aktivizējas vai kā? Tobiš, pēc kā tu nosaki, ka mēneša beigās vairāk aktivizējas?

289676. viesis 28.februāris 2013 11:15
0 0 Atbildēt

Izskatās,ka GB-12 ir svētdienas braucējs, vai arī auto izmanto reti. Citādi, būtu noteikti pamanījis, ka katra mēneša pēdējās dienās CP aktivitātes palielinās. Nemainīgi jau gadiem. Arī vakar, Viestura prospekts, |Mežaparks bija pārpildīts ar CP brigādēm, kas glūnēja no dažādiem pakšiem. Šodien no rīta jau braucot uz darbu,uz duntenes jau lika pūst trubā. Loģiski, šodien takš 28. februaris. Ne jau aiz lielas darba mīlestības tādas aktivitātes - loģiski, ka priekšniecība izdzen. Rīt jau atkal neviens CP ielās nebūs manāms.

289677. viesis 28.februāris 2013 11:45
0 0 Atbildēt

Viss atkarīgs no tā, ko tu sauc par svētdienas braucēju. 25-30 tūkstoši gadā, darba dienās vidēji 50-80 km dienā plus 300-400 brīvdienās skaitās svētdienas braukšana? Nu, var jau būt... ;)

Starp citu, šodien, braucot uz darbu, neredzēju nevienu CP ekipāžu... Arī vakar, braucot mājās... Tikai tik, cik regulēja krustojumus dēļ tās Kamerona vizītes... Pagājušajā svētdienā, kas teorētiski skaitās mēneša beigas jau, no Rīgas līdz Mērsragam un atpakaļ vienīgais, kas kaut ko kontrolēja, bija fotoradars Spuņciemā.

Tās jūsu sazvērestības teorijas, atklāti sakot, jau kļūst smieklīgas... :D

289678. viesis 1.marts 2013 8:06
0 0 Atbildēt

gābē ka tik noliegt jebko, ko citi apgalvo... :D

Par cepistu aktivitātes tēmu - ar visu to, cik maz braucu, otrdien liepājā ieraudzīju vienu cepistu ekipāžu fēnojam - laikam tas laiks jāskaita gados, kad pēdējoreiz šādu skatu redzēju - un zivtroniks te diez vai pie vainas būs bijis, jo liepājā tāds tak nebija. Fočētājs arī manā ciemā bija uzstutēts - tad nu redzot vēl cepistus liepājā, bija skaidrs ka pārmaiņas pēc var droši kruīzēt uz 120, nevis 95... :D

289679. viesis 1.marts 2013 8:30
0 0 Atbildēt

msh... es jau nenoliedzu, tikai prasu kādu pamatojumu... ;) ja tu tādu vari sniegt, laipni lūgts, bet līdz šim tie apgalvojumi par mistiskiem plāniem, aktivitātēm mēneša beigās un tml. ir vienkārši smieklīgi. Visi kaut ko no kaut kā ir dzirdējuši, bet pamatot neko neviens nevar.

289680. viesis 1.marts 2013 10:06
0 0 Atbildēt

GB12 - ieteiktu tev pārdomāt, vai ir vērts elpot. Gaisu tak arī neesi redzējis - tik vien kā zinātnieku stāstus saklausījies. Pamatojuma nav - nelieto! Dzīve kļūs skaistāka (citiem...) ;)

289681. viesis 1.marts 2013 10:23
0 0 Atbildēt

Kanibaals

Kaut kā mēneša beigās parasti aktivizējas vairāk tā kā, ja ne sodu

plāns tad kas tad dzen ārā?

----------------------------------

Vakar vakarā par šito tēmu drusku papļāpājām ar manas sievas priekšnieka

dēlu, viņši tāds paaugsta ranga ceļaments, tiesa nedarbojas ceļu patrulēšanā, bet citā jomā. Nu, viņš saka , ka vēl pēc 2000. gada esot darbojusies PSRS

laikos ierastā sistēma, kad inspektora darbu vērtēja pēc sastādīto protokolu skaita, no kuriem zināmam procentam bija jābūt "maksas". Starp citu, šādu

sistēmu neizgudroja PSRS :-) Nu jau vairākus gadus CP inspektoru darbu

vērtē pēc principa "nobrauktie km / sastādītie protokoli", kur "maksas" pakalpojumiem ir otršķirīga nozīme. Turklāt visi policijas braucamrīki ir

aprīkoti ar GPS iekārtām un priekšniecībai kaut izlases veidā nav problēmu

apskatīties, brauc vai stāv, ja stāv, kur stāv, cik ilgi stāv, pēc maiņas beigām

var salīdzināt ar ceļamenta atskaiti - kāpēc tur un tur stāvējis, ko darījis un ko izdarījis. Tīri par soda naudām interese esot pamaza, jo jau iekšlietu ministrs, kurš bija pirms "azbesta vecenes Lindas" (kurš tas bija?), bija izdevis rīkojumu, ka soda naudas ieskaitāmas pa taisno budžetā, no kura atkal izdala (vai neizdala!) naudu IeM un attiecīgi tālāk CP. Mēneša un kvartāla beigās visi metas uzlabot savu statistiku, lai nebūtu tā, ka km normu nobraucis, degvielas limitu iztērējis , bet atskaitēs ne vella nav un nekādi protokoli arī nav ienākuši, ne "maksas", ne brīdinājumu. Tā ka laiki palēnām, bet mainās :-)

289683. viesis 1.marts 2013 12:12
0 0 Atbildēt

aansi, tavs komentārs bija tiešām dīvains, lai neteiktu vairāk... atradis, ar ko salīdzināt - reāli novērojamas un pierādītas, kā arī pamatotas lietas ar mītiem un komiksiem. Varbūt sākt arī runāt par citplanētiešu iebrukumiem, evolūciju no pērtiķa uz cilvēku, iluminātu ietekmi kā esošām lietām (tas nekas, ka tās nav pierādītas), un, ja tu tām netici vai neesi atradis pamatojumu, tad neelpo, jo gaisu taču neesi redzējis... :D Dīvaina tā tava loģika.

289684. viesis 1.marts 2013 13:13
0 0 Atbildēt

visnotaļ piekrītu Crankshaft minētajam viedoklim par CP darbību un "plāniem". Tā tas viss arī varētu būt. Brīnos, kā mūsu aktīvie žurnaļugas nav šis lietas izpētījuši un publicējuši VZ ? Bet, realitāte ir realitāte. Šorīt man krusttdēls izstāstīja, ka vakar pērnavenē CP viņam uzrakstījuši protokolu par braukšanu "bez jostām" ar sodu 2 ls...Viņi īpaši akcentējuši, ka protokols formēts "tikai un vienīgi" tāpēc, lai viņiem būtu kāds "bumāgs"....

289685. viesis 1.marts 2013 13:37
0 0 Atbildēt

Jā, un tas, protams, ja vien tas tā bija (kas gan ir diezgan apšaubāms, zinot, kā vaģilas dēļ aizvainojumiem pret CP mēdz visādus tekstus piedomāt, ko šamie it kā teikuši), tas bija tāpēc, ka ir mēneša beigas mazliet pietrūka līdz Plānam... :D

Bet vispār, IV, kaut kā interesanti, baigi daudzi tev stāsta par Plāniem - tad kaut kāds students, kurš piestrādājot CP, tad kaut kāds augstāka ranga, tad radinieks. Interesanti, kurš būs nākamais?

289687. viesis 1.marts 2013 14:04
0 0 Atbildēt

GB12 - tev ir diezgan dīvaina uztvere, ja reiz nespēj saprast salīdzinājumu. Vai TU esi spējis ieraudzīt, novērot un pierādīt gaisu? Nē! Tikai tici tam, ko tev stāsta citi. Un tieši tikpat neargumentēti kādam citam jautājumam izlem neticēt.

289689. viesis 1.marts 2013 14:31
0 0 Atbildēt

Ansi, es salīdzinājumu sapratu, tikai norādu uz to, ka tas ir absolūti nekorekts un pat muļķīgs. Pirmkārt, jau tāpēc, ka "gaisu" (protams, te varētu sākt ar jautājumu, ko tu saproti ar jēdzienu - gaiss, bet, nu, nojaušot, ko tu ar to domā, varam turpināt pieturēties pie primitīvās sapratnes par šo) ir iespējams novērot, ieraudzīt un pierādīt. Un to, starp citu, dara un rāda jau pamatskolā - bioloģijā, ķīmijā, fizikā u.c. mācībās. Un ne tikai stāsta, bet ar speciālu aparatūru arī parāda. Un ne tikai parāda, bet katrs cilvēks to jūt. Ja tu uzskati, ka jēdziens "redzēt vai novērot" beidzas ar to, ko tu vari redzēt ar acīm vai dzirdēt ar ausīm, atvaino, bet tev būtu pēdējais laiks iet vērleiz pasēdēt skolas solā, ja tu to vispār esi darījis. Otrkārt, tad man tiešām jājautā, kur ir tā robeža, kad kāda stāstītajam var ticēt vai tomēr nevar, jo pēc tavas loģikas sanāk, ka man būtu kaut kam jātic tikai tāpēc, ka kāds man saka, ka "tā ir". Pofig, ka tas iet pretī loģikai, pieredzei un arī tiem, kas saka, pie tam, oficiāli, ka tā nav. Nu, kaut vai šajā gadījumā - ir vesels bariņš interneta tukšmuldētāju, ikdienas viesi, kurš savu nekompetenci par dažādiem jautājumiem te jau vairākkārt ir parādījis, ieskaitot, plus vēl daži, kuri ar putām uz lūpām apgalvo, ka esot kaut kāds Plāns. Tajā pašā laikā veselais saprāts, loģika, paša un tuvinieku novērojumi/pieredze plus amatpersonu teiktais (neapgalvoju, ka amatpersonām vienmēr ir jātic) saka, ka tādi Plāni, nu, vismaz tādā izpratnē, kā to šeit mēdz pasniegt, tomēr nav. Tagad, lūdzu, nosauc, Ansi, man kaut vienu saprātīgu iemeslu, kāpēc lai es ticētu pirmajam "tā ir", nevis otrajam "tā nav"?

289690. viesis 1.marts 2013 14:31
0 0 Atbildēt

aansiit, es ticu sev un tam, ko es redzu. Un redzu es to,ka nekādas izmaiņas uz mēneša beigām nav.

289693. viesis 1.marts 2013 19:47
0 0 Atbildēt

Dekster, nezinu, kur esi skatijies, bet izmainas ir visai pamanamas. Protams, ka tas nav nepieciesamas, ja CP ir veiksmigi rakstijusi protokolus visu menesi. Un pats esmu dabujis protokolu par neesosiem dokumentiem - CP ta ari pateica, ka nevar mani palaist tapat vien, jo vinam ir vajadzigs protokols kaut par tiem pasiem 2Ls.

289713. viesis 4.marts 2013 11:17
0 0 Atbildēt

Joprojām nesaprotu, kāpēc dažiem jaunās paaudzes "spečukiem"ir jāapstrīd lietas, kas sabiedrībai kopumā zināmas jau vismaaz 50 gadus....? Ja ir vēlme tēlot advokatus kaut kā aizstāvēt CP darbību, tas jādara pieņemamā un saprotamā formatā.

289714. viesis 4.marts 2013 12:21
0 0 Atbildēt

Iemesli, kas nāk galvā uz sitiena, varētu būt 4 (bet gan jau, ka vēl kāds ir):

1. Ir "spečuki", kas joprojām ir iesprūduši padomju vai vismaz 90. gadu domāšanā un uzskata, ka kopš tiem laikiem nekas nav mainījies;

2. Šīs "visai sabiedrībia 50 gadus zināmās lietas" šodien iet pretī loģikai, veselajam saprātam, faktiem un pieredzei;

3. DAudzas no šīm visai sabiedrībai zināmajām lietām ir mīti un kaut kur tirgū no vienas tantes saklausītas basņas;

4. Šo lietu aktīvākie apoloģēti ne vienu reizi vien ir pierādījuši savu nezināšanu, nesapratni, informācijas trūkumu utt.

Bet patiesībā ir tā - ja ir vēlme tēlot prokurorus un apsūdzēt CP, tad arī tas ir jādara pieņemamā un saprotamā formātā (lai nu kas ar to bija domāts)... Lai nu kā, varētu sākt ar kādiem reāliem pamatojumiem, izņemot "man viens študents teica"

289715. viesis 4.marts 2013 16:33
0 0 Atbildēt

GB12 :)

Ja, baigais speciālists tas IV, kuram viss jau 50 gadus ''zimāms'' :D

289731. viesis 5.marts 2013 14:36
0 0 Atbildēt

Nu jau puslīdz droši varam secināt, ka GB12 ir no CP aprindām. Un Deksters viņa rokaspuisis...!? Ko nu ?

289735. viesis 5.marts 2013 16:58
0 0 Atbildēt

Aber protams... :D Tu vēl par to šaubījies? :D Bet kā tu uzminēji?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Volvo izlaidis pēdējo eksemplāru ar dīzeļdzinēju 19

Zilās krāsas XC90, kas 2024. gada 27. martā noripoja no rūpnīcas konveijera Gēteborgā, kļuvis par pēdējo zviedru markas vieglo automašīnu, kurai iebūvēts dīzeļdzinējs. Lasīt vairāk

 

Nepilni 123 000 eiro – Mercedes prezentējis G-klases modernizēto modeli (+ FOTO) 4

G-klases 45 gadus ilgā vēsture turpinās. Cenas sākas no atzīmes 122 808 eiro, AMG modelis varētu maksāt nepilnus 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Mercedes-AMG GT tagad arī četrcilindru motora versijā (+ FOTO) 3

Divvietīgajai kupejai arī šādā versijā jaudas netrūks. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti