Ne tikai lāstekas... 10

 
6.marts 2013 11:07

Bērna zīmējumi uz auto durvīm, uz motora pārsega sviestas jēlas olas, strīdā par vietu autostāvvietā sadauzīts automašīnas logs – tie ir tikai daži no gadījumiem, ko 2012. gadā izvērtējuši AAS Baltijas Apdrošināšanas Nams KASKO atlīdzības speciālisti.

Kopumā apdrošinātājs pērn saņēmis vairāk nekā 3000 KASKO atlīdzības pieteikumu, no kuriem trešo personu netīša vai ļaunprātīga rīcība bija otrs biežākais veids, kā automašīnām tika radīti bojājumi (22% no visiem pieteikumiem).
„Apskatot tieši trešo personu radītos bojājumus automašīnām, visbiežāk izplatīti ir gadījumi, kad automašīnas tiek noskrāpētas vai iebuktētas autostāvvietās un brauktuvju malās. Tomēr ik gadu saņemam arī tādus atlīdzības pieteikumus, kas pārsteidz pat pieredzes bagātākos apdrošināšanas speciālistus,” informē Uģis Ieviņš, AAS Baltijas Apdrošināšanas Nams valdes loceklis.
„Dažas no 2012. gadā iesniegtajos atlīdzības pieteikumos izklāstītajām situācijām līdzinās Holivudas cienīgiem spriedzes filmu sižetiem. Piemēram, kādam automašīnas īpašniekam apstāšanās lielveikala autostāvvietā izvērtās par nervus kutinošu situāciju, jo kāds cits autovadītājs uzskatīja, ka brīvā vieta ir paredzēta viņa automašīnai. Savu neapmierinātību kareivīgi noskaņotais vīrietis pauda, dauzot klienta automašīnas motora pārsegu un logu. Situāciju vēl pārsteidzošāku padarījis fakts, ka bojājumi automašīnai radīti, sitot ar ieroci,” stāsta Uģis Ieviņš.
Nereti automašīnas tiek bojātas arī ģimenes locekļu nevērīgas rīcības dēļ. Pērn reģistrēts gadījums, kad kāds bērns, labu gribēdams, izdaiļojis savu vecāku automašīnu, uz auto durvīm ar akmeni ieskrāpējot zīmējumus. Kādam citam Baltijas Apdrošināšanas Nams klientam strīds ar draudzeni beidzās ar autoavāriju, jo strīda karstumā autovadītājam blakus sēdošā draudzene parāvusi automašīnas stūri, kā rezultātā automašīna nobraukusi no ceļa.
Sākoties pavasara sezonai, automašīnu īpašniekiem jāuzmanās ne tikai no krītošām lāstekām, bet arī no krītošiem priekšmetiem no daudzdzīvokļu ēku logiem. „Veicot spodrības darbus pavasarī, kādai sievietei no rokām izkrita logu mazgājamā birste, kas neveiksmīgas sakritības rezultātā piezemējās tieši uz kaimiņa automašīnas jumta,” vēl vienu gadījumu atminas Uģis Ieviņš.
Kā liecina Baltijas Apdrošināšanas Nams KASKO atlīdzības pieteikumu 2012. gadā analīze, automašīnas visbiežāk tiek bojātas ceļu satiksmes negadījumos (77%) un trešo personu prettiesiskas rīcības rezultātā (22%). Automašīnu aizdegšanās, zādzības un dabas stihiju radīti bojājumi pagājušajā gadā kopā sastādīja 1% no visa KASKO atlīdzību pieteikumu skaita.
Par AAS Baltijas Apdrošināšanas Nams
Apdrošināšanas akciju sabiedrība Baltijas Apdrošināšanas Nams ir dibināta 2000. gadā. Tās akcionārs ir holdinga sabiedrība BAN Holdings, kuras īpašnieki ir starptautiskā investīciju sabiedrība Amber Trust II S.C.A. (49% kapitāla daļu) un Baltijas Apdrošināšanas Nams padomes priekšsēdētājs Ēriks Teilāns (51% kapitāla daļu). Baltijas Apdrošināšanas Nams ir vienīgais apdrošinātājs Latvijā, kas piedāvā vienā piegājienā pilnībā noformēt KASKO polisi internetā. Plašāka informācija par AAS Baltijas Apdrošināšanas Nams: www.ban.lv
 

 
Visi komentāri
 
289746. viesis 6.marts 2013 11:24
0 0 Atbildēt

Bet kā ar peļņu? Gads noslēgts ar peļņu vai zaudējumiem?

Vispār dīvaini, nozarei kopumā zaudējumi, bet katrs atsevišķš drošinātājs strādā plusos.

Elektroapgādē tas būtu tā - apakštacija atslēgta, bet mājās gaisma ir.

289747. viesis 6.marts 2013 11:37
0 0 Atbildēt

289746... ja tu arī kaut ko saprastu no tā, ko raksti, tad varbūt būtu pamanījis, ka ar "zaudējumi nozarei" pārsvarā ir domāts "zaudējumi OCTA nozarei". Vai arī tu vari parādīt kādu avotu, kur ir minēts, ka apdrošināšana kopā strādā ar zaudējumiem? Ja vari, tiec velkomēts to darīt. Otrkārt, katrs apdrošinātājs nestrādā ar peļņu. Palasi pats kaut vai to pašu Dienas Biznesu, kur regulāri tiek publicēti raksti par apdrošinātāju bilancēm. Pēdējie raksti, piemēram, saka, ka BTA, If, Gjensidige strādā ar peļņām, Balva, Balta ar zaudējumiem. No tā arī veidojas apdrošinātāju kopējā bilance.

289748. viesis 6.marts 2013 11:46
0 0 Atbildēt

Tad sanāk, ka apakštacija ir atslēgta, mājā gaisma deg, bet vienā istabā ir parāds un tur nedeg?

289749. viesis 6.marts 2013 12:03
0 0 Atbildēt

Kāpēc apakšstacija atslēgta?

289750. viesis 6.marts 2013 12:54
0 0 Atbildēt

Nav jēga anonīmiem pajoļiem ko skaidrot.

289752. viesis 6.marts 2013 13:20
0 0 Atbildēt

Apakštacija ir atslēgta, jo nozarei ir zaudējumi. Pie kam tik lieli, ka cita veida apdirsināšana tos nevar nosegt.

289753. viesis 6.marts 2013 14:19
0 0 Atbildēt

289746, 289748, 289752... no kurienes tu rāvi, ka nevar nosegt? Tev ir kādi konkrēti avoti vai tu, līdzīgi kā pirmais un ikdienas viesis - ka tik kaut ko uzrakstīt, tas nekas, ka sajēgas, ko, īsti nav?

289756. viesis 6.marts 2013 19:04
0 0 Atbildēt

Ja varētu nosegt, tad nepīkstētu...

Vispār OCTAs ir kautkas līdzīgs obligātajam elektroenerģijas iepirkumam par 2, 3 un 4-kāršo tarifu. Tur vienkārši nevar būt mīnusi...

289759. viesis 6.marts 2013 19:27
0 0 Atbildēt

Bet tu man tā arī neesi parādījis, kurš pīkst. Te vairāk izskatās, ka pīksti tu. Pie tam, par lietām, no kurām tev nekādas sajēgas nav.

289765. viesis 7.marts 2013 11:14
0 0 Atbildēt

Pīkst, pīkst. Viss ir slikti.

Ja lohiem nebūtu octa, tad viņi regulāri raudātu begodīļu asaras.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti