Celu policijas ***** pie Preses nama 117

 
7.aprīlis 2003 0:38

Lasītājs: Gribēju informēt par Ceļu policijas darbinieku ****** "izdarīšanos" pie Preses nama Balasta dambī. Pirms neilga laika šeit notika vairāku (šķiet 5 - 7 cilv.) Ceļu policijas darbinieku "uzlidojums" vārda tiešā nozīmē...

Uzlidojuma rezultats - visas automasinas ("uz aci" vertejot apm. 30), kas novietotas Balasta dambi perpendikulari ietvei iepretim Preses namam, pec kartas tika aplimetas ar soda kvitim jeb t.s. plaksteriem, savukart pasi policisti - aizlaidusies. 

Ka sapratu no daziem cietusajiem (citadi nenosauksi) vaditajiem, sods uzlikts par to, ka automasina atrodas nevis paraleli ietvei, bet gan perpendikulari, un  soda apmers - 7 lati.
O.K., it ka formali pec noteikumiem Celu policijai taisniba - ja zime neaizliedz masinu novietot, bet nav noradits, ka ta novietojama, tad ir jaliek paraleli ietvei (un brauktuvei). Bet...

Pirmkart, automasinas Balasta dambi pie Preses nama tradicionali tiek novietotas perpendikulari ietvei JAU VISMAZ 10 - 15 GADU - tas lauj novietot daudz vairak automasinu, un vietu stavvieta tapat vienmer ir katastrofali pietrucis. 
Jajauta, kur centigie policisti bija visu so laiku?! Un kapec bija jaizvelas sada cuciga metode - ierasties pasa darba dienas karstuma, kad seit ir visvairak automasinu, fiksi izlimet plaksterus un vienkarsi aizlaisties?! Kapec, piemeram, nevareja agrak no rita uzlikt zimi, kas norada apstasanas noteikumus, sagaidit pirmos vaditajus un korekti iepazistinat ar situaciju? Rodas iespaids, ka policijai peksni radusies vajadziba operativi papildinat budzetu, un te nu bija ista vieta, kur uzreiz paris minutes saraust paris simtinjus - (parakinasim, cik sanak 30x7 Ls). Nu ja, CP kau reti izcelas ar korektumu. 

Piebildisu, ka satiksmi perpendikulari stavosas masinas nekad nav traucejusas - Balasta dambis ir plats ka Brivibas iela, un transporta kustiba seit ir minimala.

Diemzel nepaguvu ieverot Celu policijas automasinu numurus, jo pa gabalu redzeju tikai procesa beigas, bet ar lietas butibu iepazinos no kolegu stastijuma. Varbut kads no CP vadibas, kas so tapat varbut lasa, varetu pakomentet - domaju, butu interesantyi zinat, kapec policijai si stavvieta kluva tik aktuala tiesi sodien, nevis vakar vai jebkura cita diena 10 - 15 gadu laika?

Andelmanis,
iAuto lasitajs

 
Visi komentāri
 
73605. viesis 4.aprīlis 2003 18:15
0 0 Atbildēt

Ātri izpildīja dienas plānu-atlika gan laiks gan degviela privātajām darīšanām!

POLICISTS-tā nav profesija-tas ir dzīves veids!

73612. viesis 4.aprīlis 2003 19:17
0 0 Atbildēt

pilnigi piekritu autoram! kartdja cp cuciba!

73616. viesis 4.aprīlis 2003 23:02
0 0 Atbildēt

Ja kas, tad plāksterus līmē nevis CPisti bet gan PPisti. Pret pēdējiem neslēpju palielu necieņu.

Egils

73623. viesis 5.aprīlis 2003 0:21
0 0 Atbildēt

Andelmani! Uz 100% piekritu Tev un neatbalstu policijas ricibas! Diemzel, mums Latvija policijas darbibai nevis preventivs raksturs, bet nezeliga sodisana. "To serve and to protect" ir valstis, kur ciena cilvekus. Pie mums policisti iedzivotajus neciena. Taja pasa laika mes no saviem nodokliem maksajam viniem "godigi" un "pratigi" nopelnitas algas. Bet vinji mus par to izdraz. Tas nav tikai mans viedoklis. Ta uzskata VISI man pazistamie cilveki!

73627. viesis 5.aprīlis 2003 6:19
0 0 Atbildēt

O GOL Nu ko te ,,lauzt skeepu,,!Celju policijai nav vajadziiga kaartiiba!Vinjiem irVITAALI vajadziigi paarkaapumi.Ja to nav,tad tie ir JAAATROD,vai pat jaaizdomaa!

73642. viesis 5.aprīlis 2003 14:31
0 0 Atbildēt

Vakar visi nadzigi slavejam celju policistu Olegu, kurs izglaba kanala slikstoshu zenu. Shodien visi lamajas par galvaspilsetas idiotu izdaribam. Piedod Oleg, protu novertet tavu veikumu, bet ta vien skiet, ka Latvija policija kaa suga ir radita tikai lai taisitu suudus. Nu piekritisiet tacu, ka vairak tiek dzirdets ka apkodies ments slaana bomzus, ieverojami paarkaapj atlauto brauksanas atrumu, nelikumigi izmanto dienesta ieroci utt., neka izdara kaut ko sabiedribas un valsts laba. Pauti jus esat, krukji..

73659. viesis 6.aprīlis 2003 8:34
0 0 Atbildēt

Shitie komentaari ir par traku. Pareizi dara, ka liimee, kaada starpiiba, Riigas centrs vai nomale. Neviens neliedza organizeet ziimes uzstaadiishanu.

73665. viesis 6.aprīlis 2003 10:53
0 0 Atbildēt

Kā prese pret Ceļu policiju, tā CP pret presi! Atbalstu CP, malači! VZ redaktoram uz pieres vajag uzlīmēt!

73666. viesis 6.aprīlis 2003 11:45
0 0 Atbildēt

izskataas,ka shiem tieshaam kaads plaans uzlikts,jo shajaas peedeejaas dienaas lapinjas tiek saliimeetas arii citaas ieprieksh neaiztiktaas vietaas

73669. viesis 6.aprīlis 2003 15:02
0 0 Atbildēt

a ziime tur bija kaa jaanovieto auto? ja nebija, tad pashlji vinji *******!

73673. viesis 6.aprīlis 2003 21:23
0 0 Atbildēt

Nu varu vienigais piebilst, ka tiem idiotiem,kuri nezin celu satiksmes noteikumus,kuros uz papira ir uzrakstits,ka janovieto auto stavesanai,laikam pat policista pateiktais pirmoreiz neaizies lidz smadzenem!

Parasts autovaditajs.

73678. viesis 7.aprīlis 2003 3:50
0 0 Atbildēt

Nu, lai gan CP-us neesmu aizstāvējis, manuprāt viņiem ir 100% taisnība. Nu un, ka te kāds 27 gadu liek mašīnas krusteniski vai kā savādāk?! Tur jau ir tas cilvēka pakaļdarīšanas instints - pirmais kā nolika perpendikulāri ietvei, tā arī pārējie samočīja savus autiņus.

73680. viesis 7.aprīlis 2003 8:50
0 0 Atbildēt

Atradušās svētās govis!Jūs varēsiet novietot savus autiņus kur pagadās,braukt kā iepatīkās,un Jūs visur un vienmēr būsiet tie pareizie,bet CP tie sliktie,kad jums kungiem,var atļauties aizrādīt,vai nedod dievs uzlikt sodu.

73684. viesis 7.aprīlis 2003 9:02
0 0 Atbildēt

Pie preses nama jau sen vajag ieviest kārtību, tur ir pilnīga anarhija ar auto stāvēšanu. Pārāk daudz auto? A cik krānu brauc uz darbu ar mašīnu pāris kilometrus, lai arī sab. transports iet ik pa pāris minūtēm - jo nepatīk, ka trolejbusā sīkie ar somām spaidās un tamlīdzīgi.

73685. viesis 7.aprīlis 2003 9:03
0 0 Atbildēt

Mjaaa... Citur pasaulee gan uzskata ka ir jaaizpilda noteikumu un, ja tos neieveerojiet ir jaareekinaas ar sodu. Pie mums vienmeer buus vainiigi policisti, ka no riita ar ziediem nesagaidiija un noteikumus neatgaadinaaja, tiesa (ja esi lietu zaudeejis) utt. Ir jau tiesham probleemaatiski gadiijumi un policijas visatlautiiba dazhkaart, bet shajaa raksta tikai dusmas ka tika piekerti. Ierosiniet uzlik6t tai stavvietaa atbilstoshu ziimi un miers!

73695. viesis 7.aprīlis 2003 9:19
0 0 Atbildēt

Pēdējais laiks būtu šiem anonīmajiem viesiem atklāt savas personības, jo sāk rasties aizdomas ka tie ir maskējušies ******* i policaji.

73698. viesis 7.aprīlis 2003 9:32
0 0 Atbildēt

budzetu vinjiem tosc laikam vajag papildinaat, blje sukas man vakar ieliimeeja plaaksteri uz avotu ielas vietaa kur var parkoties uz trotuaara vieniigi 10.min. labi staaveeju es tur krietni ielgaak, tachu sveetdienas dienaa shaubos vai ir shausmiigi daudz gribetaaju staveet uz avotu ielas. interesanti vai vinji 10 min staveeja pie mashiinas vai uzreiz uzkljepiija.

73701. viesis 7.aprīlis 2003 9:36
0 0 Atbildēt

Man ir lielas aizdomas, ka tur var mašīnas novietot arī perpendikulāri, jo ar likumu ir noteikts, ka ir jāparkojas paralēli ielai, ja nav paskaidrojošo zīmju, bet drīkst parkoties arī slīpi, ja tas netraucē satiksmei, man vismaz tā mācīja autoskolā.

73704. viesis 7.aprīlis 2003 9:39
0 0 Atbildēt

Labrit, tauta! Iespeejams, mazliet nokludijos, jo tie cibriki dzeltenajas vestes vareja buut arii PP, ne tikai CP. Tiem kaarklu policistiem, kas te komentaaros atbalsta so policijas ricibu kaa godpratigu, ierosinu kaut reizi dziivee nobraukt pa Balasta dambi un palukoties, cik "loti" taas masinas, kas staav gar ielu, kaadam "traucee", toties tiek ieekonometas apm. 15 - 20 automasinu staavvietas. F..ck taadu policijas izriiciibu, citu vaardu nav.

73706. viesis 7.aprīlis 2003 9:41
0 0 Atbildēt

Sorry, bet tie autiņi tur TRAUCĒ to pašu nelielo satiksmi. Ielas otrā pusē arī stāv auto, kā rezultāta, samainīties ar pretimbraucošo auto ir apgrūtinoši, ja tie nav divi poļu fiati. A tur tagad gan samagie uz "jauncelti" braukā, gan uz ķīpsalas būvveikalu. Pats mēdzu braukā ar busiņu , kas paltāks par standartauto, un tad nu izjūtu neērtības, ko sagādā šī 15 gadu tradīcija.... Mums jau tauta spēj domāt tikai par sev izdevīgām tradīcijām un nevar padomāt bikiņ tālāk par savu deguna galu.

no otras puses, ja ir tāda tradīcija, varēja uzstādīt attiecīgas zīmes.

no trēšās puses- tradīcija ir ņemta vērā un sods ir 7,- Ls, nevis 10,- Ls, kā parasti.

73707. viesis 7.aprīlis 2003 9:45
0 0 Atbildēt

Laimīgie, pa lēto tikāt cauri! Tikai 7 lati, man un vēl kādiem 30 janvārī taisni par tādu pat pārkāpumu pie Narbutas mēbeļu veikala Pašvaldības CP-isti salīmēja 10 latu plāksterus. Lūdzu viņiem (rakstiski) samazināt sodu, bet nekā ...

73709. viesis 7.aprīlis 2003 9:46
0 0 Atbildēt

Wampirius, vieniigaa vieta, kur gruuti izbraukt, ir saurais "pudeles kakls" tiesi pie ielas liikuma (pie jaunceltnes). Bet ne jau tos autinjus sodiija, kas tur gar abaam ielas maaam salikusies - sodiija tos, kas staav taalaak, kur iela ir plataaka.

73711. viesis 7.aprīlis 2003 9:49
0 0 Atbildēt

Paražu tiesība :)

73712. viesis 7.aprīlis 2003 9:56
0 0 Atbildēt

Andelmanis,

Da tāpat tur nevar normāli braukt, tur laiku-pa laikam kāds izdomā atpakaļgaitā "izparkoties", un aizmirst paskatīties... nu bardaks tur ir konkrēts. Protams, izbraukt jau tur var un sastrēgumu arī nav, bet jāatzīst, ka tas apgrūtina satiksmi. Ja visi auto būtu novietoti paralēli ielai, kā paredzēts (jeb būtu paredzēts un nodrošināta vieta stāvēšanai perpendikulāri), tad šāda apgrūtinājuma nebūtu.

Piekrītu, ka tur tie auto traucē mazāk, kā veikalnieku preču vadātāji uz centra ielām, taču likums ir likums...

73716. viesis 7.aprīlis 2003 10:10
0 0 Atbildēt

Andelmani, nebrauc virsuu CeePisteim. Ja pashi preses nama iemiitnieki ir lohi, kuri 10-15 gadu laikaa nespeej ar RD satiksmes departamentu sakaartot sho jautaajumu lai shajaa vietaa izmaina auto parkoshanaas kaartiibu, nefig braukt virsuu parastajiem CeePistiem vai PeePistiem, par to, ka shie ir spiesti pildiit savus tieshos darba pienaakumus. Un neba jau tos 7 Ls vinji iebaazushi savaas kabataas. Starp citu, dzirdeeju, ka CeePistiem atkal atnjemti radari - ko, atkal saaksies bespredels ar aatrumu uc Riigas ielaam ? Izskataas, ka autovadiitaaja vieniigais bieds uz celja ir CeePista radars un zizlis. Tad kad izmainiisies autovadiitaaju kultuura un apzinja - tad arii nebuus taadu kurjozu gadiijumu kaa shis, kad parkaapeejs juutas aizvainots, jo redzies 10 gadus ir paarkaapis un nekad netika sodiits, bet vienaa diena - sheku reku, vinju atljaavaas sodiit...

73719. viesis 7.aprīlis 2003 10:12
0 0 Atbildēt

To S1.

Man arī :). Es tos ********* ierubīšu tiesā!

73721. viesis 7.aprīlis 2003 10:14
0 0 Atbildēt

milcija pareizi visu izdariija

73722. viesis 7.aprīlis 2003 10:20
0 0 Atbildēt

To s1

Toč sukas, es tur nodzīvoju vairāk kā 2 gadus un nekad nevienam tur netrauceeju. Vakar biju piebraucis ... skatos, džekiem svētdienā jāpilda plāns. Gribas pateikt vienu b... Nu kam svētdienas dienā tur kāds traucē. Es saprotu darbadienās, centrā, ja veidojas sastrēgumi... Tā toč ir maksimāla pieksīšanās. Es tos izdražīšu tā, ka viņi man turpmāk riteņus mašīnai laizīs

73725. viesis 7.aprīlis 2003 10:32
0 0 Atbildēt

DeaDMoroZZZ

Ko Tu tur filozofē par radariem un autobraucēju kultūru. Manis pēc tie ar radariem var stāvēt uz katra stūra vai vispār nestāvēt. Es ātrumu nepārsniedzu. Pretīgāk ir tad, ja CP sāk meklēt pārkāpumus tur, kur viņu nemaz nav... un atrod. Kaut kā jau vajag kompensēt to trūkumu, ka izsalkušajam CP, kuram arī gribas maizīti ar sviestu un desiņu, svētdienā neiedeva radaru!!!

73727. viesis 7.aprīlis 2003 10:37
0 0 Atbildēt

Axels, a tev , veciit, neliekas, ka attaisnojums tipa "ble, es nah 15 gadus paarkaapju tur, tajaa vietaa, un neviens suka mani neatljaavaas liidz shim sodiit, bet te abarzeli sukas - njem un soda" Tev neshkjit, ka pashim autovadiitaajiem jaaiemaaciaas atpaziit paarkaapumu no nepaarkaapuma un jaaiemaacaas cieniit un ieveerot noteikumus un likumus un ja sakatiis tajos kaadas nepilniibas - aatieciigi riikoteis, neviis brutaali tos paarkaapjot, peec tam vienkaarshi ******* kaadam virsuu (shajaa gadiijumaa CeePistiem vai PeePisitem).

73730. viesis 7.aprīlis 2003 10:45
0 0 Atbildēt

p_i_d_e_r_a_s_i :)

73732. viesis 7.aprīlis 2003 10:47
0 0 Atbildēt

to axels: es tagad nezinu ko dariit iet dir.sties vai samaksaat to chirku un likties mieraa. blje neticu ka vinji 10 min pie autinja staaveeja, jo preteejaa gadijumaa vinji nevar pieradiit ka es tur staavu ilgaak par 10 min.

73737. viesis 7.aprīlis 2003 11:00
0 0 Atbildēt

Bezpredjels, kas vilcies to 10-15 gadu garumaa beidzot tiek piegriezts! Super! Ja jau taadi gudrinieki ir, tad ziimi jau toč ar smuku plaaksniiti vareeja iespraust....

A ko ments? Ments tikai dara... nu protams tik cik smadzenes atljauj! A juus ko? Smadzenes ar pa iisu, ja meetaa mashiinas ne pa teemai...

73742. viesis 7.aprīlis 2003 11:25
0 0 Atbildēt

Nu, dzeki, sito es negaidiiju... Lielais "paldies" par "atbalstu"! Interesanti zinaat, vai juus komentaarus seit rakstaat, teerpusies pilnaa formas teerpaa ar visaam dzeltenajaam vesteem muguraa? Vai nav laiks doties patruljaa? Starp citu, sodien atkal pie Preses nama drosi var iekaseet!

73743. viesis 7.aprīlis 2003 11:32
0 0 Atbildēt

DeaDMoroZZZ 07.04.2003 10:37

Es saprotu Tavu sašutumu. Tikai nelaime ir tā, ka lielus un nozīmīgus pārkāpumus mūsu CP neredz un NEGRIB redzēt. Bet pret sīkiem un nenozīmīgiem pārkāpumiem vēršas ar vislielāko likuma bardzību. Paskaties kāds bezpridels notiek centrā ar melniem meršiem un Lexusiem, CP viss pie vienas vietas. Viņi labāk aizbrauks pie preses nama vai Avotu 73, kur pārkāpums ir formāls, pie tam Avotu 73 svētdienas dienā un ierubīs visiem maksimālo. Paskai, kāpēc brīdinājuma pēc nevarēja visiem uzlīmēt sodu Ls1. Ja stāv arī nākamjā dienā, tad OK - liec tos 10. Varu derēt, ka kārtība jau būtu pēc pirmā brīdinājuma.

Šādu CP nekad nevien necienīs. NEKAD. Es ar baudu gaidu jūliju vai jūniju, kad spēkā stāsies Adm proc. likums :) Mentiem tad būs ČAU :)

73744. viesis 7.aprīlis 2003 11:35
0 0 Atbildēt

To s1.

Es iešu. Un kā vēl iešu! Šī cāļsmadzeņu patvaļa man ir pieriebusies.

73745. viesis 7.aprīlis 2003 11:36
0 0 Atbildēt

blje mani vakar reaali tas chiriks izbesiija, goda vaards *******asi, buutu zem ziimes zimes nolicis tad ok pac vainiigs, bet klusaa nomaljaa vitaa, bljeg un uzlime chiriku, sukas

73746. viesis 7.aprīlis 2003 11:37
0 0 Atbildēt

axels a kur jaaiet, tev arii uzlimeeja??? neko jau nevaraas izdariit, ments pateiks ka staveeja 10 min pie autinja un viss

73748. viesis 7.aprīlis 2003 11:43
0 0 Atbildēt

Auto vaditaji nobrauciet garam ,ka ceļu satiksmes noteikumus neievero Stabu iela kur sež cp vadiba.Turpat us ietvem stav auto mašinas.Un pat reizem trafaretas Policijas automašinas.

73750. viesis 7.aprīlis 2003 11:49
0 0 Atbildēt

nevis reizeem bet regulaari...

73754. viesis 7.aprīlis 2003 12:02
0 0 Atbildēt

Laikam pašam raksta autoram arī plāksteris bijis uzlīmēts, bet par to ne vārda...

Smiekli nāk! Lai tik līmē (varbūt ne šajā gadījumā, bet vispār NOTEIKTI!)

73759. viesis 7.aprīlis 2003 12:14
0 0 Atbildēt

viesi 12.02., kluudies - manejam auto plaaksteri neuzliimeeja, jo tas staav citaa vietaa. Skiet, tev laikam gruuti saprast, ka kaads var ieraudziit nejeedziibu arii tad, ja pats personiski nav tajaa iesaistiits un cietis.

73762. viesis 7.aprīlis 2003 12:18
0 0 Atbildēt

Domaju ka tas bija Pashvaldibas Policijas "bulku vaagjis" kursh ari pie Spices dienas laikaa apliimeja ar saviem meesliem logus pirceju autinjiem.

Man netika, jo nu nelieku nekad aizligtas vietas, vai aplami..

Bet ja nu butu ticis pie plakstera pie Spices - es uzstaditu ultimatu Spices administracijai - lai shie samaksaa sodu, panak ta anuleshanu, vai es neiepirkshos vairs Spicee (ik dienas 5..10 Ls actaju CitY Marketaa).

73763. viesis 7.aprīlis 2003 12:22
0 0 Atbildēt

Andelmani, nejeedziiba ir taa, ka cilveeki pieradushi sevi vienmeer uzskatiit par nevainiigaakiem, nekaa ir patiesiibaa un par "pasaules nabaam" :) un neviens tiem ljautinjiem no preses nama tak netrauceeja griezties RD sat.dep. ar pamatotu (ja vien tas tieshaam ir pamatots, neviss tikai kaadam shkjietams pamatots) luugumu paarskatiit celja ziimes jeedziibu taadaa un taadaa ielas posmaa, neviss ar manaamu recidiiva un bezatbildiibas paziimeem turpinaat paarkaapt noteikumus un tad klaigaat par PeePistu shausmiigi aizskatoshu riiciibu . Jaa, nekad nav patikami sanjemt plaaksterus, a ko dariit - nevajag paarkaapt :) Un naivi un beernishkjiigi ir attaisnojumi tipa "ble, es tak nevienam netrauceeju, sveetdienas riitaa utt utjp". Ja ir ziime - "Staavvieta 10 min." - tad pacenties ieklauties tajas 10 min, neviss peec tam ******* ka es taads paj-puisiitis atstaaju mashiinu tur un tur uz vairaakaam stundaam, bet man sukas pielipinaaja plaaksteri pa 10 Ls.

73765. viesis 7.aprīlis 2003 12:24
0 0 Atbildēt

mua ga ga ga

viesis 07.04.2003 12:18

njaaa... tava logika mani paarsteidz :) uuuuaaa gha gha gha ghaaaa :)

73767. viesis 7.aprīlis 2003 12:29
0 0 Atbildēt

To s1.

Uz soda kvīts rakstīts - vai nu augstākai amatpersonai, vai tiesā. Pirmo neiesaku - roka roku nomazgās :). Nekad neesmu piedzīvojis, ka augstāka amatpesona veiktu objektīvu lietas izskatīšanu. Sniedz parsību pēc savas dzīvesvietas.

73768. viesis 7.aprīlis 2003 12:31
0 0 Atbildēt

To s1.

..stāvēja pie autiņa 10 minūtes uz laizīja riteņus? :) Kaut kā nemanīju. Tie joprojām bija netīri.

73779. viesis 7.aprīlis 2003 13:51
0 0 Atbildēt

nu principaa ja vini nestaaveeja 10 min klaat ted vinji nevar pieradiit ka staaveeju ilgaak. varbuut es pataaveeju peec tam aizbraucu un peec tam atkal atbraucu :D:D principaa jau atziistu savu vainu, bet vai soda, bija jabuut 10Ls..... es jau nestaveeju aizliegtaa vietaa un nebiju arii nepareizi novietojis autinju. bet nu ar tiesaam nav laika njemties mosh tomeer meigjinaashu pie augstaakas amatpersinas!

73796. viesis 7.aprīlis 2003 15:22
0 0 Atbildēt

Nezinu,man jau nu arii shitie liimeetaaji nepatiik,vai tieshaam,visi,kas stuuree pa centru un veelaas kaut kur apstaaties,uzreiz ruupiigi izpeeta visas ziimes,pakjer satiksmes noteikumus un paarlasa,kaa driikst paraleeli,vai perpendikulaari likt auto,ja taa ir vienvirziena iela - tad veel aizchaapo uz ielas galu un paskataas,kas tur galaa ir par ziimi..........da gadaas tachu,ka jaadaraas aatri un jaaparkojaas uz aatru roku roku,lai neaizkaveetu paareejo satiksmi............skaidrs,ka novietosi auto taapat kaa "paareejie"...........veel piedevaam ja taa ir jau gadiem iegaajies........da kretiini ir tie ziimju liimeetaaji,un shitie godiigi textu biidiitaaji vispaar laikam reti saskaraas ar shitaam auto novietoshanas probleemaam....................jaa,ja tieshaam kaut kaadam businjam traucee taadas izvietoshanas - tad taa ir cita lieta.............cik nava centraa redzeetas nomestas auto ielas malaa ar avarejkaam degoshaam,un visas ielas satiksme ir daljeeji paralizeeta,tas ir cits staasts...........tik un taa - liimeetaaji paarsvaraa suukaa,lai saka ko grib......un daudzi vinjus ieniidiis,lai zhagojaas maajaas kaa sunji...........

73801. viesis 7.aprīlis 2003 16:06
0 0 Atbildēt

239.17. 833.papildzīme "Stāvēšanas ilgums". Šo papildzīmi lieto kopā ar 532.zīmi. Vadītājam, kurš novietojis automobili ar šīm zīmēm apzīmētajā stāvvietā, automobiļa salonā pie priekšējā stikla jānovieto informācija par laiku, kad transportlīdzeklis novietots stāvvietā;

taatad, ja nebiji atstaajis shaadu lapinju, tad esi paarkaapis noteikumus!

73805. viesis 7.aprīlis 2003 16:13
0 0 Atbildēt

paraadi man latvijaa kursh shitaadas lapnja leik klaat.....

73810. viesis 7.aprīlis 2003 16:34
0 0 Atbildēt

Liidziigs variants kaadu laiku atpakalj bija pie Vecaas Gertruudes baznicas uz Gertrudes ielas. Celja ziimju mainjas seciiba bija apmeeram taada - saakumaa P ar plaaksniiti, ka jaaliet ar purnu pret trotuaaru. visi taa ari lika, no probl. Tad papildplaaksniite kautkur pazuda, bet visi taapat lika pa vecam (logiski, jo vietas tur dafiga). Pienjeema noteikumus par soda kviitiim un visi pirmajaa dienaa smuki dabuuja pa uzliimei Ls10 veertiibaa, jo neliek paraleli ietvei. Veel peec kaada laicinja to visu uztaisija pa maksas staavvietu un atkal paraadiijaas ziime, ka jaaliek ar purnu pret trotuaaru. skaisti.

73819. viesis 7.aprīlis 2003 17:32
0 0 Atbildēt

esmu divas reizes pārsūdzējis šīs lapeles augtākai amatpersonai un abas reizes sodu atcēla - vienreiz paziņoju, ka zīme bija aizsnigusi (uzmini nu - bija vai nebija?), otreiz veči bija greizu pantu ierakstījuši dzeltanajā lapelē...

73820. viesis 7.aprīlis 2003 17:34
0 0 Atbildēt

Teikšu atklāti, mani šitie aļie ir konkrēti izbesījuši!!! Laikam būs jāsāk ar viņiem pamatīgi kasīties! No sākuma domāju, ka šie izskaudīs nekaunīgos auto novietotājus (piemēram tādus kā pie Pareks bankas uz Barona ielas), taču nē Bojārs & Co atkal tikai rauš naudiņu! Visus močīt!

73822. viesis 7.aprīlis 2003 18:06
0 0 Atbildēt

Ro s1.

Lai Tev veicas :). Kad ir rezultāts, uzsit mailu :) Lai iet tiesā, jaabuut diezgan labam oratoram, jo tiesneši arī ir cilvēki, kas brauc ar auto. Man jau tas patīk

73823. viesis 7.aprīlis 2003 18:23
0 0 Atbildēt

Njā ko tu padarīsi tiem ......... Ja starp ceļu policijas darbiniekiem ir sastapti normāli veči tad šeit ir novākti pēdējie ...... Nu jūs mani sapratāt

73830. viesis 7.aprīlis 2003 20:46
0 0 Atbildēt

Death Moroz

Gribētu paskatīties Tavās SUPER godīgajās acīs,un izdzirdēt atbildi uz jautājumu: Vai tiešām nekad, neko nepārkāp, visu ievēro, nepaļaujies uz gadījumu, maksā visus nodokļus u.t.t. un tml. Ja tā, tad visu cieņu un atvaino, ja nē, tad PIEVER ŽAUNU ar savu demagoģiju.

73834. viesis 7.aprīlis 2003 22:22
0 0 Atbildēt

tak poffig, pareizi dariija CP ka izdraaza tur visus...CSN ir CSN, un nekaads "10-15 gadus tak taa jau liek " neies cauri...VAJAG NOTEIKUMUS IEVEEROT,citaadi saliet tur to autinjus taa ka normaali pabraukt nevar ******* taadi....

73835. viesis 7.aprīlis 2003 22:23
0 0 Atbildēt

...olas taadi :)

73836. viesis 7.aprīlis 2003 22:25
0 0 Atbildēt

o ble DeadMoroz pareizi runaa....

73839. viesis 8.aprīlis 2003 0:20
0 0 Atbildēt

to MaD

Veel viens super apziniigais!

Mans ieprieksheejais texts attiecas arii uz TEVI!

73843. viesis 8.aprīlis 2003 9:29
0 0 Atbildēt

robchix: jaa nepaarkaapju, un maksaaju arii visus nodokljus, Tev par to ir liels izbriins varbuut ? ja nee tad tad piever zhaunu pats!

MaD

73858. viesis 8.aprīlis 2003 13:06
0 0 Atbildēt

robchix, a kaapeec tu domaa ka es nespeetu maksaat godiigi nodokljus un censties ieveerot kaa noteikumus , ta arii nerakstiitos eetikas likumus ? a ? ko, a tev pasham taa slabo ? tev bail izraadiities labaakam un pieklaajiigaakam nekaa lielaakaa dalja peleekaas masas , a ? gh gh gh :) gariigi stiprs un moraali vesels cilveeks nekad praktiski apzinaati nepaarkaaps, kaut vai principa vai sirdsapzinjas peec, bet ja cilveeks ir probleemu nomaakts, iigns, gariigi vaajsh un biezhi vien vienkaarshi aprobezhots - tas pirmkaart ispauzhas vinja sociaalajaa uzvediibaa :) elemtntaars piemeers, tev, robchix - kaa tu vai tev lidziigie riikosities staavvietaa pie Alfas supermaarketa (piemeeram), kad visas staavvietas tuvaak durviim ir aiznjemtas, bet pabiidiit savu pakalju tev negribas 35 metrus taalaak, bet tieshi durvju priekshaa ir viena briiva vieta, kas paredzeeta invaliidiem... zini, par 99.99% esmu paarliecinaats ka tu tur savu luuzni ari nometiisi, jo tev, visticamaak, nepiemiit elemntaaras cilveeciaskaas un gariigaas veertiibas (kaut arii tu pats un tavi tuvinieki atziist tevi par pietiekami labu cilveeku:) ), vadoties no kuraam tu buutu riikojies savaadaak un tomeer nolicis savu rulzzu 35 metrus taalaak, taadejaadi atstaajot invaliidu vietu briivu, tai paredzeetam meerkjim :) taa kaa, veciit, par taam zhaunaam labi apdomaa :)

73859. viesis 8.aprīlis 2003 13:13
0 0 Atbildēt

ups, tas , augshaa, biju es - DeadMoroZZZ

73860. viesis 8.aprīlis 2003 13:18
0 0 Atbildēt

:)

MaD

73862. viesis 8.aprīlis 2003 13:31
0 0 Atbildēt

Meginiet saprast elementaru lietu, ka CP darbs ir vinju DARBS, un kriterijs kvalitaatei noteikumi, shinii gadiijumaa CSN. Un kaa CeePists no Ulbrokas vai Sarkandaugavas var zinaat, ka sheit jau 15 gadus visi savus auto liek shaadi. Vinji nav vainiigi, jo dara savu darbu. Paarkaapums ir paarkaapums - vienalga nositi ar cirvi darbadienaa, vai nosmaceeji maigi ar spilvenu sveetdienaa - slepkaviiba jebkuraa gadiijumaa. Un ko shoreiz sanaak prokurors buus shitaads un taads jo iedevaa 10 nevis 1 gadu.

P206D

73863. viesis 8.aprīlis 2003 13:45
0 0 Atbildēt

St***ie menti mani noshtraafeeja ar plaaxteri 10Ls par staaveeshanu benziintankaa!!! Arii apmeeram tas pats variants! Nez kam es tur trauceeju? Laikam tik resni palikushi, ka nevar izspraukties cauri pa starpu, kur mieriigi divi smagie izbrauktu!!!

Menti, taas ir galejiibas, vai nu sakariigi, vai atkal pilniigaakie idioti(citaadaak nenosauksi).

73865. viesis 8.aprīlis 2003 13:51
0 0 Atbildēt

viesis 08.04.2003 13:45

autovadiitaaji ir taadas pashas galejiibas - vai nu ekselenti cilveeki, ar augstiem moraales un eetikas principiem, vai nu pilniigi lopi un analfabeeti, kuri pieradushi pie anarhijas un nesodiitas visatljautiibas :) un kaa tev shkjiet, pie kriem tu pats pieder ? :) ghhhhhhhhh

73866. viesis 8.aprīlis 2003 13:53
0 0 Atbildēt

ble, zē bē šitie komenti, tipa "stoju pod znakom, nikogo ne trogaju, ble, a za shto mne vpizdrju4ili shtraf suki menti, a ?"

73868. viesis 8.aprīlis 2003 13:57
0 0 Atbildēt

nu lohs tu esi un taad arii buusi, ja liksi autinju zem ziimes un peec tam veel raudaasi ka noshtraafeeja. bljegj nu piever muti un klusee labaak !

73874. viesis 8.aprīlis 2003 14:28
0 0 Atbildēt

to P206D: lai vinji dara savu darbu tachu ar praatu, ja es mashiinu nolieku tur kur ir P ziime ar laika ierobezhojumu klusaa nomaljaa vietaa un man uzlimee 10, tad nah chakareeties, nomet uz chakenes un buus tas pac 10. starpiiba ir apmeeram taadi pati kaa braukt naktii bez gaismaam un dienaa - kuraa gadijumaa buutu jabuut max sodam???? apsveicami ir tie menti kas diena sviduu tevi aptur pasaka ka nav ieleegtas lampas un sodinjsh 10 Ls....kur tur ir logjika

73877. viesis 8.aprīlis 2003 15:00
0 0 Atbildēt

Veci, sajaa gadiijumaa pie Preses nama ziime NEAIZLIEDZ staaveet. Runa ir tikai IZTEIKTI FORMAALU paarkaapumu - kaa novietojam masiinu, t.i., krusteniski vai gareniski pret trotuaaru. Un, ja kaut viens no jums seit kaut reizi ir bijis, tad saprot, ka arii perpendikulaari trotuaaram novietotas masiinas PATIESAAM NEVIENAM NETRAUCE. Traucee tas tikai policijai un nez kaapeec tiesi peedeejas divas dienas. Un traucee taapeec, ka te ir guustama liela pelna vienaa piegaajienaa - atskiriibaa no atseviskiem Mercedesiem un Lexusiem uz Riigas centra trotuaariem, kur zalie viirinji vienkaarsi raustaas pietuvoties, jo zina, ka tur var arii dabuut pa knaabi.

73880. viesis 8.aprīlis 2003 15:08
0 0 Atbildēt

man traucee pie preses nama tie autinji..saliek abaas ielas pusees p.ohuj kaa un te njerkst veel.... lopi taadi

73887. viesis 8.aprīlis 2003 15:53
0 0 Atbildēt

Viesi 15:08 - tu anoniimais siikpirdi, pieregistreejies un tad slupsti savas neapteestaa meeslu vedeeja gudriibas. Ja tu nespeej izstuureet masiinu pa vismaz 6 metrus platu joslu, tad tev ir nopietni koordinaacijas trauceejumi, ar kuriem labaak griezties pie daktera.

73889. viesis 8.aprīlis 2003 16:04
0 0 Atbildēt

tu di.rsaa p.iseej andelmani piever muti, un ja ir CSN tad vajag tos arii ieveerot nevis te shljupsteet ka Cp ir taadi un taadi. Atradies te siikmiizlis

73890. viesis 8.aprīlis 2003 16:11
0 0 Atbildēt

Andelmani, ja Tu domaa ka Tev tie autinji kas tur staav netraucee, tad liekas ka CP domaa savaadaak, un citi autovadiitaaji arii, tai skaitaa arii es. Ja iur noteikumi ka autinjsh jaaliek paraleeli brauktuvei (ja nav citas noraades) tad taa arii jaadara, un te "10-15 gadus taa jau liek" neies cauri, naffig tad CSN vispaar ir domaats. Nepatiik, ej uz RD sat. dep.

MaD

73891. viesis 8.aprīlis 2003 16:23
0 0 Atbildēt

Viesi, ja esi normaals dzeks, nevis miikstais, tad izlien no saviem kruumiem, pieregistreejies, un tad manis peec - apmainamies telefoniem un padiskuteejam. That's all.

73892. viesis 8.aprīlis 2003 16:24
0 0 Atbildēt

naffig man ar taadu lohu veel telefoniem mainiities :)

73897. viesis 8.aprīlis 2003 16:40
0 0 Atbildēt

Nu ko, bikses jau pilnas? Kas i, ko rausties? Blin, taads plaanaa galdinja urbeejs vien esi...

73898. viesis 8.aprīlis 2003 16:47
0 0 Atbildēt

nu galdinja vai negaldinja , man tas ir pie pakaljas....vari te lekt kaut no bikseem aaraa...daunis tu esi un paliksi :)

73900. viesis 8.aprīlis 2003 16:51
0 0 Atbildēt

hvz... par mentiem neko es nesaku bet ļ.cien.murmuļi kas pie preses nama nejeedz normaali noparkoties ir pelniijushi lai pastaigaa ar montazjku... parasti jau nepietiek ar to ka sakraamee savas miskastes shkjeersaam bet vajag arii veel divaas rindaas salikt...

73902. viesis 8.aprīlis 2003 16:59
0 0 Atbildēt

Es, cilveek, nekur nelecu. Un galdins tev tiesaam ir pie pakaljas, to tu pareizi pateici. Kaut kas jau prieksaa jaatur, citaadi, kas zina, kaads veel noraus bikseles un panems pie dziesmas.

Nu ko, atstaaju so topiku tavaa zinaa - vari te turpinaat klaigaat, cik veelies, lupata vien esi un taads arii paliksi.

73903. viesis 8.aprīlis 2003 17:00
0 0 Atbildēt

Kindzuli, lai arii neesmu ar Tevi vienispraatis, iepriekseejais comments bija domaats viesim :)

73906. viesis 8.aprīlis 2003 17:51
0 0 Atbildēt

andelmanis laikam 3shajaa klasee iet, jo neko sakariigu taa arii nepateica :)

viesis

73911. viesis 8.aprīlis 2003 18:23
0 0 Atbildēt

Andelmani : saprotu ka katram pasham sava pakalja tuvaaka bet tajaa pashaa laikaa ne reizi vien tur braucot esmu ciitiigi lamaajis tos aktierus... un ne pirmo gadu... tipa tautai kas tur parkojaas kaajinjas smagas? vai arii nevar mieriigi pastraadaat ja pa loguu rullzis nav manaams? :)

73912. viesis 8.aprīlis 2003 18:42
0 0 Atbildēt

morozam ir taisniiba, pie preses nama darba dienaas notiek bezpridels, esmu redzeejis arii vairaakas avaarija, kuras notikushas parkojoties. izbraukt to posmu ar atljautajiem 50 km/h ir gruuti, jo bez taa ka mashiinas samesta sliipi veel kaads staav un gaida briivu vietu. ja menti nesaaktu tur sodiit, man liekas, ka 15 gadu ieradumu ar vaardiem buutu gruuti izmainiit.

es arii reizeem paarkaapju CSN, bet tad arii maksaaju, protams diskuteejama ar iipasho auto nesodiishana, bet taa ir cita teema.

ja preses nams tik ljoti ruupeetos par saviem cilveekiem tad sakaartotu visas briivaas platiibas un nebuutu probleemas parkoties, nevis iekaartotu maksas staavvietu...

73916. viesis 8.aprīlis 2003 22:44
0 0 Atbildēt

Viesim 13:06

Zini, tu nupat iepeeries,jo kaa reiz pie Alfas ir bijusi taada situaacija un iedomaajies tik, braukaaju apkaart kameer atradu briivu vietu.Bet viss bazars ir aizgaajis ne tajaas sliedees.Iet jau runa par to, ka ne jau ar shaadaam metodeem var risinaat transporta probleemas,taa tikai risinaas polichu finansu jautaajums.Un ja reizeem cilveeki kaut ko paarkaapj aiz nezinaashanas(jo visi taa liek), tad tas civilizeeti risinaas citaadi, piemeeram uzliekot ziimi ar papildplaaksni nevis iekaash pikji vietaas kur to var izdariit bez iipashas piepuules.

Un vai tad viesiem gruuti noregjistreeties,ja jau esat tik pareizi.Savaadaak taa stulbi sanaak,man nav ko kautreeties ar savu viedokli(varbuut nepareizu), bet tie "godiigie" un "pareizie" kas nekad un neko un vienmeer tikai, tie laikam tomeer baidaas no taa ka kaads kaadreiz var iebaazt gurkjii to, ka tomeer ne vienmeer taads pareizs.

MaD: un tomeer es neticu tev, gan jau kaadreiz arii te uzkjersies (protams ja taadaa gadiijumaa "netiishaam" aizmirsiisi regjistreeties) un tad es tev to iebaaziishu naasiis.

73922. viesis 9.aprīlis 2003 8:39
0 0 Atbildēt

pārkāpuši ir navko sūdzēties.kas par cūcību.paši pārkāpj 15 gaus.tā ir cūcība.tā arī vajadzēja

73926. viesis 9.aprīlis 2003 9:28
0 0 Atbildēt

robchix: nu pats vien esi vainiigs ka netici, bet taa nu vish i :) un nezinaashana neatbriivo no atbildiibas ! tiesibas ir ? taadat CSN ir jaazin, un viss, Policija dara savu darbu, un jo vairaak buus taadu nahalu jo vairaak vinjus sodiis.

MaD

73930. viesis 9.aprīlis 2003 9:57
0 0 Atbildēt

Vienmēr ir bijuši cilvēki kuri ir nostājušies pret pastāvošo sistēmu un likumiem. No sākuma vajag pašiem adekvāti rīkoties ( ievērot noteikumus ) un tikai tad piečakarēties CP darbībai!!!! Kādam taču kārtība ir jāieved. Un ja cilvēki nemāk pareizi noparkoties, kā tad viņi brauc pa ielām??? Brīnaties, ka pālī sabrauc cilvēkus uz ietves.

73931. viesis 9.aprīlis 2003 10:15
0 0 Atbildēt

Andelmanis,

Palasīju komentus, bet Tu, izskaties tos nelasi, tikai bļauj savu bļaujamo. Kā Tu vari raxtīt, ka nevienam tas netraucē, ja es, un vēl vismaz divi cilvēki darīja zināmu, ka tie šķērseniskie auto tur TRAUCĒ satiksmi. Nav svarīgi daudz, maz, vai tikai mazdrusciņ. Ja man, braucot tajā ceļa posmā ir jāsaspringst par to, lai izmainītos ar pretimbraucošo auto, neaizķertu kādu stāvētāju, nauzbrauktu kādam, kas izdomājis beigt savu stāvēšanu un brauc ārā no "15-gadīgās stāvvietas" (šinī gadījumā, viņš neredz, vai tuvojas kāds auto, līdz brīdim, kad ar sava auto aizmugurējo pusi nav aizšķērsojis braucošajam ceļu (!!!) ) , kur nu vēl tas zosu bars - gājēji, kas var izskriet no kāda krūma, vai tiešām Tu joprojām uzskati, ka tā stāvēšana tur nevienu netraucē ???

Satiksmes netraucēšana nenozīmē tikai to, ka divi pretimbraucošie poļo fiati var samainīties, bet arī viss pārējais manis uzskaitītas (un noteikti vēl daudz kas cits)... Padomā plašāk par savām (savu kolēģu) interesēm, varbūt Tu nevēlies dzirdēt un pieņemt citu argumentus ?

man arī netraucēja bardaks pie manas darba vietas 3 gadi atpakaļ (pie ģertrūdes baznīcas), kad autiņus lika divās rindās. Mēs visu bijām "atrsādājuši" un nevinenam netraucējām ... taču paskatoties tagad uz to situāciju, skaidrs, ka satiksme tur bija apgrūtināta dēļ tādām darbībām.

ar cieņu,

Wampirius

73932. viesis 9.aprīlis 2003 11:20
0 0 Atbildēt

Manuprāt šis ir gadījums, kad zem jautājuma zīmes ir metodes ar ķadām PP strādā. Ja ir mērķis, lai tiek ievēroti noteikumi - sods ne vienmēr ir labākais veids kā to izdarīt.

Policisti `(vismaz viņu rpeiķsnieki) zināja, ka tāda kārtība tai stāvvietai tur ir bez maz no laika gala, tā ir iznāma tradīcija. Mērķis ir lauzt šo tradīciju Turklāt jāņem vērā, ka ja es piebraucu dienas vidū un tur ir dažas brīvas vietas, un ja visi ir noperkojušies perependikulāri, es nevarēšu savu mašīnu noparkot pēc noteikumiem. Kāpēc policija nevarēja jau no rīta padežūrēt un veikt zināmu profilaktisko darbu ar šoferiem, lai izskadirotu ka nedrīkst likt perpendikulāri, bet gan jāliek paralēli un pēc kādas nedēļas jau sākt nepaklausīgos sodīt. Vai tas teišām ir tik grūti????? Teiksiet tas neva eknomiski izdevīgi, bet policija taču nav SIA !!!!!!!!!

73933. viesis 9.aprīlis 2003 11:22
0 0 Atbildēt

:))) rpeiķsnieki bija domāti priekšnieki.

Starp citu esmu pārliecānts, ka komunikācijas kampaņa par drošības jostām iedarbojas daudz labāk nekā sodīšana. Jo cilvēka daba ir tāda. Un to varēja ņemt `verā arī citos gadījumos ....

73934. viesis 9.aprīlis 2003 11:28
0 0 Atbildēt

Piekrītu viesim 11:22

Ogrē bija tāda pati situācija, kad visi lika šķērām ielai, es arī, pat tad, kad pietika vietas. Municipāļi apmēram nedēļas laikā ieveda kārtību. Man peronīgi izrakstīja soda kvīti, kur rakstīts, ka tas ir aizrādījums. Tagad visi liek pēc noteikumiem.

73935. viesis 9.aprīlis 2003 11:49
0 0 Atbildēt

nu bet visi jau nav tik akuraati kaa ogree, dazhiem ir vienkaarshi p.ohuj....

73936. viesis 9.aprīlis 2003 11:55
0 0 Atbildēt

Nu kāds po..j? Ja no rīta pirmie stāvētāji tā ir sākuši likt, dienas gaitā stāvēšanas kārtību nevar izmainīt. Tātad problēmu jānovērš no rīta ...

73937. viesis 9.aprīlis 2003 12:00
0 0 Atbildēt

Wampirius, nav jau tik traki - commentus palasu un nemaz jau tik skalji neblauju, ja ir konstruktiivi viedokli, nevis parasta zaakaasanaas (sk. atsevisku viesu comm.) :) Var jau buut, ka soferim "no malas" brauksana gar Preses namu ir MAZLIET apgruutinaata, mana vaina laikam ieks taa, ka nu jau gandriiz 10 gadus esmu aktiivs satiksmes daliibnieks pie siis augstceltnes, un ar so kaartiibu esmu apradis. Pie Preses nama ir laika gaitaa izveidojusaas satiksmes un auto novietosanas tradiicijas, pie kuraam seit straadaajosie (vairaaki simti cilveeku!!!) ir pieradusi, paarzina situaaciju, viens otru respektee un viss ir O.K.

P.S.Kaa jau noraadiju raxtaa, PIEKRIITU, ka formaali noteikumi tiek paarkaapti, un lielaako dalu pretenziju rakstaa arii adreseeju tiesi policijas darba metodeem. Taa vien skiet, ka daudzi neizlasa uzraxtiito liidz galam, un tad saakas diskusijas par blakuslietaam. Veeleejos tikai atgaadinaat, ka Riigas centraa ir 10x vairaak vietu, kur nepareizi novietoti auto katru dienu rada REAALUS sastreegumus, tacu pret tiem nezin kaapeec policijai nav nekaadu iebildumu.

73938. viesis 9.aprīlis 2003 12:02
0 0 Atbildēt

Tiem, kuriem ir p.*******, ārstēšanas kurss turpinās, pielietojot citus līdzekļus.

73942. viesis 9.aprīlis 2003 12:22
0 0 Atbildēt

Andelmanis,

Nu jā, jāpiekrīt, ka policijas darba stils ir tāds ne īsti korekts (lai gan no 2-as puses nav 10 Ls sods, bet 7 Ls. Tātad ir ņemtas vērā tradīcijas :) ). Par uzlidojumu - nedomāju, ka tas ir labi vai slikti. Ja visa sodīšanas procedūra ir likumīga, tad nav pamata kaut ko apšaubīt.

Protams, piekrītu viedoklim, ka vajadzēja profilaksi (brīdinājumus). Bez tam, lielai daļai noteikti nepieleca par ko ir sods, jo "zīmes taču nav ", bet noteikumus tauta mums pamatā nepārzin. Profilakses efekts būtu daudz lielāks. Cik noprotu, šodien nekas nav mainījies, visi joprojām stāv perpendikulāri ielai ??

ar cieņu,

Wampirius

73943. viesis 9.aprīlis 2003 12:22
0 0 Atbildēt

ES - A-

Bet sods taču ir ...līdz 10.00 Ls ! Vai tas nenozīmē, ka varētu uzlikt arī 1-2 Ls ? Ja vēl ņem vērā, ka 27 gadus ne CP, ne PP nelikās par šo vietu ne zinis, tad šādam reidam vajadzētu būt vairāk pamācošam 1. reizē. Tas noteikti būtu cilvēcīgāk. Bet šādā situācijā šī rīcība var izraisīt tikai un vienīgi naidu. Vai to viņi vēlējās panākt ? Droši vien ! Jo neviens labs audzinātājs pirmajā reizē neuzliek lielu sodu, bet parasti mēdz izteikt brīdinājumu.

73944. viesis 9.aprīlis 2003 12:35
0 0 Atbildēt

To Wampirius - sodien masiinas jau staav paraleeli ietvei. Starp citu, vakar veel cilveeki lika autinjus pa vecam, tad pa dienas vidu notika otrs policijas "uzlidojums", sodien laikam vairs nevienam negribas maxaat. :(

Zeel polcicistu - padomaa, kaada pelna viniem bija divas dienas peec kaartas! Un sodien peeksni - cuss:) Kaut gan nebriiniisos, ja sodien vini te saaks visiem paarbaudiit bagaazniekos sveeto triisvieniibu vai gaisa spiedienu riepaas. Nevar tacu taa pazaudeet reaalu piki. :)

73945. viesis 9.aprīlis 2003 12:44
0 0 Atbildēt

nee nu nevajag jau njiorgaaties par policistu darbu, par gaisa spiedinu riepaas utt., vot malachi divas dienas uztaisiija uzlidojumu un tagad ir kaartiiba, cerams ka uz 10-15 gadiem vismaz :) var jau buut ka "uzlidojums" bija lai guutu peljnju, bet varbuut lai sakaartotu vismaz kautkur satiksmi ? jaa ir 10x vairaak vietas riigaa kur visaadi lohi nokraamee autinjus un taisa sastreegumus, tachu ar kautko laikam ir jaasaak :)

MaD

73947. viesis 9.aprīlis 2003 12:52
0 0 Atbildēt

MaD - nu, ja policijas akcija pie Preses nama ir LIELO PAARMAINU SAAKUMS kaartiibas ieviesanaa, tad esmu ar mieru nest so upuri un vairs neprotesteet - gaisaakas un labaakas naakotnes vaardaa. :)

73948. viesis 9.aprīlis 2003 12:55
0 0 Atbildēt

Andelmanis

Priex dzirdēt, ka auto ir novietoti kā pienākas :)) Tagad ar savu bus varēšu gāzt pēc sirc patikas :)) Ja nopietni, tad policija savu mērķi ir izpildījusi. Par to arī prieks. Cerams, ka motivācija tiešām bija kārtība ielās, nevis budžeta deficīts. Ja paskatās no otras puses - 7 Ls par 15 gadiem regulāras pārkāpumu veikšanas nav nemaz tik daudz :)

73949. viesis 9.aprīlis 2003 12:55
0 0 Atbildēt

viesis 09.04.2003 12:55 biju es, Wampirius

73950. viesis 9.aprīlis 2003 13:10
0 0 Atbildēt

Gaaziisi garaam ar busu, pieskrien, sapiipeesim! :)

73955. viesis 9.aprīlis 2003 14:18
0 0 Atbildēt

nu re kaa atrisinaajaas probleema... citaadi man liekas, ka ja CP meegjinaatu uz darbu skrienosham cilvim iegalvot kaa pareizi jaaliek auto, tad cilvis atcirstu, ka te 15 gadus taa liek un nekas nemainiitos...

mums jau taada psiholgjija- kameer neiedod iekshaas nesaprot...

73961. viesis 9.aprīlis 2003 17:58
0 0 Atbildēt

Suukataaji vini bija ir un buus! Ja smadzenu nav ej uz menteni... MAZAIS

73962. viesis 9.aprīlis 2003 18:04
0 0 Atbildēt

To Andelmanis

Tici man, mūsu CP NEKAD NAV bijis mērķis un tuvākajā nākotnē arī nebūs, darīt kaut ko, lai novērstu pārkāpumus ar mērķi, lai tie vairs neatkārtotos. Vienīgais mērķis - izpildīt plānu attiecībā uz sastādītajiem protokoliem, nokāst pa reizei kādu piečuku un nākamājā dienā aizskriet uz vietu kur ieprikš ir labi veicies cerībā, ka kāds atkal būs kaut ko pārkāpis.

Nu ticiet man!!! Šie LPSR milicijas produkti ir ar dziļām sava amata saknēm !!! Atcerieties - suns bieži maina spalvu, bet tikumu - nekad!

73963. viesis 9.aprīlis 2003 18:09
0 0 Atbildēt

pis es tos mentus un visu shito smirdiigo valsti, kuru visi teelo preizos un baigod ptriotus, bet tiliidz var kaadu apmest vai novicina naudu gar degunu taa tas viss tiek aizmirstrs. ******* visi taiskaataa arii es

73965. viesis 9.aprīlis 2003 19:19
0 0 Atbildēt

To s1:

Protams, ka loģikas nekādas, taču padomā loģiski, kāpēc Tu nestrādā CP vai PP. Bet ir jau arī daži izņēmumi, tikai žēl, ka šie izņēmumi ilgi nestrādā uz ceļa, bet ātri paliek par priekšniekiem - krējums nostājas augšpusē.

73975. viesis 10.aprīlis 2003 11:25
0 0 Atbildēt

:-)

73980. viesis 10.aprīlis 2003 12:06
0 0 Atbildēt

Ieteiktu iauto lasītājiem izlasīt vakardienas (08.04.03.) avīzi "Vakara ziņas". Tur reāli ir izgaismota CP ar tās "vadoni" priekšgalā - divkosīgā darbība, kura pārkāpj jebkādas ētikas, morāles un likumu ievērošanas normas. Pieļauju, ka žurnālisti šo rakstu veidojuši kā atbildi CP zemiskajai un apkaunojošajai rīcībai pie preses nama. Ieteiktu šo rakstiņu par "nekaunīgo" policiju izlasīt visiem, kuri nav to paguvuši. Vakar ievēroju, ka vairākās vietās gan Rīgā , gan Jūrmalā bija sabraukušas vienkopus vairākas CP ekipāžas, kuras "apsprieda" šo rakstu.

Pie Zolitūdes RIMI vienlaicīgi minēto rakstu apsprieda PAT 5 CP brigādes !!!

73981. viesis 10.aprīlis 2003 12:59
0 0 Atbildēt

To: IkdienasViesis 10.04.2003 12:06

Vai tad Tu nezini, ka prese, itsevišķi "Vakara Ziņas" pat no mušas uztaisīs ziloni un pat otrādi. Novēlu arī Tev kādreiz dzīvē nonākt augstā amatā un lai tad arī Tevi "izvazā" pa avīžu slejām!!!!!!

Es

73982. viesis 10.aprīlis 2003 13:04
0 0 Atbildēt

a kaa tu zini ka tieshi to rakstu apsprieda ? pats piedaliijies vai ? :)

MaD

73983. viesis 10.aprīlis 2003 13:07
0 0 Atbildēt

Mjaa, "Vakara zinas", skiet, nebuus tas objektiivais raadiitajs. VZ jau pats par sevi ir negatiivi tendeets izdevums, un, kaa jau viesis 12:59 teica, zilonu puusana (domaats uzpuushana, nevis truudeesana :) ) tajaa ir ikdienas norma. It iipasi redzot, kas par profesionaalo "praktikantu" armiju tur straadaa. :)

74009. viesis 11.aprīlis 2003 13:28
0 0 Atbildēt

Shodien braucu gar preses namu !!! Nu prieks !!! Visi tik godigi palikushi!!:-) Mašīnites gar maliņu vien,gar maliņu vien!!! :-)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti