FIAT prezentējis modernākos komercauto 6

 
14.aprīlis 2003 0:01

Viens no Eiropas līderiem mazajam un vidējam biznesam paredzēto komercautomašīnu ražošanā FIAT S.P.A. šomēnes nācis klajā ar vairākām jaunām vai modernizētām automašīnām. Interesantākas no tām - Fiat Stilo Multi Wagon Van, kuras priekšrocība ir īpaši lielā (1600 litru) ietilpība un augstās manevrēšanas spējas apvienojumā ar standarta Multi Wagon bagātīgo aprīkojumu, un modernizētais Fiat Strada Pick Up, kas tagad tiek piedāvāts arī pagarinātās kabīnes versijā.

“Šobrīd pasaulē komercauto segmentā pastāv divas būtiskas tendences – domājot par vadītāja ērtībām, arī šīs automašīnas tiek nodrošinātas ar augstu komforta un drošības aprīkojumu un otrkārt – standarta modeļi tiek izgatavoti tā, lai tie būtu ērti pielāgojami visdažādākajām patērētāju vajadzībām,” stāsta itāļu auto tirgotājs Latvijā Auto Torino direktors Viktors Kulbergs.

Jauns koncepts vieglajos komercauto ir Fiat Stilo Multi Wagon Van.

multivagonwan.jpg

Paredzams, ka šis modelis būs viena no komfortablākajām automašīnām savā segmentā. Plašais kravas nodalījums piedāvā darba platību 1682 milimetru garumā un 945 milimetru platumā, kamēr platums svārstās no 1137 milimetriem (starp riteņu arkām) līdz 1442 milimetriem. Automašīnas izmēri: garums - 4.51 metri, platums - 1.75 metri, augstums - 1.57 metri, riteņu bāze - 2.60 metri.

Kravas nodalījums ir atdalīts no pasažieru nodalījuma ar tērauda šķērssienu, izoderēts ar melnu PVC paklāju un aprīkots ar 6 kravas āķiem. Aizmugurējie sānu logi ir tonēti. Kravnesība ir atkarīga no versijas: no 460 līdz 570 kg, vadītāju ieskaitot. Fiat jaunais autofurgons ir aprīkots arī ar bagāžas nodalījumu, kas ir viegli pieejams no sāniem un aizmugures, tā kā kravas slieksnis atrodas tikai 537 milimetrus no zemes.

Stilo Multi Wagon Van ir aprīkots ar diviem 80 ZS un 115 ZS 1.9 Common Rail turbo dīzeļa dzinējiem, apvienojumā ar 5 ātrumu automātisko ātrumkārbu. Pateicoties šiem dinamiskajiem dzinējiem, auto vadāmība būs elastīgāka un komfortablāka, tajā pašā laikā nodrošinot labu degvielas ekonomiju un draudzīgumu videi.

80 ZS 1.9 JTD sasniedz 59 kW pie 4000 apgriez./min un 196 kgm griezes momentu pie 1500 apgriez./min. Jaunā komercauto maksimālais ātrums ir 170 km/h un tas patērē 5.6-l/100 km kombinētā cikla laikā.

115ZS 1.9 JTD atšķirībā no 80 ZS versijas papildus ir aprīkots ar starpdzesētāju un maināmas ģeometrijas turbīnu. Tas nodrošina 115 ZS maksimālo jaudu pie 4000 apgriez./min. un 255 Nm griezes momentu pie 2000 apgriez./min. Šajā gadījumā maksimālais sasniegtais ātrums ir 190 km/h, un degvielas patēriņš ir 5.6 l/100 km.

Komfortablā kabīne ir aprīkota tāpat, kā standarta versijā ar sēdekļa augstuma un atzveltnes regulēšanu. Piekares sistēma nodrošina precizitāti un labu noturību uz ceļa.

strada.jpg

Izpētot patērētāja vajadzības, Fiat Auto radījis un šomēnes prezentējis arī modernizēto Fiat Strada Pick Up modeli. Tam piešķirts daudz modernāks, pievilcīgāks dizains, tas ir aprīkots ar dinamisko 80 ZS 1.9 JTD dzinēju, tagad auto ir pieejams arī pagarinātās kabīnes versijā, kas ir ļoti būtiski šādu auto lietotājiem. Pagarinātās kabīnes versijā ir 30 centimetru papildus vieta aiz sēdekļiem pasažieru nodalījumā, kas ir ļoti noderīga mazu somu vai apģērbu novietošanai, neaizņemot pasažieru vietas.

Lietotāju ērtībām ir radītas īpaši liela izmēra durvis, tā uzlabojot pieejamību, funkcionalitāti un praktiskumu. New Fiat Strada Pick Up ieguvis jaunus priekšējos un aizmugures lukturus, kā arī daudz izteiktākus spārnus. Kopējie automašīnas izmēri nav mainījušies – tās garums joprojām ir 4.4 metri. Ergonomiski uzlabotie sēdekļi nodrošina mazāku nogurumu garāku pārbraucienu laikā.

Taču patiesais Fiat New Strada Pick Up trumpis ir iespaidīgā kravas telpa, kas ir 1770 mm gara (1472 mm versijās ar pagarināto kabīni) un 1314 mm plata (1090 mm starp riteņu arkām), ar 1100 litru kapacitāti standarta versijā un 800 litru – versijā ar pagarināto kabīni. Ietilpīgajam nodalījumam ir melna plastmasas apdare, kas var izturēt gan ļoti zemu, gan arī ļoti augstu temperatūru.

Lai preces pārvadājot tiktu nodrošinātas pret triecieniem, kravas kaste ir aprīkota ar fiksācijas āķiem, kas paslēpti virsbūvē tā, lai neradītu šķēršļus kravas iekraušanai un izkraušanai. Arī kravas telpas borti ir aprīkoti ar āķiem. Bortus klāj polipropilēna apdare, kas pasargā automašīnu no skrambām un ekspluatācijas nolietojuma.

Piekļūšana kravas nodalījumam ir atvieglota, pateicoties samazinātai transmisijas apakšējo atstarpei (605 mm) un 90° leņķī nolaižamai malai, kas var noturēt 300 kg smagu kravu un ir aprīkota ar neslīdīgu virsmu.

 
Visi komentāri
 
74097. viesis 14.aprīlis 2003 8:41
0 0 Atbildēt

"Stilo Multi Wagon Van ir aprīkots ar diviem 80 ZS un 115 ZS 1.9 Common Rail turbo dīzeļa dzinējiem". Tiešām būtu 2 motori? Un kloķi arī divtikdaudz?

74100. viesis 14.aprīlis 2003 8:51
0 0 Atbildēt

bildē gan ir parastais Stilo Wagons. Kur tad VAN?

74157. viesis 14.aprīlis 2003 11:57
0 0 Atbildēt

Vispār jau fiati nav sliktas mašīnas,tikai tām neveicas ar Latvijas lokālajiem dīleriem.

74172. viesis 14.aprīlis 2003 13:38
0 0 Atbildēt

Helmars-> vo vo, es ar tā padomāju, ka šie baigo brīnumu uztaisījuši ar diviem dzinējiem, bet tālāk tekstā var saprast, ka tas bij domāts, ka ir divi varianti.

74292. viesis 14.aprīlis 2003 17:57
0 0 Atbildēt

nu nosaukums, multi wagon van naakamajam modelim veelkauko klaat piemetiis, tipa multi wagon van coupe :)

74297. viesis 14.aprīlis 2003 18:20
0 0 Atbildēt

tas strada jau tikai amerikas tirgum laikam :(

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 2

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

Sieviete veikusi pirmo pasaules apceļošanu ar elektromobili (+ FOTO) 14

Leksija Olforda kļuvusi par pirmo cilvēku pasaulē, kas ar elektromobili apbraukusi apkārt zemeslodei. Lasīt vairāk

 

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Vecrīgā plāno ieviest no maija 6

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Rīgā plāno ieviest no maija, šodien preses konferencē informēja Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Olafs Pulks (JV). Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti